قایق بادی دو نفره با کف فایبرگلاس

GL B01J46SJW6

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
17,500,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

قایق بادی دو نفره با کف فایبرگلاس محصولی فوق العاده در میان قایق های بادی دو نفره می باشد و می توان ادعا کرد که بدنه این استخر بادی ضخیم ترین و با کیفیت ترین مدل در میان قایق های بادی دو نفره می باشد که از بدنه پلی استری ساخته شده است که باعث می شود در شرایط مختلفی همچون رودخانه - دریا و دریاچه مورد استفاده قرار داد. بخش زیرین بدنه از لایه های ضخیم فایبرگلاس تهیه شده است. مورد دیگری که در افزایش ایمنی این محصول تاثیر فراوانی داشته است استفاده از چند محفظه باد است که باعث می شود در صورت صدمه دیدن هر کدام از این محفظه ها سایر قسمت ها وزن دو سرنشین را تحمل کند. در دو طرف قایق دو عدد حلقه برای پارو زدن قرار داده شده است و پارو های موجود در بسته بندی نیز آلومینیومی هستند که علاوه بر سبکی مقاومت بسیار خوبی نیز دارند.

قایق بادی دو نفره با کف فایبرگلاس

معمولا قایق های بادی حرفه ای که قابل استفاده در آب های خروشان و مواج هستند ، دارای کف فایبرگلاسی یا آلومینیومی می باشند ، زیرا قایق های بادی نسبت به سایر قایق های دیگر ضعیف تر هستند و اگر برخورد شدیدی با جایی داشته باشند ، ممکن است آسیب ببیند ، اینجاست که کف فایبرگلاس می تواند یک کف بسیار مقاوم برای قایق ایجاد کند تا در صورت برخورد با صخره ها نیز هیچ آسیبی به آن ها وارد نشود . از فایبرگلاس برای ساخت سایر قایق ها نیز استفاده می شود و از آنجایی که وزن بسیار سبکی دارد و مقاومتی همچون فلزات دارد ، می تواند گزینه فوق العاده برای تقویت کردن کف قایق های بادی باشد . این در حالی است که این جنس ضد زنگ بوده و در برابر رطوبت مقاوم است ، بنابراین اگر برای مدت طولانی نیز از قایق استفاده شود ، سال های سال کیفیت خود را به خوبی حفظ خواهد کرد . 

معمولا قایق های بادی که دارای نوک پیکانی هستند ، بهتر می توانند بر روی آب حرکت کنند ، برای همین اگر به دنبال قایقی هستید که سریع تر بر روی آب حرکت کند ، به دنبال این نوع از قایق ها باشید . دلیل آن هم این است که قایق به خوبی آب را به اطراف حرکت داده و بهتر می تواند روبه جلو برود . در ضمن در برابر موج ها نیز مقاوم تر ظاهر خواهد شد . نوع ساختار و طراحی که قایق بادی دو نفره با کف فایبرگلاس دارد ، شناوری آن را بر روی آب چند برابر کرده است تا با حفظ تعادل عالی ، بتوانید با آرامش بیشتری بر روی قایق نشسته و ریلکس کنید . این قایق حتی برای ماهیگیری نیز بسیار مناسب است .  

 نوعتفریحی ، حرفه ای
 تحمل وزن 170 کیلو گرم
 طول 200 سانتی متر
 عرض 120 سانتی متر
 ارتفاع 35 سانتی متر
 جنس رویه پلی استر
 جنس بخش کناری پلی استر
 جنس کففایبرگلاس
 پمپ
 نوع پمپ پمپ دستی
 پارو
سایر ویژگی ها دارای لایه فایبرگلاس مواج مجزا
 دارای دو نشیمنگاه بادی
 دارای طناب نجات
 دارای اهرم پارو
 دارای کیسه نگهدارنده وسیله های کوچک
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

قایق بادی دو نفره با کف فایبرگلاس

قایق بادی دو نفره با کف فایبرگلاس یک قایق بادی ویژه و با کیفیت است که با خصوصیت منحصر به فردی که داراست سبب شده تا فروش بالایی را به خود اختصاص دهد. این محصول با توجه به کیفیت بالای بدنه ، ساختار عالی و هم چنین رویه طرح دار و زیبایی که دارد باعث شده تا با خیال راحت بتوانید ازاین قایق بادی استفاده کرده و لذت ببرید. با توجه به امکانات خوب این محصول و نیاز مشتریان در خصوص انتخاب یک قایق بادی ممتاز تصمیم بر این داریم تا در این مقاله به صورت کامل این محصول را مورد نقد و بررسی قرار دهیم...

طراحی و ارگونومی ساخت

خوب در ابتدا می بایست به بررسی نوع ساختار و همین طورچگونگی شکل گیری این قایق و ساختار ان بپردازیم که عامل مهمی در انتخاب این محصول خواهد بود. در همین راستا نیز باید عنوان کنیم که این قایق از نظر ساختار ظاهری شبیه به مستطیل دارد که بخش جلویی ان به صورت نوک تیز و طرح دار شکل گرفته و لبه های کناری این محصول نیز دارای قوس و گردی می باشد که یک عامل تاثیر گذار دیگر در انتخاب این قایق می باشد.

بر روی بدنه و رویه اصلی این قایق بادی شما می توانید مشاهده کنید که طرح های گوناگونی به چشم می خورد که این طرح ها در رنگ سورمه ای و سفید تولید شده و کنار هم قرار گرفتن این دو رنگ جلوه خاصی را به این قایق بخشیده است. در کنار این موارد و در بخش کف این قایق شما می توانید دو عدد صندلی بادی را هم مشاهده کنید که با رنگ سفید و با ساختاری شیار دار شکل گرفته اند که باعث راحتی و نرمی این محصول شده و با خیال راحت می توانید از این محصول استفاده نمایید و در طولانی مدت هم خسته نشوید. هم چنین طراحی محفظه های نگهدارنده پارو در بخش های کناری و طناب نجات دور تا دور این قایق هم از دیگر مزایای طراحی و تولید این قایق به شمار می رود. 

جنس بدنه

اگر از بحث طراحی ظاهری این محصول عبور کنیم به جنس این محصول خواهیم رسید که یکی دیگر از مهم ترین عوامل در خرید و انتخاب این قایق بادی می باشد. در همین راستا نیز باید عنوان کنیم که این محصول رویه ای از جنس پلی استر را داراست. هم چنین بخش های کناری این قایق بادی هم دقیقا از همین جنس طراحی و تولید شده است که کاملا مستحکم و مقاوم می باشد. در کنار این دو مورد باید به کف این قایق نیز اشاره کنیم که از جنس فایبرگلاس شکل گرفته و سبب شده تا یک قایق بادی کاملا با دوام را از این نظر شاهد باشیم.

ابعاد و وزن

در خصوص ابعاد این قایق هم باید ذکر کنیم که این محصول در طول 200 سانتی متر ، عرض 120 سانتی متر و هم چنین ارتفاع 35 سانتی متر طراحی و تولید شده است. هم چنین دارا بودن تحمل وزن 170 کیلو گرمی این قایق نیز باعث شده تا از این نظر هم مقاومت بالایی داشته باشد که برای دو نفر به صورت هم زمان یک وزن ایده ال و معقول به نظر می رسد.

راه اندازی و مراقبت و نگهداری

شیوه راه اندازی این محصول نیز همانند اکثر محصولات بادی بوده و تنها می بایست این کالا را به وسیله پمپ باد دستی موجود در داخل بسته بندی ان راه اندازی و باد کنید. در همین راستا نیز باید عنوان کنیم که شما پس از خارج کردن این قایق از داخل بسته بندی می بایست سعی کنید تا به دنبال دریچه باد موجود بر روی ان بگردید که در بخش های مختلف ان قرار گرفته است. پس از پیدا کردن این دریچه ها حال می توانید در مدت زمان کوتاهی این محصول را به صورت کامل باد نمایید. پس از باد کردن نیز می توانید به سادگی ان را در داخل اب رها کرده و از داشتن این قایق لذت ببرید. هم چنین دفترچه راهنمای این قایق هم یک عامل فوق العاده مهم در خصوص راهنمایی در مورد راه اندازی و همین طور شیوه های مراقبت از این محصول می باشد.

جمع بندی

قایق بادی دو نفره با کف فایبرگلاس یک قایق با کیفیت است که دارای کیسه نگهدارنده وسایل کوچک ، اهرم پارو ، طناب نجات و همین طور دو نشیمنگاه بادی بوده و با قیمت ارزانی که دارد قابل خرید از سایت فروشگاه مرکزی اینتکس می باشد.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...