تشک بادی داخل ماشین پژو 407

TDM-3013

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
990,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی داخل ماشین پژو 407

تشک بادی داخل ماشین پژو 407 از سری تشک های بادی داخل ماشین زیبا و کاربردی می باشد که به تازگی و توسط نمایندگی اینتکس در ایران روانه بازارهای کشور شده است و از کیفیت ساخت بسیار بالایی برخوردار می باشد . این تشک بادی داخل ماشین به خوبی در بخش عقب ماشین شما قرار گرفته و بهترین حالت را در هنگام طی کردن مسافت های طولانی برای بدن شما فراهم می آورد تا به هنگام رسیدن به مقصد احساس خستگی به شما دست ندهد . همچنین این تشک بادی مناسب افرادی می باشد که به هنگام سفر به همراه خود کودک و یا فرزند دارند زیرا محیط بسیار امن و یکنواختی را در بخش صندلی عقب ماشین برای کودک فراهم می آورد .

جنس رویه این تشک بادی از پی وی سی جیر یا همان مخمل می باشد و در بخش کاری آن نیز از پی وی سی طرح چرم استفاده شده است تکه از استحکام بالایی در برابر فشار و ضربه برخوردار می باشد . همچنین بخش رویه این محصول علاوه بر مقاومت بالا در برابر ضربه از نرمی و انعطاف پذیری بسیار ایده آلی برخوردار است .

همچنین قابلیت تحمل وزن این محصول 155 کیلو گرم می باشد که نشان از کیفیت ساخت بالای آن دارد و به راحتی می تواند وزن افراد را مهار نماید . تشک بادی داخل ماشین پژو 407 با برترین کیفیت و قیمت در نمایندگی اینتکس موجود می باشد که پس از بررسی اطلاعات و مشاهده تصویر می توانید آن را خریداری کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل بگیرید .

نقد و بررسی تشک بادی داخل ماشین پژو 407

تشک بادی داخل ماشین پژو 407 از سری تشک های بادی می باشد که می توانید از آن به عنوان تشک بادی داخل ماشین انواع خودرو های پژو همانند پژو 405 و پژو 2000 نیز استفاده نمایید و در واقع با خرید این محصول و با یک تیز چند نشان بزنید . در ادامه این مطلب قصد داریم تا اقدامبه بررسی این محصول نماییم و شما را در خرید تشک بادی راهنمایی کنیم پس در ادامه این راه و با تحلیل تشک بادی داخل ماشین پژو 407 همراه ما باشید تا شما را با این محصول کاربردی بیشتر آشنا نماییم .

طراحی و آرگونومی ساخت :

طراحی این تشک بادی به گونه ای می باشد که فضای عقب ماشین را به صورت نشیمنگاهی یکپارچه و هموار در می آورد که به وسیله آن و در هنگام طی کردن مسافت های طولانی می توانید اقدام به استراحت بر روی این محصول نمایید . همچنین رویه این تشک بادی به صورت مواج می باشد که یکی از مهمترین خصوصیت های آن ضد تعریق بودن می باشد . این تشک بادی در رنگبندی های متعددی روانه بازارهای جهانی شده است که در این بخش برای شما عزیزان یکی از پر فروش ترین رنگ ها یعنی مشکی را فراهم آورده ایم که از طرفداران بسیاری نیز برخوردار می باشد .

به همراه این محصول و در صورت درخواست شما برایتان یک عدد برچسب تعمییرا نیز ارسال می شود که توسط آن و در صورت بروز مشکل و همچنین در کوتاه ترین زمان ممکن می توانید اقدام به رفع مشکل نمایید و بدون دغدغه به روز زیبای خود ادامه دهید .

جنس بدنه :

در بخش های مختلف این محصول از جنس های متنوعی استفاده شده است تا این تشک بادی بتواند بهترین عملکرد را از خود به نمایش بگذارد . این تشک بادی در بخش رویه خود دارای جنس بدنه ای از نوع پی وی سی جیر یا همان مخمل می باشد که از کیفیت و مقاومت بسیار بالایی برخوردار است . همچنین برای بالاتر بردن کیفیت این محصول در بخش کف و لایه کناری آن از پی وی سی دولایه استفاده شده است تا استحکام این محصول را بیش از پیش افزایش دهد .

ابعاد ، وزن و تحمل وزن :

ابعاد این تشک بادی بر حسب استانداردهای جهانی و به اندازه های ( طول : 143 سانتی متر ، عرض : 90 سانتی متر و ارتفاع : 43 سانتی متر ) می باشد که متناسب با فضای پشت ماشین می باشد و صندلی عقب شما را به صورت کاملا هموار تا محدوده صندلی جلو در می آورد . علاوه بر آن یکی از مهمترین ویژگی هایی که در هنگام خرید تشک های بادی باید به آن توجه ویژه ای داشته باشید ، قابلیت تحمل وزن می باشد که از اهمیت بسیار بالایی برخوردار می باشد . قابلیت تحمل وزن این تشک بادی 155 کیلو گرم می باشد که نشان از کیفیت ساخت بالای آن دارد . علاوه بر آن وزن خود محصول به همراه ساک حملی که دارد به 3.4 کیلو گرم می رسد که سبک می باشد و به راحتی قابل جا به جایی است .

جمع بندی :

تشک بادی داخل ماشین پژو 407 از سری تشک های بادی با کیفیت و محبوب می باشد که از کاربردهای فراوانی نیز برخوردار می باشد . این تشک بادی دارای بدنه ای مقاومت و از جنس پی وی سی دولایه می باشد که از استحکام فوق العاده ای برخوردار می باشد . تشک بادی داخل ماشین پژو 407 با برترین کیفیت و قیمت در نمایندگی intex موجود می باشد که پس از بررسی اطلاعات و مشاهده تصاویر می توانید آن را خریداری کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل گرفته و خریدی لذت بخش را تجربه نمایید .

نوعسفری
 تحمل وزن 150 کیلو گرم
 طول 143 سانتی متر
 عرض 90 سانتی متر
 ارتفاع 43 سانتی متر
 جنس رویه PVC مخملی
 جنس بخش کناری PVC طرح چرم
 جنس کف PVC دولایه
 پمپ
 ندارد
 نوع پمپ ندارد
ساک حمل
سایر ویژگی ها مناسب استفاده در صندلی عقب ماشین پژو
 دارای سطح مواج و ضد تعریق
 ابعاد بسته بندی: 46 ×30 ×15 سانتی متر
 دارای پایه های بادی سرخود
دارای دو کوسن بادی مجزا
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...