استخر بادی کودک عمیق با طرح اقیانوس

intex 35987

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی کودک عمیق با طرح اقیانوس

استخر بادی کودک عمیق با طرح اقیانوس یکی از محصولات متفاوت و جذاب از شرکت اینتکس بوده که در سال جدید میلادی طراحی و به بازار عرضه شده است. این محصول از ارگونومی ساخت بدنه ای مستطیل شکل برخوردار بوده که از چهار طبقه تشکیل می شود. هر یک از این لایه های از طریق یک دریچه باد اختصاصی راه اندازی می شوند. دنیای زیر اب و گیاهان و ماهی های اقیادنوس همواره مورد علاقه کودکان بوده و برای ان ها مهیج است. به همین دلیل برای طراحی بدنه این محصول از نمای اقیانوس استفاده شده که با استقبال خوبی مواجه می شود. این محصول از وزن کمی برخوردار بوده و امکان حمل و نصبی اسان دارد. به همین دلیل یک گزینه ایده ال برای استفاده در زمان سفر به شمار می رود. برای تولید بدنه این محصول از مرغوب ترین نوع پی وی سی طرح چرم با ساختاری انعطاف پذیر و بادوام استفاده می شود. با توجه به طول عمر بالای این ساختار شما می توانید از این محصول در تمامی فضاهای باز و یا سرپوشیده استفاده نمایید. با مراجعه به نمایندگی اینتکس می توانید این محصول را خریداری کنید.

نقد و بررسی استخر بادی کودک عمیق با طرح اقیانوس

استخر بادی کودک عمیق با طرح اقیانوس

استخر بادی کودک عمیق با طرح اقیانوس یکی از منحصر به فرد ترین نمونه های استخر بادی بوده که در سال جدید میلادی برای استفاده تمام رده های سنی توسط کمپانی بزرگ اینتکس طراحی و روانه بازار های جهانی شده است. این محصول از طول عمری بالا برخوردار بوده و طراحی بدنه ای منطبق با روحیات کودکانه دارد. به همین دلیل توانسته در زمان کوتاهی به محبوبیت بالایی در میان مصرف کنندگان محترم دست یابد. در ادامه این مطلب قصد داریم تا با نقد و بررسی کامل این محصول به معرفی ان در تمامی ابعاد بپردازیم. پس برای اشنایی با این محصول استثنایی و خرید مطمئن توصیه می کنیم تا انتهای این مطلب همراه ما باشید.

طراحی و ارگونومی ساخت

محصولاتی که برای کودکان تولید می شود نیاز به طراحی بدنه ای شاد و منطبق با روحیات ان ها داشته تا ساختاری نواورانه ارائه شود. از سوی دیگر این گروه از محصولات نیاز به ساختار بدنه ای استاندارد داشته تا ایمنی کودک را در زمان مصرف مهیا کند. شرکت اینتکس با توجه به این موارد توانسته استخر بادی کودک عمیق با طرح اقیانوس را به بازار های جهانی معرفی کند. اغلب استخر های بادی مناسب کودکان که در بازار موجود بوده دارای ارتفاع نسبتا کمی بوده به همین دلیل شرکت اینتکس برای تولید بدنه این محصول از ارتفاع نسبتا بلندی استفاده کرده تا رضایتمندی مصرف کنندگان محترم را کسب کند. این محصول دارای ارگونومی ساختی مستطیل شکل بوده که ساختاری 5 طبقه دارد. هر یک از این طبقات از طریق یک دریچه باد اختصاصی راه اندازی می شوند. دنیای زیر اب و موجودات دریایی همواره مورد علاقه کودکان هستند. به همین دلیل بر روی بدنه ابی رنگ این محصول می توانید تصاویر رنگارنگ و زیبایی این موجودات را مشاهده نمایید. توجه داشته باشید بخش داخلی محصول کاملا به رنگ ابی طراحی می شود.

جنس بدنه

برای احترام به اعتماد مصرف کنندگان محترم و ارائه محصولی با طول عمر حداکثری شرکت اینتکس بدنه این محصول را از مرغوب ترین نوع پی وی سی طرح چرم که ساختاری بادوام و انعطاف پذیر دارد تولید می کند. کف محصول با سطح زمین همواره در تماس بوده و تمامی وزن وارده به ان را تحمل خواهد کرد. به همین دلیل از نوع پی وی سی دولایه تولید می شود. شما می توانیدبه راحتی از این محصول در تمامی فضاهای باز و یا سرپوشیده استفاده نمایید. زیرا دماهای مختلف اب و یا قرار داشتن در معرض تابش مستقیم نور خورشید تاثیری بر کیفیت بدنه محصول ندارد.

ابعاد و وزن

این محصول با ارگونومی ساخت بدنه ای مستطیل شکل دارای طولی برابر 140 سانتی متر و عرضی معادل 97 سانتی متر است. ارتفاع این محصول تا بالاترین سطح دیواره ان 60 سانتی متر بوده که ظرفیت داخلی بالغ بر 213 لیتر دارد. این محصول با وزن بدنه ای برابر 3.5 کیلوگرم یک گزینه ایده ال برای استفاده در سفر به شمار می رود.

راه اندازی و مراقبت و خدمات پس از فروش

این محصول در کمترین زمان ممکن راه اندازی شده تنها کافی ست ان را در یک فضای مسطح باز کنید. سپس با استفاده از یک پمپ باد دستی مخصوص لوازم بادی و دریچه تعبیه شده بر روی بدنه اقدام به راه اندازی محصول نمایید. برای مراقبت از این محصول از فروکردن اجسام نوک تیز به بدنه بپرهیزید. همچنین از پرش بر روی دیواره های محصول جدا خودداری نمایید. با توجه به خدمات پس از فروش ارائه شده از سوی نمایندگی مرکزی این محصول دارای 48 ساعت مهلت تست و تعمیر می باشد.

جمع بندی

استخر بادی کودک عمیق با طرح اقیانوس محصولی استاندارد و بادوام بوده که قابل استفاده در تمامی فضاهای باز و یا سرپوشیده می باشد. با مراجعه به نمایندگی اینتکس می توانید این محصول را برای فرزند خود خریداری نمایید.

نوعخانگی، سفری
ظرفیت 213 لیتر
طول 140 سانتی متر
عرض 97 سانتی متر
ارتفاع 60 سانتی متر
جنس رویه PVC با رویه طرح چرم
جنس بخش کناری PVC شفاف طرح دار
جنس کف PVC دولایه
پمپندارد
نوع پمپندارد
ساک حمل 
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 3 کیلوگرم
 قابلیت استفاده در فضای باز
مناسب تمام سنین
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...