همواره انتخاب یک مبل و نشیمنگاه نرم و راحت برای برخی از افرادی که حساس هستند ، دغدغه شده است . به خصوص آن دسته از افرادی که زمان زیادی را صرف نشستن کرده و یا مدت زیادی به تماشای تلویزیون و فیلم اختصاص می دهند و یا دوست دارند که بر روی یک مبل راحتی ساعت ها مطالعه داشته باشند . ما در اینجا قصد داریم تا یک مبل بسیار دوست داشتنی و همه پسند را به شما عزیزان معرفی کنیم تا با تهیه کردن آن ، دیگر این دغدغه را نداشته باشید و از داشتن یک مبل راحتی نهایت لذت را ببرید . بنابراین ما به شما مبل شنی لاکچری را پیشنهاد می کنیم که از بهترین مبل هایی است که تاکنون تولید شده است . می توان گفت که مبل شنی یک مبل جدید و نو ظهور است که به سرعت محبوب شده است و هر فردی تنها با یک بار استفاده از این نوع مبل ها عاشق آن شده اند . مبل شنی لاکچری بهترین پیشنهادی است که می توانیم به شما بدهیم .

آشنایی با مبل شنی لاکچری

در واقع همانطور که اشاره شد ، مبل شنی لاکچری یک مبل جدید و بسیار زیبایی است که شاید شما با آن ها آشنایی کامل نداشته باشید ، برای همین قصد داریم تا شما را با این محصول پر فروش این روز ها ، آشنا کنیم . مبل های شنی به دلیل اینکه اینکه هیچ نوع پایه ای در ساخت آن ها استفاده نشده است و از سوی دیگر در داخل آن از یونولیت و گرانول استفاده شده و در برخی دیگر نیز از الیاف نرم استفاده شده ، بسیار سطح نرم و حالت پذیری دارد ، برای همین اگر مدت های طولانی را روی آن بنشینید ، اصلا احساس خستگی نخواهید کرد . این مبل ها حتی می توانند به راحتی فرم بگیرند و آن طور که دلخواه شماست ، شرایط را ایجاد کند تا بسیار راحت بر روی آن بنشینید . مبل شنی جدا از این مسئله بسیار ظاهر زیبایی دارد و می توان آن را در دسته مبل های لاکچری قرار داد که استفاده از آن ها می تواند دیزاین خانه شما را بسیار زیبا تر کند . به خصوص اگر انتخابی درست داشته باشید . 

پارچه مبل شنی لاکچری از چیست ؟

مبل های شنی از جنس های مختلفی ساخته می شوند ، ولی مبل شنی لاکچری مبلی خواهد بود که پارچه شیک و زیبا داشته باشد . شما در انتخاب مبل شنی ، دستتان باز بوده و می توانید حتی پارچه مبل شنی لاکچری خود را انتخاب کنید . ولی ما به شما پیشنهاد می کنیم که برای داشتن یک مبل شنی لاکچری ، مدل هایی را خریداری کنید که از پارچه های مخملی یا جیر ، پارچه های چرمی و یا پارچه های جین ساخته شده باشند . این سه پارچه از بهترین پارچه هایی است که شما می توانید انتخاب کنید ، چرا که آمار گرفته شده از میزان خرید مبل شنی لاکچری این را نشان می دهد که محصولات ساخته شده با پارچه های گفته شده ، محبوبیت بالاتری را دارند و محصول خریداری شده از نظر زیبایی ، بسیار عالی و شیک است . این موضوع باعث شده است تا نه تنها از مبل های شنی در خانه ، بلکه در محل کار یا نمایشگاه ها و ... نیز از آن استفاده شود . 

انتخاب رنگ مبل شنی لاکچری

انتخاب رنگ مبل شنی لاکچری بسیار از اهمیت بالایی برخوردار است . شما با رنگی که انتخاب می کنید ، می توانید یک مبل زیبا را تهیه کنید . این امکان برای شما وجود دارد که مبل شنی را خودتان انتخاب کنید و رنگ مورد نظر خود را سفارش دهید . تنوع رنگی در مبل شنی بسیار بالاست ، به طوریکه حتی در نمونه های دیگر مبل ها و کاناپه ها ، نمی توانید مبل هایی را پیدا کنید که این تنوع رنگی را داشته باشند . تنوع رنگ بسیار زیاد مبل های شنی به شما این اجازه را میدهد تا با در نظر داشتن رنگ تم و دیزاین خانه خود ، این مبل ها را نیز خریداری کرده و آن را ست کنید . عمدتا پارچه هایی با رنگ های قهوه ای تیره ، مشکی ، یاسی ، سفید و برخی دیگر از رنگ ها ، از جمله رنگ هایی هستند که اگر در پارچه ای که برای ساخت مبل شنی استفاده می شود ، انتخاب شوند ، در نهایت شما یک مبل شنی لاکچری و شیک را خواهید داشت که نظر هر فردی را به خود جلب می کند . شما حتی می توانید مبل شنی لاکچری را در پذیرایی خانه قرار دهید و از آن به عنوان یک مبل میزبان یا میهمان استفاده نمایید . 

پر فروش ترین مبل شنی لاکچری

اگر بخواهیم پر فروش ترین مبل شنی لاکچری را به شما عزیزان معرفی کنیم ، در ابتدا باید به سراغ مبل شنی برویم که رویه آن از چرم ساخته شده است . همواره همه وسیله ها از جمله البسه ، کیف یا کفش و ... که از چرم ساخته می شوند ، ظاهری زیبا و لاکچری دارند ، برای همین باید برای داشتن یک مبل شنی لاکچری ، مستقیما به سراغ مبل شنی چرمی بروید ، برای اینکه ظاهر آن فوق العاده جذاب است و نگهداری از آن حتی آسان می باشد . شما حتی می توانید مبل شنی فانتزی انتخاب کنید . به طور مثال مبل هایی هستند که شبیه به توپ ساخته شده اند و یا به سراغ مبل هایی بروید که رویه آن ها خزدار می باشد . این نوع از مبل های شنی علاوه بر لاکچری بودن ، حالت فانتزی داشته و طرفداران خاص خود را دارد . 

فروشگاه مرکزی مبل شنی

فروشگاه مرکزی مبل شنی در ایران ، فروشگاه تهران اینتکس می باشد که خود تولید کننده بزرگ این محصولات شنی بی نظیر می باشد . بنابراین شما این شانس را دارید که از طریق فروشگاه اینتکس ، مبل شنی لاکچری خارجی و ایرانی را خریداری کرده و آن را با قیمت های بسیار مناسب و ارزان سفارش دهید . این کالا بی واسطه به دست شما می رسد و برای همین قیمت آن برای شما پایین تر از هر جایی خواهد بود . شما می توانید مبل شنی را از سراسر ایران سفارش دهید . حتی در صورتی که ساکن تهران هستید می توانید به صورت حضوری مراجعه کرده و این مبل های راحتی را از نزدیک مشاهده کرده و حتی بر روی آن ها نشسته و نرمی و راحتی آن را امتحان کنید . امکان ارسال به سراسر کشور نیز وجود دارد . 

خدمات پس از فروش مبل شنی لاکچری

موضوعی که فروشگاه اینتکس را نسبت به هر فروشگاه فرعی و واسطه ها متمایز کرده است ، خدماتی است که به مشتریان خود ارائه می کند . این بدان معناست که شما در صورت بروز مشکل و یا نیاز به تعویض و یا تعمیر مبل شنی خود داشته باشید ، می توانید از طریق فروشگاه اقدام کنید تا این خدمات در بالاترین سطح کیفی خود به شما ارائه شود . مبل های شنی از هر نظر قابل تعمیر هستند و شما می توانید رویه مبل یا آستری آن را تعویض و یا تعمیر کنید . حتی می توانید مواد داخل مبل شنی را به طور کلی عوض کنید تا در صورت نیاز تنها فقط آن را شارژ کنید تا مانند روز اول خود نرم و راحت شود .