کیسه بوکس بادی طرح دلفین

intex 44669NP

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
350,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

کیسه بوکس بادی طرح دلفین اینتکس محصولی با کیفیت و از سری محصولات جدید این شرکت می باشد که مناسب برای کودکان شما می باشد . کیسه بوکس ها محصولاتی هستند که هم می توانند به عنوان تفریح و بازی و همچنین به عنوان ورزش از آنها استفاده کرد . به همراه این کیسه بوکس برچسب تعمیرات نیز وجود دارد که در مواقعی که کیسه بوکس شما دچار مشکل شده باشد می توان به کمک آن محصول را ترمیم نمود و از آن استفاده کرد .

کیسه بوکس بادی طرح دلفین بدون شک یکی از محبوب ترین و دوست داشتنی ترین محصولات بادی طراحی شده است که کودکان علاقه زیادی به استفاده از آن ها دارند . همواره کودکان انرژی بسیار زیادی داشته و همواره بازیگوشی و شیطنت می کنند که گاه ممکن است این شیطنت ها خطرساز نیز بشوند ، بنابراین شما می توانید با خرید کیسه بوکس بادی وسیله ای بسیار دوست داشتنی را در اختیار آن ها قرار دهید تا اینگونه بتوانند انرژی خود را تخلیه کنند .

با توجه به نام این محصولات ، کیسه بوکس بادی برای مشت زنی کودکان طراحی شده است که می توانید با خرید آن ها ، در خانه و حتی محیط های باز مانند حیاط و ... از این کیسه بوکس های بادی استفاده نمایید . کیسه بوکس بادی طرح دلفین کاملا اصل و اورجینال بوده و دارای کیفیت بسیار بالایی است که می توانید آن را به صورت اینترنتی و یا حضوری از فروشگاه تهران اینتکس خریداری کنید .

نوع طراحی و ساخت کیسه بوکس بادی

شرکت اینتکس از باتجربه ترین و با سابقه ترین شرکت های فعال در زمینه تولید و ساخت محصولات بادی می باشد که در این میان اقدام به تولید و فروش کیسه بوکس بادی نموده است . اینتکس سعی کرده است تا بیشتر مدل های کیسه بوکس بادی را شبیه به ظاهر حیوانات طراحی کند تا ظاهری بسیار زیبا و دوست داشتنی داشته باشد . محصول فوق نیز همانطور که در تصویر مشاهده می کنید دارای طراحی دلفین می باشد که با رنگ آمیزی عالی و استفاده از طراحی چاپی چشم ها و صورت جلوه زیبا تر و واقعی تری را به خود گرفته است . استفاده از باله های عروسکی نیز در این محصول جذابیت آن را دو چندان کرده است .

اینتکس برای اینکه کیسه بوکس بادی همواره به صورت ایستاده قرار بگیرد و در صورت مشت خوردن نیز باز هم به حالت ایستاده بازگردد از مقداری شن در کف کیسه بوکس عروسکی استفاده کرده است تا پس از برخورد هر مشت دو مرتبه به صورت ایستاده قرار بگیرد تا کودک بتواند به راحتی ضربات پی در پی خود را وارد کند . این محصول از کیفیت بسیار بالایی برخوردار بوده و لایه های آن به خوبی به یکدیگر پرس شده اند به همین دلیل در برابر ضربات پا و مشت بسیار مقاوم است . 

جنس کیسه بوکس بادی

شرکت اینتکس معمولا برای ساخت کیسه بوکس های بادی به مانند اغلب محصولات بادی با کیفیت خود از پی وی سی استفاده کرده است . پی وی سی استفاده شده در این محصول بسیار نرم و انعطاف پذیر است به همین دلیل در برابر ضربه و فشار بسیار مقاوم بوده و به راحتی نمی ترکد . پی وی سی یا وینیل در واقع پلاستیک طبیعی می باشد که به همین واسطه هیچ حساسیتی را برای پوست ایجاد نمی کند . پی وی سی همچنین از سایر ویژگی هایی چون ضد آب بودن و مقاوم در برابر اشعه های مضر خورشیدی می باشد که در صورت خیس شدن و یا استفاده در محیط های باز و در معرض نور خورشید نیز آسیبی به آن وارد نخواهد شد .

راه اندازی و مراقبت

کیسه بوکس های بادی در ابتدا به صورت بسته بندی شده برای شما ارسال می شود ، لذا برای استفاده نیاز است تا آن را راه اندازی کنید . به همین منظور شما می توانید برای سهولت در راه اندازی از پمپ های باد دستی استفاده کنید . در بدنه این کیسه بوکس بادی دریچه ای برای باد زدن قرار گرفته شده است که از آن طریق می توانید اقدام کنید . توجه داشته باشید که این محصول اگرچه با کیفیت و با دوام است اما در برابر اجسام تیز و برنده آسیب پذیر است بنابراین نیاز است تا به کودکان خود توصیه کنید که به خوبی از این محصولات استفاده کنند .

حرارت بالا و شعله های آتش نیز می تواند به این محصول آسیب وارد کند . کودک در هنگام مشت زدن و یا لگد زدن به این کیسه بوکس آسیبی را نخواهد دید اما شما می توانید برای راحت بودن آن ها و یا علاقه از دستکش های بوکس ابری و یا بادی استفاده کنید . توجه داشته باشید که بهتر است که کودکان در هنگام استفاده از کفش استفاده نکنند . همچنین توصیه کنید که کودکان با دست خالی به این محصولات ضربه بزنند و مواقعی که چیزی در دست دارند مانند مداد و ... آن را کنار بگذارند و بازی کنند .

 نوع طرح دار
 قطر 49 سانتی متر
 ارتفاع 90 سانتی متر
 وزن 100 گرم
 جنس رویه پلاستیک PVC نرم
 مواد قسمت کف ------
 شرکت تولید کننده اینتکس
 سایر ویژگی ها مناسب کودکان
 دارای دو دستکش مخصوص
 بدنه ضد آب
 قابل استفاده در هر مکان
 دارای گارانتی
 اقلام همراه دستکش مخصوص

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...