چادر مسافرتی فنری 10 نفره ایرانی فسفری

ch 223348

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,200,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر مسافرتی فنری 10 نفره ایرانی فسفری یکی از زیبا ترین چادرهای مسافرتی شرکت اینتکس می باشد که از ترکیب رنگی زیبایی درون آن استفاده شده است و به خوبی جای خود را در میان طرفداران چادرهای مسافرتی باز کرده است . جنس رویه چادر از جنس پلی استر می باشد که از کیفیت بالایی برخوردار است و به خوبی می تواند در برابر نفوذ آب به درون چادر از خود مقاومت نشان دهد .

در طرفین این چادر مسافرتی از پنجره هایی نیز استفاده شده است که به تهویه ی هوا در این محصول کمک شایانی کرده و فضای خوبی  را برای استفاده ی شما عزیزان فراهم می کند . از دیگر خصوصیات این چادر مسافرتی می توان به ارتفاع متناسب آن اشاره کرد که می توانید درون آن ایستاده و از پنجره های چادر از بیرون را نگاه کرده و از منظره ی پیش رویتان لذت ببرید . پایه های این چادر از جنس فایبرگلاس می  باشد که از کیفیت و مقاومت بالایی برخوردار است و به خوبی می تواند در شرایط بد جوی نیز مورد استفاده قرار بگیرد .

این چادر مسافرتی زیبا با برترین کیفیت و قیمت در فروشگاه اینترنتی اینتکس موجود می باشد که پس از بررسی اطلاعات و مشاهده ی تصاویر می توانید آن را خریداری کرده و محصول مورد نظر را در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری دریافت کرده و خریدی لذت بخش را با ما تجربه کنید .

  • طول:280 سانتی متر
  • عرض:280 سانتی متر
  • ارتفاع:190 سانتی متر
  • وزن:8 کیلوگرم
  • تعداد نفرات:10
  • تعداد پنجره:2
  • جنس بدنه:شمعی برزنتی
  • ضد آب:بله
  • طناب مهار:ندارد
  • نوع چادر سفری:فنری
  • برند:ایرانی

چادر مسافرتی فنری 10 نفره ایرانی با نصب خودکار

چادر مسافرتی فنری 10 نفره ایرانی فسفری محصولی فوق العاده زیبا و جذاب بوده که در سال جدید میلادی روانه بازار گردیده است. این محصول به دلیل داشتن وزن کم به راحتی قابل حمل و نقل بوده و می توانید از ان در هر مکانی استفاده کنید. هم چنین این محصول به صورت ضد اب طراحی و تولید شده است که از ورود اب باران به داخل چادر جلوگیری می کند. در ادامه این مطلب قصد داریم به بررسی تخصصی این محصول پرداخته و ان را مورد نقد و بررسی کامل قرار دهیم پس  تا انتها با ما همراه باشید.....

طراحی و ارگونومی ساخت

یکی از مهم ترین دلایل انتخاب یک چادر توسط مشتریان نوع رنگ بندی و طراحی یک محصول است. این چادر به خاطر داشتن ظرافت فوق العاده و رنگ بسیار شاد جزو پر فروش ترین محصولات موجود در بازار قرار گرفته است. در ارتباط با ارگونومی ساخت این محصول در ابتدا باید عنوان کرد که ظاهر این چادر مانند اکثر چادر های مسافرتی موجود در بازار می باشد. در جلوی این محصول درب ورود ان قرار گرفته است که به صورت مستطیلی شکل بوده و دارای یک عدد پشه بند سفید می باشد. هم چنین این درب را می توانید به صورت کامل جمع کرده و ان را در بالا ترین بخش ممکن جمع کنید تا هوا در داخل به جریان بیفتد.

هم چنین در دو سمت این محصول دو عدد پنجره کوچک با طرحی نیم دایره ای قرار گرفته است که ان ها هم دارای پشه بند می باشند. در ارتباط با رنگ بندی این محصول هم باید عنوان کرد که نیمه بالایی این چادر به صورت نارنجی رنگ طراحی شده است. بخش اصلی بدنه هم به صورت یکدست فسفری رنگ طراحی و تولید گشته که تنها لبه های چادر و خطوط قرار گیری ستون ها و همین طور دور درب و پنجره ها دارای یک لایه پارچه مشکی رنگ هستند. تمام این موارد باعث شده تا یک چادر زیبا و جذاب را مشاهده کنیم که از فواصل دور هم قابل رویت می باشد.

 

جنس بدنه

همان طور که می دانید جنس بدنه یکی از مهم ترین نکاتی است که در انتخاب یک محصول باید به ان توجه کرد. در ارتباط با این چادر هم باید عنوان کرد که بدنه این محصول ساخته شده از نوع پارچه پلی استر بوده که فوق العاده ضخیم و مقاوم است. هم چنین این بدنه به صورت کاملا ضد اب طراحی شده که از ورود اب باران به داخل جلوگیری می کند. هم چنین پایه های این چادر هم همگی از نوع فایبر گلاس ساخته شده اند که مقاومت بالایی دارند و به راحتی اسیب نخواهند دید.

ابعاد و وزن

این چادر دارای طول 280 سانتی متر و همین طور عرض مشابه 280 سانتی متر می باشد. هم چنین ارتفاع این چادر هم 190 سانتی متر است. در کنار این موارد باید به این نکته اشاره کرد که این چادر دارای ظرفیت 10 نفره بوده که در حالت نشسته ده نفر و در حالت درازکش 5 نفر می توانند به طور هم زمان از ان استفاده نمایند. هم چنین به دلیل داشتن وزن 5.5 کیلو گرمی به راحتی می توان ان را حمل و جا به جا کرده و در مکان مناسب از ان استفاده نمود.

راه اندازی و مراقبت و نگهداری

این چادر به دلیل داشتن حصوصیت اتومات بودن به راحتی و در عرض کمتر از سی ثانیه نصب و راه اندازی می گردد. شما در ابتدا کافی است این محصول را از بسته بندی خارج کرده و ان را بر روی زمین قرار دهید. سپس با استفاده از نحوه قرار گیری هر یک از پایه های این چادر اقدام به باز کردن ان کرده و ان را رها کنید تا به صورت کامل شکل بگیرد.

برای حمع کردن این کالا هم تنها کافی است پایه های این چادر را طبق نحوه شکل گیری ان ها جمع کرده و به سادگی ان را درون ساک حملش قرار دهید. علاوه بر این ها برای مراقبت از این چادر بهتر است اشیا نوک تیز را از کنار این محصول دور کنید. هم چنین هر گونه وسایل اشتغال زا را از کنار این چادر مسافرتی دور نگه دارید تا پارچه ان اسیب نبیند. هم چنین از ضربه زدن به بدنه و فشار وارد کردن به هر یک از پایه های این محصول جدا خودداری کنید. با رعایت این نکات می توانید تا سالیان سال از این محصول بدون کوچکترین افت کیفیتی استفاده نمایید.

جمع بندی

چادر مسافرتی فنری 10 نفره ایرانی فسفری محصولی فوق العاده زیبا و با کیفیت می باشد که دارای رنگ شکیل و زیبا بوده و پشه بند و هواکش را هم بر روی خود می بیند. هم چنین این محصول به صورت ضد اب طراحی و تولید شده است که از خصوصیات مهم این محصول می باشد. این محصول را می توانید هم اکنون از نمایندگی فروش چادر مسافرتی در ایران خریداری نموده و در اسرع وقت ان را درب منزل تحویل بگیرید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...