تشک بادی با کیسه خواب

intex 66998

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی با کیسه خواب

تشک بادی یک نفره مسافرتی اینتکس از جمله تشک های مخصوص مسافرت های مختلف بوده که از جنس PVC با روکش تمام مخل طراحی و ساخته شده است. ساختار و ارگونومی در نظر گرفته شده برای این تشک به صورت مواج بوده و قابلیت مهم طبی و ضد تعرق بودن را به ارمغان می آرود. این تشک بادی با داشتن ابعاد (طول: 201 سانتی متر، عرض: 102 سانتی متر، ارتفاع: 28 سانتی متر) و تحمل وزن 136 کیلوگرمی از ویژگی های تعبیه شده در خود مانند کیسه خواب پشمی و بالش بادی سرخود بهره می برد.

تشک بادی یکنفره با کیسه خواب ، دارای برآمدگی بالای تشک به جای بالش ، جنس کیسه خواب از پشم شیشه ، مناسب برای طبیعت و گردشگری ، برند: اینتکس ، با کیفیت عالی و قیمت مناسب ، همراه با کوله پشتی و برچسب تعمیرات رایگان ، با 1 عدد بالش گردنی هدیه ، رنگ : طوسی ، با قابلیت جدا شدن کسیه خواب از تشک.

نقد و بررسی تشک بادی با کیسه خواب

تشک بادی با کیسه خواب اینتکس از بهترین و مناسب ترین تشک های بادی و پشمی برای انواع سفر های مختلف و همچنین استفاده در منازل که از کیفیت بالایی ساخته شده است. این محصول در واقع در میان پر طرفدار ترین تشک های بادی سفری قرار گرفته است که طراحی ساخت زیبا و جاداری بهره می برد. برای آشنایی بیشتر با این تشک بادی می توانید با ما همراه باشید تا به بررسی بیشتر این کالا بپردازیم...

طراحی و ارگونومی ساخت

طراحی و ارگونومی صورت گرفته برای این تشک بادی به صورت مستطیلی بوده و رویه آن نیز به صورت صاف و مقاوم برای ایجاد نشیمنگاهی راحت تر طراحی گردیده است. این کالا در واقع از کیسه خوبی مجزا بر روی قسمت نشیمنگاه بهره برده که به خوبی افراد استفاده کننده را گرم نگه می دارد. وجود یک برآمدگی در قسمت فوق تشک نیز به عنوان بالش بادی سرخود می تواند از دیگر مزیت های این محصول به عنوان ارگونومی ساخت باشد. همچنین قسمت دیواره های داخلی این تشک که وظیفه تحمل وزن بدنه را به عهده داشته نیز به صورت موازی و پشت سر هم طراحی شده است. همچنین کیسه خواب آن نیز به گونه ای ساخته شده تا یک نفر را به راحتی در خود جای دهد. کیسه خوابی که می تواند توسط زیپ مخصوص باز و بسته شود.

جنس بدنه

جنس بدنه این تشک کیسه خواب دار همانند تشک های بادی یک نفره از نوع پلاستیک PVC فشرده بوده که با توجه به نوع مسافرتی خود در برابر انواع شرایط جوی مقاوم خواهد بود. گرچه می توان از این کالا در داخل چادر های مسافرتی نیز استفاده کرد. بدنه ای که که از روکش مخمل در قسمت روی و کناره ها بهره مند بوده و سبب می شود تا در برابر تعرق بالای افراد جلوگیری لازم را به عمل آورد. همچنین قسمت زیرین آن نیز از نوع طرح چرم است. روکشی که همیشه در برابر آب مقاوم بوده و خواهد بود. دیواره های درونی آن نیز از نوع PVC فشرده چند لایه بوده که می تواند به خوبی با توجه به قدرت و ضخامت خود تا وزن مناسبی را تحمل کند. اما کیسه خواب قرار داده شده در این کالا ساخته شده از جنس پشم شیشه بوده تا در برابر دمای پایین مقاوم باشد. البته روکش این کیسه خواب نیز از نوع مخمل بوده که لطافت لازم را برای آن به همراه دارد. همانطور که گفتیم در قسمت فوق تشک نیز یک بالش بادی تعبیه شده که آن نیز جنس بدنه ای مشابه بدنه اصلی تشک دارد.

ابعاد و تحمل وزن

ابعادی که این تشک بادی دارد معادل (طول: 201 سانتی متر ، عرض: 102 سانتی متر ، ارتفاع: 28 سانتی متر) بوده که ابعادی مناسب برای استفاده راحت یک نفره خواهد بود. البته کیسه خواب آن نیز همین ابعاد را داشته و تنها تفاوت آن در طول آن می باشد. کیسه خوابی که طول 180 سانتی متری را داراست. همچنین طبق این ابعاد تحمل وزنی که این تشک بادی به ارمغان خواهد آورد، 135 کیلوگرم بوده که تحمل وزنی استاندارد می باشد. گرچه در صورتی که کمی از باد تشک بکاهیم میتوانیم تا 20 کیلوگرم نیز به این ویژگی تشک بیفزاییم. 

سایر ویژگی ها

همانطور که مستحضرید این تشک بادی از ویژگی های بسیار خوبی بهره مند است، ویژگی هایی همچون داشتن ارتفاع بیشتر نسبت به بسیاری از تشک های بادی و همچنین تعبیه شدن بالش بادی سرخود در بدنه که می تواند در راحتی افراد استفاده کننده بسیار موثر باشد. همچنین وجود یک کیسه خواب متصل در بدنه نیز می تواند آن را برای استفاده در هر نوع سفری متناسب کند. بدنه ای تمام مخمل که خود باعث جلوگیری از تعرق بالا بوده و همچنین داشتن دریچه باد بزرگ نیز سبب میشود تا در مدت زمان کمی این محصول باد شده و از باد خالی شود. البته در کنار این تشک بادی یک پمپ باد دستی نیز قرار داده شده که می تواند نه تنها برای این کالا بلکه برای تمام محصولات بادی نیز به دلیل داشتن نازل سه سر کاربرد داشته باشد. اما وزن این کالا با پمپ باد خود به 6 کیلوگرم رسیده که وزنی بسیار مناسب برای حمل در هر مکانی خواهد بود. البته در کنار این تشک یک ساک حمل مخصوص نیز قرار داده شده تا راحتی حمل آن را بیش از پیش آسوده تر کند.

نحوه راه اندازی و مراقبت

برای راه اندازی این کالا نیز کافیست پس از پهن نمودن آن بر سطحی صاف و قابل اطمینان پمپ باد را به دریچه متصل کرده و سپس اقدام به باد زدن می نماییم. راه اندازی این تشک نیز همانند سایر تشک های بادی بوده و هنگامی که به خوبی شکل گرفت باید به باد زدن خاتمه دهیم. البته افراد مصرف کننده می توانند توسط دست خود میزان باد دلخواه را بسنجند. برای جمع نمودن آن نیز کافیست از طریق دریچه باد را کاملا خالی کرده و به صورت صحیح تا بزنیم و داخل ساک حمل قرار دهیم. اما برای مراقبت بیشتر از این کالا بهتر است از پرش و جامپینگ کردن بر روی آن خودداری کرده و از اشیای تیز دور نگه داشته شود. علاوه بر این می توان از کاور و یا روکش های پارچه ای نیز هنگام استفاده نکردن چند ساعته از تشک استفاده نمود تا از حادثه های ناگهانی نیز جلوگیری شود.

جمع بندی

تشک بادی کیسه خواب دار یک نفره اینتکس یکی از بهترین تشک های بادی مخصوص مسافرت بوده که ساخته شده از بدنه ای مناسب و با کیفیت می باشد. محصولی که از مزیت ها و ویژگی های مناسبی بهره مند بوده و به دلیل داشتن قیمتی مناسب می تواند گزینه خوبی برای خرید باشد. برای تهیه این محصول از فروشگاه اینتکس نیز می توانید از سه طریق خرید تلفنی ، اینترنتی و حضوری اقدام نمایید.

 نوع سفری
 تحمل وزن 135 کیلو گرم
 طول 201 سانتی متر
 عرض 102 سانتی متر
 ارتفاع 28 سانتی متر
 جنس رویه PVC مخملی
 جنس بخش کناری PVC
 جنس کف PVC دولایه
 پمپ
 نوع پمپ پمپ برقی سرخود
ساک حمل
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی:  6 کیلوگرم
 قابلیت استفاده برای تمام سنین
 دارای سطح مواج
 دارای بالش بادی سرخود
دارای کیسه خواب سرخود
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...