عنوان مقاله : مبل شنی برای داخل خانه

مبل شنی یکی از محبوب ترین و لوکس ترین نمونه مبلمان داخلی منازل می باشد که در طرح های بسیار متنوعی امروزه در بازار عرضه شده است و از این رو به خوبی توانسته است توجه بسیاری از افراد به خصوص جوانان را به سمت خود جلب نماید .  همانطور که گفتیم بسیاری از جوانان به خصوص زوجین جوان به دنبال این محصولات رفته اند تا در کنار مبلمان خانه خود مجموعه ای از مبل های شنی مدرن و اسپرت را برای خود داشته باشند تا استایلی جذاب را برای پذیرایی و یا اتاق خواب خود پدیدار آورند . همچنین علاوه بر زوجین ، امروزه این محصولات مورد توجه بسیاری از جوانان خوش ذوق قرار گرفته است که از نمونه های اسپرت ، خزدار و یا مخمل این محصولات در اتاق های خواب خود استفاده می کنند .

به طور کلی می توان گفت که در حال حاضر خرید مبل شنی برای داخل خانه بسیار رواج داشته است و از این رو سعی بر این داریم تا شما را بیشتر با این محصولات آشنا کنیم تا انتخابی آگاهانه داشته باشید و بتوانید مبل شنی مطابق با نیازهای خود را خریداری کنید . پیشنهاد می کنیم بسته به سبکی که برای سایر لوازم خانگی خود انتخاب کرده اید اقدام به انتخاب و مهیا کردن مبل شنی برای محیط خانه خود نمایید زیرا این محصول در نمونه های گسترده ای از نظر ابعاد ، ظرفیت و جنس بدنه در بازار موجود می باشند و به همین خاطر به راحتی می توانید آن ها را با سایر محصولات خانه خود ست کنید .

از نظر ظرفیت تعداد نفراتی که می توانند از این محصولات استفاده کنند باید بگوییم که مبل های شنی در ظرفیت ها یک نفره و دو نفره به صورت عمده در بازار عرضه می شوند اما نمونه های دیگری که به اسم تخت خواب شنی نیز شناخته می شوند در بازار وجود دارند که در ظرفیت های سه و چهار نفره می توانید از آن ها استفاده نمایید . تا حرف از ظرفیت نفرات استفاده کننده از این محصولات به میان است باید بگوییم که در هنگام خرید مبل شنی خانگی باید به قابلیت تحمل وزنی که به صورت استاندارد توسط شرکت سازنده عنوان شده است نیز توجه ویژه ای داشته باشید . بنابر تست های صورت گرفته باید بگوییم که در صورت استفاده درست و استاندارد از این محصولات ، عمر بسیار طولانی را از آنها شاهده خواهید بود و به راحتی می توانید سالیان سال از آن ها بهره مند شوید و لذت ببرید .

قابلیت تحمل وزن مبل های شنی در ظرفیت های یک نفره به صورت استاندارد 130 تا 150 کیلو گرم می باشد که این پارامتر برای مبل های شنی دو نفره به 250 تا 300 کیلو گرم نیز در نمونه های مختلف بسته به متریالی که در ساختار آن ها به کار گرفته می شود افزایش پیدا می کند . این میزان قابلیت تحمل وزن به خوبی می تواند افراد سنگین وزن را نیز بر روی خود نگهداری کند و در واقع می توان گفت که با خیالی راحت می توانید از آنها بدون محدودیت وزنی استفاده کنید و بهترین نتیجه گیری را شاهد باشید . گفتنی است که در بسیاری از مواقع به هنگام استفاده از مبل های شنی بالاتر از وزن مجاز نیز این محصولات به خوبی توانسته اند استحکام خود را به نمایش بگذارند ، اما توصیه ما این امر است که در حد مجاز از این محصولات استفاده کنید تا بیشترین طول عمر را از آن ها شاهد باشید .

جنس بدنه نیز از مهمترین پارامترهایی می باشد که در هنگام خرید مبل های شنی خانگی باید به آن توجه ویژه ای داشته باشید زیرا اصلی ترین فاکتور تعیین کیفیت ساخت محصول می باشد . اگر بخواهیم مبل های شنی را برحسب جنس بدنه آن ها نام ببریم باید بگوییم که شما با مبل شنی پارچه ای ، مبل شنی مخمل ، مبل شنی خزدار و مبل شنی چرم رو به رو هستید که بسته به سلیقه و همچنین ماهیت فضایی که در آن قصد استفاده از محصول را دارید باید دست به انتخاب یکی از این مدل ها بزنید . پرفروش ترین مبل های شنی خانگی به ترتیب نمونه خزدار ، مخمل ، پارچه ای و در نهایت چرمی می باشد . مبل شنی چرمی یکی از بهترین گزینه ها برای خانه هایی با فضای رسمی و یا محیط های اداری و دفتری می باشد زیرا استایلی جذاب و رسمی را برای محیط به خصوص در رنگبندی های مشکی و قهوه ای پدید خواهد آورد .

در خصوص مواد داخلی مبل های شنی باید بگوییم که در ساختار داخلی این محصولات از دو نوع متریال فوم خرد شده و الیاف خرد شده مخصوص استفاده می شود . هر دوی این متریال ها کیفیت ساخت بالایی دارند و عملکرد و استحکام فوق العاده ای را از خود به نمایش می گذارند اما وزن مبل شنی با مواد داخلی فوم خرد شده ، سبک تر از مبل شنی ساخته شده با الیاف می باشد . در خصوص قیمت مبل شنی خانگی باید بگوییم که اعلام قیمت در این مقاله که به صورت جمعی اقدام به بررسی این محصول کرده است امکان پذیر نمی باشد زیرا این محصولات بسته به جنس متریال استفاده شده در ساخت ، ابعاد و ظرفیت و همچنین برند سازنده ای که دارند قیمت های متفاتی را به خود اختصاص خواهند داد . برای استعلام دقیق قیمت مبل شنی کافیست همین حالا به دسته بندی مبل شنی از طریق منوی سایت مراجعه نمایید تا قیمت به روز شده را استعلام نمایید و علاوه بر آن جدیدترین مدل ها را مشاهده کنید .

تولیدی مبل شنی اینتکس تهران با سابقه فعالیت گسترده ای که در این زمینه دارد یکی از بزرگ ترین عرضه کنندگان مبل شنی در کشور می باشد . به همراه تمامی مدل های این مجموعه ، ضمانت کیفیت و خدمات پس از فروش ارائه می شود و عرضه مبل شنی ارزان قیمت و با کیفیت یکی از مزیت های خرید این این مجموعه به حساب خواهد آمد . همچنین همین حالا می توانید برای بهره مندی از مشاوره تخصصی و رایگان در خصوص خرید مبل شنی با شماره تلفن های موجود در بخش های مختلف سایت تماس بگیرید و بهترین تصمیم گیری را داشته باشید .