چادر مسافرتی سایانا 6 نفره نارنجی

sayana-001

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,050,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر مسافرتی سایانا 6 نفره نارنجی یکی از چادر مسافرتی هایی است که شرکت تهران اینتکس این بار ان را به تازگی روانه بازار کرده است و پس از ان نیز در مدت زمان کوتاهی این محصول توانست رضایت مشتریان را کسب کند. در همین رابطه نیز می توان عنوان کرد که اولین نکته این محصول بحث رنگ بندی ان است که رنگ اصلی ان نارنجی بوده و قسمت هایی از سقف و درب این چادر مسافرتی هم با رنگ زرد تولید و عرضه شده است. هم چنین این محصول دارای ابعاد استاندارد و مناسبی هم می باشد که قطعا برای استفاده شش نفر به صورت هم زمان و درازکش مناسب و ایده ال است. بهره مندی از قابلیت ضد اب بودن نیز از دیگر مواردی است که می توان در خصوص این چادر مسافرتی به ان اشاره کرد که باعث شده تا در زیر بارش باران هم بدون نگرانی از این محصول بتوانید بهره مند شوید. هم چنین می توان به این مسئله هم اشاره کنیم که بهره مندی از روش نصب و راه اندازی اتوماتیک این چادر مسافرتی نیز سبب سهولت در راه اندازی و عدم اتلاف وقت بیش از اندازه شما شود که یک ویژگی مناسب خصوصا در مسافرت های شما خواهد بود. این چادر مسافرتی زیبا هم اکنون با کیفیت عالی از تنها فروشگاه معتبر اینتکس در ایران قابل خرید خواهد بود.

 نوع عصایی
 طول 240 سانتی متر
 عرض 210 سانتی متر
 ارتفاع 150 سانتی متر
 ظرفیت 6 نفره
 جنس بدنه پارچه شمعی برزنتی
 جنس پایه ها آلومینیوم
 اتوماتیک 
 دوپوش 
 ضد آب 
 تعداد پنجره 3
 سایر ویژگی ها ساخت شرکت تهران اینتکس
 ظرفیت دراز کش 6 نفر
 دارای کیفیت بالا در ساخت بدنه
 اقلام همراهساک حمل ، دفترچه راهنما ، میخ و طناب نصب

چادر مسافرتی سایانا 6 نفره نارنجی

برای خرید چادر مسافرتی شرایط گوناگون و عوامل متعددی وجود دارد که با در نظر گرفتن هر یک از ان ها می توانید به سادگی یک خرید هوشمندانه را داشته باشید. در همین خصوص نیز یکی از همین شرایط بحث ظاهری و رنگ بندی چادر می باشد که یکی از چادر های مسافرتی زیبایی که به تازگی تولید و عرضه شده است ، چادر مسافرتی سایانا 6 نفره نارنجی خواهد بود. بهره مندی از رنگ نارنجی در کنار رنگ زرد سبب شده تا این محصول یک جلوه زیبا به خود بگیرد که در این مطلب به ان خواهیم پرداخت.....

نوع طراحی و ساختار

بحث طراحی و ساختار یک چادر مسافرتی همان طور که اشاره کردیم یکی از مهم ترین عواملی است که باعث می شود تا شما بتوانید خریدی خوب و معقول را داشته باشید. در همین راستا باید عنوان کرد که اولین خصوصیت این چادر بحث ساختار و ارگونومی شکل گیری این محصول می باشد که با بهره گیری از ظاهر مستطیلی شکلی که دارد باعث شده تا یک ساختار معقول را مشاهده کنیم. بحث بعدی پس از این مورد به رنگ بندی این چادر تعلق می گیرد که قطعا یک مورد بسیار مهم دیگر در انتخاب و مشاهده کاربران به شمار خواهد رفت. به همین منظور همان طور که در ابتدای این مطلب به ان اشاره شد رنگ اصلی این چادر مسافرتی نارنجی رنگ است و بخش هایی از این محصول که شامل درب ، سقف و پنجره های این چادر می شود نیز از رنگ زرد شکل گرفته است. نکته مهم دیگر در خصوص این چادر شیوه دوخت و نوع دوخت نامرئی این محصول می باشد که شرکت سازنده سعی کرده تا از بهترین نوع نخ و بهترین ظاهر ممکن در طراحی این محصول بهره گرفته و به گونه ای این چادر را تولید کند که شما از دوخت ان هیچ گونه اثری نبینید و این عامل باعث نشود که زیبایی های این محصول خدشه دار شود. البته بحث فریم های این چادر مسافرتی هم یکی دیگر از مواردی است که باید به ان اشاره کنیم که به صورت استاندارد و با حفظ زیبایی های این محصول تولید و بر روی بدنه این چادر نقش بسته است.

کیفیت و جنس بدنه

پس از مشاهده این محصول و ظاهر زیبای ان قصد داریم تا به بحث کیفیت این چادر هم اشاره کنیم که قطعا عاملی اساسی و مهم خواهد بود چرا که اگر محصول شما از کیفیت لازم برخوردار نباشد ، شما نمی توانید مدت زمان زیادی را از ان محصول استفاده کرده و مجبور به خرید و تهیه مجدد یک چادر دیگر خواهید شد. به همین منظور باید عنوان کنیم که این چادر مسافرتی با بهره گیری از بدنه ای با جنس پارچه شمعی برزنتی باعث شده تا یک کیفیت بی نظیر را شاهد باشیم. در همین خصوص نیز باید عنوان کرد که این جنس باعث شده تا شما از بابت ضد اب بودن این محصول هم خیالتان راحت شود زیرا این پارچه از عبور و نفوذ اب به داخل چادر مسافرتی تا حدود بسیار زیادی ممانعت کرده و از خیس شدن بخش های داخلی چادر جلوگیری می کند.

ویژگی های چادر مسافرتی

یکی از ویژگی های خوبی که این محصول دارا می باشد و همین امر هم در زمان و وقت شما صرفه جویی کرده و هم باعث می شود تا شما برای راه اندازی این محصول کار سختی در پیش نداشته باشید ، بحث راه اندازی اتوماتیک این کالاست که شما می توانید پس از خارج کردن این چادر مسافرتی از داخل بسته بندی در کوتاه ترین زمان ممکن با استفاده از فریم های این محصول و باز کردن ان ها ، کاری کنید که این چادر در سریع ترین زمان ممکن شکل کامل به خود بگیرد. پس از انجام این فرایند حال می توانید از داشتن این محصول لذت برده و در داخل ان به استراحت بپردازید. البته جمع کردن این چادر مسافرتی هم کاری اسان است که در مدت زمان بسیار کوتاهی انجام خواهد شد. البته جهت انجام درست این کار نیز می توانید اموزش های لازم در داخل دفترچه راهنمای این چادر مسافرتی را هم مطالعه کنید.

جمع بندی

چادر مسافرتی سایانا 6 نفره نارنجی یک محصول زیبا و دیدنی است که با بهره مندی از ساختار استاندارد ، کیفیت بالای ساخت و تولید ، بهره مندی از قیمت ارزان و تخفیف ویژه و هم چنین ضمانت اصالت کالا باعث شده تا این محصول قابل خرید از سایت نمایندگی مرکزی اینتکس بوده و یک پیشنهاد شگفت انگیز به شمار رود.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...