استخر توپ کودک با طرح بولدوزر

Bestway 52278

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر توپ کودکبا طرح بولدوزر از سری محصولاتی بوده که طراحی بدنه جذاب و متفاوت داشته و با بالاترین سطح کیفیت بدنه توسط شرکت بست وی طراحی و برای استفاده کودکان بالاتر از 2 سال توصیه شده است. این استخر توپ از طول عمر بالایی برخوردار بوده زیرا بدنه آن از بهترین نوع پی وی سی طرح چرم طراحی شده که در برابر وزن و فشار بالا کاملا مقاوم ماننده و ویژگی بارز آن انعطاف پذیری فوق العاده زیاد در برابر دوام بسیار بالا می باشد. این نوع جنس بدنه موجب شده تا بتوانید  از این استخر توپ در فضای باز و حتی در برابر تابش مستقیم نور خورشید استفاده کرده و نگران آسیب های احتمالی نخواهید بود .

این محصول در داخل بسته بندی خود دارای 25 عدد توپ رنگی پلاستیکی بدون پلیسه بوده که نیاز فرزند شما را برای یک تفریح عالی برطرف خواهد کرد ، شما در صورت دلخواه می توانید به همراه خرید استخر توپ بادی ، توپ های بیشتری را از فروشگاه به صورت مجزا خریداری کنید . این استخر بادی توپ طراحی مانند ماشین بولدوزر داشته که بخش اصلی آن کاملا مربع شکل می باشد . از بخش انتهای این ماشین یک درب بزرگ برای تردد آسان کودک به داخل فضای بازی تعبیه شده است. بخش جک بولدوزر ساختاری متحرک داشته و کودک می تواند با استفاده از دو عدد بند تعبیه شده بر روی این بخش ، به راحتی این جک را جا به جا کند. برای خرید این استخر توپ زیبا و جدید می توانید به نمایندگی محصولات بادی مراجعه نمایید .

استخر توپ کودک با طرح بولدوزر نمونه استخر های توپ با طراحی عروسکی می باشد که برای سنین کودکان توسط شرکت بست وی ساخته شده است . بست وی همواره با تجربه کاری بالای خود سعی کرده انواع استخر های بادی کوچک را با طراحی عروسکی و ... را با جذابیت بیشتری تولید کند تا کودکان حس بهتری را در هنگام استفاده از آن داشته باشند . استخر های توپ بادی محصولات جذاب کوچکی هستند که بعضا از آن ها در سفر ها نیز استفاده می شود چرا که ای نوع محصولات سبک و پرتابل هستند ، اما بیشتر مصارف آن ها خانگی بوده و مناسب برای استفاده در خانه و حیاط منازل می باشند . در این بخش قصد داریم تا با نقد و بررسی استخر توپ کودک با طرح بولدوزر شما را در خرید استخر توپ بادی محبوب و مد نظر خود راهنمایی کنیم .

نوع طراحی و ساخت

استخر های توپ بادی برخلاف استخر های آب تنوع بیشتری دارند چرا که نیازی به ذخیره آب ندارند بنابراین تولید کنندگان و طراحان می توانند تنوع بهتر و بیشتری به آن دهد . بست وی این استخر توپ بادی را برای کودکان 2 الی 5 سال مناسب دانسته است . شکل ظاهری استخر توپ بادی فوق به صورا ماشین بولدوزر می باشد که در قسمت جلویی آن بیل مکانیکی قرار گرفته است . قسمت بیل این بولدوزر عروسکی متحرک است و قابلیت بالا و پایین رفتن دارد . برای تکان دادن قسمت بیل استخر توپ بادی طنابی در نظر گرفته شده است که کودک می تواند با کشیدن آن ، بیل را بالا و پایین ببرد . قسمت بیل آن توانایی بلند کردن توپ های بادی را داشته و می تواند بازی سرگرم کننده ای برای کودکان و خردسالان باشد . چاپ چرخ های کناری و همچنین چراغ و ... چهره جالب تری به محصول داده است . قسمت کف این استخر توپ به صورت بادی طراحی شده است .

جنس استخر توپ بادی

از سوالات متداول مشتریان و خریداران محصولات بادی و استخر توپ بادی این است که جنس بدنه استخر توپ بادی از چیست ؟ آیا بدنه محصولات بادی مقاوم است ؟ طول عمر استخر توپ بادی چقدر است ؟ بست وی اغلب محصولات بادی خود را از اجناس درجه یکی چون pvc تولید می کند ، پی وی سی ها از مواد غیر سمی ساخته شده اند و کاملا سازگار با محیط زیست ، رطوبت و حتی نور آفتاب دارند ، از این رو طول عمر بالایی داشته و در برخورد با آب و یا استفاده در محیط های باز هیچ گونه آسیبی نمیبیند و هیچ گونه حساسیت های پوستی را برای کودکان به همراه ندارد . تمامی قسمت های استخر توپ کودک با طرح بولدوزر به جز طناب آن از pvc ساخته شده است .

راه اندازی

شما می توانید برای راه اندازی سریع تر و راحت تر استخر توپ بادی خود از پمپ های باد دستی استفاده کنید ، از آن جا که پمپ های باد برقی قوی تر هستند و نیاز به جریان برق دارند ، پمپ باد دستی ایمن تر بوده و شما می توانید به راحتی استخر توپ بادی خود را راه اندازی کنید . قسمت بدنه و بیل مکانیکی این محصول به صورت مجزا باد می شود بنابراین شما باید تمامی محفظه های باد شونده را باد کنید . بهتر است میزان باد محصول متعادل باشد ، باد زیاد می تواند به بدنه آسیب برساند .

تعمیرات محصولات بادی

استخر توپ کودک با طرح بولدوزر بست وی مانند دیگر محصولات بادی قابلیت تعمیر شدن دارند . از آن جا که بدنه محصولات بادی نازک بوده ، ممکن است در برخورد با اجسام تیز و یا داغ و حتی ساییده شدن به سطوح زبر آسیب ببیند ، از این رو این محصولات نیازمند مراقبت هستند ، اما در صورت آسیب دیدن شما می توانید آن ها را با استفاده از برچسب های مخصوص تعمیری ترمیم کنید . بسته های تعمیراتی شامل چسب مخصوص و برچسب می باشد که می توان با آغشته کردن تکه ای از برچسب به چسب مخصوص و قرار دادن آن بر روی قسمت آسیب دیده و تحت فشار قرار دادن آن ناحیه به مدت 24 ساعت ، روند تعمیر و پنچر گیری استخر بادی را انجام داد . شما می توانید برای خرید بیشتر برچسب های تعمیراتی از فروشگاه اینترنتی اینتکس اقدام کنید و یا محصول خود را جهت تعمیر به نمایندگی اینتکس ارسال نمایید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...