تشک بادی روی آب رنگی جدید بست وی

bestway 44033

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
320,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی روی آب رنگی جدید بست وی از طراحی های جدید 2022 برند بست وی می باشد که تولیداتی موفق را در زمینه ساخت انواع محصولات بادی تفریحی به خصوص تفریحات آبی دارد . این تشک های بادی روی آب با طراحی های مختلف رنگی از جدید ترین محصولات فروشگاه اینترنتی اینتکس نیز می باشد که با توجه به ابعاد بزرگ و تحمل وزن 90 کیلوگرمی که دارد می تواند توسط افراد برای شناور ماندن بر روی آب و ریلکس کردن آن ها مورد استفاده قرار بگیرد . این تشک بادی در سه طرح ساخته شده است و هر یک از آن ها از نظر تولید شبیه به یکدیگر می باشند و تمامی آن ها دارای طول 183 سانتی متری و عرض 69 سانتی متری می باشد . از ویژگی های بسیار عالی که می توان در رابطه با تشک بادی روی آب رنگی جدید بست وی اشاره کرد ، وجود رویه مواج در بدنه آن است ، این رویه انعطاف پذیری و حالت پذیری تشک بادی روی آب را چندین برابر می کند تا فردی که قصد استفاده طولانی مدت و استراحت کردن بر روی آب را دارد ، بتواند مدت زمان زیادی را از تشک بادی روی آب استفاده نماید . از سایر ویژگی ها و خصوصیات تشک بادی روی آب رنگی جدید بست وی می توان به داشتن بالش بادی سرخود اشاره کنیم که چسبیده به بدنه بوده و با راه اندازی تشک بادی روی آب ، بالش نیز نمایان شده و می توانید سر خود را بالاتر از بدن نگه دارید . 

  • تشک بادی روی آب رنگی جدید بست وی
  • طول : 183 سانتی متر
  • عرض : 69 سانتی متر
  • تحمل وزن : 90 کیلوگرم
  • وزن : 0.6 کیلو گرم
  • جنس بدنه : پی وی سی
  • دارای سه طرح مختلف
  • طرح های جدید و زیبا
  • دارای برچسب تعمیرات
  • کد محصول : bestway 44033

تشک بادی روی آب رنگی جدید بست وی از تشک های بسیار دوست داشتنی و بی نظیر است که در سه طرح ساخته شده است ولی ساخت آن ها مشابه یکدیگر می باشد و تفاوتی از این بابت ندارد . تشک های بادی روی اب رنگی یکی از زیبا ترین مدل ها بوده که بسیاری از مشتریان علاقه خاصی به این نوع از تشک های بادی دارد که در فروشگاه اینتکس نیز موجود می باشد . تشک بادی روی آب رنگی جدید بست وی ، همانطور که در نام محصول ذکر شده است ، مدل جدید تری از سری تشک های بادی وی آب رنگی بست وی می باشد که در سال 2022 طراحی شده است و پیش تر مدل های تقریبا مشابه به همین تشک بادی ولی را رنگ آمیزی متفاوت تر تولید شده بود . بست وی نیز با توجه به علاقه مندی مشتریان به این نوع از تشک های بادی خوشرنگ ، سری جدیدی از این محصولات بادی بی نظیر و تفریحی را تولید نمود . 

تشک بادی روی آب رنگی جدید بست وی از سبک ترین تشک های بادی روی آب طراحی شده در بازار و فروشگاه اینتکس می باشد که بست وی برای جابجایی بسیار ساده نیز این مدل را تولید کرده است . تشک بادی روی آب رنگی جدید بست وی تنها 600 گرم وزن دارد و زمانی که باد آن را خالی کنید می توانید تشک بادی روی آب را در ابعاد بسیار کوچکی بسته بندی و نگهداری کنید . به همین دلیل شما کار ساده و راحتی را در پیش دارید و می توانید به سادگی تشک بادی روی آب رنگی جدید بست وی را تا استخر و محلی که قرار است از تشک استفاده کنید ، به همراه داشته باشید و حتی برای مسافرت آن ها را استفاده کنید . شما در صورت خرید تشک بادی روی آب در تعداد زیاد ، باز هم می توانید به راحتی تعدادی از این تشک ها را با خود به سفر ببرید . 

استفاده از تشک بادی روی آب رنگی جدید بست وی نیز برای بزرگسالان بوده و می تواند برای رده سنی بالای 10 سال مناسب باشد . البته این تشک بادی روی اب می تواند تا 90 کیلوگرم وزن را تحمل کند ، به همین دلیل است که شما می توانید محصول را برای هر رده سنی حتی بزرگسالان و سنگین وزن ها نیز خریداری کنید تا بدون مشکل بتوانید از ان استفاده کنید . البته اگر وزنی که دارید بیشتر از 90 کیلوگرم است می توانید به سراغ سایر تشک های بادی روی اب بروید که نسبتا ابعاد بزرگتری دارند و می توانند وزن های بیشتری را تحمل کنند . تحمل وزن بیشتر تشک های بادی روی اب توسط فروشگاه اینتکس ذکر شده است که بهتر است که هنگام خرید تشک بادی روی آب حتما به تحمل وزن محصولات دقت کافی را داشته باشید . 

این تشک ها به صورت مستطیلی ساخته شده اند و طولی نسبتا زیاد را دارند ، به همین خاطر بزرگسالان به راحتی می توانند از تشک بادی روی آب رنگی جدید بست وی استفاده کنند . تشک بادی روی آب رنگی جدید بست وی دارای طول 183 سانتی متر و عرض 69 سانتی متر ساخته شده است و شما می توانید به راحتی بر روی تشک دراز بکشید ، به خصوص که شرکت بست وی برای راحتی هر چه بیشتر شما ، بخش بالایی تشک بادی روی آب رنگی جدید بست وی را به صورت برجسته طراحی کرده است تا شما یک بالش بزرگ و نرم که به صورت بادی می باشد را در اختیار داشته باشید . زمانی که از تشک بادی روی آب استفاده می کنید ، اگر سر و گردن شما بالاتر از قسمت بدن باشد ، احساس راحتی بیشتری را خواهید داشت و فشاری را بر گردن و سر خود نخواهید داشت ، از سوی دیگر در هنگام استراحت کردن آب وارد گوش ها نخواهد شد .

وزنی که تشک بادی روی آب رنگی جدید بست وی به واسطه ابعادی که دارد می تواند تحمل کند 90 کیلوگرم می باشد که یک تحمل وزن بسیار خوب و مناسبی برای رده سنی بزرگسال خواهد بود . شرکت بست وی نیز سعی کرده است تا تمامی تشک های بادی روی آب خود به خصوص تشک بادی روی اب یک نفره خود را با تحمل وزنی 90 کیلوگرمی تولید کند . جنسی برای ساخت تشک بادی روی آب رنگی جدید بست وی استفاده شده است ، پی وی سی نام دارد ، این پی وی سی ها هستند که نقش پر رنگی در ساخت بیشتر تشک های بادی روی آب دارند و دلیل آن نیز کیفیت بسیار عالی و مطلوب این محصولات و لایه های لاستیکی و مقاوم است که باعث می شود تا یک تشک بادی روی اب بتواند طول عمر بسیار خوبی را از خود داشته باشد . 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...