قایق جیمینی 4 نفره

bestway 65050

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
14,000,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

قایق جیمینی 4 یکی دیگر از قایق های حرفه ای و بسیار با کیفیت و مقاوم جیمینی های بست وی که ساخته شده از جنس PVC چند لایه با الیاف شمعی برزنتی می باشد. محصولی که در قسمت کف آن از لایه فایبرگلاس استفاده شده تا مقاومت آن را افزایش دهد. این قایق به گونه ای طراحی شده که حتی تا مقداری نیز توان مقابله با موج های آب دریا، دریاچه، رود و یا سد را داشته باشد، به همین دلیل این قایق از مطمئن ترین و بهترین قایق های بادی به حساب می آید.

قایق بادی جیمینی حرفه ای ، 4 نفره ، با یکسال گارانتی ، کیفیت عالی ، جنس بدنه از الیاف و pvc مقاوم و سخت ، دارای پوشش یا همان (زه) دور قایق بادی برای استحکام بیشتر در برابر ضربه و برخوردهای شدید ، دارای دستگیره حمل قایق ، کف آلومینیومی ، قابلیت نصب موتور قایق بادی ، دارای 4 محفظه باد ، همراه با دو عدد پاروی آلومینیومی ، طناب ایمنی ، پمپ باد ، بسته کامل تعمیرات ، جای پارو چرخشی ، کیف حمل قایق ، رنگ زرد ، قرمز ، خاکستری ، آبی ، نارنجی.

از مزیت های قایق بادی جیمینی می توان به این مورد اشاره کرد که شما در آب های عمیق و یا خروشان می توانید از آن استفاده کنید . نوک پیکانی شکل قایق بادی جیمینی می تواند به راحتی آب مقابل خود را کنار بزند تا با هر بار پارو زدن ، مسافت زیادی را بتوانید بر روی آب حرکت کنید . دلیل اینکه به قایق بادی جیمینی ، قایق بادی تندرو گفته می شود نیز همین موضوع می باشد . قایق بادی جیمینی قابلیت نصب موتور به بدنه خود را دارد و شما می توانید از این ویژگی بسیار خوب نیز استفاده کنید تا با نصب موتور ، بر روی آب بتوانید با سرعت بسیار بالاتری حرکت کنید . برای نصب موتور قایق نیاز به کیت مخصوص دارید که می توانید آن را از فروشگاه اینتکس خریداری کنید . 

فروشگاه اینتکس در کنار فروش قایق بادی جیمینی و سایر قایق های بادی ، وسیله های مورد نیاز و وسیل جانبی این محصولات را نیز موجود کرده است تا شما عزیزان بتوانید موارد مختلفی همچون پارو ، سایه بان و ... را خریداری کنید . این قایق ها ، به راحتی راه اندازی می شوند و شما می توانید از آن ها استفاده کنید . پمپ های باد وسیله های کمکی برای راه اندازی قایق بادی خواهند بود که مدل های مختلفی دارند . بنابراین شما بسته به ویژگی پمپ های باد مختلف می توانید آن ها را تهیه کرده و برای راه اندازی قایق به کار بگیرید . کف قایق جیمینی تقویت شده است و می تواند در برابر برخورد با موج و یا صخره ها دوام بسیار خوبی را از خود نشان دهد ، بنابراین نگران بادی بودن این قایق و کیفیت ضعیف آن نباشید . بلکه با خیال راحت قایق های بادی را خریداری کنید .

 نوعحرفه ای
 تحمل وزن 480 کیلو گرم
 طول 280 سانتی متر
 عرض 148 سانتی متر
 ارتفاع 42 سانتی متر
 جنس رویه PVC سه لایه
 جنس بخش کناری PVC سه لایه
 جنس کف PVC دو لایه با لایه آلومینیومی
 پمپ
 نوع پمپ پمپ دستی بزرگ
 پارو
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 47 کیلوگرم
 دارای دستگیره حمل
قابلیت استفاده در دریا
 دارای طناب نجات
اقلام همراهپمپ بادی، پاروی آلومینیومی

قایق جیمینی 4 نفره

قایق بادی جمینی حرفه ای این قایق ها قابلیت نصب موتور را دارند و حتی بنزینی و تا 30 اسب بخار توانایی حرکت دارد این قایق چهار نفره است و طناب نجات دارد و دارای سه محفظه سقفی است دارای معیارهای زیادی است و در دریا ، رودخانه و دریاچه و آبهای پر عمق مورد استفاده قرار می گیرد و به راحتی می توان آن را باد و جمع کرد دارای کف مقاوم و سفت از آلمینیوم است از سه قسمت بادی جدا تشکیل یافته که یک قسمت در کف و دو قسمت بعدی روی بدنه این قایق است که اگر در شرایطی یکی از قسمت های قایق سوراخ شود دیگر قسمت های آن به طور باد شده باقی خواهد ماند و از غرق شدن قایق جلوگیر می کند پارو های قایق جیمینی حرفه ای چرخشی بوده که باعث راحتی در پاروزنی و تعادل بهتر برای جا به جایی یا ایستادن روی کف این قایق است این قایق دارای دو پارو و یک پمپ دستی پر توان است که هنگام فروش همراه قایق به خریدار تعلق خواهد گرفت...

طراحی و ساخت قایق

طراحی و ساخت بدنه این محصول در واقع بهترین نوع طراحی و ساختار بدنه برای قایق های بادی بوده که باعث افزایش استحکام و کیفیت این محصول می شود. بدنه ای که به صورت چند تکه طراحی شده که هر کدام از قسمت های آن توسط دریچه های باد مجزا راه اندازی می شود. این نوع طراحی موجب می شود تا هنگام آسیب دیدن قسمتی از بدنه روی آب باعث غرق شدن این محصول نشود. روی دیواره بدنه چهار دستگیره مخصوص حمل تعبیه شده تا به راحتی این قایق را در حالت باد شده حمل کرد. همچنین اهرم مخصوص نگهداری پارو و یک طناب نجات نیز روی بدنه تعبیه شده که دارای کاربرد بسیار زیادی خواهد بود. یکی از ویژگی های طراحی بدنه این قایق بادی حرفه ای در داشتن کف آلومینیومی چند تکه می باشد. در واقع کف این نوع قایق ها توسط چند قطعه آلومینیومی بزرگ پوشش داده می شود تا باعث حفظ تعادل بیشتر آن روی آب شود. قسمت انتهایی قایق نیز محلی برای نصب موتور های قایق تعبیه شده که نیازی به تهیه و نصب کیت موتور به صورت مجزا نخواهد بود.

جنس بدنه قایق

جنس بدنه قایق بادی جیمینی 4 از نوع PVC سه لایه برزنتی بوده از ضخامت بسیار بالایی برخوردار می باشد. این بدنه دارای مقاومت بالایی در برابر دمای آب و همچنین نور و گرمای آفتاب بوده به همین دلیل می توان با خیالی آسوده در آب های آزاد نیز از آن استفاده کرد. همچنین بدنه ضخیم این قایق بادی در برابر ساییدگی نیز تا حدودی مقاوم خواهد بود. دوخت های پرسی بدنه به قدری مقاوم بوده که حتی با فشار عادی باد نیز آسیبی به آن وارد نخواهد شد. این بدنه با وجود داشتن ضخامت و کیفیت بالای خود در حجم کمتری قابل جمع شدن بوده به گونه ای که به راحتی توسط هر وسیله نقلیه ای قابل حمل خواهد بود. یک پک مخصوص تعمیرات نیز همراه این محصول قرار داده شده تا در صورت هر نوع آسیب دیدگی به راحتی آن قسمت را مورد ترمیم قرار دهید. همانطور که اشاره کردیم برای قسمت کف نیز از قطعه های آلومینیومی استفاده شده که کاملا ضد زنگ می باشند.

ابعاد ، وزن و تحمل وزن

ابعاد قایق بادی جیمینیی 4 نفره به عنوان کوچکترین سایز تولید شده از سری قایق های بادی حرفه ای جیمینی معادل (طول: 280 سانتی متر ، عرض: 148 سانتی متر ، ارتفاع: 42 سانتی متر) بوده که ابعادی بسیار مناسب برای استفاده 4 نفر خواهد بود. این ابعاد شامل حالت باد شده این محصول بوده و تمامی قسمت های بدنه را شامل می شود به همین دلیل قسمت داخلی ابعاد کمتری نسبت به ابعاد کلی خواهد داشت. همچنین ارتفاع ذکر شده نیز تا لبه قایق می باشد. اما این محصول دارای تحمل وزن 480 کیلوگرمی بوده که مقداری بسیار مناسب برای این قایق بادی محسوب می شود. این مقدار تحمل وزن نشان دهنده استحکام و کیفیت بالای جنس بدنه و طراحی خوب آن می باشد. وزن بسته بندی آن نیز با توجه به داشتن قطعات آلومینیومی برای کف و همچنین لوازم همراه خود به 47 کیلوگرم می رسد. 

نحوه راه اندازی قایق

برای راه اندازی این محصول نیاز به یک پمپ باد بزرگ و پر قدرت می باشد. به همین دلیل یک پمپ باد دستی بزرگ برای این کالا در نظر گرفته شده که از فشار سنج برخوردار می باشد. این فشار سنج پس از وصل شدن به نازل پمپ باد به دریچه های باد بدنه متصل شده که در آن زمان می بایست عمل باد زدن را انجام داد. در واقع مزیتی که پمپ های باد دستی نسبت به پمپ های باد برقی دارند در باد زدن نا محدود آنها می باشد. همچنین این پمپ باد از قابلیت مکش باد نیز برخوردار بوده تا هنگام انجام مکش، باد درون قایق را کاملا خالی کند. تمام دریچه های باد روی بدنه به صورت dual lock بوده که هنگام باد زدن و خارج کردن نازل از دریچه باعث خروج باد نخواهد شد. دقت داشته باشید که همیشه به اندازه این محصول را باد بزنید، در صورتی بیش از حد ممکن این محصول باد بخورد به مرور زمان درز  های بدنه آسیب جدی خواهند دید. بنابراین استاندارد باد زدن به آن نیز می تواند در سلامتی قایق بسیار موثیر باشد. همچنین می بایست از برخورد جدی اشیای تیز به بدنه جلوگیری کرده تا امکان استفاده از این کالا تا چندین سال فراهم باشد.

جمع بندی

قایق بادی جیمینی 4 نفره یکی از بهترین و با کیفیت ترین قایق های بادی تولید شده حرفه ای بوده که قابل استفاده در آب های آزاد و مواج خواهد بود. کیفیت ساخحت این محصول بسیار بالا بوده و دارای تعادل بسیار مناسبی روی آب می باشد. این محصول به همراه خود یک پمپ باد با فشار سنج داشته که قابلیت مکش باد را نیز خواهد داشت. همچنین داشتن یک جفت پارو و یک پک مخصوص تعمیرات از دیگر اقلامی بوده که برای هر قایق بادی لازم خواهد بود. این محصول دارای 48 ساعت مهلت تست و تعمیر بوده و تمامی لوازم ان شامل ضمانت از سوی شرکت اینتکس می باشد.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...