تشک بادی چند کاره یک نفره

coleman 2000020797

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی چند کاره یک نفره

تشک بادی چند کاره محصولی جدید از شرکت کلمن می باشد که با جدید ترین استاندارد های روز دنیا طراحی و تولید شده است. این کالا با جنس رویه و کناری وینیل و پوشش مخملی با طراحی بسیار خوب سطح مواج آن می تواند راحتی بسیار خوبی را به همراه داشته باشد. به علاوه در استفاده های طولانی مدت نیز سطح رویه آن کاملا ضد تعریق بوده و بر اثر استفاده های طولانی مدت باعث تعرق شخص نمی شود. ابعاد این کالا کاملا استاندارد بوده و توسط بسیاری از شرکت های سازنده مورد استفاده قرار میگیرد. این محصول دارای پمپ باد برقی سرخود می باشد که در کمتر تشک بادی یک نفره تا کنون مشاهده شده است. با استفاده از این پمپ می توانید تنها با متصل کردن دوشابه برق که سیم آن در محفظه کنار پمپ قرار گرفته است.

نقد و بررسی تشک بادی چند کاره یک نفره

تشک بادی چند کاره یک نفره یکی از محصولات جدید و بسیار زیبای کمپانی کلمن می باشد که از کیفیت و طراحی بسیار خاصی بهره می برد. این محصول از جدید ترین استاندارد ها جهانی بهره برده و توانسته است تا به یکی از پر فروش ترین محصولات این شرکت تبدیل شود. در ادامه به بررسی این محصول خواهیم پرداخت.

طراحی و ساخت تشک بادی :

یکی از مهمترین کار هایی است که برای تولید یک محصول باید به آن پرداخت. شرکت کلمن توانسته است با محصولات جذاب و منحصر به فردی که تولید می کند رضایت تمامی مشتریان خود را جلب کرده و محصولاتی زیبا و خاص را به آنها عرضه کند. شکل کلی این محصول به صورت مستطیل بوده و دارای رنگ کرم می باشد. سطح این محصول به صورت مواج طراحی شده که خاصیت ضد تعیرق بودن را به آن بخشیده است تا شما هنگامی که بر روی آن دراز می کشید، فاصله ی بسیار کمی بین بدن شما و تشک ایجاد شود و هوا از آن جا جریان پیدا کند تا بدن شما عرق نکند و استراحتی آرام داشته باشید.

جنس و کیفیت بدنه :

یکی از مهمترین نکاتی که تمامی افراد برای تهیه یک محصول به دنبال آن هستند، جنس ان محصول است. یعنی تمامی ما نگرانی هایی از بابت کیفیت محصول، دوام آن و تغییر حالت ندادن آن داریم که شرکت کلمن توانسته تا با تولید محصولاتی با کیفیت، رضایت تمامی مشتریان را به خود جلب کرده و کالایی مرغوب را به آن ها عرضه کند. بدنه این محصول از وینیل مخملی بوده که بسیار نرم می باشد و شما می توانید استراحتی آسوده و آرام را داشته باشید. قسمت کناری آن نیز از وینیل طرح چرم بوده که مقاومت بسیار بالایی در برابر فشار دارد و به سادگی دچار ترکیدگی و پوسیدگی نمی شود. 

ابعاد، وزن و تحمل وزن تشک بادی :

این تشک بادی دارای ابعادی مطابق با استاندارد های جهانی بوده که فضای بسیار کمی را در منزل اشغال می کند و شما می توانید از آن در منزل، اتاق خواب، محل کار و خانه های دانشجویی استفاده کنید. همچنین به دلیل ابعاد و وزن بسته بندی کمی که دارد می توانید آن را با خود به مسافرت برده تا از آن در چادر های مسافرتی و یا ویلا ها استفاده کنید. این محصول دارای ابعادی از جمله، طول: 185 سانتی متر، عرض: 96 سانتی متر و ارتفاع: 24 سانتی متر می باشد. تحمل وزن آن نیز 136 کیلو گرم بوده و دارای وزن 3.6 کیلو گرم می باشد که بسیار سبک تر از تشک های ثابت است و شما می توانید به راحتی آن را حمل و جا به جا کنید.

طریقه راه اندازی :

برای راه اندازی این محصول شما به تنها وسیله ای که احتیاج دارید یک عدد پمپ باد است که بر روی این تشک وجود دارد. همچنین می توانید برای تهیه پمپ، اعم از برقی و دستی ، به سایت تهران اینتکس مراجعه کرده و در قسمت پمپ باد از انواع این پمپ ها دیدن کرده و هر کدام که مد نظرتان بود را خریداری فرمایید. پس از تهیه پمپ، تشک را از بسته بندی خارج کرده و روی سطح کاملا صافی قرار می دهید. درب دریچه هوای تشک را باز کرده و سری پمپ را در آن جا قرار می دهید. حال شروع به باد زدن می کنید. پس از این که تشک شکل کلی خود را گرفت، پمپ را از آن جدا کرده و درب دریچه هوای تشک را می بندید. حال می توانید از این محصول استفاده کرده و بر روی آن به استراحت بپردازید.

مراقبت و نگهداری :

تشک های بادی دارای یک سری حساسیت نسبت به تشک های ثابت می باشد که با رعایت آن ها می توانید مدت زمان بیشتری از این تشک ها استفاده کنید. به هیچ عنوان بر روی این تشک ها پرش و جامپینگ انجام ندهید. از برخرود جسم تیز با بدنه آن خود داری کنید. هنگام باد زدن حواستان باشد که بیش از اندازه به تشک باد نزنید. چرا که پس از مدتی به مرور زمان فشار زیادی به بدنه آن وارد شده و در نتیجه درز های آن از یکدیگر جدا می شوند.

 نوعخانگی، سفری
 تحمل وزن 136 کیلو گرم
 طول 185 سانتی متر
 عرض 96 سانتی متر
 ارتفاع 24 سانتی متر
 جنس رویه مخملی
 جنس بخش کناری وینیل
 جنس کف وینیل دولایه
 پمپ بله
 نوع پمپ برقی سرخود
ساک حمل بله
سایر ویژگی ها قابلیت استفاده برای تمام سنین
 دارای سطح موازی
 دارای والف دوگانه جهت جلوگیری از خروج آب
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنم

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...