چادر مسافرتی دو نفره ونگو

Vango Mistral 200

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
4,500,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر مسافرتی دو نفره ونگو مدل Mistral 200 یکی از برترین چادرهای مسافرتی برند ونگو انگلستان برای کوهنوردی می باشد که در همان ابتدای ورود به بازارهای جهانی توانسته است جای خود را در میان هواداران کمپینگ و کوهنوردی باز کند . این چادر مسافرتی دارای یک عدد سایبان در بخش جلویی درب ورودی می باشد که از تابش مستقیم نور آفتاب و یا از وزش باد به داخل چادر جلوگیری می کند . ستون های استفاده شده در ساخت این چادر مسافرتی از جنس آلومینیوم ضد زنگ می باشد که از استحکام ایده آلی در برابر بادهای شدید و طوفان برخوردار است . همچنین جنس بدنه این چادر مسافرتی از پلی استر ضد آب می باشد که در راستای صد در صد ضد آب کردن این محصول درزهای آن به صورت کامل به صورت الماسی دوخت شده است و خیال شما را از این بابت به طور کلی راحت می کند . همچنین بدنه این چادر مسافرتی به صورت کامل ضد حریق می باشد و سفری امن را برای شما تضمین می کند . لازم به ذکر است که وزن این چادر مسافرتی 3.2 کیلو گرم می باشد که نشان از سبک بودن آن دارد و به راحتی و توسط ساک حملی که برای آن تعبیه شده است قابل جا به جایی است . چادر مسافرتی دو نفره ونگو مدل Mistral 200  با برترین کیفیت و قیمت در نمایندگی اینتکس موجود می باشد .

نوع عصایی
 طول 276 سانتی متر
 عرض 215 سانتی متر
 ارتفاع 110 سانتی متر
 ظرفیت 2 نفره
 جنس بدنه پلی استر
 جنس پایه ها آلومینیوم
 اتوماتیک خیر
 آفتاب گیر دارد
 ضد آب 
 پنجره ندارد
 سایر ویژگی ها ساخت شرکت ونگو انگلستان
 ظرفیت دراز کش 2 نفر
 قابلیت راه اندازی سریع
 اقلام همراهساک حمل ، دفترچه راهنما 

 

چادر مسافرتی دو نفره ونگو مدل Mistral 200

چادر مسافرتی دو نفره ونگو از چادر های شکیل و زیبایی است که از تولیدات جدید و زیبای شرکت ونگو انگلستان است. این محصول به گونه ای طراحی شده است که فوق العاده مقاوم و با دوام بوده و با بهره گیری از اخرین و جدید ترین تکنولوژِ های موجود در بازار و با رعایت تمام استاندارد ها تولید و عرضه شده است. در ادامه این مطلب سعی بر این داریم تا شما را در خرید این محصول راهنمایی کرده و نقد و بررسی کاملی از این محصول را به شما عرضه کنیم پس با ما همراه باشید...

طراحی و ارگونومی ساخت

چادر مسافرتی دو نفره ونگو مدل Mistral 200 یک چادر با ظاهری مستطیلی شکل است که بسیار شکیل و دیدنی است. بر همین اساس باید به این نکته اشاره کرد که رنگ اصلی این محصول به صورت یکدست نارنجی طراحی و تولید شده است. لبه های این کالا نیز به صورت خاکستری طراحی و تولید گردیده است که این دو رنگ بودن این چادر را بسیار زیبا و جذاب کرده است. این محصول دارای یک عدد افتاب گیر می باشد که پس از نصب و راه اندازی کامل این چادر می توانید ان را بر روی این محصول نصب نمایید تا از تابش مستقیم نور خورشید به داخل چادر جلوگیری شود. علاوه بر این ها ساختار این محصول هم به صورت ضد اب طراحی گردیده است که اب بندی شده بوده و از ورود و نفوذ اب باران به داخل چادر جلوگیری می شود. از این محصول می توانید در هر شرایطی استفاده کنید و نگران افت کیفیت ان نباشید.

چادر مسافرتی دو نفره

جنس بدنه

بدنه این چادر مسافرتی ساخته شده از نوع پلی استر می باشد. این بدین معناست که شما یک چادر مسافرتی فوق العاده با کیفیت و دیدنی را در اختیار خواهید داشت. برای همین منظور باید گفت که این چادر به صورت ضد اب هم طراحی و تولید شده که از دیگر خصوصیات خوب این محصول است. هم چنین پایه های این کالا نیز از نوع الومینیومی ساخته شده است.

ابعاد و وزن

این محصول ساخته شده و مناسب برای استفاده دو نفر می باشد. این بدین معناست که دو نفر به صورت هم زمان و درازکش می توانند به صورت راحت در داخل این چادر به استراحت بپردازند. هم چنین طول این چادر مسافرتی 276 سانتی متر ، عرض ان 215 سانتی متر و هم چنین ارتفاع این محصول هم 110 سانتی متر می باشد. اخرین بحث در این مبحث هم به وزن ان تعلق می گیرد که 3.2 کیلو گرم می باشد.

راه اندازی و مراقبت و نگهداری

این محصول به صورت عصایی طراحی گردیده است. این بدین معناست که شما می توانید برای نصب این محصول در ابتدا خود چادر را بنا کرده و سپس با استفاده از طناب های این محصول ان را به صورت محکم بر روی زمین قرار دهید. برای انجام این کار هم در ابتدا باید ستون های این چادر را از داخل دریچه های موجود بر روی این چادر عبور داده و ان را بر روی زمین قرار دهید تا ثابت بایستد. سپس به راحتی می توانید این ستون ها را بر روی زمین به صورت محکم نصب کرده تا این چادر در برابر باد نیز مقاومت بالایی داشته باشد. علاوه بر این ها برای مراقبت از این محصول هم باید به این نکته توجه کنید که از ضربه زدن و خم کردن بیش از اندازه این چادر خودداری نمایید. هم چنین از پریدن بر روی این محصول هم خودداری کنید تا دچار اسیب حاد و جدی نشود.

جمع بندی

چادر مسافرتی دو نفره ونگو مدل Mistral 200 یک محصول متفاوت و زیباست که ساخت شرکت ونگو بوده و از مقاوم ترین و با کیفیت ترین چادر های موجود در بازار به شمار می رود. هم چنین این محصول دارای ساک حمل هم می باشد که جا به جایی ان را راحت کرده است. این محصول رامی توانید هم اکنون از سایت نمایندگی اینتکس در ایران با قیمت عالی خریداری نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...