استخر پیش ساخته پلاستیکی

estakhrpish-p001

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر پیش ساخته پلاستیکی

استخر پیش ساخته پلاستیکی یکی از محصولاتی است که به تازگی و به صورت پلاستیکی روانه بازار شده است و باعث شده تا مشتریان زیادی را با توجه به مقاوم بودن بدنه و کیفیت بالای ساخت و تولید خود روانه بازار نماید. در همین خصوص نیز باید عنوان نمود که این محصول با بهره گیری از جدید ترین متد های ساخت و تولید به گونه ای طراحی شده است که بر روی خود پله های ورود و خروج را هم موجود داشته و از این حیث نیز جهت ورود به استخر کار راحتی را در پیش خواهید داشت. هم چنین این کالا به صورت مستطیلی شکل طراحی و تولید گردیده است که باعث شده تا بتوانید با توجه به مقیاس مکانی که قصد دارید تا استخر را در ان جا قرار دهید ، با خیال راحت تصمیم گرفته و این محصول را در ان مکان تعبیه کنید. هم چنین بدنه مقاوم این محصول هم باعث شده تا عمر مفید این محصول بسیار زیاد بوده باشد و با خیالی اسوده بتوانید این کالا را در سبد خرید خود جای دهید که از خصوصیات خوب این محصول به شمار می رود. تمام این موارد باعث شده تا این کالا را هم اکنون از سایت فروشگاه اینتکس در ایران با قیمت فوق العاده ارزان خریداری نمایید.

نقد و بررسی استخر پیش ساخته پلاستیکی

استخر پیش ساخته پلاستیکی

استخر پیش ساخته پلاستیکی یک کالای لوکس و جذاب مناسب برای استغاده در داخل باغ ، منزل و ویلای شما می باشد که با خصوصیات خوب و فوق العاده ای که دارا می باشد باعث شده تا بتوانید با خیال راحت به این محصول اطمینان کرده و ان را خریداری نمایید. در همین رابطهنیز ما سعی داریم تا در این مطلب به صورت کامل و از تمام زوایا این محصول را مورد نقد و بررسی خود قرار دهیم پس با ما همراه باشید...

طراحی و ارگونومی ساخت

یکی از ویژگی هایی که این محصول دارا می باشد طراحی جذاب و دیدنی ان است که سبب شده تا شما با خیال راحت این کالا را خریداری نموده و به دنبال فضای مورد نظر برای جای دادن ان بگردید. در همین راستا نیز اگر بخواهیم در ابتدا به ارگونومی ساخت این کالا بپردازیم باید عنوان کنیم که این محصول ظاهری مستطیلی شکل دارد که در بعضی از قسمت های این محصول می توانید فرو رفتگی هایی را مشاهده نمایید. در همین خصوص نیز باید عنوان کنیم که بخش ابتدایی این محصول پله های ورودی این استخر می باشد که با استفاده از ان می توانید به راحتی به داخل این استخر عبور و مرور نمایید. این پله ها از ابعاد بزرگ تر تشکیل شده و در ابعاد کوچک به داخل استخر راه می یابد. نکته مهم دیگر در خصوص این کالا ساختار ان است که از وسط به دو بخش مجزا تقسیم شده و همین امر هم سبب شده تا در همین ناحیه مقداری فرو رفتگی را شاهد باشیم. در خصوص رنگ این محصول نیز باید به این نکته اشاره کرد که این استخر تماما ابی رنگ می باشد که باعث شده تا یک کالا شکیل و زیبا را از این حیث شاهد باشیم.

جنس بدنه

این کالا همان طور که از اسمش پیداست دارای بدنه ای مقاوم از نوع پلاستیکی می باشد که باعث شده تا این کالا به راحتی اسیب نبیند و مقاومت بالایی را هم دارا باشد. در همین راستا نیز باید عنوان کنیم که تمام بدنه و هم چنین پایه ها و پله های این محصول را هم همین جنس تشکیل داده است که شما پس از راه اندازی کامل و اتصال کردن ان نیاز دارید تا یک سری مراقبت ساده را از ان انجام دهید تا هیچ گاه دچار اسیب نگردد.

ابعاد و وزن

در ابتدا باید به این نکته اشاره کرد که این محصول به صورت اماده روانه بازار شده است که دارای طول 488 سانتی متر ، عرض 244 سانتی متر و همین طور ارتفاع 1-7 سانتی متر می باشد که مناسب برای استفاده توسط چندین نفر حتی بزرگسال به صورت هم زمان می باشد. ظرفیت اب این استخر نیز 10874 لیتر خواهد بود که مقدار قابل توجهی بوده و با خیال راحت می توانید ان را در مدت زمان معقولی بسته به فشار اب پر نمایید.

راه اندازی و مراقبت و نگهداری

همان طور که در قسمت های قبلی به ان اشاره کردیم این محصول به صورت اماده طراحی و تولید شده است و تنها شما برای استفاده از ان نیاز خواهید داشت که فضای مناسب برای این محصول را خالی کرده و ان را در محوطه مورد نظر قرار دهید. هم چنین باید به این نکته هم اشاره کنیم که این محصول را پس از قرار دادن در فضای مورد نظر می بایست متصب به پمپ تصفیه اب کرده و هم چنین ان را از اب پر نمایید تا بتوانید از این کالا استفاده کنید. پس از انجام تمامی این موارد حال استخر شما اماده بوده و شما را به یک تفریح ابی مهیج دعوت می کند. نکته مهم در خصوص مراقبت از این محصول می باشد که شما می بایست سعی کنید تا از ضربه زدن به بدنه این کالا بپرهیزید. هم چنین سعی کنید تا به هیچ وجه از قرار دادن اشیا سنگین بر روی بدنه این کالا دوری کنید تا این محصول دچار فشار زیاد به پایه ها و بدنه نشود.

جمع بندی

استخر پیش ساخته پلاستیکی یک محصول ایده ال و با دوام است که مناسب برای استفاده در داخل منزل ، ویلا و باغ بوده و به راحتی می توانید ان را هم به صورت تو کار و هم به صورت روکار استفاده کرده و از ان لذت ببرید. بدنه مقاوم این محصول در کنار دارا بودن مزایایی همچون دریچه تخلیه اب ، طراحی زیبا و کم جا و هم چنین قابلیت نصب پمپ تصفیه قوی تر از مزایایی است که باعث شده تا به این کالا اطمینان کرده و ان را از سایت فروشگاه اینتکس در ایران خریداری نمایید.

نوعمستطیلی
ظرفیت آب10874 لیتر
طول488 سانتی متر
عرض244 سانتی متر
ارتفاع107 سانتی متر
جنس بدنه پلاستیکی
جنس پایه هاپلاستیکی
پمپ تصفیه
نوع پمپفیلتری 12 ولت
درپوش
زیرانداز
سایر ویژگی هادارای دریچه تخلیه آب
طراحی زیبا و کم جا
قابلیت نصب پمپ های تصفیه قوی تر
 
اقلام همراه-

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...