استخر بادی کودک بزرگ طرح ماهی

intex 58460

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,200,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی کودک بزرگ طرح ماهی

استخر بادی کودک بزرگ طرح ماهی یکی دیگر از جدیدترین استخر های بادی برای کودکان بوده که به دلیل ابعاد بزرگ امکان استفاده کودکان به طور همزمان از محصول را دارد. این استخر بادی کودک ارگونومی ساخت بدنه مستطیل شکل داشته که از سه طبقه تشکیل شده است. برای حفظ طول عمر بالای محصول و ایجاد ساختاری منعطف هر یک از این طبقات دارای دریچه بادی اختصاصی برای راه اندازی هستند. رنگ بدنه محصول آبی بوده که در میان کودکان طرفداران بالایی دارد. بر روی بدنه این محصول تصاویر رنگارنگ و فانتزی از ماهی ها وجود داشته که برای کودکان جذابیت بالایی دارد. جنس بدنه محصول از نوع وینیل چرم می باشد. زیرا این جنس بدنه قابل استفاده در فضای باز نیز بوده و ساختاری بادوام و استاندارد دارد. از این محصول می توانید به عنوان یک استخر توپ در مهدکودک استفاده کنید. این محصول امکان حمل و راه اندازی اسانی داشته پس در زمان سفر نیز می توانید آن را به همراه ببرید. برای خرید استخر بادی کاملا اورجینال تنها کافی بوده به فروشگاه اینتکس مراجعه کرده و یا از شماره های درج شده داخل سایت استفاده نمایید.

نقد و بررسی استخر بادی کودک بزرگ طرح ماهی

استخر بادی کودک بزرگ طرح ماهی

فروش استخر های بادی یکی از مواردی است که شرکت تهران اینتکس سعی کرده تا در این حوزه تنوع خود را بالا برده و محصولات گوناگون و جذابی را هم در این دسته بندی به مشتریان خود ارائه دهد. در همین راستا نیز یکی از محصولاتی که با ابعاد بزرگ و هم چنین کیفیت فوق العاده اش تولید و روانه بازار شده است ، استخر بادی کودک بزرگ طرح ماهی می باشد. این محصول هم از نظر ظاهر و هم از نظر کیفیت به قدری ایده ال است که پیشنهاد می کنیم خصوصیات این محصول را در این مطلب خوانده و سپس اقدام به ثبت خرید این محصول نمایید.....

نوع طراحی و ساختار محصول

اولین خصوصیتی که در خصوص این استخر می توان عنوان کرد بحث نوع طراحی و ساختار این کالاست که با توجه به ظاهر فوق العاده این محصول بسیاری از افراد و مخاطبین استخر های بادی ، مجذوب این محصول و طراحی صورت گرفته در ان خواهند شد. در همین راستا باید عنوان کنیم که اولین ویژگی این استخر بحث چگونگی طراحی و نوع ساختار این استخر می باشد که با بهره گیری از الگو و ارگونومی مستطیلی شکل تولید شده است. هم چنین این ساختار به گونه ای رقم خورده که لبه ها و بخش های گناری این محصول به صورت گرد طراحی گردیده اند و همین امر نیز سبب شده تا جلوه این استخر دو چندان شود. علاوه بر این ها باید به این مسئله هم اشاره کنیم که نکته مهم دیگر در بخش طراحی این محصول ، ساختار سه لایه این استخر می باشد که به بهترین شکل ممکن این سه لایه بر روی یکدیگر قرار گرفته اند و با ابعاد هم اندازه و یکسان سراسر این استخر را پوشش داده اند. هم چنین رویه و بخش حارجی این استخر نیز با بهره گیری از طرح انواع ماهی ها و حیوانات دریایی شکل گرفته است که با پس زمینه ای از رنگ ابی سبب شده تا یک محصول کاملا دیدنی را از نظر ساختار و رنگ بندی شاهد باشیم.

کیفیت و جنس بدنه

همان طور که در بخش های قبل به ان اشاره کردیم یکی از خصوصیات این محصول بحث ساختار سه لایه این محصول است که قطعا سبب می شود تا این استخر یک کیفیت فوق العاده را داشته باشد. بحث بعدی نیز در خصوص ضخیم بودن هر یک از این لایه هاست که به گونه ای شکل گرفته است که به راحتی دچار اسیب نخواهد شد. هم چنین باید به این نکته هم اشاره کنیم که رویه ، بخش های کناری و کف این محصول نیز همگی از نوع وینیل تولید شده اند و تنها تفاوت ان ها در ظاهر و طرح دار بودن یا نبودن ان ها می باشد. هم چنین باید در خصوص کف این محصول هم به دولایه بودنش اشاره کنیم.

اقلام همراه

این استخر در کنار خود دارای یک عدد دفترچه راهنما می باشد که شما با استفاده از این دفترچه راهنما قادر خواهید بود تا تمامی خصوصیات مورد نیاز در خصوص این استخر ، شیوه های مراقبت ونگهداری و هم چنین بحث های دیگری همچون روش های تخلیه و روش صحیح راه اندازی این محصول را هم مطالعه نمایید. هم چنین شما می توانید یک عدد برچسب تعمیرات را هم در کنار این استخر مشاهده نمایید که با استفاده از ان در زمان هایی که این محصول دچار اسیب می شود شما قادر خواهید بود تا به راحتی این محصول را ترمیم کرده و از این حیث نیز نگرانی نداشته باشید.

روش های استفاده

شما پس از راه اندازی این محصول از طریق دو دریچه باد موجود بر روی این استخر بادی با عمق بالا ، حال می توانید بنا به سلیقه خود به سادگی از این محصول استفاده نموده و لذت ببرید. اولین و رایج ترین شیوه استفاده ، پر کردن اب در داخل این محصول می باشد. هم چنین اگر نخواهید در داخل این استخر اب پر کنید ، می توانید لز لن به عنوان استخر توپ بهره برده و با پر کردن این محصول از توپ های بادی به بهترین روش ممکن از این محصول بهره مند شوید.

جمع بندی

استخر بادی کودک بزرگ طرح ماهی یک محصول عالی و کاربردی است که تمام خصوصیات یک استخر کامل را داراست و با خصوصیاتی که دارد باعث شده تا بتوانید با خیال راحت این محصول را از سایت فروشگاه رسمی اینتکس در ایران خریداری نموده و از قیمت مناسب ان لذت ببرید.

نوعخانگی ، سفری
ظرفیت 770 لیتر
طول 262 سانتی متر
عرض 175 سانتی متر
ارتفاع 56 سانتی متر
جنس رویه وینیل با رویه طرح چرم
جنس بخش کناری وینیل طرح دار
جنس کف وینیل دولایه
پمپ 
نوع پمپ -
ساک حمل 
سایر ویژگی ها دارای دو دریچه باد
 ساختار دو طبقه ای
 مناسب سنین کودکان
 دارای دریچه تخلیه آب
 قابل استفاده به عنوان استخر توپ
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...