تشک بادی داخل ماشین رنو

TDM-3123

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
990,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی داخل ماشین رنو

تشک بادی داخل ماشین رنو یکی از تشک های بادی اختصاصی خودروهای رنو می باشد که با کیفیت عالی و بدنه ای مقاوم تولید گردیده است. این کالا به گونه ای در صندلی عقب خودرو شما جای می گیرد که به سادگی می توانید بر روی ان بخوابید. باد کردن و راه اندازی این محصول کاری فوق العاده اسان بوده و به وسیله یک عدد پمپ باد شخصی امکان پذیر است. هم چنین خود این کالا وزن بسیار کمی داشته که همین عامل باعث شده تا به سادگی بتوانید ان را حمل و نقل کنید.

این تشک بادی هم چنین جای کمی را هم اشغال می کند که می توانید ان را در صندوق عقب خودرو خود جای دهید. تحمل وزن بالای این محصول و ابعاد استاندارد ان هم باعث شده تا بتوانید با خیال راحت به این کالا اطمینان کنید.

اگر قصد خرید این کالا را دارید می توانید با مشاورین ما در شرکت تهران اینتکس تماس گرفته و از رنگ بندی ان هم اطلاع کسب کنید چون این تشک بادی در چندین رنگ زیبا تولید گردیده است. در صورت سوراخ شدن و اسیب دیدن این کالا هم می توانید به سادگی ان را با استفاده از برچسب تعمیرات در مدت زمان بسیار کمی ترمیم کرده و از ان استفاده کنید. هم اکنون می توانید این محصول را با قیمت استثنایی از سایت نمایندگی محصولات بادی در ایران خریداری نمایید.

نقد و بررسی تشک بادی داخل ماشین رنو

تشک بادی داخل ماشین رنو

خودروهای شرکت رنو همیشه جزو محصولاتی است که در دسته پر فروش ترین خودرو ها در کشور ایران قرار گرفته است. افرادی که محصولات این شرکت را دارند برای استراحت در داخل ان می توانند به سادگی محصول جدید شرکت تهران اینتکس یعنی تشک بادی داخل ماشین رنو را خریداری کرده و صندلی عقب خودرو خود را به یک تشک نرم و راحت تبدیل کنند. در این مطلب قصد داریم تا به بررسی دقیق و جامع این محصول بپردازیم پس تا انتها با ما همراه باشید...

طراحی و ارگونومی ساخت

در رابطه با طراحی این محصول می توان نکات جذاب و دقیقی را ارائه کرد. در وهله اول باید گفت که مشتریان می توانند به سادگی رنگ مورد علاقه خود را بر حسب سلیقه شخصی انتخاب کرده و ان را سفارش دهند. در رابطه با شکل ظاهری این کالا هم می توان به جزئیات ان اشاره کرد. در اولین نگاه شما محصولی دقیقا شبیه به تشک های بادی مورد استفاده در منزل مشاهده خواهید کرد که شکلی مستطیلی داشته و به صورت کامل فضای داخلی صندلی عقب را پر می کند. بر روی رویه اصلی این کالا هم خطوط صاف و مستقیمی طراحی گردیده است که از ان ها به عنوان شیار نام برده می شود و باعث شده تا سطح اصلی این کالا دارای همین شیار ها بوده و به صورت مواج تولید شود.

بر روی پایه های این محصول هم همین شیار ها در تعداد کمتر به چشم می خورد. نکته مهم در خصوص پایه های این است که ظاهری دقیق و با توجه به شکل داخلی خودرو شما دارد که تمام فضاها را به درستی پوشش داده است. تمام این موارد گفته شده طبق اصول مهندسی شده ای طراحی گردیده است که با معیار های خودرو رنو به صورت کامل مطابقت دارد.


جنس بدنه

از دیگر موارد و معیار های شخص خریداری کننده یک کالا جنس بدنه ان است. در همین خصوص نیز باید گفت که این محصول بدنه ای ساخته شده از جنس پی وی سی دارد. البته رویه اصلی این کالا به صورت مخمل ، بخش های کناری و زیر ان نیز به صورت طرح چرم و هم چنین کف این کالا هم به صورت دو لایه طراحی و پیاده سازی شده است که نشان از قدرت و استحکام فوق العاده این خودرو می دهد.

ابعاد و وزن

ابعاد و وزن یک محصول هم نکته دیگری است که شاید در حمل و نقل و خرید ان تاثیر زیادی می گذارد. در همین ارتباط باید عنوان کرد که این محصول در حالت راه اندازی و نصب شده دارای طول 143 سانتی متر ، عرض 90 سانتی متر و هم چنین ارتفاع 43 سانتی متر می باشد. علاوه بر این ها تحمل وزن این تشک بادی هم 150 کیلو گرم است که نشان از کیفیت بالای ان دارد. هم چنین این تشک تنها 3.4 کیلو گرم وزن دارد که جا به جایی ان فوق العاده ساده و اسان است.

راه اندازی و مراقبت و نگهداری

برای راه اندازی هر محصول بادی شما نیاز به یک پمپ باد خواهید داشت. این محصول هم مانند سایر محصولات بادی از این قضیه مستثنی نیست. در همین ارتباط باید گفت که پس از خریدن یک پمپ باد شخصی به صورت جداگانه شما می توانید به سادگی این کالا را از داخل بسته بندی خارج کرده و سپس به دنبال دریچه باد ان بگردید. پس از پیدا کردن ان می توانید به سادگی و در مدت زمان بسیار کوتاهی این تشک داخل خودرو را باد کرده و از ان استفاده کنید.

هم چنین برای مراقبت از این محصول بهتر است چند نکته بسیار ساده و اسان را رعایت کنید تا دچار مشکل نشوید. در اولین گام شما باید وسایل نوک تیز را از کنار اینتشک بادی دور نگه دارید تا سوراخ نشود. هم چنین باید از پریدن و جامپینگ و وارد کردن وزن بیش از 150 کیلو گرم به این تشک هم جدا خودداری نمایید. با رعایت این نکات و هم چنین چند نکته ساده دیگر که در دفترچه راهنما این کالا هم ذکر شده است می توانید بدون کوچک ترین افت کیفیتی از این محصول استفاده نمایید.

جمع بندی

تشک بادی داخل ماشین رنو یک تشک بادی بی نظیر در رنگ بندی شاد و جذاب بوده که تحمل وزن بالایی داشته و از جنس بدنه و کیفیت قابل قبولی هم برخوردار است. هم چنین این محصول مناسب استفاده تمام سنین می باشد و به صورت ضد تعریق طراحی و تولید شده است. هم اکنون می توانید این محصول را از سایت نمایندگی محصولات بادی در ایران خریداری نموده و در اسرع وقت ان را درب منزل تحویل بگیرید.

نوعسفری
 تحمل وزن 150 کیلو گرم
 طول 143 سانتی متر
 عرض 90 سانتی متر
 ارتفاع 43 سانتی متر
 جنس رویه PVC مخملی
 جنس بخش کناری PVC طرح چرم
 جنس کف PVC دولایه
 پمپ ندارد
 نوع پمپ ندارد
ساک حمل
سایر ویژگی ها مناسب استفاده در صندلی عقب ماشین رنو
 دارای سطح مواج و ضد تعریق
 ابعاد بسته بندی: 46 ×30 ×15 سانتی متر
 دارای پایه های بادی سرخود
دارای دو کوسن بادی مجزا
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...