تشک بادی داخل ماشین کیا سراتو

air mattress 29

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
990,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی داخل ماشین کیا سراتو

تشک بادی داخل ماشین کیا سراتو از منحصر به فرد ترین تشک های طراحی شده برای استفاده در داخل ماشین می باشد که نوع طراحی آن کاملا متفاوت با سایر تشک های بادی تفریحی و خانگی می باشد که سبب آن شده است تا بتوانید از تشک بادی در داخل ماشین استفاده کرده و بخش پشتی ماشین را به صورت یک تخت نرم و طبی در آورده تا در طول سفر به استراحت کردن بپردازید . با داشتن تشک بادی داخل ماشین می توانید در داخل ماشین بدون نیاز به هتل یا خانه و ویلا استراحت کنید ، به طوریکه سقفی نیز بالای سر شما خواهد بود .

توجه داشته باشید که تشک های بادی داخل ماشین برای ماشین های مختلفی ساخته شده اند که بایستی با در نظر داشتن مدل تشک بادی داخل ماشین آن را انتخاب کنید . تشک بادی داخل ماشین کیا سراتو همانطور که از نامش پیداست ، برای استفاده در داخل ماشین سواری سراتو می باشد که یکی از خودرو های شرکت کیا می باشد . این محصول با توجه به سایز خود به خوبی می تواند بخش عقب ماشین را پر کرده و فضای عالی را برای استراحت کردن شما فراهم کند . در ادامه و در بخش نقد و بررسی به صورت کامل به بررسی تشک بادی داخل ماشین و ویژگی های آن خواهیم پرداخت .

ویژگی های تشک بادی داخل ماشین کیا سراتو

تشک های بادی دارای ویژگی ها و خصوصیات بسیار زیادی هستند که شاید از آن ها مطلع نباشید . این محصولات سفری ، ابعاد بسیار کوچکی در هنگام بسته بندی داشته و وزن سبکی نیز دارند ، که به سادگی می توانید آن ها را در سفر ها به همراه داشته باشید . تشک بادی داخل ماشین کیا سراتو دارای سطحی طبی و نرم است که هیچگونه فشاری را به اندام های شما وارد نمی کند زیرا از طراحی مواج برخوردار است که کاملا طراحی مدرن و استاندارد می باشد . از ویژگی های بسیار خوبی که تشک بادی داخل ماشین کیا سراتو دارد می توان به استفاده از آن در بسیاری از ماشین های سواری اشاره کرد که از نظر ابعادی نزدیک به ماشین کیا سراتو می باشد .

بنابراین با خرید تشک بادی داخل ماشین کیا سراتو می توانید از آن در سایر ماشین ها نیز استفاده کنید . نکته بعدی در رابطه با تشک بادی داخل ماشین کیا سراتو ، جنس بسیار عالی است که برای تولید تشک استفاده شده است ، در بخش نقد و بررسی به جنس pvc که برای تولید تشک بادی داخل ماشین کیا سراتو استفاده شده است ، اشاراتی کردیم که می توانید با مطالعه آن به خصوصیات عالی این محصول و جنس آن پی ببرید .

راه اندازی تشک بادی داخل ماشین کیا سراتو

شما می توانید زمانی که تشک را در داخل ماشین و بر روی صندلی های عقب پهن کردید ، اقدام به باد کردن محصول کنید و یا حتی می توانید قبل از قرار دادن تشک ، آن را در خارج از ماشین راه اندازی کرده و سپس داخل ماشین قرار دهید . شاید راه اندازی این تشک برای شما دشوار به نظر برسد ، اما شما می توانید با استفاده از پمپ های باد ، با سرعت بسیار بهتر و راحت تر تشک را راه اندازی کنید . شاید این سوال برای شما پیش بیاید که چه پمپ بادی برای این تشک مناسب است ؟

فروشگاه تهران اینتکس با توجه به اینکه درصد بیشتری از محصولاتی که برای فروش دارد ، زیر دسته محصولات بادی هستند ، پمپ های بادی را نیز برای راه اندازی ساده تر محصولات بادی خود تهیه و برای فروش گذاشته است که می توان به انواع پمپ های باد دستی ، پدالی ، فندکی ، برقی و شارژی اشاره کرد که برای این تشک با توجه به اینکه از آن در سفر ها استفاده می شود ، توصیه می کنیم که از پمپ های باد دستی که نیازی به برق ندارند استفاده کنید ، همچنین پمپ های باد فندکی که با استفاده از جافندکی ماشین کار می کنند نیز می تواند گزینه خوبی برای خرید باشد .

نگهداری و مراقبت از تشک بادی داخل ماشین کیا سراتو

برای نگهداری از تشک بادی داخل ماشین و جلوگیری از آسیب دیدن این محصولات ، توصیه هایی مطرح است که در این بخش به آن ها اشاراتی خواهیم کرد تا اینچنین بتوانید از آسیب های احتمالی جلوگیری کنید . توصیه می شود که از این تشک ها تنها در داخل ماشین استفاده کنید و از راه اندازی و قرار دادن آن بر روی زمین و نشستن بر روی آن خودداری کنید ، زیرا سطح زمین می تواند پر از سنگ ریزه ها و اشیاء نوک تیزی باشد که تشک پس از برخورد با آن آسیب ببیند .

گاهی ممکن است باد زیاد که در هنگام راه اندازی وارد تشک می شود ، پس از استفاده و در طولانی مدت سبب آسیب دیدن محصول شود . بنابراین نباید باد تشک را بسیار زیاد یا بسیار کم کرد . برخورد اجسام تیز و برنده ، استفاده از لباس های سگک دار و ... که ممکن است در هنگام نشستن و دراز کشیدن به تشک آسیب برساند . موارد دیگری همچون رطوبت ، نور آفتاب ، گرما یا سرما هیچ آسیبی به تشک نمی رساند و تنها عوامل خارجی و انسانی می تواند سبب آسیب رسیدن به تشک بادی شود .

نقد و بررسی تشک بادی داخل ماشین کیا سراتو

تشک بادی داخل ماشین کیا سراتو یکی از بی نظیر ترین محصولات بادی است که برای استفاده در سفر ها طراحی شده است و با توجه به طراحی منحصر به فرد خود ، تنها در داخل ماشین مورد استفاده قرار می گیرد . با توجه به محبوبیت تشک های کمپینگ و تشک های بادی خانگی ، شرکت های تولید کننده محصولات بادی ، اقدام به تولید و فروش تشک بادی داخل ماشین کردند که تنوع طرحی در آن ها بسیار زیاد است .

تشک های بادی با توجه به ساختار و طراحی خود ، مناسب برای ماشین های خاصی هستند که فروشگاه تهران اینتکس اغلب آن ها را در فروشگاه موجود کرده است تا شما مشتریان گرامی بتوانید از سراسر ایران خرید های خود را با اطمینان از اصالت و کیفیت محصول ، انجام دهید . در این بخش نیز با نقد و بررسی تشک بادی داخل ماشین کیا سراتو همراه ما باشید .

راهنمای خرید تشک بادی داخل ماشین کیا سراتو

توجه داشته باشید که تشک های بادی داخل ماشین نیز متنوع هستند و بر اساس ابعادی که دارند می توانند برای برخی از ماشین ها مناسب و برای برخی دیگر بزرگ یا کوچک تر باشند ، به همین جهت فروشگاه اینتکس با نام های متفاوت ماشین ها ، تشک های بادی داخل ماشین را قرار داده است تا بهتر و راحت تر انتخاب خود را انجام دهید . اما شما راه های دیگری برای خرید ، همچون خرید حضوری و تلفنی نیز دارید که می توانید با برقراری تماس با شماره تلفن های فروشگاه اینتکس سفارش خود را ثبت کنید . با توجه به اینکه فروشگاه اینتکس تنها محصولات بادی اورجینال و اصل را به فروش می رساند ، کالای شما کاملا تضمین شده بوده و با اطمینان می توانید خرید خود را انجام دهید . شما می توانید این محصول را حتی در دیگر ماشین های مشابه به ماشین سراتو نیز استفاده کنید.

طراحی و ساخت تشک بادی داخل ماشین کیا سراتو

برای تولید تشک بادی داخل ماشین کیا سراتو از لایه های انعطاف پذیر لاستیکی استفاده شده است که این طراحی لایه لایه ، سبب شده است تا این محصول بادی یجاد شود . جنس بسیار عالی و درجه یک به همراه پرسینگ لایه ها و کیفیت بسیار خوب تولید این محصول ، سبب شده است تا تشکی بسیار با دوام را داشته باشیم . این تشک از نظر رویه بسیار شبیه به تشک های بادی خانگی یا کمپینگ می باشد ، تفاوت عمده آن با سایر تشک های بادی ، در سایز بندی آن ها بوده که متناسب با ابعاد ماشین ساخته شده است .

همچنین دیگر تفاوت آن ، بخش زیرین تشک است که به صورت برجسته بوده تا اینچنین بتوانید بخش زیرپایی تشک را نیز پر کرده و تشکی صاف و مسطح را داشته باشید . از خصوصیات و ویژگی هایی که می توان نسبت به تشک بادی داخل ماشین کیا سراتو اشاره کرد ، به همراه داشتن دو بالش بادی یا کوسنی بادی می باشد که برای استراحت کردن می توانید از آن ها استفاده کنید .

همچنین این تشک دارای لبه های برجسته و یک بخش بادی در وسط خود دارد که می تواند میان دو صندلی جلویی را نیز پر کند . از خصوصیات بسیار عالی که می توان به آن اشاره کرد ، رویه مواج یا کامفورت تشک می باشد که همان برجستگی های موازی سطح تشک است که این برجستگی ها می تواند سطحی طبی و نرم را در اختیارتان قرار بدهد ، زیرا این طراحی می تواند تشک را فرم پذیر تر کند تا اینچنین اندام های شما تحت فشار قرار نگیرد .

جنس تشک بادی داخل ماشین کیا سراتو

برای تولید و ساخت تشک بادی داخل ماشین کیا سراتو از لایه های pvc استفاده شده است ، به همین دلیل است که تشک بادی فوق ، بسیار با دوام و مقاوم بوده و همچنین نرم و انعطاف پذیر است . پی وی سی بسیار مواد انعطاف پذیر با قدرت کشسانی بالایی دارد که آن را بسیار مناسب برای ساخت محصولات بادی کرده است .

همچنین این جنس ضد آب بوده و در برابر رطوبت ، دماهای مختلف و نور خورشید نیز مقاوم است ، این ویژگی خوب سبب شده است تا استفاده از آن در درون ماشین آسیبی به محصول وارد نکند . از سایر خصوصیات این جنس می توان به عدم حساسیت پوستی به آن و همچنین داشتن رویه مخملی نرم و ضد تعریقی آن اشاره کرد . علت عدم حساسیت پوستی به این جنس را می توان به مواد اولیه ای که برای تولید پی وی سی استفاده می شود اشاره کرد ، این مواد از هیچگونه مواد سمی یا شیمیایی ساخته نشده است و به همین دلیل نیز به آن پلاستیک طبیعی گفته می شود ، از این رو تولید کنندگان محصولات بادی همچون تشک بادی داخل ماشین به دلیل اینکه در تماس با انسان می باشد ، از pvc استفاده کرده است .

لازم به ذکر است که حتی در سایر تشک های کمپینگ یا خانگی و حتی تخت های بادی و سایر محصولات بادی نظیر استخر بادی ، جکوزی بادی و ... نیز از pvc استفاده شده است . خاصیت ضد تعریقی تشک را می توان به دلیل استفاده از لایه های مخملی استفاده شده در بدنه دانست که به خوبی می توانید بر روی تشک دراز کشیده و لطافت خاصی را در برخورد با تشک بادی داشته باشید .

خدمات پس از فروش تشک بادی داخل ماشین کیا سراتو

فروشگاه تهران اینتکس بزرگترین فروشگاه محصولات بادی در ایران است که در کنار فروش این محصولات ، خدماتی را به مشتریان خود ارائه کرده است که می توان به خدمات تعمیرات تشک بادی داخل ماشین اشاره کرد که شاید جایی نتوانید چنین خدماتی را داشته باشید . شما می توانید  به سادگی پس از آسیب دیدن تشک بادی داخل ماشین خود ، آن را در صورت نزدیک بودن و ساکن بودن در تهران به دفتر فروشگاه اینتکس تحویل داده و یا در صورت سکونت در شهر های دورتر می توانید محصول را برای تعمیرات ارسال کنید تا به بهترین شکل تشک بادی داخل ماشینتان تعمیر شده و برای شما ارسال گردد . تعمیرات به صورت تخصصی انجام گرفته و می توانید بهترین نوع تعمیر را از فروشگاه اینتکس داشته باشید . توجه داشته باشید که ممکن است برخی از آسیب دیدگی ها غیر قابل تعمیر باشند که حتما به این نکته نیز توجه داشته باشید . به عنوان مثال پارگی های وسیع و یا آب شدن تشک بادی بر اثر برخورد با آتش و یا وسایل گرمایشی و پر حرارت غیر قابل تعمیر خواهد بود .

پنچرگیری تشک بادی داخل ماشین کیا سراتو در خانه

در کنار خدماتی که فروشگاه اینتکس ارائه کرده است ، شما می توانید تشک بادی داخل ماشین خود را در صورت آسیب دیدن ، خودتان در خانه نیز تعمیرات را انجام دهید . تعمیرات تشک بادی کاری ساده است که می توانید با راهنمایی های لازم و مطالعه دفترچه راهنمای برچسب تعمیرات ، به خوبی محصول خود را تعمیر کنید . برای تعمیر کردن شما نیاز به بسته تعمیرات دارید که ممکن است در کنار برخی از محصولات بادی موجود نباشد و در این صورت شما می توانید آن را از فروشگاه اینتکس تهیه کرده و به بهترین شکل تشک بادی خود را تعمیر کرده و مجددا استفاده کنید . با توجه به اینکه عمده آسیب هایی که ممکن است به تشک ها وارد شود ، به صورت سوراخ می باشد ، می توانید به سادگی این نوع پنچرگیری را انجام دهید .

  • تشک بادی داخل ماشین کیا سراتو
  • طول: 143 سانتی متر
  • عرض: 90 سانتی متر
  • ارتفاع: 43 سانتی متر
  • تحمل وزن: 155 کیلوگرم
  • وزن : 2 کیلوگرم
  • جنس بدنه از PVC با رویه مخمل
  • رویه مواج و ضد تعریق
  • دارای رنگ بندی های مختلف
  • دارای پایه های بادی
  • دارای دو کوسن بادی مجزا
  • دارای ساک حمل
  • کد محصول: air mattress 29

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...