تشک بادی روی آب طرح دار بست وی

bestway 44033

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
250,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی روی آب طرح دار بست وی از جمله محصولات سال 2018 برند بست وی می باشد که برای آب های آرام و استخر های خانگی گزینه ی بسیار مناسبی می باشد . این محصول دارای طرح زیبایی می باشد که بر جذابیت آن افزوده است . جنس آن از نوع وینیل دو لایه می باشد که با ضخامت 0.20 میلی متری دارای کیفیت قابل قبولی می باشد . ظرفیت این تشک بادی روی آب یک نفره می باشد که حداکثر وزن قابل تحمل بر روی آن 90 کیلوگرم است . طول این محصول 183 سانتی متر و عرض آن 69 سانتی متر می باشد . این محصول با عرض 69 سانتی متر یک تشک روی آب یک نفره می باشد اما با بستن چند تشک به یکدیگر از بقل توسط تناب می توانید یک تشک بزرگتر را برای خود داشته باشید و از آرامش آب لذت ببرید . این  محصول دارای بسته بندی با قابلیت حمل راحت و وزنی معادل 750 گرم می باشد که آن را بسیار مناسب برای سفر و یا استخرهای خانگی کرده است . به همراه این محصول برچسب تعمییرات نیز وجود دارد که به هنگام بروز مشکل می توانید از آن در جهت رفع مشکل استفاده کرده و از ادامه ی روز خود بر روی آب لذت ببرید .

 نوع مستطیلی
 طول 183 سانتی متر
 عرض 69 سانتی متر
 ارتفاع 7 سانتی متر
 تحمل وزن 90 کیلوگرم
 جنس رویه وینیل طرح چرم
 جنس بخش کناری وینیل
 جنس کف وینیل دو لایه بادی
 پمپندارد
نوع پمپندارد
 وزن 750 گرم 
 سایر ویژگی ها ساخت شرکت ابست وی
 مناسب تمام سنین
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات ، دفترچه راهنما

تشک بادی روی آب طرح دار بست وی که یکی دیگر از محصولات جدید و پر فروش شرکت بست وی می باشد . تشک های بادی روی اب امروزه از محبوبیت زیادی در میان مشتریان برخوردار است چرا که استفاده از آنها می تواند لحظات خوشی را برای افراد به ارمغان بیاورد . از این تشک های بادی می توان بر روی آب های آرام مانند استخر استفاده کرد و از آن به عنوان ریلکس کردن بر روی اب و یا آفتاب گرفتن بهره برد . در ادامه ی این مطلب قصد داریم با نقد و بررسی بیشتر این مدل شما را در امر خرید تشک بادی روی اب مد نظرتان یاری کنیم تا با اطلاع کامل از ویژگی های این تشک بادی اقدام به خرید کنید . پس در ادامه همراه ما باشید.

طراحی و ارگونومی ساخت

این محصول به نسبت آناتومی افراد و با توجه به قد و وزن آنان طراحی شده است و به مانند دیگر تشک های بادی مستطیلی شکل است . رنگ های متنوعی در این تشک های بادی استفاده شده است که زیبایی دوچندانی به آنها داده است . استفاده از این تشک های بادی می تواند لحظات شاد و با طراوتی را رقم بزند .  قسمت بالای تشک بادی ، در جایی که سر افراد قرار می گیرد عریض تر از قسمت پایین آن است . علت آن این است که بالا تنه ی افراد به مراتب بزرگ تر از پاها می باشد . در قسمت بالایی تشک که عرض بیشتری دارد ، بالش سرخودی تعبیه شده است که هنگام باد کردن تشک ، بالش نیز باد شده و قابل استفاده می شود . وجود این بالش باعث شده سر در حالت بهتری قرار گیرد و فرد هنگام دراز کشیدن احساس راحتی بیشتری کند و فشار کمتری به کمر وارد شود . همچنین وجود این بالش بادی سرخود می تواند شما را از داشتن بالش های جداگانه بی نیاز کند . رویه ی این تشک های بادی به پنج قسمت موازی تقسیم شده است که قسمت های بیرونی بزرگتر از قسمت های داخلی است و به عنوان لبه ی تشک عمل می کند . بنابراین  فرد را در گودی وسط تشک قرار می گیرد که امر در حفظ تعادل بسیار مهم است . وجود این سطوح مواج می تواند باعث انعطاف پذیری بیشتر تشک نیز شود و فرد پس از قرار گیری بر روی آن احساس راحتی بیشتری بکند.

جنس بدنه

موضوع مهمی که در هنگام خرید تشک های بادی روی آب ، که تماس زیادی با اب دارند باید مد نظر داشت ، جنس آن است . چرا که هرچقدر کیفیت تشک بادی بالا باشد طول عمر و کارایی بهتری خواهد داشت . جنس بدنه ی این تشک بادی از وینیل است که می توان گفت وینیل یکی از بهترین مواد برای تولید محصولات بادی  ، به ویزه تشک های بادی می باشد و بسیاری از تولیدکنندگان مطرح دنیا نیز از این جنس در تولیدات خود استفاده می کنند. قسمت رویه ی این تشک بادی طرح چرم است که زیبایی چشمگیری به آن داده است . همچنین قسمت کف این تشک نیز از دولایه ضخیم وینیل برای مقاومت بیشتر ان ساخته شده است .

ابعاد ، وزن و تحمل وزن

ابعاد این تشک بادی (طول : 183 سانتی متر ، عرض : 69 سانتی متر و ارتفاع : 7 سانتی متر) می باشد که از ابعاد استانداردی برخوردار است و هر فردی می تواند بر روی آن قرار گیرد . طراحی این تشک بادی به گونه ای است که یک نفر می تواند در آن جای گیرد . وزن این محصول با بسته بندی شیک و کوچکش به 750 گرم میرسد که وزن بسیار پایین آنرا نشان می دهد و باعث شده است که این محصول کاملا قابل حمل باشد . تحمل وزن این تشک بادی روی آب 90 کیلوگرم است و می تواند افراد بالغ را نیز به راحتی و بدون بهم خوردن تعادل بر روی خود قرار دهد .

راه اندازی و نگهداری

راه اندازی این تشک بادی بسیار ساده است . برای باد کردن آن کافی است با استفاده از تلمبه و یا پمپ های دستی یا برقی از طریق دریچه ی تعبیه شده در بدنه ی تشک اقدام به باد کردن آن کنید . این محصولات با توجه به جنس بدنه و بادی بودنشان در مقابله با اجسام تیز و برنده ، همچنین وسایل گرمایشی و حرارتی ناتوان هستند . پس بهتر است در حفظ و نگهداری این محصولات کوشا باشید . اگر چنانچه ناخواسته تشک بادی شما آسیب دید نگران نباشید چرا که با استفاده از برچسب های تعمیری که با عنوان بسته ی تعمیرات که توسط شرکت اینتکس اراِئه شد است استفاده کنید . برای انجام این کار میتوانید از دفترچه راهنمای محصول نیز کمک بگیرید . بهتر است پس از هر بار استفاه از این تشک های بادی آنهارا به خوبی خشک کرده و سپس بسته بندی کنید.

جمع بندی

با توجه به ویژگی هایی که در مطلب بالا در رابطه با تشک بادی روی آب طرح دار بست وی گفته شد ، به کاربردی بودن این محصول و محبوبیت آن در تفریحات آبی پی بردیم . با توجه به نوع طراحی و رنگ های استفاده در آن ، محصول را روحیه بخش و استفاده از آن را با نشاط کرده است . این محصول با توجه به ابعاد بزرگش برای تمامی سنین قابل استفاده کرده است چرا که  تحمل وزن بالایی را دارد . وزن این تشک بادی بسیار کم است و به راحتی میتوان آنرا حمل کرد و در مسافرت های خود نیز آنرا به همراه داشت. جنس بدنه ی این محصول از وینیل می باشد که از کیفیت بسیار بالای ان خبر می دهد . با توجه به این ویژگی های خاص ، شرکت intex بزرگترین تولید کننده و فروشگاه اینترنتی محصولات بادی ، این تشک بادی روی اب را با کیفیت بسیار بالا و قیمتی ارزان در اختیار شما عزیزان قرار داده است تا به راحتی بتوانید این محصول را تهیه کنید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...