تشک بادی داخل ماشین جک

TDM-3122

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
990,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی داخل ماشین جک

تشک بادی داخل ماشین جک یکی از تشک های پرتابل و قابل حمل می باشد که به تازگی توسط متخصصان شرکت تهران اینتکس تولید و با کمترین قیمت ممکن روانه بازار شده است. اگر بخواهیم در رابطه با خصوصیات این محصول با شما صحبت کنیم باید در وهله اول به این نکته اشاره کرد که این تشک بادی تنها 3.4 کیلو گرم وزن دارد که به سادگی می توانید ان را حمل و جا به جا کنید. هم چنین این محصول می تواند تا 155 کیلوگرم وزن را بر روی خود تحمل کند که مقدار قابل توجهی بوده و افراد سنگین وزن هم می توانند به سادگی از ان استفاده کنند.

هم چنین راه اندازی این محصول در کمتر از چند دقیقه انجام شده و برای جمع اوری ان هم تنها کافی است دریچه های باد را باز کرده تا باد ان به طور کامل تخلیه شود. نکته مهم دیگر این است که این محصول از بدنه PVC مخملی و بخش های کناری طرح چرم تولید و عرضه شده است که از زیبایی خاصی برخوردار می باشد. این محصول فوق العاده را پیشنهاد می کنیم هم اکنون با کقرون به صرفه ترین قیمت و در عین حال با بالاترین کیفیت ممکن از سایت نمایندگی اینتکس خریداری نمایید.

قیمت تشک های بادی داخل ماشین بسیار مناسب بوده و از آنجایی که یک محصول ارزشمند و دوست داشتنی است ، خرید آن کاملا مقرون به صرفه بوده و یک انتخاب خوب برای استفاده در سفر ها می باشد . همانطور که بسیاری از افراد از چادر های مسافرتی برای راحتی و آسایش در سفر ها استفاده می کنند ، انتخاب و خرید تشک بادی داخل ماشین نیز همانطور بوده و می تواند شرایط فوق العاده خوبی را برای شما فراهم کند تا بتوانید برای استراحت کردن در طول سفر از آن استفاده کنید . حتی خود شمایی که راننده هستید ، می توانید پس از توقف از تشک بادی داخل ماشین استفاده کرده و در همان عقب ماشین دراز کشیده و بخوابید . استفاده از تشک بادی در هنگام حرکت نیز فوق العاده عالی بوده و بسیاری از افراد در هنگام حرکت ماشین از آن استفاده می کنند . 

به خصوص کودکان می توانند از این شرایط بهره بیشتری ببرند و در طول سفر آزادانه استراحت کرده و لحظه های خوشی را برای خود رقم بزنند . از سوی دیگر بالش های بادی نیز کاملا کاربردی بوده و می تواند شرایط خوبی را محیا کند تا کودکان بخوابند و استراحت کنند . از نقاط قوتی که در کنار این محصول بادی بی نظیر قرار دارد می توان به پمپ باد فندکی اشاره کرد ، پمپ های باد فندکی بهترین گزینه برای راه اندازی این محصولات بادی مسافرتی خواهد بود ، چرا که کاربرد تشک بادی داخل ماشین ، در داخل ماشین بوده و پمپ باد فندکی نیز با وصل کردن به جافندکی ماشین روشن خواهد شد ، پس در همان محل می توانید بدون مشکل و دردسر با سرعت بسیار خوبی تشک را راه اندازی و در محل مورد نظر نصب کنید .

نقد و بررسی تشک بادی داخل ماشین جک

تشک بادی داخل ماشین جک

یکی از خودروهایی که این روز ها اکثر ایرانی ها از ان استفاده می کنند و فروش بالایی هم دارد خودرو جک می باشد. تشک بادی داخل ماشین جک یکی از محصولات بادی و جدیدی است که به تازگی تولید گردیده و ابعاد ان دقیقا متناسب با نمونه های این خودرو ها طراحی شده است. در ادامه این مطلب سعی بر این داریم تا شما را به صورت کامل با جزئیات و خصویات این تشک بیشتر اشنا کنیم پس ما را همراهی کنید...

طراحی و ارگونومی ساخت

همان طور که در تصاویر این محصول مشاهده می کنید این کالا ارگونومی ساخت مستطیلی شکلی دارد. رویه اصلی این محصول به صورت جیر طراحی گردیده است که از کیفیت قابل قبولی برخوردار می باشد.هم چنین بخش های کناری این کالا و زیر ان هم از نوع طرح چرم طراحی و تولید شده اند. در رابطه با رنگ بندی این محصول هم می توان گفت که رنگ اصلی و اختصاصی این محصول به صورت یکدست سورمه ای رنگ می باشد.

البته این کالا در رنگ های شاد دیگری هم طراحی گردیده است که بسته به سلیقه شما می توانید ان را خریداری نمایید. در کنار این موارد باید به این نکته اشاره نمود که رویه اصلی این محصول به صورت مواج و شیار دار طراحی و تولید شده است. این نوع طراحی دو دلیل خواهد داشت. دلیل اول این است که گردش هوا در لا به لای این شیار ها به جریان افتاده و از تعریق فرد جلوگیری کند و در وهله دوم نیز باعث ایجاد نرمی و حس راحتی می شود. هم چنین پایه های این محصول به صورتی طراحی شده اند که می توانید به صورت کامل ان را در صندلی عقب خود قرار داده و فاصله میان دو صندلی جلو و هم چنین بر امدگی مرکزی وسط خودرو را هم به صورت کامل پر خواهد کرد. تمام این موارد نشان از کیفیت بالای ساخت و تولید دقیق این تشک بادی دارد.


جنس بدنه

یکی از مهم ترین دلایل انتخاب این محصول توسط مشتریان داشتن جنس بدنه با کیفیت است که ان را متمایز از سایر محصولات تقلبی می کند. در همین خصوص باید عنوان نمود که این کالا بدنه ای از جنس PVC دارد که فوق العاده مقاوم است. بخش های کناری و کف این محصول هم همگی از همین نوع ساخته شده اند. در رابطه با کف این کالا البته باید به این نکته هم اشاره نمود که از نوع دو لایه طراحی شده که از کیفیت قابل قبولی بهره می برد و تحمل وزن این محصول را افزایش داده است.

ابعاد و وزن

تحمل وزن این محصول 150 کیلو گرم است. این مهم ترین نکته ای است که باید در ابتدای این بحث به ان اشاره میشد چون با این مقدار تحمل وزن افراد سنگین وزن هم می توانند به سادگی از این کالا استفاده کنند. در کنار این موارد باید به ابعاد کلی این محصول هم اشاره نمود. البته همان طور که می دانید این محصول مناسب با ابعاد داخلی خودرو شما ساخته شده است اما برای اگاهی بیشتر شما باید گفت که این کالا در طول 143 ، عرض 90 و هم چنین ارتفاع 43 سانتی متر طراحی گردیده است.

راه اندازی و مراقبت و نگهداری

برای راه اندازی این محصول در مرحله اول شما نیاز به یک عدد پمپ باد خواهید داشت. پس از تهیه پمپ باد به صورت جداگانه می توانید به سادگی و از طریق دریچه باد موجود بر روی این محصول اقدام به باد کردن ان کنید. این کار در مجموع چند دقیقه بیشتر وقت نمی گیرد و به سادگی هر چه تمام تر و بسته به نوع پمپ شما انجام می شود.

در همین خصوص باید عنوان نمود که می توانید در صورت بروز هر گونه مشکل به دفترچه راهنما این کالا هم مراجعه کنید تا اموزش های کامل را به صورت تصویری از ان فرا بگیرید. برای جمع کردن این کالا هم کار سختی را در پیش نخواهید داشت. شما باید در ابتدا دریچه باد را باز کرده و سپس با مقداری فشار باد را کامل از ان خارج کنید. برای مراقبت از این محصول هم می توانید چند نکته را رعایت کنید. مسلما باید در اولین کار وسایل نوک تیز و یا هر جسم دیگری را که امکان سوراخ کردن این تشک بادی را دارا می باشد را از کنار ان دور کنید. هم چنین باید از قرار دادن وسایل سنگین و یا وارد کردن وزن بیش از 150 کیلو گرم به این کالا خودداری کنید.

جمع بندی

تشک بادی داخل ماشین جک یک محصول فوق العاده با کیفیت و جذاب است که می توانید از ان در داخل خودرو جک خود استفاده کرده و صندلی عقب ان را به یک تشک نرم و لطیف تبدیل کنید. این محصول در کنار خود برچسب تعمیرات را هم می بیند که در صورت اسیب دیدن می توانید از ان استفاده کرده و به سادگی این کالا را ترمیم کنید. پیشنهاد می کنیم همین الان این تشک بادی فوق العاده را با قیمت استثنایی از سایت نمایندگی محصولات بادی در ایران خریداری نمایید.

نوعسفری
 تحمل وزن 150 کیلو گرم
 طول 143 سانتی متر
 عرض 90 سانتی متر
 ارتفاع 43 سانتی متر
 جنس رویه PVC مخملی
 جنس بخش کناری PVC طرح چرم
 جنس کف PVC دولایه
 پمپ ندارد
 نوع پمپفندکی
ساک حمل
سایر ویژگی ها مناسب استفاده در صندلی عقب ماشین جک
 دارای سطح مواج و ضد تعریق
 ابعاد بسته بندی: 46 ×30 ×15 سانتی متر
 دارای پایه های بادی سرخود
دارای دو کوسن بادی مجزا
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...