تشک بادی داخل ماشین دوو

TDM-3120

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
990,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی داخل ماشین دوو

به تازگی شرکت تهران اینتکس محصول جدیدی را با عنوان تشک بادی داخل ماشین دوو تولید و به بازار عرضه کرده است که با استفاده از ان می توانید به سادگی در داخل خودرو هم همانند خانه تخت خواب داشته و بر روی ان به استراحت بپردازید.

راه اندازی این تشک بادی به این گونه است که به سادگی و از طریق دریچه های باد موجود بر روی خود کالا در عرض مدت چند دقیقه به صورت کامل باد شده و سپس می توانید ان را در صندلی عقب خودرو خود جای داده و از ان استفاده کنید. نکته مهم در ارتباط با این محصول داشتن رنگ بندی فوق العاده زیباست که قدرت انتخاب مشتری را بالا برده است.

هم چنین کیفیت فوق العاده ساخت و داشتن رویه مواج نیز یکی دیگر از عواملی است که در انتخاب این محصول تاثیر بسیار زیادی دارد. در کنار این محصول دو عدد کوسن بادی و هم چنین برچسب تعمیرات هم قرار گرفته است که در صورت اسیب دیدن این محصول نیز می توانید به سادگی خودتان ان را ترمیم کنید. این کالا را می توانید هم اکنون از سایت نمایندگی محصولات بادی اینتکس در ایران خریداری نمایید.

نقد و بررسی تشک بادی داخل ماشین دوو

تشک بادی داخل ماشین دوو

تشک بادی داخل ماشین دوو از تشک های بادی جدید و جذابی است که شرکت تهران اینتکس به صورت اختصاصی برای خودرو دوو ساخته است. این کالا ظاهری فوق العاده جذاب داشته و به صورت شکیل و در رنگ های شاد به بازار عرضه شده است. علاوه بر این ها به دلیل داشتن مزایای بسیار زیاد این کالا به یکی از پر فروش ترین تشک های بادی داخل ماشین تبدیل شده است. در ادامه این مطلب این محصول را به صورت کامل مورد بررسی قرار خواهیم داد.

طراحی و ارگونومی ساخت

ارگونومی ساخت یکی از مواردی است که اگر به درستی رعایت نشده باشد از کیفیت و کارایی یک محصول تا حدود زیادی می کاهد. در همین ارتباط باید عنوان کرد که این تشک بادی تمامی این نکات را به صورت موشکافانه مورد بررسی قرار داده و در داخل خود پیاده سازی کرده است. این تشک بادی به صورت مستطیلی شکل و دقیقا در فضای میان دو صندلی جلو و صندلی عقب طراحی شده است که ان فاصله را به صورت کامل پر خواهد کرد.

هم چنین پایه های این محصول هم به گونه ای دقیق در میان کف صندلی عقب خودرو قرار گرفته است که این عامل باعث شده تا این تشک تکان نخورد. از دیگر مواردی که باید به ان اشاره نمود رنگ های جذاب این کالاست که به صورت سفارشی تولید شده و دست شما را در انتخاب رنگ مورد علاقه باز گذاشته است. هم چنین بدنه اصلی و رویه این کالا هم بر روی خود شیار هایی را می بیند که این شیار ها نرمی ، لطافت و احساس راحتی را برای شما خلق می کنند. تمام این موارد طبق استاندارد ساخت خودرو شما طراحی و تولید شده است.


جنس بدنه

قطعا شما وقتی برای خرید یک محصول بادی اقدام می کنید به جنس بدنه ان توجه ویژه ای خواهید کرد. در همین ارتباط باید عنوان کرد که تشک بادی داخل ماشین دوو ساخته شده از رویه ای با جنس PVC بوده که به صورت مخملی طراحی شده است. هم چنین کف و پایه های این کالا هم به صورت دو لایه طراحی شده اند که نشان از ضخامت و کیفیت بالای این کالا دارد. علاوه بر این ها ضد تعریق بودن این کالا هم از دیگر خصوصیات خوب جنس ان است که باید به ان توجه ویژه ای کرد.

ابعاد و وزن

در رابطه با ابعاد و وزن یک کالا هم باید دقت لازم را انجام داد. در رابطه با این تشک بادی هم باید گفت که به صورت کاملا دقیق و متناسب با خودرو دوو و فضای داخلی ان ساخته شده است. برای اگاهی بیشتر شما هم بای عنوان کرد که این کالا دارای طول 143 ، عرض 90 و ارتفاع 43 سانتی متر می باشد. هم چنین این تشک می تواند تا 150 کیلو گرم وزن را بر روی خود تحمل کند که مقدار قابل توجهی است.

راه اندازی و مراقبت و نگهداری

برای نصب و راه اندازی این محصول شما می توانید به دفترچه راهنما قرار گرفته شده در داخل بسته بندی این تشک بادی مراجعه کرده و به صورت تصویری اموزش های لازم را از داخل ان فرا گیرید. در حالت کلی هم باد کردن و راه اندازی این محصول تنها 2 دقیقه زمان خواهد برد. شما کافی است یک عدد پمپ باد تهیه کرده و سپس از طریق دریچه باد تعبیه شده بر روی این محصول اقدام به باد کردن ان کنید.

هم چنین پس از باد کردن باید دریچه باد را به صورت کامل ببندید. نکته مهم این است که بیش از اندازه باد کردن و یا کم باد کردن این محصول هم ممکن است باعث به وجود امدن مشکل برای شما شود پس ان را به اندازه باد کنید. برای مراقبت از این کالا هم می توانید در هنگام خوابیدن بر روی ان ملافه ای پهن کنید تا کثیف نشود. هم چنین از سوراخ کردن ، ضربه زدن ، پریدن و یا هر عمل دیگری که امکان اسیب رسانی به این محصول را دارد را انجام ندهید تا این تشک به صورت سالم و سلامت برای شما باقی بماند.

جمع بندی

تشک بادی داخل ماشین دوو یک محصول منحصر به فرد با خصوصیاتی خاص و جذاب می باشد که دارای پایه های بادی سرخود ، دو کوسن بادی مجزا ، بدنه ای مقاوم و ضد تعریق و هم چنین رنگ بندی فوق العاده شکیل و زیبا می باشد. این محصول بی نظیر را می توانید هم اکنون از سایت اینتکس نمایندگی محصولات بادی در ایران خریداری نمایید.

نوعسفری
 تحمل وزن 150 کیلو گرم
 طول 143 سانتی متر
 عرض 90 سانتی متر
 ارتفاع 43 سانتی متر
 جنس رویه PVC مخملی
 جنس بخش کناری PVC طرح چرم
 جنس کف PVC دولایه
 پمپ ندارد
 نوع پمپ ندارد
ساک حمل
سایر ویژگی ها مناسب استفاده در صندلی عقب ماشین دوو
 دارای سطح مواج و ضد تعریق
 ابعاد بسته بندی: 46 ×30 ×15 سانتی متر
 دارای پایه های بادی سرخود
دارای دو کوسن بادی مجزا
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...