تشک بادی چند کاره یکنفره کمپینگ کلمن

coleman 2000002843

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی چند کاره یکنفره کمپینگ کلمن

تشک بادی چند کاره کمپینگ کلمن ساخت شرکت آمریکا می باشد. این محصول از ابعاد بسیار مناسبی برخوردار بوده و طول آن برابر 188 سانتی متر و عرض آن نیز 99 سانتی متر است. این محصول با وزن بسیار کم خود دارای تحمل وزن 136 کیلوگرم می باشد. بدنه تشک چند کاره از لایه های پی وی سی تشکیل شده است. این محصول از رویه مواج طراحی شده و عملکرد بسیار مناسبی دارد، ساختار رویه آن به گونه ای است که با جریان دادن هوا می تواند برای استفاده طولانی مدت به کار برده شود. این ساختار در کنار رویه مخملی آن باعث ضد تعریق شدن تشک بادی یک نفره می شود. این تشک قابل استفاده در مسافرت و یا مورد استفاده بر روی آب می باشد،هم چنین در شرایط دیگر نیز می توان از این تشک استفاده کرد

نقد و بررسی تشک بادی چند کاره یکنفره کمپینگ کلمن

تشک بادی چند کاره یکنفره کمپینگ کلمن 

تشک بادی یکنفره چند کاره کمپینگ کلمن از سری تشک های با کیفیت و مقاوم برند کلمن می باشدکه به تازگی روانه بازارهای جهانی شده است و به علت سبک بودن و کیفیت ساخت بالایی که دارد به خوبی توانسته است جای خود را در میان هواداران تشک های بادی کمپینگ باز کند . در ادامه این مطلب قصد داریم تا اقدام به بررسی این محصول نماییم و شما را در خرید تشک بادی راهنمایی کنیم پس در ادامه این راه و با تحلیل تشک بادی چند کاره یکنفره کمپینگ کلمن همراه ما باشید .

طراحی و آرگونومی ساخت :

در بخش اول این نقد و بررسی قصد داریم تا اقدام به تحلیل ظاهری این محصول نماییم . رویه این تشک بادی به صورت مواج و مشبک می باشد که بهترین حالت را برای بدن شما در هنگام خواب فراهم می آورد تا به هنگام استفاده در طولانی مدت احساس درد و یا خستگی به بدن شما دست ندهد . همچنین مواج بودن رویه این تشک بادی باعث می شود که جریان هوا به خوبی در میان بدن شما و سطح تشک به گردش در بیاید و از تعریق بدن به خوبی جلوگیری به عمل می آورد . همچنین به همراه این تشک بادی یک عدد برچسب تعمییرات نیز در صورت درخواست شما ارسال می شود که توسط آن و به راحتی می توانید در صورت بروز مشکل اقدام به رفع مشکل نمایید و خریدی لذت بخش را با ما تجربه نمایید .

جنس بدنه :

جنس بدنه استفاده شده در ساخت این محصول از وینیل می باشد که یکی از محبوب ترین و با کیفیت ترین جنس ها در تولید تشک ها و تخت خواب های بادی است و از محبوبیت بالایی در میان هوادارن محصولات بادی و همچنین تولیدکنندگان بادی برخوردار است . این تشک بادی دارای رویه ای از جنس مخمل می باشد که از نرمی و انعطاف پذیری بسیار بالایی برخوردار است و می تواند برای شما تداعی کننده تشک های سنتی نیز باشد . همچنین برای بالاتر بردن کیفیت و مقاومت ین محصول در بخش کناری آن از وینیل طرح چرم و در بخش کف آن نیز از وینیل دو لایه استفاده شده است تا مقاومت این محصول در برابر فشار و ضربه نیز دو چندان شود .

ابعاد ، وزن و تحمل وزن :

تشک های بادی به ویژه تشک های بادی کمپینگ دارای ابعاد استانداردی نیز می باشند . ابعاد تشک بادی چند کاره یکنفره کمپینگ کلمن به اندازه های ( طول : 188 سانتی متر ، عرض : 99 سانتی متر و ارتفاع : 12 سانتی متر ) است که فضای ایده آلی را برای استفاده شما فراهم می آورد . همچنین وزن این محصول بسیار سبک و برابر با 2.3 کیلو گرم است که با استفاده از ساک حملی که دارد به راحتی قابل جا به جایی نیز می باشد . قابلیت حمل وزن این تشک بادی نیز یکی از ویژگی های کلیدی می باشد که در برآورده ساختن نیاز های شما عزیزان نقش بسزایی خواهد داشت ، قابلیت تحمل وزن این محصول برابر با 136 کیلو گرم است که نشان از کیفیت ساخت بالای آن دارد .

جمع بندی :

تشک بادی چند کاره یکنفره کمپینگ کلمن یکی از پیشنهاد های ویژه فروشگاه اینتکس برای افرادی که علاقه به کمپینگ و مسافرت دارند می باشد . این تشک بادی دارای ساختاری مهندسی شده و رویه ای نرم و منعطف است که شرایط ایده آلی را در کمپ برای شما فراهم می کند . تشک بادی چند کاره یکنفره کمپینگ کلمن با برترین کیفیت و قیمت در نمایندگی محصولات بادی اینتکس موجود می باشد که پس از بررسی اطلاعات و مشاهده تصاویر می توانید آن را خریداری کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یابه صورت حضوری تحویل بگیرید .

 نوعخانگی، سفری
 تحمل وزن 136 کیلو گرم
 طول 188 سانتی متر
 عرض 99 سانتی متر
 ارتفاع 12 سانتی متر
 جنس رویه وینیل مخملی
 جنس بخش کناری وینیل 
 جنس کف وینیل دولایه
 پمپ
 نوع پمپ -----
ساک حمل
سایر ویژگی ها  دارای سطح مواج
 طبی و ضد تعرق
قابل استفاده به عنوان تشک روی آب
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...