وان بادی بزرگسال با روکش و صندلی بادی

intex 30105

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,100,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

وان بادی بزرگسال با روکش و صندلی بادی از سری وان های بادی جدید و مناسب برای سنین بزرگسال می باشد که توسط کمپانی اینتکس طراحی و تولید شده است . وان های بادی با ایجاد بستر های مناسب آبی می تواند موجب برخورداری افراد از وان های به مراتب ارزان قیمت تر از سایر وان های سرامیکی شود . این وان بادی می تواند در برابر آب و همچنین دماهای بالای آب مقاوم باشد و سال های سال مورد استفاده قرار گیرد . سایز استاندارد آن اجازه می دهد تا بتوانید از این وان بادی در داخل حمام استفاده کنید . لازم به ذکر است که ابعاد بزرگ آن حتی می تواند محیطی بزرگ را برای استفاده دو نفره نیز فراهم کند .

برای ساخت بدنه این وان بادی زیبا و با کیفیت از pvc رنگی استفاد شده است که لایه های ضخیم 0.25 میلی متری را دارد . این ضخامت بالا نشان از کیفیت بدنه دارد . قسمت کف این وان بادی نیز به صورت بادی طراحی شده است تا بدین ترتیب افراد حس بهتری را در هنگام استفاده از وان بادی خود داشته باشند . این وان بادی دارای ساختار سه طبقه ای می باشد که در هر لایه از آن محفظه باد شونده جداگانه ای دارد . در هنگام استفاده می توانید با کشیدن روکش از هدر رفتن دمای آب و یا ورود سرما به داخل وان جلوگیری کنید . بدین ترتیب می توانید با خرید وان بادی بزرگسال با روکش و صندلی بادی از فروشگاه اینتکس بستر آبی مناسبی برای ریلکس کردن و استحمام داشته باشید . در کنار محصول همچنین صندلی بادی وجود دارد که می توانید با قرار دادن آن در داخل وان بادی نشیمنگاه مناسبی را نشستن ایجاد کنید .

 نوع خانگی
 طول 165 سانتی متر
 عرض 85 سانتی متر
 ارتفاع 60 سانتی متر
 ظرفیت 300 لیتر
 جنس رویه PVC
 جنس بخش کناری PVC طرح چرم
 جنس کف PVC دو لایه بادی
 پمپ ندارد
نوع پمپ ندارد
ساک حمل ندارد
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 3.5 کیلوگرم
 ارتفاع بلند
 قابل استفاده برای تمام سنین
 دارای درپوش ( روکش )
 ساخت شرکت اینتکس
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

 

وان بادی بزرگسال با روکش و صندلی بادی را باید از جمله محصولات بی نظیر و خاص بازار در نظر گرفت که با توجه به ساختار و کیفیت و همین طور مزایایی که دارد قطعا می تواند به بهترین شکل ممکن نیاز شما را برطرف سازد. در همین راستا نیز باید عنوان کنیم که وان بادی بزرگسال با روکش و صندلی بادی از دو بخش مجزا طراحی و تولید شده است که این دو در کنار هم سبب شکل گیری بدنه اصلی این محصول و همین طور ساختار بی نظیر این وان بادی جذاب شده است. با در نظر گرفتن این موارد در ادامه این مطلب سعی خواهیم کرد که به بررسی تمام خصوصیات این وان بادی ب بهترین شکل ممکن بپردازیم پس تا انتها با ما همراه باشید....

شیوه طراحی و ساخت محصول

در ابتدایی ترین بخش از این مقاله قصد داریم تا شما را با ویژگی های مهم این وان بادی آشنا کنیم که قطعا پس از مشاهده کامل این خصوصیات شما با مزایای مهم طراحی این کالا آشنا خواهید شد. در همین رابطه نیز باید عنوان کنیم که در بخش نخست شما با یکی از خاص ترین طراحی ها در بخش ساختار وان بادی رو به رو خواهید شد که یک محصول دو بخشی را در اختیار خواهید گرفت. در واقع وان بادی بزرگسال با روکش و صندلی بادی از دو بخش طراحی شده که یک بخش به صورت مجزا از وان برای نشستن بوده و بخش دیگر بدنه اصلی این محصول می باشد که در ابتدا نیز به بررسی همین بدنه خواهیم پرداخت.

در همین راستا باید عنوان کنیم که ساختار اصلی بخش بدنه این وان بادی به صورت مستطیلی شکل می باشد که از این حیث قطعا شبیه به تمام وان های بادی موجود در بازار برای سنین بزرگسال می باشد. در واقع با این طراحی شما می توانید به بهترین شکل ممکن مشاهده نمایید که فرد می تواند در درون این محصول جای گرفته و اقدام به استفاده از این وان کند. هم چنین باید به این مسئله هم اشاره کنیم که طراحی اصلی و عمده این وان بادی به صورت سه طبقه می باشد. در واقع شما با دیدن تصاویر این محصول می توانید مشاهده نمایید که سه لایه مساوی و هم اندازه هم به بهترین شکل ممکن ساختار بدنه این محصول را تشکیل داده اند.

هم چنین شما می توانید مشاهده نمایید که بدنه اصلی این محصول دارای یک عدد طناب پلاستیکی می باشد که با بستن این بخش به هیچ عنوان رویه اصلی این محصول از روی این وان بادی بلند نشده و می توانید به بهترین و مقاوم ترین حالت ممکن از این محصول استفاده نمایید. در کنار این موارد شما می توانید مشاهده کنید که این وان بادی از دو رنگ مختلف شکل گرفته است. رنگ اصلی بدنه آبی بوده و رویه نازک موجود بر روی این محصول نیز از رنگ سفید و به صورت طرح دار شکل گرفته است که این عامل هم یکی دیگر از خصوصیات مهم در طراحی و شکل گیری این وان بادی به شمار می رود.

در کنار این نکات رویه اصلی این محصول با توجه به دارا بودن زیپ در بخش های کناری خود به بهترین شکل ممکن طراحی شده و این امر باعث شده تا شما در هر زمان که نیاز داشتید بتوانید با باز کردن زیپ اصلی این محصول در داخل این وان بادی قرار گرفته و از در اختیار گرفتن این محصول لذت ببرید. هم چنین مسئله مهم دیگری که باید در خصوص این محصول به آن اشاره کنیم بحث در اختیار داشتن یک عدد صندلی بادی در کنار این محصول می باشد. اگر دقت کنید این صندلی به بهترین شکل ممکن و با یک ساختار استاندارد و طبی طراحی و تولید شده است که شما می توانید به آرامی بر روی این محصول نشسته و سر و گردن خود را هم بر روی آن تکیه دهید.

بخش تکیه گاه و همین طور نشیمنگاه این محصول به صورت یکسره شیار دار طراحی و تولید شده است که این امر هم از تعریق شما کاسته و هم باعث می شود تا نرمی و راحتی را به بهترین شکل ممکن بر روی این محصول تجربه کنید. علاوه بر این ها بخش تکیه گاه و در واقع نواحی بالایی این بخش هم به گونه ای شکل گرفته که در بهترین حالت ممکن سر و گردن شما بر روی این محصول قرار می گیرد که تمامی این موارد از نکات مهم در خصوص طراحی و شکل گیری این محصول به شمار خواهد رفت.

جنس و کیفیت بدنه

در ارتباط با جنس و کیفیت بدنه این محصول نیز باید به این مسئله اشاره کنیم که رویه اصلی این وان بادی و همین طور صندلی بادی موجود در کنار این محصول تماما از جنس PVC طرح چرم طراحی و تولید شده است. این جنس هم کیفیت و کارایی بالایی دارد و هم از ضخامت قابل قبولی برخوردار می باشد. در همین رابطه شما می توانید به دلیل چرم بودن رویه اصلی این محصول کیفیت فوق العاده ای را دریافت کنید. هم چنین بخش کف این وان بادی نیز به صورت دو لایه طراحی و تولید شده که این امر در استحکام هر چه بیشتر این محصول اثر گذار می باشد و در واقع سبب شده تا شما یک کیفیت عالی را از این محصول طلب نمایید. بهره مندی از روکش و یا به اصطلاح دیگر در پوش بر روی این محصول هم باعث شده تا کیفیت و کارایی این محصول افزایش یابد.

شیوه راه اندازی و استفاده صحیح از محصول

در ارتباط با شیوه راه اندازی این محصول باید به چند نکته بسیار مهم اشاره کنیم. در واقع شما می توانید مشاهده نمایید که این کالا به ساده ترین شکل ممکن راه اندازی می شود و تنها بر روی بدنه این محصول می توانید سه عدد محفظه باد را بر روی هر لایه به صورت جداگانه مشاهده کنید که از خصوصیات فوق العاده این محصول به شمار خواهد رفت. در واقع شما در گام نخست باید سعی کنید تا یک عدد پمپ باد را به صورت جداگانه برای راه اندازی سریع تر این محصول خریداری کنید. پس از خرید و تهیه این پمپ باد حال شما قادر خواهید بود تا با باز کردن این دریچه های باد به بهترین شکل ممکن این پمپ باد را در این نواحی قرار داده و به ساده ترین شکل ممکن اقدام به باد کردن این محصول کنید.

پس از باد کردن و راه اندازی کامل این محصول نیز حال شما می توانید به ساده ترین حالت ممکن از این کالا استفاده نموده و لذت ببرید. نکته مهم دیگری که باید در خصوص این وان بادی به آن اشاره کنیم بحث مراقبت از این محصول است. شما باید سعی کنید تا به هیچ عنوان وسایل سنگین وزن را بر روی این محصول قرار ندهید. در واقع قرار دادن این وسایل بر روی این محصول باعث افت کیفیت شدید و گاها وارد شدن آسیب های جبران ناپذیر به این محصول می شود. هم چنین باید به این مسئله دقت کنید که از ضربه زدن و پرت کردن اشیا خصوصا وسایل نوک تیز به سمت این محصول هم خودداری کنید. با رعایت کردن این موارد به راحتی می توانید سلامت این محصول را تضمین نموده و سالیان سال از این وان بادی استفاده کنید.

حال با توجه به این موارد اگر شما قصد خرید یک وان بادی را دارید پیشنهاد می کنیم تا با مطالعه این ویژگی ها که در این مطلب به ان اشاره کردیم به بهترین شکل ممکن اقدام به خرید این محصول با قیمت ارزان از سایت فروشگاه تهران اینتکس نمایید و این محصول را درب منزل تحویل بگیرید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...