وان بادی مربع

intex 57100

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
499,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

وان بادی با طرح استخر مخصوص کودکان محصولی با طراحی مربعی و ارتفاع کم برای تفریحات آبی فرزندان شما. محصولی ساخته شده از جنس PVC با روکش طرح چرم که از کف باد شو نیز بهره می برد. محصولی با کیفیت و مقاومت بالا در برابر دمای مختلف و همچنین داشتن وزن مناسب که می تواند از بهترین مزیت های این کالا محسوب شود. وان بادی مربع , با کف باد شونده جهت نرم بودن کف وان و راحتی بیشتر کودکان ، با 3 محفظه باد ، محصولی دیگر ازشرکت اینتکس ، در دو رنگ شاد ، مناسب برای استفاده کودکان در حمام منزل و حیاط ، قابل استفاده برای سنین 1تا 4 سال ، بهترین وسیله برای جایگزین کردن وانهای سرامیکی و ساختمانی ، کاملا" بی خطر و قابل اطمینان برای کودکان ، قیمت بسیار مناسب و ارزان ، وزن کم و کم حجم ، با ابعاد : 23*85*85 سانتی متر ، وزن یک کیلوگرم ، ظرفیت آب : 57 لیتر ، ابعاد کارتن : 8*18*25 سانتی متر ، برند : اینتکس : پر و خالی شدن باد این مدل وان بادی در 2 دقیقه انجام میشود. این وان بادی بسیار زیباست و به دلیل استفاده از رنگ های متنوع دارای محبوبیت بسیاری می باشد. جنس آن از پی وی سی درجه یک است که وعده طول عمر بالا را به شما می دهد. کنار های وان دارای رنگ های مختلفی هستند و درون آن نیز به رنگ سفید می باشد. این ترکیب رنگ فوق العاده بوده و جلوه ای خاص به آن می دهد. برای خرید این محصول می توانید در هر ساعت از شبانه روز با شماره تلفن های مرکز فروش تهران اینتکس تماس بگیرید تا همکاران ما شما را راهنمایی کنند.

 نوعخانگی
 طول 85 کیلو گرم
 عرض 85 سانتی متر
 ارتفاع 23 سانتی متر
 ظرفیت 57 لیتر
 جنس رویه PVC طرح چرم
 جنس بخش کناری PVC طرح چرم رنگی
 جنس کف PVC دو لایه بادی
 پمپ
 نوع پمپ ----
 ساک حمل
 سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: یک  کیلوگرم
 ابعاد بسته بندی: 25*18*8 سانتی متر
 قابل استفاده برای نوجوانان
 دارای رنگبندی
 ساخت شرکت اینتکس
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات

وان های بادی محصولات بسیار کاربردی هستند که هر کدام از آنها کاربری عمومی دارند و برخی برای مصارف خاصی طراحی می شوند. وان بادی مربع اینتکس نیز از محصولات عام پسندی می باشد که هم برای استفاده کودکان و هم برای استفاده بزرگسالان مناسب است، از این رو می توان وان بادی مربع را محصولی خانوادگی دانست که خرید آن کاملا مقرون به صرفه است، در ادامه قصد داریم تا توضیحات کاملی را در مورد این محصول در قالب نقد و بررسی به شما عزیزان ارائه کنیم. پس با ما همراه باشید. 

طراح

این محصول بسیار شیک و زیبا طراحی شده و در رنگبندی های متنوعی نیز در بازار موجود است، البته در حال حاضر تنها رنگهای صورتی و سبز تولید می شوند و در صورتی که رنگ های دیگری نیز در بازار وجود داشته باشد مربوط به سالهای پیش از 2011 می باشد و طول عمر کمتری در مقایسه با سایر وان های این رده دارد، قسمت بالایی و کف وان رنگ سفید داشته و سایر قسمت ها اعم از دیواره های داخلی و خارجی به علاوه لوگو اینتکس دارای رنگ های سبز و صورتی هستند دیواره های وان مربع به صورت دو طبقه هستند و در داخل آن ها نیز لایه هایی برای اتصال این دو قسمت قرار داده شده است. دو دریجه بر روی بدنه قرار داده شده که اولی بر روی دیواره ها و به منظور تخلیه باد و دومی به منظور تخلیه آب استخر می باشد و در گوشه ای از کف استخر قرار دارد. 

ابعاد و وزن

همانطور که از نام این محصول مشخص است این وان مربعی بوده و دو ضلع آن 85 سانتی متر می باشد، این ابعاد برای استفاده کودکان و بزرگسالان کاملا مناسب است، کودکان می توانند برای بازی و بزرگسالان نیز می توانند در حمام از این وان استفاده کنند ارتفاع وان نیز 23 سانتی متر بوده که در این رده محصولات استاندارد بوده و اغلب شرکت ها به همین رویه محصولاتشان را تولید می کنند. این محصول محدودیت وزن نداشته و از کودکان 10 کیلویی تا افراد بالای 100 کیلوگرم مشکلی در استفاده از آن نخواهند داشت. با طول و عرض 85 سانتی متری و ارتفاع 23 سانتی متری این وان حجمی معادل 57 لیتر داشته و در مدت زمان کمی پر و خالی می شود. با توجه به وزن بسیار کم یک کیلو گرمی و ابعاد بسته بندی بسیار کوچکی که این وان دارد شاهد کالایی کاملا پرتابل هستیم که حمل آن در همه شرایط میسر است. 

جنس و کیفیت

مواد استاندارد مورد استفاده برای محصولات بادی PVC می باشد، این وان نیز از این قائده مستثنی نبوده و دیواره های و کف آن از PVC ساخته شده است، اما ضخامت و لایه های آن در هر قسمت متفاوت می باشد، برای مثال در قسمت کف از چهار لایه ضخیم استفاده شده اما در دیواره های این چهار لایه ضخامت کمتری دارد دارند. لبه بالایی نیز دو لایه می باشد. کیفیت پرس ها در درز ها کامل خوب بوده و در صورت مراقب سالها قابل استفاده است. در حالت کلی می توان کیفیت وان را رضایتبخش توصیف کرد. در نظر داشته باشید در صورت سوراخ شدن بدنه و صدمه دیدن می توان آن را با چسب های مخصوص اینتکس تعمیر کرد، این بسته ها را حین خرید می توانید تهت عنوان بسته تعمیرات خریداری کنید.

روش نصب

پیش از نصب این محصول لازم است که محل مناسبی را برای قرار گیری آن انتخاب کنید، وان را از بسته بندی خارج کرده و به صورت کامل پهن کنید تا زمان کمتری برای باد کردن آن صرف شود، در مرحله بعدی با استفاده از پمپ باد دستی یا برقی وان را باد کنید، برای باد کردن از کوچکترین تبدیل موجود در بسته بندی پمپ استفاده کنید. پس از انجام این مراحل و اطمینان از بسته بودن دریچه تخلیه وان آماده استفاده است. جهت خرید وان بادی با شرکت تهران اینتکس تماس حاصل فرمایید

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...