چادر مسافرتی 12 نفره کلمبوس دو پوش

66654

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
3,000,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر مسافرتی 12 نفره کلمبوس اسپانیا از بهترین و برترین چادر های مسافرتی ساخته شده از جنس پارچه شمعی برزنتی بوده که قابلیت ضد آب بودن را برای مصرف کننده به ارمغان می آورد. اما بدنه این چادر به صورت دولایه و دو جداره ساخته شده تا کاربران داخل چادر را از گرما و سرما حفظ نماید. البته یک پوشش اضافی نیز در قسمت فوق خود داشته که می تواند تاثیر بسزایی در جلوگیری از ورود آب داشته باشد. چادر مسافرتی 12 نفره محصول شرکت کلمبوس tent ، کشور اسپانیا ، با دو سال گارانتی تعویض با ستون های فلزی و عصایی فایبرگلاس بسیار مقاوم در برابر سرما و رطوبت ، دوپوش ، دولایه ، دو جداره ، دارای 2 پنجره و یک ورودی ، جنس این چادر مسافرتی از برزنت میباشد. این چادر مسافرتی در دو رنگ قرمز و آبی تولید شده و رنگ بندی هم ندارند ، دارای کف پوش مقاوم ، 4 عدد میخ برای فرو کردن در داخل زمین برای پایداری چادر مسافرتی ، (که در هنگام باد و طوفان از بلند شدن چادر محافظت میکند.) در صورتی که به دنبال چادر مسافرتی مخصوصی می گردید که ابعاد مناسبی داشته باشد و پس از جمع شدن به ابعاد کوچکی تبدیل شود این چادر گزینه مناسبی برای شماست و نیاز شما را به خوبی بر طرف می کند. به علاوه کیفیت فوق العاده ای دارد تا در برابر شرایط مختلف مقاومت مناسبی از خود نشان دهد. همراه این چادر به شما چکش مخصوص و ساک حمل اهدا می شود تا تجربه ای کامل از استفاده چادر مسافرتی داشته باشید. برای خرید این کالا تنها کافیست با شماره تلفن مرکز فروش تهران اینتکس که در نوار کناری سایت نوشه شده تماس بگیرید تا همکاران ما شما را راهنمایی کرده و محصول را برایتان ارسال کنند.

 نوع عصایی
 طول 300 سانتی متر
 عرض 300 سانتی متر
 ارتفاع 200 سانتی متر
 ظرفیت 12 نفره
 جنس بدنه پارچه شمعی برزنتی
 جنس پایه ها آلومینیوم
 اتوماتیک 
 دوپوش 
 ضد آب 
 تعداد پنجره 2
 سایر ویژگی ها ساخت شرکت کلمبوس
 ظرفیت دراز کش 6 نفر
 بدنه دو لایه مقوم
 دارای دو رنگبندی
 اقلام همراهساک حمل ، دفترچه راهنما ، میخ و طناب نصب

 

چادر مسافرتی 12 نفره کلمبوس دو پوش

چادر مسافرتی 12 نفره کلمبوس از سری چادر های مسافرتی با کیفیت اسپانیایی بوده که در نوع دو پوش تولید گشته است. این چادر از مهمترین وسیله های سفری هر مصرف کننده ای بوده که با توجه به کیفیت خود امکان استفاده در مکان های مختلف را در اختیار قرار می دهد. چادری که از قدمت تولید بالایی برخوردار بوده و با توجه به رضایتی که تا کونو مصرف کنندگان داشته اند فروش خوبی داشته است. یکی از دغدغه های مصرف کنندگان داشتن چادر های سفری با ارتفاع بالا بوده که این محصول از این ویژگی بهره برده و سبب شده تا به عنوان یک مزیت برای این کالا به حساب آید. در صورت آشنایی بیشتر با این کالا با ما همراه باشید تا به بررسی دقیق تر آن بپردازیم...

طراحی و ارگونومی ساخت

طراحی و ارگونومی ساخت این کالا همانند سایر همنوعان خود بوده و به صورت مربعی تولید شده است. بدنه ای که دارای دو پنجره و یک درب ورودی بزرگ بوده که هر کدام از این درب و پنجره ها از پوشش های توری و یک پوشش دیگر از جنس خود بدنه اصلی بهره مند است. پوشش توری اصولا برای جلوگیری از ورود حشرات و همچنین روکش اصلی نیز برای استادگی در برابر نفوذ گرد و غبار، نور آفتاب و باران تعبیه شده است. هر کدام از این روکش ها خود دارای زیپ مخصوص برای باز و بسته شدن خواهند بود. اما از ویژگی های خوب این چادر می توان به داشتن سقفی شیبدار اشاره کرد. این سقف موجب می شود تا هنگام بارش باران، آب را در خود نگه نداشته و به زمین جاری کند. همچنین یک پوشش اضافی در قسمت فوقانی درب چادر قرار داده شده تا هم به عنوان نورگیر و هم به عنوان وسیله برای جلویگری از بارش باران به قسمت داخل باشد. البته این پوشش اضافی علاوه بر قسمت مقابل چادر قسمت سقف را نیز به طور کامل پوشش داده که در نهایت باعث ضخیم تر و مقاوم تر شدن این ناحیه از چادر می شود. این محصول کلمبوس از راه اندازی عصایی توسط فریم های مخصوص خود بهره برده که در قسمت نحوه راه اندازی به توضیحات کامل آن خواهیم پرداخت. 

ابعاد و وزن

ابعاد چادر کلمبوس دو پوش معادل (طول: 300 سانتی متر ، عرض: 300 سانتی متر ، ارتفاع: 200 سانتی متر) بوده که ابعادی بسیار مناسب و استاندارد برای نشستن 12 نفر و همچنین خوابیدن راحت 6 نفر خواهد بود. این ابعاد شامل تمام قسمت های بدنه شده و به اندازه ای بوده که هیچ گونه کمبود جای را نخواهید داشت. گفتنی است که ابعاد قسمت نشیمنگاه کمی از قسمت سقف بیشتر بوده که مصرف کنندگان به راحتی در آن نشسته یا حالت درازکش داشته باشند. اما در خصوص ارتفاع این چادر نیز باید ذکر کرد که این چادر ار مرتفع ترین چادر های سفری بوده که امکان ایستادن در داخل آن را به راحتی فراه خواهد کرد. اما با توجه به جس بدنه و فریم های آن وزن این محصول برابر 8 کیلوگرم بوده که وزنی قابل قبول و مناسب برای آن محسوب می شود. البته وجود یک ساک حمل برای این کالا می تواند حمل و نقل آن را بیش از پیش آسوده تر کند.

جنس بدنه

جنس بدنه در نظر گرفته شده برای این چادر اسپانیایی از بهترین نوع جنس های بدنه به کار برده شده در چادر های مسافرتی با قیمت مناسب می باشد. بدنه ای که ساخته شده از جنس پارچه شمعی ضخیم و دو لایه بوده که از یک لایه برزنت نیز در قسمت بیرونی آن استفاده شده است. دو لایه بودن و داشتن رویه برزنتی این بدنه قابلیت های خوبی را برای این چادر به ارمغان می آورد. قابلیت هایی مانند ضد آب و ضد گرد و غبار بودن را به همراه خواهد داشت. علاوه بر این جنس بدنه این چادر می تواند تا حدودی در ثابت ماندن دما در داخل اتاقک موثر باشد. این چادر با وجود داشتن بدنه ای با این ضخامت انعطاف خوبی نیز داشته و هنگام جمع شدن حجم کمی را به خود می گیرد. جنس پوشش اضافی آن نیز از نوع پارچه شمعی با رویه برزنتی می باشد. اما جنس فریم های نگهدارنده بدنه این کالا هم از نوع پلاستیک فایبرگلاس بوده که از انعطاف خوبی برخوردار می باشد. این فریم ها در برابر برخورد آب و همچنین حرارت های عادی بسیار مقاوم خواهد بود. 

نحوه راه اندازی چادر مسافرتی

راه اندازی چادر های مسافرتی عصایی کمی زمانبر تر از سایر چادر ها خواهد بود. البته این زمانبر تر بودن یک ویژگی خوب را به همراه خواهد داشت. این ویژگی خوب داشتن حجم کم آن در زمان جمع شدن می باشد. یقینا این مسئله را ما نمی توانیم در چادر های فنری و یا اتوماتیک مشاهده کنیم. اما برای راه اندازی باید ابتدا بدنه اصلی چادر را در محلی مطمئن و صاف پهن کرده و سپس تک تک فریم هایی که به وسیله بند کشی به هم وصل شده اند را به داخل دریچه های مخصوص فریم ها که بر روی چادر تعبیه شده اند قرار دهیم. دقت کنید زمانی که هر فریم را در داخل دریچه مخصوص قرار دادید فریم بعدی را به خوبی به فریم داخلی متصل کرده و سپس به سراغ فریم های بعدی بروید. این کار را باید تا زمانی ادامه دهیم که فریم ها از سوی دیگر دریچه ها به اندازه استاندراد خارج شده و در اهرم پلاستیکی نگهدارنده خود قرار گیرند تا حرکتی نداشته باشند. البته در زمانی که با وزش باد شدید مواجه شدید بهتر است از میخ و طناب مخصوص نصب همراه این محصول استفاده نمایید و این چادر را به زمین وصل کنید تا مستحکم تر از حالت قبلی خود شود. پس از انجام این روند راه اندازی خواهید دید که چادر شما شکل کامل به خود گرفته است. اما برای جمع کردن آن نیز کافیست عکس عمل راه اندازی را انجام داده و در انتها پس از جمع کردن صحیح بدنه آن را در ساک حمل خود قرار دهید.

جمع بندی

چادر مسافرتی 12 نفره کلمبوس یکی از بهترین چادر های مسافرتی با قیمت مناسب بوده که در میان چادر های سفری میان رده از کیفیت و طراحی بسیار خوب و مطمئنی برخوردار می باشد. این چادر قابلیت استفاده در مکان ها و سفر های مختلف را خواهد داشت. یعنی می توان در هر نوع شرایط جوی از آن به کار برد. اگر به دنبال یک چادر مطمئن و قوی برای سفر های خانوادگی خود هستید این کالا از بهترین گزینه های خرید شما خواهد بود. محصولی که توسط شرکت اینتکس با ضمانت و تست حضوری (در صورت خرید حضوری) برای خریداران داخل ایران عرضه می شود.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...