کاناپه بادی تخت شو یکنفره اینتکس

intex 68565NP

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,400,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تحمل وزن : 136 کیلوگرم ، برند : اینتکس ، همراه با برچسب مخصوص تعمیر ، رویه محصول از جنس جیر ، جنس بدنه : pvc ، کد محصول: intex 68565B

فیلم کاناپه بادی تخت شو یک نفره

کاناپه بادی تخت شو یکنفره محصولی از شرکت اینتکس می باشد که از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است. رویه این محصول از PVC جیر بوده و ضد تعریق می باشد. بخش داخلی نیز از لایه های متعدد ضخیمی ساخته شده که می تواند بدنه اصلی کاناپه را در بدون مشکل در کنار هم نگه دارد. لایه های داخلی نیز از PVC ضخیم تری ساخته شده اند که آن را در مسافرت یا در محل کار کاربردی تر می کند. در حالت کلی این کاناپه یک محصول شیک و مقاوم بوده که قابلیت استفاده طولانی مدت در شرایط عادی را دارا می باشد . با داشتن چنین کاناپه بادی سبک و پرتابل می توانید در هر جایی از خانه از داشتن چنین بستر نشیمن عالی برای استراحت کردن ، تماشای تلویزیون ، خوابیدن و ... استفاده نمایید . 

کاناپه های بادی در واقع جدید ترین و پیشرفته ترین نوع کاناپه ها هستند که با قابلیت تبدیل شدن به اشکال مختلف می تواند استفاده های متعددی از آن ها کرد . این محصولات با نام های دیگری چون کاناپه بادی چند کاره و کاناپه بادی سه کاره نیز شناخته می شوند . شرکت های زیادی در زمینه تولید کاناپه های بادیتخت شو فعال هستند ، بنابراین تنوع زیادی از این محصولات را می توانید در بازار مشاهده و خریداری کنید . در واقع کاناپه بادی تخت شو فوق برای یک نفر طراحی شده است اما اینتکس نمونه دو نفره همین مدل را نیز طراحی کرده است که می توانید آن را نیز از فروشگاه اینترنتی اینتکس خریداری کنید .

طراحی سه لایه و رویه مواج کاناپه بادی : کاناپه های بادی محصولاتی بی نظیر و جدیدی هستند که شرکت های مطرح و شناخته شده ای در زمینه تولید و فروش آن فعالیت می کنند . از این رو با خرید کاناپه بادی اصل نگرانی بابت کاناپه های خود نداشته باشید . از معروف ترین برند ها می توان به شرکت اینتکس اشاره کرد که در واقع تولید کننده کاناپه بادی تخت شو یکنفره فوق نیز می باشد . این شرکت برای تولید کاناپه فوق از طراحی سه لایه و رویه مواج استفاده کرده است که قصد داریم توضیحاتی را از این نظر به شما عزیزان ارائه دهیم . در واقع طراحی سه لایه همان لایه های قسمت میانی کاناپه است که می توانید با تا کردن و باز کردن آن ، محصول را به تخت بادی تاج دار یک نفره تبدیل کنید . این نوع طراحی چند لایه حتی در کاناپه های تک کاره نیز وجود دارد زیرا تو خالی بودن این محصولات و عدم استفاده از ساختار لایه بندی شده داخلی می تواند موجب آسیب پذیری بیشتر محصولات گردد ، بدین دلیل نیز شرکت اینتکس برای تولید اغلب محصولات بادی خود که ارتفاع بالایی داشته و قرار است وزن بالا را تحمل کنند از طراحی های چند لایه تولید می کنند ، این نوع طراحی ها در تولید محصولات بادی دیگر چون تخت بادی ، مبل بادی و دیواره استخر بادی نیز کاربرد دارند .

و اما از دیگر طراحی های استفاده شده در کاناپه بادی تخت شو یکنفره اینتکس می توان به رویه مواج محصول اشاره کرد . رویه مواج با نام های دیگری چون رویه برجسته یا کامفورت نیز شناخته می شوند . برخی از مشتریان بر این عقیده هستند که علت این نوع طراحی تنها جهت زیبایی کاناپه بادی می باشد ، اما در واقعیت این چنین نبوده ، بلکه استفاده از طراحی مواج باعث افزایش دوام کاناپه بادی ، فرم پذیری بسیار عالی محصول و همچنین ضد تعریق شدن سطح محصول خواهد شد . با توجه به اینکه سطوح برجسته می توانند بر اثر فشار بهتر است سطوح صاف منعطف شوند ، سطح کاناپه می تواند فرم بدن را به خود بگیرد ، بنابراین هر جا که بیشتر فشرده شود ، سطح محصول فرم بدن را می گیرد و مانع از وارد شدن فشار بر روی اندام ها خواهد شد . اینتکس از این طراحی برای تولید انواع تشک ها ، تخت ها ، مبل بادی ، تشک بادی روی آب و کاناپه های بادی خود استفاده کرده است . در واقع می توان گفت سطوح مواج محصولات بادی موجب طبی شدن محصول گردیده است .

دوام و کیفیت کاناپه بادی

دوام و کیفیت کاناپه بادی بسیار مهم است ، به گونه ای که ممکن است بسیاری از مشتریان به دلیل عدم آگاهی کافی از دوام و کیفیت کاناپه بادی از خرید آن ها صرف نظر می کنند . اما آیا واقعا کاناپه های بادی محصولاتی کم دوام و بی کیفیت هستند ؟ در ابتدا باید بدانیم که کاناپه های بادی محصولات یک بار مصرف نیستند و طول عمر بالایی را دارند چرا که شرکت های سازنده از بهترین اجناس برای تولید این محصولات استفاده کرده است . در بخش قبلی اشاره شد که اینتکس برای تولید کاناپه بادی از طراحی چند لایه استفاده کرده است ، این موضوع می تواند بیانگر کیفیت بالای محصولات باشد ، اما دلیل اصلی کیفیت بسیار بالا و دوام کاناپه بادی استفاده از اجناس درجه یک پی وی سی می باشد ، پی وی سی ها از معدود مواد پلاستیکی غیر شیمیایی و غیر سمی هستند که با محیط زیست سازگاری داشته و ضرری برای آن و حتی انسان ندارد ، بنابراین پوست شما در تماس با این جنس حساسیتی را نشان نمی دهد .

پی وی سی ها محصولاتی مقاوم و با کیفیتی هستند که حتی در نازک ترین لایه های خود به خوبی می توانند در برابر ضربه و فشار ، رطوبت ، سرما یا گرما ، نور افتاب و .... مقاوم باشد ، به همین دلیل هیچگونه عوامل محیطی نمی تواند به کاناپه بادی آسیب وارد کند ، طول عمر این محصولات بسیار بالا بوده و هیچگاه پوسیده یا نازک نمی شود ، اما به دلیل ساختار محصولات در برابر اجسام تیز و برنده آسیب پذیر است که بادی در نگهداری از محصول دقت کافی را داشته باشید . این کاناپه بادی یک نفره قادر است تا وزن 136 کیلوگرم را تحمل کند ، با توجه به میانگین وزنی هر فرد بالغ که چیزی در حدود 60 تا 70 کیلوگرم می باشد این کاناپه بادی یک نفره قادر است تا وزن دو فرد را تحمل کند ، این موضوع در واقع گویای دوام بسیار بالای محصول می باشد . این میزان توسط شرکت اینتکس مطرح شده است ، بنابراین با خیال راحت از کاناپه بادی خود استفاده کنید . ساختار لایه بندی شده و قدرت کشسانی بالای کاناپه بادی می تواند تا حدود بسیار زیادی از قدرت ضربه های وارده بر روی سطوح بکاهد .

آیا می توان از کاناپه بادی در سفر استفاده کرد ؟ با توجه به اینکه بیشتر محصولات بادی قابل استفاده در سفر هستند بسیاری از مشتریان این سوال را دارند که آیا می توان از کاناپه بادی در سفر استفاده کرد ؟ جواب سوال بله است ، چرا که محصولات بادی بیشتر حجمشان را باد تشکیل داده است ، بنابراین با خالی کردن باد آن ها می توانید محصول را در ابعاد بسیار کوچکتری جمع آوری کنید ، همچنین این محصول دارای وزن تنها 4.3 کیلوگرمی است که به شما اجازه خواهد داد تا به سادگی هر چه تمام محصول را جابجا و حمل کنید . با وجود وسیله نقلیه نیز به راحتی می توانید کاناپه بادی تخت شو یکنفره اینتکس را در داخل صندوق عقب ماشین قرار داده و با خود به سفر ها ببرید . با توجه به دوام و ویژگی هایی که در رابطه با جنس این محصول گفته شد ، شرایط مختلف جوی در محیط های بیرون مانند نور آفتاب و حتی رطوبت نیز به محصول آسیب وارد نمی کند ، بنابراین در دل طبیعت نیز می توانید از داشتن چنین محصولات بی نظیری نهایت استفاده را ببرید .

لازم به ذکر است که این کاناپه بادی فاقد پمپ باد برقی سرخود است بنابراین شما می توانید با انواع پمپ های باد دیگر که در بخش بعدی با آن ها آشنا خواهید شد جهت راه اندازی محصول خود استفاده کنید . داشتن پمپ باد سرخود در این محصولات می توانست مانع از استفاده راحت از آن ها در محیط های خارج از شهر که برق وجود ندارد بشود . شما می توانید به سادگی حتی این کاناپه بادی یک نفره را در چادر مسافرتی نیز راه اندازی و استفاده کنید . شما می توانید با اسکان در کنار رودخانه و یا جنگل از این کاناپه بادی برای تماشای مناظر و در شب برای استراحت کردن استفاده نمایید . لازم به ذکر است که بدنه این محصول ضد آب است بنابراین در مناطق شرجی و پر رطوبت نیز می توانید از کاناپه بادی استفاده نمایید . اما پس از استفاده بهتر است در اولین فرصت محصول را خشک کرده و جمع کنید .

انواع پمپ باد کاناپه بادی

در فروشگاه اینترنتی اینتکس انواع پمپ های باد محصولات بادی و همچنین کاناپه بادی طراحی شده است که شما می توانید به نسبت نیاز خود یکی از آن ها را خریداری کرده و با استفاده از آن ها محصول بادی خود را راه اندازی کنید . به طور کلی پمپ های باد به دو دسته برقی و غیر برقی تقسیم می شوند که هر یک از آن ها ویژگی های خاص خود را دارند . در دسته پمپ های باد برقی می توان به پمپ های شارژی ، فندکی و سیمی اشاره کرد که نمونه شارژی با قابلیت شارژ شدن می باشد و می توان بار ها از آن جهت راه اندازی محصول خود حتی در مواقعی که برق نیست استفاده نمایید . پمپ های باد فندکی قابلیت اتصال به جا فندکی ماشین داشته و با برق ماشین کار می کنند ، بنابراین اگر بیشتر در سفر هستید و از این محصولات در سفر استفاده می کنید پمپ های فندکی گزینه مناسبی برای شما خواهند بود . و اما پمپ های باد برقی سیمی مستقیما به برق وصل شده و بیشترین قدرت را در میان انواع پمپ ها دارند ، از این پمپ ها نمی توان در محیط های خارج از شهر استفاده کرد . اما در سری پمپ های باد غیر برقی می توان به پمپ های باد دستی و پدالی اشاره کرد . پمپ های دستی با کمک دست و پمپ های پدالی با کمک پا کار کرده و هیچ نیازی به انرژِی الکتریسیته ندارند . توصیه ما برای کسانی که از این محصولات در سفر استفاده می کنند پمپ های باد دستی ارزان قیمت می باشد .

چگونه کاناپه بادی خود را تعمیر کنیم ؟ در مواقعی که به درستی از کاناپه بادی تخت شو خود استفاده نکنید ممکن است شاهد آسیب هایی بر روی بدنه این محصولات باشید ، با توجه به بادی بودن محصولات و بدنه های لازک پی وی سی محصول ، کاناپه های بادی در برخورد با هر گونه شئ تیزی مانند فلزات ، شاخ و برگ درخت ، سنگ ریزه های تیز ، خرده شیشه و هر چیز دیگری آسیب ببینند ، بنابراین لازمه آن استفاده صحیح از کاناپه بادی و مراقبت صحیح از محصول می باشد . ممکن است آسیب دیدگی های ایجاد شده تنها یک سوراخ ریز باشد ، گاهی نیز وسعت آسیب دیدگی بالا بوده و موجب پارگی کاناپه ، یا آب شدن بدنه در مجاورت را حرارت بالا باشد ، نمونه آسیب هایی که به صورت سوراخ های ریز و تقریبا درشت هستند قابل تعمیر می باشند ، بنابراین نگران سوراخ شدن کاناپه بادی نباشید چرا که با استفاده از برچسب های تعمیراتی مخصوص که توسط شرکت اینتکس ارائه شده است می توانید محصولات خود را به بهترین شکل ممکن تعمیر نمایید . لازم به ذکر است که برچسب های تعمیراتی به صورت بسته توسط فروشگاه به فروش می رسد اما تعدادی از برچسب ها در کنار محصول وجود دارد که می توانید از آن ها استفاده نمایید . اما برای نیاز بیشتر می بایست این بسته ها را که شامل برچسب و چسب مخصوص مایع می باشد را از فروشگاه تهران اینتکس سفارش دهید .

برای تعمیرات کاناپه در ابتدا باید قسمت آسیب دیده را یافته و برای عدم گم کردن آن ، محل آسیب دیده را علامت گذاری کنید . ممکن است برخی از سوراخ شدگی ها بسیار ریز باشد ، بنابراین نیاز است تا با استفاده از کف صابون و یا تشت آب ، قسمت سوراخ شده کاناپه را یافته و آن را علامت گذاری کنید . برای یافتن در ابتدا می بایست کاناپه را کمی باد کنید و سپس قسمت های مشکوک را آغشته به کف صابون کرده و یا داخل آب فرو ببرید ، سپس با فشردن بدنه کاناپه در صورت ایجاد حباب و خروج باد از بدنه کاناپه می توانید محل آسیب دیده را شناسایی کنید . تکه از برچسب تعمیرات را برداشته و آغشته به چسب مخصوص کنید ، سپس آن را بر روی محل آسیب دیده بچسبانید ، دقت داشته باشید که نباید محصول خیس باشد ، بنابراین اگر از تشت آب یا کف صابون استفاده کرده اید بهتر است بگذارید تا بدنه خشک شود . پس از چسباندن برچسب آن را به مدت بیست و چهار ساعت به طرق دلخواع خود تحت فشار قرار دهید تا به خوبی بچسبد .

 نوعخانگی، مسافرتی
 تحمل وزن 136 کیلو گرم
 طول 221 سانتی متر
 عرض 107 سانتی متر
 ارتفاع 66 سانتی متر
 جنس رویه PVC مخمل 
 جنس بخش کناری PVC مخملی
 جنس کف PVC دولایه
 پمپندارد
 نوع پمپ-
نوع کاناپهیک نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 4.3 کیلوگرم
 دارای سطح نشیمنگاه موازی
 ضد تعرق
قابلیت تبدیل به تخت و مبل و تشک
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

کاناپه های بادی محصولاتی هستند که می توانند در هر شرایط بسیاری کاربردی باشند. طراحی این دسته از کالاها که به دست مهندسان شرکت اینتکس صورت گرفته با تمامی محصولات متفاوت بوده و با ظرافت خاصی صورت گرفته است. از این رو می تواند در شرایط مختلفی آنها را مورد استفاده قرار داد. به علاوه قیمت یک کاناپه بادی چه در ابعاد یک نفره و چه در ابعاد دو نفره بسیار ارزان تر از کاناپه های لوکس بازار است در حالی که با یک محصول بادی با ویزگی های منحصر به فردی که دارد می توان تمامی ویژگی های یک مبل تخت خواب شو یا کاناپه تخت خواب شو را در یک جا جمع کرد که در نوع خود فوق العاده است. کاناپه بادی یک نفره اینتکس نیز از محصولات جدید اینتکس می باشد که بنا به درخواست مشتریان به رنگ مشکی تولید و ساخته شده است. مدل سابق این محصول از رویه با طرح متفاوت با رنگ مشکی ساخته شده بود که در مدل سال 2013 با رنگ یشمی و رویه موازی همراه شد. اکنون نیز مدل 2013 با رنگ مشکی ساخته شده که مشتریان بسیاری از سراسر دنیا درخواست تولید آن را برای شرکت اینتکس ارسال کرده بودند. در بدو ورود این محصول به بازار استقبال بسیار خوبی از آن به عمل امد و اکنون نیز پس از زمان اندک عرضه جهانی ان شاهد فروش این محصول در تهران اینتکس هستیم. از این رو بر خود دانستیم تا توضیحات جامع تری را در مورد این محصول تحت عنوان نقد و بررسی آن منتشر کنیم. در ادامه با ما همراه باشید.

جنس بدنه و کیفیت ساخت : در محصولات بادی کیفیت محصول و ضخامت لایه از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است چرا که با طول عمر آن رابطه مستقیمی دارد و بزرگ ترین تفاوت میان محصولات با برند اصلی و محصولات بی کیفیت متفرقه بازار هستند. خوشبختانه این محصول اینتکس در رده کیفی الف بوده و بدون شک رضایت شما را به همراه خواهد داشت. بدنه اصلی این کاناپه بادی از لایه های متعدد PVC که از انواع مختلف بوده ساخته شده است. بخش رویه این کاناپه بادی از PVC مخملی و درون آن نیز از دو لایه PVC براق با ضخامت زیاد و متوسط ساخته شده، قسمت کناری لایه رویه از یک لایه کمتر در مقایسه با رویه تشکیل شده است. اما بخش زیرین از ساختار کاملا متفاوتی بهره مند می باشد. رویه آن کاملا مات بوده و جیر نمی باشد. لایه رویه و لایه های داخلی آن از PVC های رایج ضخامت بیشتری دارد تا در برابر فشار، ضربه و اشیاء تیز مقاومت بیشتری داشته باشد.

طراحی

این محصول بدون شک یکی از زیباترین کاناپه های بادی تولید شده تا به امروز است چرا که طی گذر زمان ایراد های طراحی برطرف شده و توسط شرکت با تجربه اینتکس تولید شده. طرح رویه نشیمنگاه و پشتی به صورت موازی عرضی بوده و کاملا ضد تعریق می باشد. لایه های موازی عرضی جریان هوا را از خود عبور می دهند و باعث می شوند حس راحت تری حین استفاده به شخص منتقل شود. دسته های این کاناپه با شیب ملایم خود راحتی بسیاری دارند که آن را برای استفاده طولانی مدت مناسب می سازد. قسمت های نشیمنگاه و پشتی دارای سه محفظه باد جداگانه بوده و با بدنه اصلی در مجموع چهار محفظه باد دارد که در این نوع با سوراخ شدن هر کدام از محفظه ها صدمه کمتری به بدنه ان وارد خواهد شد. در طراحی این محصول سعی شده تا ظاهری مشابه مبل های تخت شو چرم و سنتی داشته باشد. 

ابعاد و وزن

ابعاد و وزن بزرگ ترین برتری یک محصول بادی د مقایسه سایر محصولات به حساب می آید که حمل آن را ساده تر می کند و راحتی بیشتری را به همراه دارد. این کاناپه بادی نیز از این قائده مستثنی نبوده و با ابعاد کوچک و وزن بسته بندی بسیار کمی که دارد می تواند راحتی در حد یک محصول رده بالای چرمی را به ارمغان آورد. طول و عرض این محصول به ترتیب برابر با 221 و 107 سانتی متر می باشد و ارتفاع ان در بالا ترین قسمت نیز برابر با 66 سانتی متر است. ارتفاع قسمت نشیمنگاه حین استفاده به عنوان کاناپه 44 و ارتفاع حالت تشک آن نیز 22 سانتی متر می باشد که برای استفاده یک شخص کاملا مناسب محسوب می شود. تحمل وزن نیز از اهمیت بالایی برخوردار است چراکه بدون تحمل وزن بالا استفاده از کاناپه کاربرد خاصی نخواهد داشت. این کاناپه می تواند تا  136 کیلو گرم وزن را تحمل کرده و بازه سنی گستره ای را برای استفاده پوشش دهد.

کاربرد کاناپه بادی

جدید ترین محصول اینتکس در قسمت کاناپه های بادی نیز کاربردی مشابه کاناپه های پیشین این شرکت دارد. این محصول را می توان در شرایط متفاوتی استفاده کرد. بزرگ ترین استفاده آن را می توان در درون منزل دانست. در این حالت شما می توانید یک کاناپه با کیفیت که در زمان های عدم نیاز آن را جمع کرده و در قفسه قرار دهید، داشته باشید. استفاده دوم از این محصول در مسافرت است که با داشتن یک پمپ باد شارژی یا پمپ باد دستی می توان آن را در کمتر از چند دقیقه باد و استفاده کرد. کاربرد بعدی این محصول مربوط به استفاده از آن در محل کار است که می تواند گزینه مناسبی برای یک کاناپه بادی در طول روز و یک تخت در زمان های استراحت یا کل شب باشد. آخرین استفاده این محصول نیز مربوط به صرفه جویی در خریدی اسباب اضافه برای دو منزل می باشد که با قابلیت حمل ساده این کاناپه می توان در هر محلی که قصد استفاده از آن را دارید در کمتر از 5 دقیقه آن را نصب کرده و استفاده کنید.

روش نصب کاناپه بادی : برای نصب این کاناپه بادی ابتدا می بایست محل مشخصی برای قرار گیری آن که عاری از هر گونه شئ تیز یا حتی سنگ ریزه باشد را انتخاب کنید. در حین باز کردن بسته بندی نیز دقت کنید تا چاقو یا ابزاری که برای بریدن چسب بسته بندی از آن استفاده می کنید در بدنه ان فرو نرود و موجب سوراخ شدن آن نشود. در از توجه به این نکات می توانید با خیال راحت تری کاناپه را نصب کنید.. در اولین مرحله کاناپه را به صورت کامل در محل پهن کرده و دریچه های آن را باز کنید. سپس تمامی محفظه های باد آن را یک به یک از بدنه اصلی تا نشیمنگاه های آن باد کنید تا به حالت قابل مشاهده در تصویر تغییر شکل دهد. نصب این محصول در حالت کلی کمتر از 5 دقیقه زمان می برد و استفاده از آن نیز نیاز به آموزش خاصی ندارد. 

روش نگهداری از کاناپه بادی یک نفره

برای طول عمر بیشتر این کاناپه بادی لازم است چند نکته را رعایت کنید. اولین نکته که بدون شک تا این قسمت از نقد و بررسی برای شما کاملا مشخص شده است عدم برخورد اشیاء تیز بوده که به کاناپه بادی شما صدمه وارد می کنند. البته ایرادات وارد شده در این حالت را به سادگی می توان با استفاده از برچسب تعمیرات بر طرف کرد. مورد بعدی صدمات ناشی از پریدن بر روی کاناپه است. دقت داشته باشید که به هیچ وجه نباید بر روی کاناپه و سایر محصولات بادی در این دسته بندی پرش کنید. محصولات ویژه پرش در قسمت تشک بادی جامپینگ قرار داده شده اند که مقاوت بسیار بالا تری در مقابل پرش دارند. با پریدن بر روی کاناپه بادی ممکن است لایه های داخلی آن از هم جدا شده و موجب تغییر حالت کاناپه شود. در این حالت تعمیر آن ممکن است میسر نباشد. برای جلوگیری از پوسیدگی بدنه نیز می بایست در ابتدا از استفاده دائم کاناپه در مقابل نور مستقیم خورشید پرهیز کنید و برای نرم شدن بدنه نیز از روغن استفاده کنید تا باعث پوسیدگی در حین تا شدن قسمت های آن نشود. 

در صورتی که قصد خرید یک کاناپه بادی داشته باشید می توانید این کاناپه را نیز به عنوان برترین محصول یک نفره تولید شده توسط اینتکس در نظر داشته باشید. محصولی که کیفیت فوق العاده بالا در کنار طراحی زیبایی داشته و می تواند تمام نیاز های شما را در مورد یک کاناپه بر طرف کند.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...