چادر مسافرتی 4 نفره Foxriver DX

KL8TE0205

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
11,200,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر مسافرتی 4 نفره کمپینگ مدل KL8TE0205 محصولی با کیفیت و مقاومت بالا از شرکت کووآ برای انواع سفر های مختلف زمستانی و تابستانی که ساخته شده از جنس پلی یورتان به همراه روکش UPV و تفلون بوده که در برابر آب و نفوذ باران بسیار مقاوم خواهد بود. همچنین این چادر از ارگونومی بسیار خوبی ساخته شده که می تواند تعادل لازم را برای این چادر در هنگام وزش باد حفظ کند. همچنین وجود 2 درب و 2 پنجره در این محصول به همراه پشه بند نیز از ویژگی های خوب این کالا بوده که از ورود حشرات جلوگیری به عمل می آورد. اما فریم های این چادر به صورت آلومینیومی بوده و در برابر شرایط جوی مختلف مقاوم (ضد زنگ) خواهد بود. در کل این چادر را می توان در هر نوع سفری حتی با ظرفیت بالاتر نسبت به ظرفیت نام برده شده به کار برد.

  • چادر مسافرتی Foxriver DX کووآ
  • 230 * 310 * 595 سانتی متر
  • فریم های آلومینیومی
  • دارای 2 درب و 2 پنجره
  • ظرفیت: 4 الی 5 نفر
  • کد محصول: KL8TE0205

شرکت کووآ یکی از تولید کنندگان چادر های مخصوص کمپینگ و مسافرت های طولانی می باشد که محصولات این شرکت دارای کیفیت بسیار بالا بوده و مقاومت بالایی در برابر آب و وزش باد دارند که در ادامه این بررسی به آن خواهیم پرداخت . چادر مسافرتی 4 نفره Foxriver DX نیز یکی از محصولات این شرکت می باشد که در ادامه به توضیح درباره آن و بیان مزایا و معایب آن خواهیم پرداخت . 

طراحی و ارگونومی ساخت

طراحی این چادر مسافرتی کووآ از طراحی های ویژه ی این شرکت می باشد و این طراحی سبب این شده است تا علاوه بر عامه پسند بوده چادر ، به یک محصول زیبا تبدیل شود و توجه هر کسی را به سمت خود جلب کند . این چادر مسافرتی کووآ دارای دو درب ورودی بزرگ می باشد که این دربا ا دارای توری های مخصوصی نیز می باشند که به کمک آنها می توانید از ورود حشرات و گرد و خاک به داخل چادر جلوگیری کنید . همچنین دو پنجره بزرگ این محصول به رد و بدل شدن هوا و همچنین وارد شدن نور به داخل چادر کمک بسزایی می کند . در قسمت جلویی این محصول نیز سایبان بزرگی وجود دارد که به کمک میله های مخصوصی نصب می شوند و علاوه بر بیشتر کردن فضای چادر ، از تابش مستقیم نور خورشید به داخل چادر جلوگیری می کند . این پنجره ها نیز دارای توری های مخصوصی می باشند که از ورود حشرات به داخل چادر جلوگیری می کنند . در قسمت بالایی این چادر نیز محل های مخصوصی برای متصل کردن طناب های اطمینان به زمین وجود دارد که به کمک آن ها می توانید تعادل چادر را در روز هایی که باد شدید در حال وزیدن است حفظ کنید . همچنین در قسمت های پایینی این چادر محل های مخصوصی برای قرار دادن میخ های مخصوص برای متصل کردن چادر به زمین وجود دارد که می توانید برای حفظ تعادل چادر از آنها استفاده کنید . 

جنس بدنه

بدنه ی تمامی محصولات کووآ از مواد اولیه درجه یک ساخته می شوند و بدنه ی این محصولات در مقایسه با سایر چادر های مسافرتی دارای مقاومت بالاتری بوده و می توان با اطمینان خاطر از آنها استفاده نمود . بدنه ی چادر مسافرتی 4 نفره Foxriver DX از پلی یورتان و روکش UPV می باشد که به سبب ایتفاده از این نوع پارچه و لایه ی تفلونی استفاده شده در این چادر مقاومت آن در برابر ضربه و آب و باران را دو چندان نموده است و می توانید با خیال راحت در روز های بارانی از این چادر استفاده کنید . بدنه ی این چادر به گونه ای طراحی شده است که می توان از آن در تمامی شرایط جوی استفاده نمود . استفاده در کوهستان و فضاهای برفی و یا مناطق بارانی به بدنه ی این محصول آسیبی وارد نمی کند . البته در رابطه با مراقبت از این محصول نیز چند نکته وجود دارد . فریم های کشیده شده در اطراف این چادر نیز از جنس آلومینیوم می باشد که مقاومت بالایی در برابر فشار داشته و کاملا انعطاف پذیر می باشند و می توانند مقاومت چادر را دوچندان کنند . 

ابعاد و ظرفیت

چادر مسافرتی 4 نفره کووآ دارای 595 سانتی متر طول ، 310 سانتی متر عرض و 230 سانتی متر ارتفاع می باشد که می توان گفت اندازه ی بسیار بزرگتر از نیاز 4 نفر می باشد . این ابعاد بزرگ و مناسب از ویژگی های کم نظیر این محصول در چادر های مسافرتی می باشد . می توان گفت به خوبی از تمامی فضای این چادر استفاده شده است و قسمت اضافی بر روی این چادر مشاهده نمی کنید . ظرفیت 4 نفره ی این چادر را می توان مناسب برای 5 تا 6 نفر دانست . البته ظرفیت این چادر بستگی به مدیریت فضای شما دارد . ظرفیت استانداردی که شرکت برای این چادر در نظر گرفته است 4 نفر می باشد که ما در تست ها و استفاده هایی که انجام دادیم این چادر فضای بسیار بزرگتری را در اختیار شما قرار می دهد . در داخل این چادر نیز جیب مخصوصی تعبیه شده است که می توانید از آن برای قرار دادن وسایل خود استفاده کنید که این از ویژگی های این چادر محسوب می شود تا فضای بیشتری را در اختیار شما قرار دهد . 

نحوه راه اندازی و مراقبت

برای راه اندازی این محصول می بایست پس از خارج کردن محصول از جعبه ی خود بر روی سطحی صاف قرار دهید و اقدام به برپا نمودن آن کنید . زمان لازم برای انجام این کار حدود 1 دقیقه می باشد و زمان مورد نیاز برای جمع کردن چادر نیز همین مقدار می باشد . راه اندازی این محصول نیز نیاز به مهارت خاصی نداشته و می توانید به راحتی این محصول را به راحتی برای استفاده آماده کنید . به کمک طناب و میخ های مخصوصی که همراه محصول وجود دارد نیز می توانید چادر را به زمین متصل کنید تا در مواقعی که باد شدید در حال وزیدن است چادر ثابت بماند و بتوانید از آن استفاده کنید . مراقبت از این محصول نیز کار دشواری نبوده و می بایست ار پاره شدن بدنه ی آن جلوگیری کنید . البته در صورت بروز مشکل نیز می توانید به راحتی آن را تعمیر کنید و از آن استفاده کنید . همچنین می بایست از شکستن پایه های این محصول جلوگیری کنید زیرا در این صورت ممکن است چادر شکل خود را از دست بدهد . 

جمع بندی

چادر مسافرتی 4 نفره Foxriver DX کووآ یک محصول ایده آل برای کسانی که یک چادر حرفه ای برای سفر های طولانی مدت و یا کوهستان نیاز دارند می باشد که می تواند تمام نیاز های این افراد را برآورده کند . بدنه ی پلی یورتان ، ارتفاع زیاد ، همراه داشتن میخ و طناب های مخصوص برای متصل کردن محصول به زمین و همچنین داشتن جیب داخلی برای قرار دادن وسایل خود از ویژگی های این محصول به شمار می رود .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...