وان بادی سبز رنگ طرح دار کودک

70041

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
550,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

وان بادی سبز رنگ طرح دار کودک یکی از جدید ترین وان های بادی یک نفره مخصوص سنین کودکان و خردسالان بوده که قابل استفاده برای سنین نوزادان نیز خواهد بود. این کالا دارای جنس بدنه PVC با رویه طرح چرم بوده و در برابر دمای مختلف آب مقاوم می باشد. محصولی با کف بادی که هنگام نشستن درون آن احساس راحتی به فرزندان شما منتقل خواهد کرد. همچنین هر قسمت از بدنه از طریق دریچه باد های مجزا راه اندازی شده و به دلیل داشتن وزن و حجم کم به راحتی در هر مکانی قابل حمل خواهد بود.

نوع خانگی
 طول 90 سانتی متر
 عرض 45 سانتی متر
 ارتفاع 28 سانتی متر
 ظرفیت 25 لیتر
 جنس رویه PVC طرح چرم
 جنس بخش کناری PVC طرح دار
 جنس کف PVC دو لایه بادی 
 پمپ
نوع پمپ -
ساک حمل
سایر ویژگی ها قابل استفاده برای سنین زیر 3 سال
 وزن بسته بندی: 1.1 کیلوگرم
 دارای رنگبندی
 ساخت شرکت Hhobake
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

وان بادی سبز رنگ طرح دار کودک یکی دیگر از محصولات جدید طرح های وان بادی است  که مخصوص کودکان ارائه شده و از جذابیت های خاص خودش برخوردار است . شرکت اینتکس همواره خواسته های مردم را مد نظر قرار داده و انواع وان های بادی در رده های سنی مختلف ، از کودک گرفته تا بزرگسال در اختیار عموم قرار داده است و از نظر قیمت بسیار مقرون به صرفه بوده و با وجود کیفیت بالای این محصولات رضایت خریداران را جلب کرده است. در ادامه ی این مطلب به نقد و بررسی بیشتر این محصول می پردازیم تا شما عزیزان با خیال راحت به خرید وان بادی محبوبتان اقدام نمایید. پس با ما همراه باشید.

 

طراحی و آرگونومی ساخت :

 

این محصول از زیباترین های وان  بادی در رده ی خود می باشد . طراحی  این مدل بیضی شکل است .در قسمت بیرونی وان دریچه ی ورود و خروج هوا قرار دارد تا شما از آن قسمت  بتوانید برای باد کردن قسمت بدنه ی وان بادی اقدام کنید .  به دلیل نحوه ی طراحی ، این مدل  بسیار مناسب برای کودکان زیر سه سال شده است چرا که قسمت قرار گیری سر کودک بالاتر از بدن خواهد بود و کودک می تواند به راحتی در وان دراز بکشد بدون اینکه سرش به زیر آب برود . این تکیه گاه برای کودکان کم سن تر که توان نشستن ندارند هم بسیار مناسب است چرا که کودک به راحتی می تواند بدون اینکه تعادلش به هم بریزد یا به کمرش فشاری وارد شود ، دراز بکشد و لذت یک آب تنی عالی را تجربه کند.

 

جنس بدنه و کیفیت :

 

جنس بدنه ی این محصول از pvc با رویه ی چرم  است . یکی از مواد های استاندارد و متداول در تولید وان بادی pvc است چرا که استفاده از این مواد در بدنه ی وان های بادی مقاومت و کیفیت وان را به مراتب بیشتر از بقیه ی وان با موادی دیگر میکند . وجود رویه ی چرم و جیر مانند آن باعث زیبا تر دیده شدن این وان شده  که همواره نظر مشتریان را به خود جلب کرده است. قسمت کف وان نیز بادی است تا کفی ای نرم را به ارمغان بیاورد. لازم به دکر است که قسمت کف آن نیز از همین جنس است اما با این تفاوت که قسمت کفی از چهار لایه ی ضخیم تر نسبت به چهار لاییه ی کناری برخوردار است .دلیل این تفاوت هم مشخص است چرا که قسمت پایین و کف وان فشار بیشتری را متحمل می شود بنابراین با وجود این چهار لایه ی ضخیم تر مقاومت وان هم به مراتب بالاتر می رود و دیگر نگران سوراخ شدن آن نباشید . البته باید در نگهداری نیز کوشا باشید و از نزدیک کردن وان به اجسام داغ  بپرهیزید و اشیائ تیز را به بدنه نزنید تا از سوراخ شدن احتمالی جلوگیری کنید .اگر درصورتی این اتفاق افتاد و بدنه سوراخ شد نگران نباشید شما می توانید با برچسب های مخصوص اینتکس به راحتی محل سوراخ را تعمیر کنید . شما می توانید  هنگام خرید محصول ، این بسته را تحت عنوان بسته ی تعمیرات خریداری کنید.

 

ابعاد ، وزن و ظرفیت :

 

این محصول در ابعاد (طول : 90 سانتی متر ، عرض : 45 سانتی متر و ارتفاع : 28 سانتی متر) عرضه شده است که با توجه به ابعاد آن مناسب کودکان به ویژه کودکان زیر سه سال است . این ابعاد را به عنوان اندازه ی استاندارد در تولید وان های بادی کودکان در نظر گرفته اند و اکثر تولید کنندگان از این استاندارد تبعیت می کنند . این محصول در برابر وزن تحمل خوبی دارد و می تواند با توجه به ابعادش تا 15  کیلوگرم را تحمل کند. ظرفیت داخل وان 25 لیتر است و می توان در زمان کم آنرا پر یا خالی کرد.و با وجود وزن کم آن و بسته بندی های کوچک و شکیل این محصول را کاملا پرتابل و قابل حمل کرده است و شما عزیزان میتوانید به راحتی در سفر های دور یا نزدیک این محصول را با خود ببرید.

 

روش نصب :

 

توجه کنید قبل از نصب و راه اندازی وان ، محلی که قرار است وان در آن استقرار پیدا کند تمیز باشد تا اجسام تیز و برنده به بدنه  آسیبی نرساند . بهتر است هنگام باد کردن وان آنرا به خوبی پهن کنید تا روند باد شدن آن تسریع یابد . برای باد کردن وان می توانید از پمپ باد های دستی یا برقی استفاده کنید . پس از باد کردن از محکم کردن دریچه ی باد مطمعن شوید .

 

سخن پایانی :

 

وان های بادی که امروزه بیش از پیش از محبوبیت زیادی به خصوص در کودکان برخوردار شده است .محیطی شاداب و با طراوت را به ارمغان آورده است . از این رو فروشگاه intex بزرگ ترین فروشگاه محصولات بادی این محصولات را با بهترین کیفیت و ارزان ترین قیمت در اختیار شما عزیزان قرار داده است تا با خیالی آسوده از خرید خود لذت ببرید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...