چادر مسافرتی اتوماتیک 8 نفره اتاق دار

ch 8806

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
13,900,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر مسافرتی اتوماتیک 8 نفره اتاق دار یکی دیگر از تجهیزات مورد نیاز خانواده در زمان سفر های خارج شهر و کمپینگ بوده که با برخورداری از طراحی بدنه مدرن و متفاوت تولید شده است. در واقع فضای داخلی این محصول از یک محیط باز و بزرگ برای استفاده مشترک تمامی افراد و تعداد 2 عدد اتاق خواب برخوردار می باشد. هر یک از این اتاق خواب ها برای زمان خواب ظرفیت داخلی 2 نفر را دارند. توجه داشته باشید محیط مشترک محصول نیز برای زمان خواب مناسب 4 نفر همزمان می باشد. تمامی این بخش ها توسط این روکش پلی استر از همدیگر تفکیک شده اما در صورت تمایل می توانید تمامی این بخش ها را با یکدیگر ادغام کنید. جنس بدنه این محصول از پارچه ضدآب و بادوام پلی استر و سازه های اتومات آن از نوع فایبرگلاس می باشد. سازه های این چادر مسافرتی اتومات بوده یعنی به صورت یک چتر متصل به یکدیگر طراحی شده و به راحتی در کمترین زمان ممکن برای استفاده شما اماده خواهد بود. در بخش ابتدایی این چادر مسافرتی یک سایبان نیز طراحی شده تا در زمان بارش باران بتوانید با قرار دادن کفش ها در این قسمت آن ها را کاملا خشک نگه دارید. بدنه این چادر مسافرتی دارای دو عدد پنجره ، یک درب بزرگ و هواکش زیبا بوده که تمامی این بخش ها دارای پشه بند هستند. با مراجعه به نمایندگی اینتکس می توانید این چادر مسافرتی و سایر تجهیزات کوهنوردی را با قیمت مناسب خریداری نمایید.

 نوع کوهنوردی - صخره نوردی - کمپینگ
 طول 490 سانتی متر
 عرض 290 سانتی متر
 ارتفاع 180 سانتی متر
 ظرفیت 8 نفر
 جنس بدنه پارچه پلی استر
 جنس پایه ها  فایبرگلاس
 اتوماتیکخیر
 دوپوشخیر
 ضد آببله
 تعداد پنجره 2
 سایر ویژگی ها ظرفیت دراز کش 4 الی 5 نفر
 دارای پشه بند و هواکش
 مقاوم در برابر اشعه فرابنفش خورشید
 اقلام همراهساک حمل ، دفترچه راهنما ، میخ نصب

 

چادر مسافرتی اتوماتیک 8 نفره اتاق دار چادر مسافرتی اتوماتیک 8 نفره اتاق دار از جمله نمونه چادر مسافرتی های سایز بزرگ با فضای داخلی بسیار زیاد برای خانواده ها بوده که می تواند ایمنی شما را در هنگام اقامت در طبیعت حفظ کند. این محصول از سیستم راه اندازی فوری برخوردار بوده و دارای بدنه ضدآب و باکیفیت می باشد. این چادر مسافرتی در میان طبیعت گردان و کوهنوردان به محبوبیت و فروش چشمگیری دست یافته است.

در بخش نقد و بررسی می توانید ویژگی های فنی و ظاهری این محصول را مشاهده کرده تا یک انتخاب مطمئن در زمینه تجهیزات استاندارد کمپینگ داشته باشید. پس با ما همراه باشید. مشخصات ظاهری چادر مسافرتی اتوماتیک چادر مسافرتی اتوماتیک 8 نفره اتاق دار از ساختار بدنه مستطیل شکل برخوردار بوده به طوری که سقف آن از سه قسمت شیبدار متصل به یکدیگر و دیواره هایی مورب تشکیل شده است. این نوع طراحی بدنه تاثیر بسیار بالایی بر استحکام بدنه چادر مسافرتی در زمان بارندگی دارد. در ابتدای این چادر مسافرتی یک سایبان طراحی شده که می توانید برای نگهداری از کفش ها و تجهیزات سفری همراه خود همچنین محلی برای استفاده از زیرانداز و لذت بردن از محیط طبیعی از این مکان استفاده کنید. در بخش داخلی این محصول یک سالن نشیمن به همراه دو عدد اتاق مجزا طراحی شده است.

نشیمن داخلی چادر مسافرتی دارای یک پنجره بزرگ مجهز به توری pvc بوده تا از شدت تابش نور خورشید جلوگیری کرده و می تواند شما را ورود پشه و اسیب های ناشی از حشرات در امان نگه دارد. توری pvc و پنجره بزرگ موجب دریافت نور کافی در بخش داخلی چادر مسافرتی شده و می توانید تهویه هوای مطبوعی را تجربه کنید. تمامی بخش های تفکیک شده داخلی محصول امکان ادغام شده تا بتوانید به صورت گروهی در یک محیط مشترک باشید.

مشخصات فنی چادر مسافرتی اتوماتیک این چادر مسافرتی مستطیل شکل از طولی برابز 490 سانتی متر با عرضی برابر 290 سانتی متر تشکیل شده که 180 سانتی متر ارتفاع دارد. این فضای بزرگ داخلی موجب شده تا این چادر مسافرتی برای زمان خواب به راحتی 8 نفر را در خود جای بدهد.

طبیعتا برای اقامت های کوتاه و زمان های نشستن می توانید از ظرفیت داخلی محصول بیشتر استفاده کرده و تا 12 نفره به راحتی در این بخش بنشیند. وزن بدنه این چادر مسافرتی 8 کیلوگرم بوده که در داخل یک ساک حمل قرار گرفته تا بتوانید به راحتی آن را حمل و جا به جا کنید. این چادر مسافرتی با روکش بدنه از پارچه دولایه کره ای آکسفورد تولید شده که می توانید از ضدآب بودن و همچنین میزان دوام بدنه اسوده خاطر باشید.

روکش دوم بدنه محصول از نوع پلی استر بوده که موجب بازتاب اشعه مضر خورشید شده و این پوشش نیز در برابر رطوبت و آب نیز مقاوم می باشد. کف چادر مسافرتی از نوع دولایه بوده تا در زمان بارندگی که سطح زمین دارای رطوبت بوده ، شما کاملا ایمن باقی بمانید. سازه های اتومات این چادر مسافرتی از جنس فایبرگلاس انتخاب شده زیرا این نوع جنس بدنه در کنار استحکام بالا و ثابت ماندن بر روی سطح زمین دارای وزنی کم و طول عمر فوق العاده زیاد می باشد. شما با استفاده از میخ و طناب محصول را بر روی سطح زمین ثابت نگه داشته تا تغییرات شرایط جوی موجب ازردگی خاطر شما نشود.

روش های مراقبت از چادر مسافرتی این چادر مسافرتی مناسب تمام فصول و شرایط اب و هوایی بوده اما با رعایت چند نکته ساده می توانید از طول عمر بالای آن مطمئن شوید. در همین راستا به شما توصیه می کنیم از وارد کردن ضربه سنگین به سازه ها در زمان راه اندازی شدن جدا بپرهیزید. روکش بدنه این چادر مسافرتی از کیفیت بالایی برخوردار بوده اما توجه داشته باشید نیاز دارد تا آن را از حرارت بالا و اتش و همچینین اجسام نوک تیز دور نگه دارید. همچنین توجه داشته باشید برای استفاده از این چادر مسافرتی حتما یک محیط مسطح را در نظر گرفته تا لایه کف محصول اسیب نبیند.

خرید چادر مسافرتی نمایندگی اینتکس تولیدی رسمی چادر مسافرتی و وارد کننده انحصاری تجهیزات کمپینگ در ایران می باشد. شما می توانید با مراجعه به دفتر این نمایندگی و یا وب سایت فروشگاهی تهران اینتکس این چادر مسافرتی اتوماتیک را خریداری نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...