چادر مسافرتی هشت نفره نایس

nice-002

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,080,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر مسافرتی هشت نفره نایس یک چادر مسافرتی ایرانی و در عین حال با دوام است که فروشگاه تهران اینتکس به تازگی آن را عرضه کرده است. این محصول از نظر ساختار و شیوه شکل گیری دارای یک بدنه بسیار مقاوم می باشد که باعث شده تا افراد با خیالی آسوده به این محصول اطمینان کرده و آن را سفارش دهند. اگر به صورت دقیق به این محصول نگاه کنید متوجه خواهید شد که این محصول از رنگ اصلی آبی شکل گرفته که تنها نواحی بالایی و سقف این محصول بنفش می باشد. کنار هم قرار گرفتن این دو رنگ باعث شده تا خیال شما از بابت این محصول بسیار راحت باشد.

هم چنین شما می توانید مشاهده نمایید که این محصول دارای یک عدد درب ورود و سه عدد پنجره است که باعث شده تا از این حیث محصولی کامل به شمار رود. در کنار این موارد شیوه راه اندازی این محصول نیز به صورت فنری می باشد و شما در کمترین زمان ممکن قادر خواهید بود تا پس از خارج کردن این محصول از داخل بسته بندی اقدام به راه اندازی آن کنید. ضد آب بودن این چادر مسافرتی ، مقاومت بالا و ضخامت بدنه ، عدم تغییر رنگ و افت کیفیت پارچه و همین طور حمل و نقل آسان این محصول هم از دیگر خصوصیات خوب این محصول به شمار می رود.

ویژگی ها و دوام چادر مسافرتی هشت نفره نایس

قبل از خرید چادر مسافرتی خود حتما باید به ویژگی ها و دوام محصول دقت کنید ، چرا که این محصولات برای سفر طراحی شده است و بایستی دوام و کیفیت مطلوبی را داشته باشند تا در سفر ها علاوه بر کارایی بسیار خوب ، در برابر آسیب دیدگی ها مقاوم بوده و طول عمر بالایی را داشته باشند . با توجه به جنس بدنه و سازه ای که چادر مسافرتی هشت نفره نایس دارد دوام و استحکام آن بسیار خوب است ، به خصوص پایه های آن که خاصیت فنری داشته و به خوبی می تواند در برابر ورزش باد و همچنین فشار های وارده مقاوم باشد .

چادر مسافرتی هشت نفره نایس فوق به دلیل داشتن گره هایی در چهار گوشه خود ، قادر به اتصال به زمین بوده که می توانید با اینکار از بلند شدن چادر در برابر باد های شدید جلوگیری کنید . از ویژگی های خوب دیگر این چادر می توان به ارتفاع بلند سقف و همچنین دیوار های شیب دار آن اشاره کرد که به خوبی می تواند آب گریز باشد و از راکد ماندن آب در سقف جلوگیری کند . در بخش نقد و بررسی و در قسمت طراحی و ساخت محصول به ویژگی های دیگر چادر مسافرتی هشت نفره نایس اشاره شده است .

نحوه راه اندازی چادر مسافرتی فنری

به طور حتم سریع ترین و راحت ترین روش راه اندازی در میان چادر های مسافرتی مختلف ، راه اندازی چادر های مسافرتی فنری می باشد ، زیرا فریم قابل تاشو و فنری این محصولات سبب شده تا پس از خارج کردن چادر از داخل ساک ، بتوانید به صورت اتوماتیک چادر را راه اندازی کنید . البته جمع کردن چادر فنری ممکن است کمی دشوار تر باشد که با چند بار تکرار می توانید به سرعت اینکار را نیز انجام دهید . توجه داشته باشید که به دلیل عدم تجربه کافی بهتر است که دفعات اول با آرامش چادر را تا کنید و فشار به پایه ها فشار نیاورید چرا که در صورت فشار زیاد ممکن است پایه ها بشکند . توصیه می شود که حتما چادر مسافرتی را بر روی زیرانداز قرار دهید .

قیمت چادر مسافرتی ایرانی

قیمت چادر های مسافرتی بسته به برند ، ابعاد ، جنس و ... متفاوت باشد ، لذا ممکن است حتی فروشندگان یک محصول مشابه را با چند قیمت متفاوت برای فروش گذاشته باشند ، اما فروشگاه تهران اینتکس با توجه به اینکه نمایندگی رسمی فروش چادر مسافرتی در ایران است ، تمامی محصولات خود را با نازل ترین قیمت برای فروش گذاشته است چرا که بی واسطه این محصولات را به فروش می رساند . از سوی دیگر قیمت چادر مسافرتی ایرانی به دلیل اینکه تولیدات آن در داخل کشور بوده است ، قیمت به مراتب پایین تری نسبت به مدل های خارجی دارد ، بنابراین ارزان بودن قیمت چادر مسافرتی ایرانی دلیل بر کیفیت پایین آن ها نیست .

آسیب ها و تعمیرات چادر مسافرتی

چادر های مسافرتی نیز به مانند هر وسیله دیگری ممکن است آسیب ببیند ، لذا به مانند توصیه های قبل که حتما از زیرانداز استفاده کنید ، نیاز است تا از برخی کار ها نیز بپرهیزید . به عنوان مثال آتش می تواند به چادر مسافرتی آسیب بزند ، به همین دلیل اگر قصد برپا کردن آتش دارید ، این کار را با فاصله نسبت به چادر مسافرتی انجام دهید . زمانی که داخل چادر مسافرتی وسایل باقی مانده است نسبت به جابجایی چادر و یا جمع کردن آن اقدامی نکنید . توجه داشته باشید که آسیب های بدنه را می توانید با مراجعه به تولیدی های چادر مسافرتی تعمیر کنید ، اما در صورت شکستن سازه ، شاید تعمیرات آن کمی سخت شده و یا اصلا غیر قابل تعمیر باشد .

 نوع فنری
 طول 250 سانتی متر
 عرض 250 سانتی متر
 ارتفاع 170 سانتی متر
 ظرفیت 8 نفره
 جنس بدنه پارچه شمعی پلی استر
 جنس پایه ها فلزی
 اتوماتیک 
 دوپوش 
 ضد آب 
 تعداد پنجره 3
 سایر ویژگی ها ظرفیت دراز کش 4 نفر
 قابلیت راه اندازی اتوماتیک
 دارای توری در درب و پنجره ها
 ابعاد بسته بندی: 75 در 8 در 75 سانتی متر
 اقلام همراهساک حمل

چادر مسافرتی هشت نفره نایس از نمونه چادر های مسافرتی شیک و زیبای مدل نایس می باشد که تولید شده در کشور بوده و در دسته چادر های مسافرتی ایرانی قرار دارد . چادر های مسافرتی محصولاتی محبوب و بسیار کاربردی برای سفر های دور و نزدیک و تعطیلات آخر هفته می باشند که می توانید با استفاده از آن ها در هر کجایی از طبیعت ، ساکن شده و سرپناهی ایمن و حریم خصوصی بسیار عالی را برای خود و اهالی خانواده و یا دوستان ایجاد کنید .

این چادر مسافرتی به دلیل ابعاد بزرگی که دارد مناسب برای استفاده گروهی بوده و از مناسب ترین چادر ها برای استفاده در بیشتر شرایط جوی می باشد . با توجه به علاقه مندی بسیاری از مسافرین به چادر های مسافرتی ، نیاز است تا با توجه به بودجه خود ، بهترین و مناسب ترین چادر های مسافرتی را خریداری کنند تا در کیفیت سفر را افزایش داده و بتوانند با اطمینان بیشتر از چادر های مسافرتی خود استفاده کنند ، بدین جهت در ادامه مطلب به صورت کلی و جامع به ویژگی های این محصول پر فروش می پردازیم .

طراحی و ساخت چادر مسافرتی هشت نفره نایس

چادر های مسافرتی در اشکال و طراحی های مختلفی ساخته شده اند که این موضوع سبب تمایز مدل های مختلف چادر مسافرتی شده است و ممکن است مدلی نسبت به مدل های دیگر کارایی بیشتر و یا کمتری داشته باشد . نوع طراحی و ساخت چادر مسافرتی می تواند به چگونگی راه اندازی محصول ، حجم بسته بندی آن ، دوام و استحکام و همچنین مناسب بودن برای یک شرایط جوی خاص را مشخص کند . بنابراین در هنگام خرید چادر مسافرتی به این نکته توجه داشته باشید .

چادر مسافرتی هشت نفره نایس با سازه فنری ساخته شده است که یکی از محبوب ترین نوع سازه برای تولید کنندگان ایرانی می باشد . طراحی فنری سبب شده است که بدنه این چادر ها متصل به فریم باشند .ساختار فنری این چادر موجب شده تا محصول به صورت اتوماتیک قابل راه اندازی باشد . در مقایسه بین چادر مسافرتی فنری با سایر مدل ها میبینیم که راه اندازی چادر های فنری بسیار سریع تر و راحت تر می باشد .

همانطور که در تصویر مشاهده می کنید رنگ این چادر مسافرتی نیز آبی بوده و بخش سقف آن نیز بنفش است . این مدل دارای یک درب در بخش جلویی و سه پنجره در سه طرف چادر طراحی شده است که به صورت زیپی می توانید آن ها را باز کنید . توجه داشته باشید که تمامی درب و پنجره ها دارای پشه بند و توری است که می توانید در صورت نیاز با بسته نگه داشتن آن مانع از ورود حشرات در روزهای گرم به داخل چادر شوید .

جنس بدنه و فریم چادر مسافرتی نایس

برای تولید چادر مسافرتی نایس از بدنه و فریم استفاده شده است که از هم قرار گرفتن این دو بخش چادر مسافرتی تولید شده است . فریم و پایه های این چادر مسافرتی در واقع چارچوب چادر را تشکیل داده است که بدنه بر روی آن سوار است . برای بدنه این چادر مسافرتی از پارچه شمعی پلی استر استفاده شده است . پلی استر از سری پارچه های شمعی ضد آب است که به واسطه الیاف ضد آب خود عایقی بسیار خوب در برابر رطوبت شده است ، از این رو می توان گفت که چادر مسافرتی هشت نفره نایس ضد آب می باشد .

این پارچه همچنین در برابر نور آفتاب و اشعه های مضر خورشیدی همچون فرابنفش مقاوم است . از این رو استفاده مداوم سبب کهنه شدن یا آسیب دیدن این بدنه نخواهد شد . برای ساخت چادر مسافرتی هشت نفره نایس نیز از فلز استفاده شده است که این فلز زد زنگ بوده و در برابر اکسایش نیز مقاوم است . استفاده از فلزات برای ساخت چادر های مسافرتی نیز سبب افزایش استحکام و دوام آن ها خواهد شد .

توصیه های نگهداری و استفاده از چادر مسافرتی

توجه داشته باشید که این چادر مسافرتی به دلیل داشتن وزن نسبتا زیاد و همچنین حجم بسته بندی بزرگ خود ، برای حمل پیاده و همچنین کوهنوردی مناسب نیستند ، بنابراین ممکن است آسیب هایی برای شما به دنبال داشته باشد و موجب خستگی شما شود . این چادر بیشتر برای استفاده خانوادگی و گروهی بوده و بهتر است آن را به وسیله خودرو حمل کنید .

توصیه می شود که از این چادر در شرایط معتدل و مساعد استفاده کنید ، البته این چادر مقاوم در برابر باران بوده و می توانید از ان استفاده کنید . بهتر است قبل از راه اندازی زمین را تمیز کرده و سطح آن را از هرگونه سنگ ریزه و شاخ و برگ درختان پاک کنید . استفاده از زیرانداز می تواند از کف چادر محافظت کرده و همچنین زمین را نرم تر کند .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...