تشک بادی روی آب طرح پر طاووس

bestway 43241

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
690,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی روی آب طرح پر طاووس هم یکی دیگر از تشک های بادی روی آب شرکت بست وی می باشد که قطعا با طراحی جدید و زیبایی که دارد یک پیشنهاد خوب برای سنین بزرگسال به شمار خواهد رفت. در همین رابطه نیز باید عنوان کنیم که این محصول با بهره مندی از طرح پر طاووس شکل گرفته است به گونه ای که بخش های کناری این محصول دور تا دور به صورت طرح پر و با رنگ آبی طراحی شده است. هم چنین بر روی بدنه اصلی این محصول نیز شما می توانید یک طرح کاملی از این پر را هم با رنگ های شاد و جذاب مشاهده کنید. ساختار این محصول هم با ظرافت خاصی شکل گرفته است به گونه ای که شما می توانید یک محصول مواج و زیبا را مشاهده کنید. این مواج بودن به بدنه اصلی این محصول هم تعلق می گیرد به گونه ای که رویه اصلی این کالا به صورت کامل شیار دار بوده و در حین استفاده نرمی و راحتی را احساس خواهید کرد. هم چنین باید به این نکته هم اشاره کنیم که این محصول دارای دو عدد محفظه باد می باشد که به سادگی می توانید این تشک بادی روی اب را باد کرده و از ان استفاده نمایید. علاوه بر ان این محصول در برابر تابش مستقیم نور خورشید هم هیچ گونه افت کیفیت و تغییر رنگی نخواهد داشت و با خیال راحت می توانید از این محصول استفاده کنید.

 نوع تفریحی
 طول 189 سانتي متر
 عرض 79 سانتي متر
 تحمل وزن 90 کیلوگرم
 جنس بدنه وینیل
 ضخامت لایه ها 0.28 میلی متر
 جنس بخش کناری وینیل
 پمپ خیر
 نوع پمپ-
 وزن 1.3 کیلوگرم
 شرکت سازنده بست وی
 ساير ويژگي ها مناسب سنین بزرگسال
 دارای سطح مواج
 اقلام همراهدفترچه راهنما ، برچسب تعمیرات

تشک بادی روی آب طرح پر طاووس نمونه ای بسیار زیبا و دوست داشتنی مناسب برای شناور ماندن بر روی آب های کم عمق و آرام مانند استخر ها و دریاچه ها می باشد که قادر است وزن های بالا را تحمل کند . این تشک بادی روی آب دوست داشتنی با توجه به ظاهری که شبیه به پر طاووس دارد می تواند برای خانم ها بیشتر جذابیت داشته باشد ، هر چند این محصول برای بزرگسالان طراحی شده است و تمامی افراد اعم از زن و مرد که وزنی کمتر از 90 کیلوگرم دارند می توانند از آن به راحتی استفاده کنند . در هنگام خرید تشک بادی روی آب حتما به این نکته توجه داشته باشید و در صورت داشتن تحمل وزن ایده آل نسبت به خرید آن اقدام کنید .

طراحی و تولید شناور بادی روی آب

یکی از مهم ترین ویژگی هایی که یک تشک بادی روی آب باید داشته باشد شناوری بسیار خوب حتی در آب های مواج و پر تلاطم می باشد که این موضوع به طراحی محصول و نحوه ساختار آن مرتبط است . تشک بادی روی آب طرح پر طاووس دارای طراحی عریض بوده و ضخامت محفظه بادی آن زیاد است به همین دلیل شناوری بسیار خوبی را بر روی آب خواهد داشت . همچنین فرد می تواند بدون نگرانی از پرت شدن یا سر خوردن بر روی تشک بادی دراز کشیده و بر روی آب ریلکس کند . رویه این تشک بادی روی آب به صورت مواج طراحی شده است که این شکل موج دار می تواند سطحی به مراتب نرم تر و انعطاف پذیر را ایجاد کند .

طراحی مواج علاوه بر انعطاف پذیری عالی و راحتی بیشتری که به تشک بادی روی آب بخشیده است می تواند تا حدود بسیار زیادی از سر خوردن افراد جلوگیری کند . ابعاد این تشک بادی روی آب نیز با توجه به سایز و قد بزرگسالان طراحی شده است و تمامی سنین به راحتی می توانند از این محصول استفاده کنند . بر روی بدنه این تشک بادی ، دریچه هوایی قرار دارد که از آن طریق می توانید محصول را راه اندازی نمایید . طراحی چاپی این محصول ثابت بوده و در دراز مدت نیز پاک و یا کمرنگ نمی شود .

جنس تشک بادی روی آب

بست وی برای ساخت تشک بادی روی آب طرح پر طاووس از جنس وینیل استفاده کرده است . وینیل از نمونه اجناس پر استفاده برای ساخت محصولات بادی می باشد که بست وی برای ساخت اغلب محصولات خود از این جنس استفاده می کند چرا که این جنس هیچگونه حساسیت پوستی را برای بدن ایجاد نمی کند چرا که مواد اولیه تشکیل دهنده آن غیر شیمیایی و غیر سمی می باشد . وینیل طول عمر بالایی دارد چرا که در برابر رطوبت مقاوم است . توجه داشته باشید که نور خورشید و اشعه های آسیب رسان خورشیدی نیز آسیبی به این جنس وارد نمی کند .

راه اندازی تشک بادی روی آب

در بدنه تشک بادی روی آب طرح پر طاووس دریچه ای به منظور باد کردن محصول وجود دارد که می توانید از آن طریق جهت راه اندازی تشک بادی اقدام کنید . شما می توانید از پمپ های باد که دارای سری سوزنی می باشد جهت راه اندازی این تشک بادی استفاده کنید ، اما توجه داشته باشید که بهتر است از پمپ های باد دستی استفاده کنید .  بهتر است باد تشک بادی روی آب بسیار زیاد نباشد تا به لایه های محصول آسیبی وارد نکند ، داشتن باد کم نیز می تواند بر شناوری محصول تاثیر گذار باشد بنابراین بهتر است که به میزان لازم تشک را باد کنید .

نگهداری و تعمیرات تشک بادی روی آب

تشک های بادی روی آب به دلیل اینکه دارای ساختار بادی بوده و بدنه نازکی دارد در صورت برخورد اجسام و اشیاء تیز و برنده می تواند آسیب ببیند . از این رو نیاز است تا به درستی از این محصولات استفاده کرده و از آن ها نگهداری کنید . همچنین حرارت بالا مانند شعله آتش و وسایل داغ فلزی می تواند موجب آب شدن تشک بادی روی آب بشود . توجه داشته باشید که پارگی های جزئی و یا سوراخ شدگی ها قابلیت تعمیر داشته و می توانید آن ها را به مانند روز اول تعمیر کنید .

به همین جهت شرکت تولیدی بست وی در کنار محصولات خود تعدادی برچسب تعمیرات قرار داده است که با استفاده از آن می توانید محل آسیب دیده را بپوشانید تا باد از آن خارج نشود . این برچسب ها را می توانید از فروشگاه تهران اینتکس نیز تهیه کنید و حتی می توانید محصول آسیب دیده خود را جهت تعمیر برای فروشگاه تهران اینتکس ارسال کنید تا به صورت تخصصی و عالی محصول تعمیر شود .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...