چادر مسافرتی 4 نفره Opera Black II

KR8TE0203

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
5,400,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر مسافرتی 4 نفره Opera Black II محصولی حرفه ای و شیک که ساخته شده از بهترین جنس بدنه از پلی یورتان با روکش UPV و تفلون که از ضخامت بالاتری نیز بهره می برد. این کالا یکی از بهترین نوع چادر های مسافرتی شرکت کووآ بوده که به دلیل ضد آب بودن، مقاومت در برابر کشش، مقاومت در برابر پارگی، سایش در برابر اشیای مختلف و ... قابل استفاده در سفر های مختلف خواهد بود. علاوه بر این از این چادر می توان در هوای کوهستانی نیز به دلیل ایجاد فضای گرم در داخل استفاده استفاده کرد. ارگونومی ساخت این چادر بسیار حرفه ای بوده که می تواند به خوبی تا 2 نفر دیگر را نیز در خود جای دهد. البته یک ویژگی بسیار خوبی که این چادر دارد قابلیت افزایش فضای آن بوده که به نوعی یک سایه بان بزرگ را برای مصرف کنندگان به ارمغان می آورد.

نوع عصایی
 طول 580 سانتی متر
 عرض 475 سانتی متر
 ارتفاع 220 سانتی متر
 ظرفیت 4 نفره
 جنس بدنه پلی یورتان (PU)
 جنس پایه ها آلومینیوم
 اتوماتیک 
 هواکش 
 ضد آب 
 تعداد پنجره 3
 سایر ویژگی ها ساخت شرکت کووآ
 ظرفیت دراز کش 4 نفر
 قابلیت راه اندازی سریع
 اقلام همراهساک حمل ، دفترچه راهنما

یکی از بهترین تولید کنندگان چادر های مسافرتی و کمپینگ شرکت کووآ می باشد که سابقه ی طولانی و موفقی در این زمینه دارد و محصولات با کیفیت و با مقاومت بالایی تولید می کند و می توان با اعتماد کامل این محصولا را خریداری نمود . چادر مسافرتی 4 نفره کووآ محصولی با کیفیت از این شرکت می باشد که در ادامه به بیان مزایا و معایب آن خواهیم پرداخت .

طراحی و ارگونومی ساخت

طراحی این چادر مسافرتی یکی از برترین طراحی ها در کل شرکت ها بوده و محولی کاملا متفاوت و ویژه از سوی این شرکت می باشد که دارای ویژگی های خاص می باشد . ترکیب رنگ خاکستری و شیری و سفید جلوه ی خاصی به محصول بخشیده است و زیبایی محصول را دوچندان کرده است . در قسمت روبرویی این چادر درب ورودی بسیار بزرگی را مشاهده می کنید که با باز کردن قسمت دیگر این چادر می توانید تعداد دربا ها را به عدد دو برسانید که عمل رفت و آمد و همچنین تبادل هوا را به خوبی انجام می دهد . همچنین این دربا های ورودی دارای توری مخصوص برای جلوگیری از ورود حشرات به داخل چادر می باشند که از امتیاز های این محصول محسوب می شود . همچنین این چادر دارای 3 عدد پنجره می باشد که این پنجره ها نیز دارای توری های مخصوص برای جلوگیری از ورود حشرات می باشند . همچنین این چادر دارای دو عدد سایبان می باشد که می توانید از آن برای روزهای آفتابی استفاده کنید تا از تابش مستقیم آفتاب جلوگیری کند . در قسمت بالایی این چادر نیز دو عدد هواکش وجود دارد که می توانید از آن برای رد و بدل کردن هوا استفاده کنید . 

جنس بدنه

بدنه ی این چادر مسافرتی از پلی یورتان می باشد . همچنین این چادر دارای روکش upv و همچنین تفلون می باشد که این روکش ها در برابر آفتا و اشعه ی فرابنفش مقاومت خوبی از خود نشان می دهند و آنها را دفع می کنند . همچنین بدنه ی پلی یورتان این چادر کاملا ضدآب بوده و می توان از آن در شرایط جوی مختلف و در روزهای بارانی استفاده نمود و مشکلی برای شما پیش نخواهد آمد . سقف این چادر نیز به صورت شفاف می باشد و می توانید در شب از آن برای مشاهده ی آسمان و ستارگان استفاده کنید . این ویژگی در کمتر محصولاتی دیده می شود و از مزیت های مهم این محصول محسوب می شود . پایه های این چادر نیز آلومینیومی بوده و قابلیت انعطاف پذیری بالایی دارند و می توان از آنها در مناطق کوهستانی و ارتفاعات نیز استفاده کرد . به کمک میخچه های مخصوص و طناب نیز می توانید چادر را به زمین متصل کنید تا در برابر باد و طوفان آسیبی نبیند و بتوانید با خیال آسوده در آن استراحت کنید . 

ابعاد و ظرفیت

چادر مسافرتی 4 نفره کووآ دارای 580 سانتی متر طول ، 475 سانتی متر عرض و همچنین 220 سانتی متر ارتفاع می باشد که ارتفاع بسیار مناسبی برای یک چادر مسافرتی 4 نفره می باشد . این چادر مناسب برای 4 نفر به صورت درازکش ساخته شده است که البته با توجه به اندازه ی آن افراد بیشتری می توانند از آن استفاده کنند و مشکلی بابت فضا برای شما پیش نخواهد آمد . از تمامی فضای این چادر نیز به خوبی و مهندسی استفاده شده است و فضای اضافی بر روی آن مشاهده نمی کید . همین مدیریت فضا و ابعاد موجب این شده است تا این چادر نسبت به امکاناتش وزن معقولی نیز داشته باشد و بتوان آن را به راحتی به هر مکانی انتقال داد و از آن استفاده نمود .  

نحوه راه اندازی و مراقبت

برای راه اندازی این محصول می بایست آن را بر روی سطحی صاف قرار داد و نسبت به برپا نمودن آن اقدام کنید . برای اطمینان بیشتر و ایمنی بیشتر نیز محل های مخصوصی برای قرار دادن میخ های اطمینان و همچنین اتصال طناب به زمین برای جلوگیری از برهم خوردن تعادل چادر قرار داده شده است . زمان لازم برای برپا نمودن چادر و جمع کردن آن حدود 2 دقیقه می باشد و نیاز به دانش خاصی ندارد و می توان به کمک دفترچه ی راهنمایی که همراه این محصول وجود دارد آن را برپا نمود . برای مراقبت از این محصول نیز می بایست از وارد شدن ضربه های شدید به بدنه ی چادر جلوگیری کنید تا آسیبی به بدنه ی آن وارد نشود . البته بدنه ی این چادر ضدفرسایش می باشد اما در صورت برخورد شدید سنگ و یا اشیاء تیز ممکن است دچار پارگی شود و مشکل ساز شود . البته در صورت بروز مشکل نیز می توانید آن را تعمیر کنید و از آن استفاده کنید . 

جمع بندی

چادر مسافرتی 4 نفره کووآ محصولی با کیفیت ، مهندسی و زیبا می باشد که دارای امکانات زیاد و همچنین فضای بزرگ می باشد که می توان با خیال راحت از آن استفاده نمود . برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره این محصول و یا محصولات دیگر می توانید با همکاران ما در شرکت تهران اینتکس تماس برقرار کنید تا شما را راهنمایی کنند . 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...