استخر پیش ساخته 10 متری اینتکس

intex 26372

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
118,000,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر پیش ساخته 10 متری اینتکس

استخر پیش ساخته ۱۰ متری اینتکس با پمپ تصفیه آب ۲۲۰ ولتی نوع دیگر جدید ترین و بهترین نوع استخر های پیش ساخته آماده و پرتابل شرکت اینتکس با کیفیت ساخت بسیار بالا می باشد. این محصول دارای ساختار بدنه بسیار قوی و ارگونومیک می باشد استخر پرتابل خانگی و استخر موقت علاوه بر تفریحات آبی پاسخگوی بسیاری از نیاز های مصرف کنندگان مانند پرورش ماهی و حتی استفاده در صنعت کشاورزی می باشد. استخر های پیش ساخته اصولا دارای ویژگی ها و مزیت هایی بوده که به هیچ عنوان در استخر های بتنی و سنتی به کار نرفته است. از جمله این ویژگی ها قابلیت حمل و راه اندازی آسان استخر های پیش ساخته ، راه اندازی سریع ، تنواع در ابعاد و اندازه ، حجم کم در حالت جمع شده و همچنین قیمت بسیار مقرون به صرفه نسبت به استخر های سنتی خواهد بود. این ویژگی ها که هر کدام به نوعی مزیت برای استخر های پرتابل پیش ساخته محسوب شده موجب افزایش استقبال مشتریان از این نوع محصولات آبی شده است. اما در ادامه برای آشنایی بیشتر با این استخر به بررسی دقیق تر آن خواهیم پرداخت...

طراحی و ساخت استخر

طراحی بدنه استخر پیش ساخته 10 متری اینتکس به صورت مستطیلی بوده تا بیشترین فضا را نسبت به ابعاد خود برای مصرف کنندگان به همراه داشته باشد. ساختار آنها به دو قسمت بدنه اصلی و فریم ها ختم می شود که در صورت نبود هر قسمت امکان راه اندازی این محصول فراهم نخواهد بود. در واقع بدنه اصلی توسط پایه ها یا همان فریم های همراه استخر راه اندازی شده تا نهایت استحکام را به این استخر های پیش ساخته ببخشد. اما بدنه اصلی دارای 4 دریچه مخصوص آب می باشد. دو دریچه در قسمت کف برای تخلیه آب و دو دریچه نیز روی دیواره بدنه برای نصب انواع پمپ های تصفیه و گرم کن قرار داده شده است. دریچه هایی که وظیفه اصلی آنها عبور آب از پمپ ها و باز گرداندن آن به استخر می باشد.  اما طراحی ظاهری درون استخر نیز به شکل کاشی وار بوده تا در زمان پر بودن بدنه اصلی از آب شکل زیبایی به خود بگیرد.

جنس بدنه و فریم های استخر

جنس بدنه در نظر گرفته شده برای بدنه اصلی این استخر از نوع پلاستیک PVC با ترکیبی از برزنت و الیاف شمعی بوده که ساختار بدنه سه لایه را ایجاد کرده است. این نوع اسختار بدنه در بسیاری از استخر های پیش ساخته بزرگ و حرفه ای به کار برده شده تا نهایت ضخامت و کیفیت را به همراه داشته باشد. این نوع جنس بدنه مقاومت بالایی در برابر ساییدگی های سطحی ، شرایط جوی مختلف و بخصوص در برابر دما و فشار آب داشته تا با خیالی آسوده از آن در فضای باز استفاده کرد. یکی از مزیت های اصلی بدنه این استخر قابلیت تعمیر و ترمیم آن است. در صورتی که آسیبی به هر نقطه ای از بدنه وارد شود توسط بسته مخصوص تعمیرات محصولات بادی اینتکس قابل تعمیر و استفاده مجدد مانند روز اول خود خواهد بود. اما با وجود بالا بودن ضمانت بدنه انعطاف آن نیز بالا می باشد تا امکان جمع شدن در حجم و اندازه های کوچکتر را فراهم سازد. این قابلیت موجب می شود تا حمل و جا به جایی استخر 10 متری اینتکس توسط انواع وسیله های نقلیه فراهم باشد.
جنس فریم یا همان پایه های استخر از نوع آلومینیوم گالوانیزه بوده که کاملا ضد زنگ می باشند. این پایه ها مانند بدنه اصلی در برابر شرایط جوی مختلف مقاوم بوده و با وجود داشتن وزنی سبک از تحمل وزن بالایی بهره مند می باشند.

ابعاد ، وزن و ظرفیت آب

ابعاد دقیق استخر 10 متری اینتکس معادل (طول: 975 سانتی متر ، عرض: 488 سانتی متر ، ارتفاع: 132 سانتی متر) بوده که بزرگترین استخر پیش ساخته تولید شده توسط شرکت اینتکس محسوب می شود. این ابعاد حجم بدنه بسیار بزرگی را ایجاد کرده که علاوه بر تفریحات آبی امکان استفاده در پرورش ماهی و کشاورزی را به راحتی فراهم می سازد زیرا که از ظرفیت آب بالایی بهره مند است. این ابعاد شامل حالت راه اندازی شده این کالا بوده به همین دلیل در زمان جمع کردن بدنه این ابعاد ذکر شده نیز کمتر خواهد شد. ارتفاع ذکر شده برای آن تا بالاترین نقطه بدنه یعنی لبه استخر بوده بنابراین برای جلوگیری از سرریز شدن آب عمق مفید آن را 120 الی 125 سانتی متر در نظر می گیرند. با توجه به ابعاد اصلی استخر ظرفیت آب آن 54368 لیتر بوده که حجم 80 درصدی بدنه را شامل می شود. استخری که در حالت پر شده وزنی حدود 55 تن و در حالت بسته بندی وزنی برابر 247.4 کیلوگرم خواهد داشت.

نحوه راه اندازی استخر

برای راه اندازی استخر 10 متری اینتکس می توان به صورت روکار و توکار عمل کرد. برای نصب روکار می بایست یک محیط صاف و محکم و متناسب با ابعاد بدنه تهیه کرده و سپس استخر را در این محل راه اندازی نمود. برای راه اندازی توکار باید زمین را کمی بیشتر از ابعاد راه اندازی شده استخر حفر کرده و پس از انجام اقدامات لازم برای جلوگیری از آسیب رساندن به استخر این محصول را درون محل حفر شده احداث کرد. اما در این بین مصرف کنندگان با داشتن دانش کافی و مطالعه پکیج آموزشی می توانن اقدام به نصب استخر کنند اما استخر خریداری شده در آن زمان دیگر شامل ضخامت نخواهد شد. بنابراین برای شامل شدن این کالا از ضمانت و 5 سال خدمات پس از فروش بایستی کارشناسان شرکت اینتکس اقدام به نصب استخر شما کنند. در این حالت استخر در کمترین زمان ممکن و با اطمینان بالاتری نصب خواهد شد.

لوازم جانبی همراه استخر

از مهمترین لوازم های جانبی قرار داده شده همراه این استخر 10 متری جدید پمپ تصفیه آب شنی 220 ولتی آن می باشد. این پمپ تصفیه قادر است آب استخر را پاک سازی و شفاف کند. گفتنی است که شرکت تولید کننده به هیچ عنوان شن تصفیه در داخل پمپ ها قرار نداده برای همین باید از فروشگاه اینتکس ایران به صورت مجزا خریداری کرد. برای مراقبت و نگهداری از این محصول یک درپوش و زیرانداز و یک نردبان برای استفاده راحت از استخر در نظر گرفته شده که مانند استخر نیاز به نصب مجزا خواهد داشت. البته لوازم های جانبی مختلفی برای استخر های پیش ساخته تولید شده که در زمان خرید استخر فروشندگان به مشتریان پیشنهاد خواهند داد.

در ادامه سعی می کنیم تا به صورت کامل به بررسی تک تک اجزای همراه این استخر پیش ساخته بپردازیم.

نردبان استخر پیش ساخته

اولین ویژگی این محصول که در کنار این استخر وجود دارد و باعث شده تا شما از خرید جداگانه ان بی نیاز باشید بحث دارا بودن یک عدد نربان فلزی در کنار این محصول می باشد. این نردبان به گونه ای طراحی و عرضه شده است که شما می توانید با قرار دادن آن در کنار این محصول به راحتی به داخل این استخر عبور و مرور نموده و از ان بهره مند شوید. نکته مهم ددر خصوص این نردبان بحث بهره مندی از ساختار و بدنه فلزی می باشد. این ساختار باعث شده تا شما بدون هیچ گونه نگرانی بتوانید از ان استفاده کنید. در واقع این نردبان به گونه ای شکل گرفته است که در تمامی شرایط آب و هوایی هیچ گونه افت کیفیت نخواهد داشت. البته باید به این مسئله هم اشاره کنیم که این نردبان به صورت ضد زنگ طراحی و تولید شده است که باعث استحکام بیشتر این محصول شده و به هیچ عنوان زنگ نمی زند که قطعا نکته ای فوق العاده مهم خواهد بود.

پایه های فلزی

همان طور که در تصاویر این استخر به وضوح قابل رویت است بدنه این محصول جهت استحکام بیشتر و استقرار صحبحبر روی زمین به وسیله یک سری پایه ها به درستی بر روی زمین قرار گرفته است. این پایه ها نیز دارای ساختار مستطیلی شکل می باشند به این صورت که لبه ها و بخش های پایینی این محصول در بهترین حالت ممکن بر روی زمین قرار می گیرد و این بخش ها به صورت گرد طراحی و تولید شده است. در همین رابطه نیز باید عنوان کنیم که یک قسمت دیگر هم به این پایه ها بر روی زمین متصل می باشد که از جنس بدنه اصلی این استخر بوده و بخش زیرین این پایه ها را به درستی و به صورت مقاوم نگه داشته است. این پایه ها هم همانند نردبان این استخر پیش ساخته دارای ساختار ضد زنگ است و با توجه به تعدد این پایه ها به گونه ای شکل گرفته است که در بهترین حالت ممکن استحکام لازم جهت ایستادن این محصول بر روی زمین را فراهم کرده است.

 پمپ تصفیه آب شنی

شاید به جرات بتوان عنوان کرد که یکی از مهم ترین نکات در خصوص این استخر همین بهره مندی از یک عدد پمپ تصفیه آب شنی می باشد. در واقع خیلی از استخر های پیش ساخته پس از خرید دارای این مزیت نیستند و یا از پمپ های فیلتری استفاده می کنند که معمولا کارایی لازم را ندارند. همین امر نیز باعث شده تا این استخر با توجه به دارا بودن پمپ تصفیه آب شنی به سادگی هر چه تمام تر پاکیزه شده و نیاز به خرید و تهیه پمپ جداگانه برای این استخر نداشته باشید. از نظر قیمتی هم قطعا این پمپ شنی باعث افزایش قیمت محصول شما خواهد شد که یک ویژگی مهم دیگر در رابطه با این محصول به شمار خواهد رفت. شما هر چند وقت یک بار نیاز خواهید داشت تا شن داخل این پمپ را تعویض نموده و برای نصب این استخر هم شرایط لازم جهت قرار گیری صحیح این محصول را فراهم کنید تا سالیان سال بدون افت کیفیت این پمپ در کنار استخر برای شما کار کند.

درپوش استخر

دیگر ویژگی این محصول هم بحث دارا بودن درپوش در کنار این استخر می باشد. شاید این سوال برای شما پیش بیاید که یک درپوش می تواند چه کاربردی داشته باشد و آیا به صورت کامل فضای استخر را با توجه به ابعاد بزرگ این محصول می تواند پوشش دهد؟ در پاسخ به این سوال باید عنوان کنیم که این درپوش به گونه ای شکل گرفته که قطعا سر تا سر این استخر را تحت الشعاع خود قرار داده و به صورت کامل فضای موجود و سر باز روی این استخر را پوشش خواهد داد. این امر باعث می شود تا شما بتوانید در مواقعی که قصد استفاده از این استخر را ندارید با توجه به این درپوش فضای روی استخر را پوشش داده و از کثیف شدن و همین طور نشستن گرد و خاک بر روی این کالا جلوگیری کند. قطعا این درپوش برای افرادی که قصد استفاده از این استخر را در مدت های کوتاه ندارند کاربرد دارد.

زیرانداز استخر

قطعا قبل از راه اندازی استخر شما باید به این نکته فکر کنید که برای راه رفتن در کف این استخر چه فضایی را باید فراهم کنید. در همین خصوص باید عنوان کنیم که بهره مندی از زیر انداز در یک سری از استخر های پیش ساخته یک مزیت به شمار می رود. در همین خصوص این استخر هم دارای این زیرانداز می باشد و همین عامل سبب شده تا بتوانید برای راه رفتن در فضای کف این استخر راحت ترین راه را در پیش داشته باشید. برای مثال باید عنوان کنیم که این زیرانداز دقیقا قبل از نصب کامل استخر در زیر استخر شما قرار خواهد گرفت که می توانید به راحتی و در یک شرایط نرم و راحت بر روی کف استخر قدم بگذارید. این زیرانداز نیز مطابق با ابعاد استخر فراهم شده است و تماما بخش زیرین استخر را پوشش خواهد داد.

دریچه تخلیه آب

یک ویژگی دیگری که معمولا استخر های بزرگ دارا هستند بحث داشتن یک عدد دریچه تخلیه آب بر روی بدنه استخر می باشد. شاید این سوال برای شما پیش بیاید که آب داخلی استخر را به چه صورت می توان تخلیه کرد؟ این دریچه یک فضای گرد و موجود بر روی بدنه استخر می باشد که می توانید به سادگی هر چه تمام تر یک عدد شلنگ به آن متصل نموده و آب داخلی استخر را در هر فضایی تخلیه کنید. این ویژگی قطعا مزایای فوق العاده ای را برای کشاورزان و یا افرادی که قصد آبیاری درختان خود را دارند فراهم می کند که آب داخلی استخر بیهوده هدر نشده و بتوانند با بهره مندی از یک شلنگ در فضای مورد نیاز خود آب را خالی کرده و بهره مفیدی از این قضیه ببرند.

دریچه اتصال گرمکن آب

یک عدد دریچه دیگر هم بر روی استخر وجود دارد که با استفاده از این دریچه می توانید به راحتی این محصول را علاوه بر اتصال به پمپ تصفیه آب ، به گرمکن آب هم متصل نمایید. در واقع این دریچه باعث می شود تا شما بتوانید از آب گرم هم در داخل استخر استفاده کنید که قطعا مزیتی بسیار عالی برای افراد به شمار خواهد رفت. در واقع استفاده از آب گرم خصوصا در فصولی که هوا رو به سردی می رود می تواند به شما بسیار کمک کند تا از یک استخر آب گرم نهایت بهره را ببرید.

تا به این جای کار سعی کردیم تا با ویژگی های استخر و همین طور اقلام همراه و موجود در کنار بسته بندی این استخر با شما صحبت کنیم. حال باید به این نکته اشاره کنیم که از این استخر می توان چه استفاده هایی کرد و این استخر برای کدام گروه از افراد می تواند مفید و مورد استفاده باشد. در همین رابطه هم پیشنهاد می کنیم ادامه این مطلب را دنبال نمایید.

اولین مورد استفاده از این استخر به بحث شنا کردن و هم چنین راه رفتن در داخل این محصول تعلق می گیرد. در واقع شما می توانید به راحتی با استفاده از این استخر به شنا کردن پرداخته و از یک تفریح آبی در مقیاس بزرگ لذت ببرید. این شنا کردن خصوصا در داخل این استخر که ابعاد بزرگی هم دارد قطعا لذت فراوانی دارد به این صورت که شما فضای فوق العاده ای را در اختیار خواهید داشت. هم چنین افرادی که برای موارد درمانی و راه رفتن در کف آب نیاز به یک فضا دارند نیز می توانند به راحتی با بهره گیری از این استخر و در اخیتار داشتن آن نسبت به راه رفتن و قدم زدن در آب اقدام نموده و لذت ببرند.

البته باید به این مسئله هم اشاره کنیم که استفاده برای آب درمانی و استفاده از وسایل آب درمانی در داخل این استخر نیز می تواند کمک شایانی به رفع بیماری های شما بکند. در واقع با استفاده از یک سری وسایل مخصوص آب درمانی شما قادر خواهید بود تا به راحتی هر چه تمام تر نسبت به رفع بیماری ها و آسیب های خود اقدام نمایید که قطعا نکته ای بسیار مهم و اساسی به شمار می رود.

دیگر مورد استفاده از این استخر نیز برای کشاورزان می باشد. در واقع این دسته از افراد نیاز دارند تا یک فضای بزرگ و یک مقدار عظیمی از آب را برای آبیاری باغهای خود در اختیار داشته باشند. این نکته نیز باعث می شود تا با استفاده از این مدل از استخر ها بتوانند شبانه روزی آب را در داخل این استخر جمع آوری نموده و با استفاده از دریچه های تخلیه آب که به آن اشاره کردیم به راحتی هر چه تمام تر می توانند آبیاری را در فضای مورد نظر خود انجام دهند.

دیگر مورد استفاده از این استخر هم برای پرورش ماهی می باشد. شما می توانید به سادگی مشاهده کنید که با استفاده از این استخر و با توجه به ابعاد بزرگی که دارد خیلی از افراد پس از نصب و راه اندازی ان در داخل باغ های شخصی خود ، سعی می کنند تا از این محصول در جهت صنعتی و در حوزه پرورش ماهی از آن استفاده کنند. با توجه به این که شما می توانید دمای آب را با استفاده از دستگاه های مربوطه تنظیم کرده و با توجه به دارا بودن پمپ تصفیه آب و وسایل دیگر شما می توانید به راحتی از این استخر در این صنعت استفاده کرده و لذت ببرید. البته شما باید به فکر تجهیزات مورد نیاز برای این کار در هنگام نصب و راه اندازی این استخر باشید که اگر نیاز داشته باشید بتوانید این محصول را به صورت توکار هم راه اندازی نموده و استفاده نمایید.

این موارد همگی بیشترین نوع استفاده و در واقع بیشترین خرید را از این استخر داشته اند. در کنار این موارد باید به این مسئله هم اشاره کرد که شما می توانید در کنار این محصول جهت زیباسازی فضای کناری و همین طور جذاب تر کردن محیط استخر نیز یک سری تجهیزات را خریداری کرده و نصب کنید. به همین منظر یک سری از مهم ترین تجهیزات که می توانید آن ها را به این استخر بیزایید در ادامه قابل رویت خواهد بود.

آبپاش استخر

اولین مورد که قطعا باعث جذابیت بیشتر این استخر شده و با استفاده از می توانید محیط داخلی استخر را هم جذاب تر و مهیج تر کنید بحث نصب و راه اندازی یک عدد آبپاش بر روی این محصول می باشد. در همین رابطه نیز باید عنوان کنیم که این آبپاش این قابلیت را دارا می باشد که شما پس از نصب و قرار گیری آن بر روی بدنه استخر ، از آن جهت یک تفریح مهیج بهره برده و محیط استخر را از یکنواختی خارج کنید. این مزیت قطعا پس از نصب این وسیله به وضوح به چشم خواهد آمد.

چراغ های LED

دیگر نکته ای که قطعا با نصب و قرار دادن ان در فضای کناری استخر می توانید خصوصا در شب یک محیط شیک و جذاب را در اختیار داشته باشید بحث استفاده از چراغ ها و لامپ های LED می باشد. این لامپ ها را شما می توانید به صورت سراسری دور تا دور این استخر نصب کرده و محیط جذاب شبانه را در یک استخر نورانی و هیجان انگیز تجربه کنید.

اسپیکر روی آب

یکی از تفریحاتی که قطعا بر روی آب لذت دو چندانی خواهد داشت استفاده از یک اسپیکر می باشد که می توانید به راحتی با قرار دادن آن بر روی آب از شنیدن موسیقی در یک فضای جذاب لذت ببرید. این اسپیکر ها معمولا به گونه ای طراحی شده اند که ضد آب بوده و ورود و ریختن آب بر روی آن ها باعث آسیب رسیدن به این محصول نخواهد شد. علاوه بر این ها معمولا این اسپیکر ها دارای رنگ های جذاب و همین طور چراغ های گوناگونی هستند که خصوصا در شب جلوه فوق العاده ای خواهند داشت.

سایه بان استخر پیش ساخته

این سایه بان ها معمولا به صورت فنری و یا عصایی طراحی و تولید شده اند. شما با استفاده از این سایه بان ها می توانید در فصول گرم سال و در تابش مستقیم نور خورشید در امان بوده و در یک سایه و شرایط ایده آل از تفریح آبی خود لذت ببرید. این عامل باعث می شود تا برخورد مستقیم نور خورشید به هیچ عنوان شما را اذیت نکرده و مانعی جهت استفاده از این استخر در گرما نباشد. نصب و راه اندازی این سایه بان نیز به صورت کاملا ساده و در کمترین زمان ممکن انجام خواهد شد.

استخر پیش ساخته ۱۰ متری ۲۰۱۹ با پمپ ۲۲۰ ولت بزرگترین استخر پیش ساخته مستطیلی فریمی تولید شده توسط شرکت اینتکس بوده که در مدل جدید (۲۰۱۹) به بازار عرضه شده است. این محصول یکی از پر کاربرد ترین استخر های آماده و پرتابل بوده که می تواند بازه عظیمی از نیاز های مصرف کنندگان بر طرف سازد. این استخر در واقع علاوه بر تفریحات آبی برای صنعت پرورش ماهی و یا ذخیره آب در کشاورزی نیز مورد استفاده قرار می گیرد بنابراین می توان کار های زیادی با این محصول انجام داد. استخری که دارای بدنه اصلی از جنس PVC برزنتی با الیاف شمعی بوده که به دلیل داشتن ضخامت و ساختار سه لایه به راحتی در برابر دما و فشار آب و حتی ساییدگی های سطحی مقاومت خواهد کرد. از طرفی استفاده از آن در فضای باز آسیبی به بدنه و حتی پایه های آهنی گالوانیزه آن وارد نکرده تا با خیالی آسوده این محصول را در فضای باز مورد استفاده قرار دهید. از دیگر ویژگی های این کالا می توان به داشتن لوازم های جانبی مهمی از جمله پمپ تصفیه آب شنی با قدرت تصفیه ۱۰.۵ متر مکعب در ساعت ، درپوش و زیرانداز و نردبان پیش ساخته اشاره نمود. در صورتی که این استخر توسط نمایندگی اینتکس نصب شود از ضمانت و خدمات پس از فروش نیز برخوردار خواهد شد.

استخر پیش ساخته 10 متری اینتکس

استخر پیش ساخته 10 متری اینتکس را می توان بزرگترین استخر پیش ساخته ای دانست که شرکت اینتکس آن را تولید کرده است . این برند یا شرکت یکی از بزرگترین شرکت هایی است که سال های طولانی را در ساخت استخر پیش ساخته پیش برده است و در طی این سال ها استخر هایی با ویژگی های فوق العاده عالی تولید کرده است ، به همین دلیل نیز شما می توانید استخر های پیش ساخته ای را بسیار با کیفیت داشته باشید . این محصولات پیش ساخته دردسر های بسیار کمتری را نسبت به سایر استخر ها دارند ، برای همین است که شما می توانید بدون هیچ مشکلی از آن ها استفاده کنید . این استخر پیش ساخته نیز در ابعاد بسیار بزرگی ساخته شده است و می توان گفت که این محصول بزرگ ترین بوده و سایر استخر های پیش ساخته ابعادی کوچک تر نسبت به این نوع استخر دارند . 

به دلیل اینکه این استخر ها از پیش ساخته و طراحی شده اند ، به آن ها استخر پیش ساخته و یا استخر آماده گفته می شود . برای همین شما به جهت استفاده کردن از آن ها تنها نیاز است تا در مدت زمان بسیار کم استخر را بر روی زمین راه اندازی کنید . بیشترین زمانی که برای راه اندازی استخر پیش ساخته 10 متری اینتکس طول خواهد کشید ، در حدود 2 ساعت و حتی کمتر است ، به خصوص که این راه اندازی توسط فروشگاه تهران اینتکس انجام شود ، برای اینکه تیم راه اندازی و نصاب هایی که در فروشگاه اینتکس فعالیت می کنند افرادی با تجربه هستند که می توانید این استخر ها را در مدت زمان بسیار کم و همچنین به صورت کاملا اصولی این استخر را راه اندازی کنند . 

با توجه به اینکه این استخر بزرگ است ، شاید دیگر نیازی نباشد که شما به فکر ساخت و احداث استخر های دیگر باشید . برای اینکه این استخر پیش ساخته اینتکس ، علاوه بر اینکه 10 متر طول دارد ، عرضی 488 سانتی متری با ارتفاع 132 سانتی متر دارد که می تواند یک فضای بزرگی را در اختیار شما قرار دهد . این عمق بیشترین عمق در این استخر پیش ساخته بوده و با توجه به اینکه بدنه استخر به صورت فریمی است ، عمق بیشتری برای ساخت این محصولات استفاده نشده است . برای همین نیز پیشنهاد می کنیم که اگر به دنبال استخر های عمیق تر یعنی بیشتر از 2 تا 3 متر هستید ، باید به سراغ استخر های بتنی بروید . استخر های پیش ساخته از نظر قیمت بسیار مقرون به صرفه هستند و شما می توانید آن ها را بدون دردسر راه اندازی کنید . این در حالی است که ساخت یک استخر بتنی نیاز به بودجه بسیار بیشتری خواهد داشت و روند ساخت آن نیز طولانی خواهد بود . 

کیفیتی که استخر پیش ساخته 10 متری اینتکس دارد ، باعث شده است تا از آن بتوانید در صنعت های مختلفی استفاده کنید . به عنوان مثال این استخر برای پرورش ماهی بسیار گزینه ایده آلی خواهد بود . همچنین می توانید برای کشاورزی نیز از آن استفاده کنید . دلیل این توصیه ، کیفیتی است که استخر های پیش ساخته به واسطه برند سازنده و جنسی که دارند ، قابل استفاده در این صنایع خواهند بود . حتی برای استخر پمپ تصفیه آب از نوع شنی قرار داده شده است که یکی از بهترین نوع پمپ ها بوده و می تواند به خوبی حجم بسیار بالای آب را تصفیه کند . جالب است بدانید که این استخر ظرفیتی 54368 لیتری دارد ، بنابراین برای نگهداری چنین وزنی نیاز است که استخر دارای بدنه ای با دوام باشد . استفاده از پایه های فلزی آلومینیومی ضد زنگ به همراه بدنه چند لایه برزنتی و پی وی سی باعث افزایش کیفیت آن شده است تا برای استفاده دائمی نیز مناسب باشد . شما می توانید این استخر را به دلخواه خود در فضای سرپوشیده یا روباز راه اندازی و استفاده کنید .

نوعمستطیلی
ظرفیت آب54368 لیتر
طول975 سانتی متر
عرض488 سانتی متر
ارتفاع132 سانتی متر
جنس بدنهPVC برزنتی
جنس پایه هاآلومینیوم
پمپ تصفیه
نوع پمپشنی 220 ولت
درپوش
زیرانداز
سایر ویژگی هاقابلیت استفاده به عنوان استخر صنعتی
قابلیت نصب و جمع در کمترین زمان
دارای ضمانت و خدمات
قابل استفاده در فضای باز
دارای دریچه خروجی آب
اقلام همراهنردبان، DVD آموزشی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...