چادر مسافرتی دو نفره فرینو مدل sling2

FERRINO SLING2 TENT

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
3,200,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر مسافرتی دو نفره فرینو مدل sling2 از جمله چادر های مسافرتی پر فروش می باشد که در سال جاری و توسط برند محبوب فرینو که پیشتاز در عرصه تولید چادرهای مسافرتی می باشد روانه بازارهای جهانی شده است و با استقبال گسترده ای رو به رو شده است . جنس این چادر مسافرتی از پلی استر 2000 میلی متری می باشد که از کیفیت و مقاومت بسیار بالایی برخوردار است و خیال شما را از بابت نفوذ آب به داخل این چادر راحت می کند ، در این چادر مسافرتی از دوخت الماسی استفاده شده است که کیفیت این محصول را دو چندان کرده است . درون این چادر مسافرتی از جیب هایی استفاده شده است که می توانید از آن ها برای نگهداری وسایل خود استفاده کنید همچنین گردش هوا در این محصول به گونه ای می باشد که بهترین حالت را برای شما فراهم آورده و روز زیبایی را همراه با هوای مطبوع برای شما می سازد . پایه های نگهدارنده این چادر مسافرتی از فایبرگلاس می باشد که مقاومت بسیار بالایی در برابر فشار از خود نشان داده اند و می توانید با خیال راحت از این محصول در شرایط مختلف جوی استفاده کنید . چادر مسافرتی دو نفره فرینو مدل sling2 با برترین کیفیت و قیمت در فروشگاه اینترنتی اینتکس موجود می باشد که پس از بررسی اطلاعات و مشاهده تصاویر می توانید آن را خریداری کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل گرفته و خریدی لذت بخش را با ما تجربه کنید .

 نوع عصایی
 طول 150 سانتی متر
 عرض 105 سانتی متر
 ارتفاع 205 سانتی متر
 ظرفیت 2 نفره
 جنس بدنه پلی استر
 جنس پایه ها فایبرگلاس
 اتوماتیک 
 آفتاب گیر 
 ضد آب 
 پنجره 
 سایر ویژگی ها ساخت شرکت فرینو
 ظرفیت دراز کش 2 نفر
 قابلیت راه اندازی سریع
 اقلام همراهساک حمل ، دفترچه راهنما 

چادر مسافرتی دو نفره فرینو مدل sling2

چادر مسافرتی دو نفره فرینو مدل sling2 یکی از جدید ترین مدل های چادر مسافرتی موجود در بازار می باشد که شرکت فرینو ان را به تازگی روانه بازار کرده است. این محصول به صورت کاملا شکیل و مناسب برای استفاده دو نفر طراحی شده که زیبایی های خاص خود را دارد. در ادامه این مطلب قصد داریم به بررسی تخصصی این محصول پرداخته و ان را مورد نقد و بررسی قرار دهیم پس تا انتها با ما همراه باشید.....

طراحی و ارگونومی ساخت

نوع طراحی و ارگونومی ساخت این محصول به صورت مستطیلی شکل بوده و از این بابت تقریبا مقداری منحصر به فرد می باشد. درب ورود این محصول به صورت ایستاده و از ابتدا تا انتهای این محصول کشیده شده است که عبور و مرور به سادگی در ان صورت می گیرد. این محصول بدنه ای با رنگ خاکستری دارد که باعث شده تا این محصول به سادگی کثیف نشده و رنگی خاص را بر روی خود ببیند. هم چنین رویه اصلی این محصول ساخته شده از رنگ سبز زیتونی می باشد که فوق العاده چشم نواز می باشد. هم چنین این محصول به صورت عصایی تولید شده که طناب های نصب این محصول از کناره ها و روی این محصول رد شده است. تمام این موارد نشان از کیفیت بالای ان دارد که بسیار چشم نواز می باشد.

جنس بدنه

معمولا در هنگام خرید اولین سوالی که ذهن مشتری را درگیر خود می کند جنس بدنه محصول می باشد. در همین ارتباط باید عنوان کرد که بدنه این محصول ساخته شده از نوع پلی استر می باشد که فوق العاده مقاوم بوده و به گونه ای طراحی شده که به سادگی دچار اسیب نخواهد شد. علاوه بر این ها پایه های این محصول نیز همگی ساخته شده از نوع فایبرگلاس می باشند که بسیار مقاوم و مستحکم بوده و مقاومت قابل قبولی دارد.

ابعاد و وزن

از دیگر موارد مهمی که می توان در ارتباط با این محصول به ان پرداخت ابعاد این چادر است. این محصول دارای طول 150 سانتی متر و همین طور عرض 105 سانتی متر می باشد. در کنار این موارد باید به ارتفاع این چادر هم اشاره نمود که 205 سانتی متر می باشد. هم چنین ظرفیت این محصول 2 نفره بوده و 2 نفر درازکش می توانند به سادگی از ان استفاده کنند. هم چنین وزن این محصول نیز تنها 2 کیلو گرم است که به سادگی می توانید ان را حمل و جا به جا کنید.

راه اندازی و مراقبت و نگهداری

این محصول به صورت عصایی طراحی و تولید شده است. شما در ابتدا باید تمامی قطعات موجود در داخل بسته بندی این محصول را خارج کرده و بر روی زمین قرار دهید. پس از ان نیز اقدام به نصب کردن اصلی چادر کنید و سپس میخ های و طناب های نصب را در داخل زمین به طور مقاوم قرار داده و اقدام به سرپا کردن این محصول کنید. در کنار این موارد باید به این نکته هم اشاره نمود که در داخل بسته بندی این محصول یک عدد دفترچه راهنما هم قرار دارد که می توانید به سادگی با استفاده از ان اقدام به نصب کردن این چادر کنید. علاوه بر این ها می توانید به سادگی در زمانی که قصد جمع اوری این محصول را داشتید ان را جمع کنید. هم چنین برای مراقبت از این محصول بهتر است از ضربه زدن به بدنه این چادر خودداری کرده و اشیا نوک تیز را از کنار ان دور کنید. با رعایت این نکات می توانید تا سالیان سال از این محصول بدون افت کیفیت استفاده نمایید.

جمع بندی

چادر مسافرتی دو نفره فرینو مدل sling2 محصولی فوق العاده مقاوم بوده که بسیار مستحکم ساخته شده است. این محصول دارای ساک حمل بوده و دفترچه راهنما را هم در داخل بسته بندی خود می بیند. هم چنین این چادر به صورت ضد اب طراحی شده است که از این بابت خیال شما را راحت کرده است. این محصول بی نظیر را می توانید هم اکنون از سایت نمایندگی محصولات بادی در ایران خریداری نموده و درب منزل ان را تحویل بگیرید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...