تشک بادی چند کاره یک نفره Kelty Sleep

Kelty Sleep B009R9FD4S

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی چند کاره یک نفره Kelty Sleep

تشک بادی چند کاره یک نفره Kelty Sleep از سری کالا های جدید شرکت کلتی اسلیپ می باشد که به صورت تخصصی به تولید محصولات و ابزار های استراحت و راحتی می پردازد. این کالا نیز با استفاده از شیوه های نوین در ساخت تشک بادی ساخته شده است و در آن نوآوری های بسیار خوبی وجود دارد که روند راه اندازی آن را ساده تر می کند. در بسته بندی این محصول یک پمپ بادی برقی جداگانه وجود دارد که ابعاد بسیار کوچکی دارد و طراحی آن از نوع استوانه ای می باشد. این پمپ باد می تواند به تشک بادی متصل شده و به صورت خودکار تشک را باد کرده و آماده استفاده می کند. از نکات مثبت آن نیز می توان به تعبیه شدن دوشاخه برق یا فندکی اتومبیل اشاره کرد که در زمان های مختلف می توانید با اتصال آن تشک را در زمان 3 دقیقه باد کرده و استفاده کنید. 

نقد و بررسی تشک بادی چند کاره یک نفره Kelty Sleep

تشک بادی چند کاره یک نفره Kelty Sleep از جدید ترین محصولات شرکت کلتی اسلیپ می باشد که در همان ابتدا از استقبال زیادی روبرو شد ، طراحی زیبا و آرگونومیک آن و نیز ابعاد بزرگ و کیفیت بالای بدنه از جمله ویژگی های این تشک بادی می باشد . امروزه تشک های بادی در میان مردم محبوب شده اند و توانسته اند به خوبی جای تشک های سنتی و پشمی را بگیرند و چه بسا کارایی بیشتری نیز از انها دارند . حجم اشغالی کمتری به نسبت تشک های سنتی دارد و می توان آن را در حجم کوچکی جمع و نگه داری کرد . در ادامه ی این مطلب قصد داریم با نقد و بررسی بیشتر این محصول شما در امر خرید تشک بادی محبوب و مدنظرتان راهنمایی کنیم تا با اطلاعات کامل تر اقدام به این کار کنید. پس همراه ما باشید.

طراحی و آرگونومی ساخت

طراحی هر تشک بادی از مهم ترین خصوصیات آن ها به حساب می آیند. طراحی این تشک بادی بسیار مدرن و فکر شده می باشد و با توجه به آرگونومی ساخت منحصر به فردش دارای سطحی بسیار نرم و راحت می باشد . سطوح مواج و مشبک این تشک بادی باعث شده است سطح آن نرم تر و قابل انغلاف پذیری بیشتری باشد و در هنگام قرار گیری فرد بر روی ان به خوبی فرم بدن را به خود میگیرد و سطحی نرم و راحتی را برای او به همراه می آورد . از دیگر مزیت های این سطوح مواج می توان به این اشاره کرد که جریان هوا به خوبی در بین بدن فرد و سطح تشک وجود داشته و این جریان می تواند بدن را در برابر عرق کردن حفظ کند . لبه های تشک کمی بر آمده می باشد که بیانگر حیطه ی قرار گیری افراد می باشد و از خارج شدن احتمالی آن ها جلو گیری  می کند. یک پمپ برقی و فندکی بر روی این محصول تعبیه شده است که کار راه اندازی تشک را بسیار ساده کرده است .

جنس بدنه 

جنس بدنه این تشک بادی از pvc فشرده ساخته شده است که بسیار مقاوم و انعطاف پذیر می باشد . لازم به ذکر است که گفته شود پی وی سی یکی از مستحکم ترین ماده ها در بین مواد دیگر برای تولید تشک های بادی به حساب می آیند ، از این رو اکثر تولید کنندگان مطرح تشک های بادی از این جنس در کار های خود استفاه می کنند چرا که در نهایت محصول با کیفیتی را به دست مصرف کننده می رسانند و باعث جلب رضایت ان ها می شوند . رویه  و نیز بخش کناری این تشک برزنتی می باشد که مقاومت آن را دوچنان کرده و باعث شده تحمل وزن تشک به مراتب بالاتر برود و از طرفی ضد آب بوده و می توان تشک را بر روی آب نیز راه اندازی کرد . کف آن نیز از دو لایه ی مقاوم و ضخیم پی وی سی تشکیل شده است که میتواند به خوبی وزن و فشار های وارده از بالا یا پایین تشک را تحمل کند.

ابعاد ، وزن و تحمل وزن

ابعاد این تشک بادی (طول : 195 سانتی متر ، عرض : 99 سانتی متر و ارتفاع : 25 سانتی متر) می باشد که برای قرار گیری یک نفر طراحی شده است . این تشک در اندازه های  استاندارد برای قرار گیری یک فرد بالغ تبعیت می کند و افراد می توانند بدون کم بودن فضا درون ان به راحتی جای بگیرند. وزن این محصول توجه به ابعاد بزرگ آن بسیار کم بوده و جابجایی آن به راحتی میسر است . تحمل وزن این تشک بادی 136 کیلوگرم است ، علت تحمل وزن بالای این محصول وجود جنس با کیفیت و عالی که در بالا به آن اشاره شد می باشد .

راه اندازی و مراقبت 

راه اندازی این تشک بادی به علت وجود پمپ برقی و فندکی تعبیه شده بر روی آن به راحتی و در ظرف چند دقیقه میسر شده است اما بهتر است برای سریع تر شدن روند راه اندازی ، نشک را به طور کامل پهن کنید . قبل از راه اندازی تشک بهتر است محل خوبی برای قرار گیری آن انتخاب کنید و هر گونه اشیاء تیز و برننده و نیز وسایل حرارتی را از آنجا دور کنید تا خطرات احتمالی باعث آسیب رساندن به تشک نشود چرا که این محصولات در مقابله با اشیاء تیز ، ناتوان و بی دفاع هستند . اگر چه تشک شما آسیب دید نگران نباشید چرا که با استفاده از لیبل های تعمیراتی که با عنوان بسته های تعمیرات در فروشگاه اینتکس موجود می باشد می توانید اقدام به رفع آن کنید .

جمع بندی

همانطور که در مطلب بالا در رابطه با ویژگی های منحصر به فرد تشک بادی چند کاره یک نفره Kelty Sleep گفته شد دیدیم که جنس بدنه ان از pvc  فشرده با رویه ی برزنتی ساخته شده است که بسیار مقاوم و منعطف می باشد . ابعاد آن به نسبت دیگر تشک های بادی بزرگ تر است . تحمل وزن بالایی دارد . همچنین بر خلاف تشک های سنتی وزن بسیار کمی داشته و جابجایی آن به سهولت امکان پذیر است . به همین منظور فروشگاه اینترنتی اینتکس این محصول با کیفیت و بی نظیر را در لیست محصولات خود اضافه کرده است تا شما عزیزان ایم تشک بادی را  با قیمت استثناعی خریداری کرده و در اسرع وقت درب منزل تحویل بگیرید.

نوعخانگی، سفری
 تحمل وزن 136 کیلو گرم
 طول 195 سانتی متر
 عرض 99 سانتی متر
 ارتفاع 25 سانتی متر
 جنس رویه PVC برزنتی
 جنس بخش کناری PVC
 جنس کف PVC برزنتی دولایه
 پمپبله
 نوع پمپبرقی و فندکی 
ساک حملخیر
سایر ویژگی ها قابلیت استفاده برای تمام سنین
 دارای سطح مواج
 قابلیت استفاده بر روی آب
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...