چادر مسافرتی دو نفره ایزی کمپ مدل Funster

Easy Camp Tent Funster

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
3,250,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر مسافرتی دو نفره ایزی کمپ مدل Funster یکی از بهترین گزینه ها  برای استفادهدر کمپینگ هایی با تعداد نفرات کم می باشد که از کیفیت ساخت بسیار بالایی برخوردار است و در سال جاری  توسط برند محبوب ایزی کمپ روانه بازارهای جهانی شده است و با توجه به ظاهر زیبا و قابلیت هایی که دارد به خوبی توانسته است جای خود را در میان هواداران کوهنوردی باز کند . جنس بدنه این چادر مسافرتی از پلی استر ضد آب می باشد که به صورت فوق العاده ای از نفوذ آب به داخل چادر مسافرتی جلوگیری به عمل می آورد و خیال شما را در شرایط بارانی راحت می کند . همچنین ستون های استفاده شده در ساخت این چادر مسافرتی از جنس فایبرگلاس می باشد که از استحکام بسیار بالایی برخوردار است و در شرایط باد کیفیت قابل قبولی را به نمایش می گذارد . لازم به ذکر است که این چادر مسافرتی یک عدد درب برای ورود و خروج دارد و به توجه به ماهیت استفاده ای که در کوه ها و کویر دارد فاقد پنجره می باشد . همچنین وزن این چادر مسافرتی 3 کیلو گرم می باشد که سبک است و به راحتی قابل جا به جایی است . چادر مسافرتی دو نفره ایزی کمپ مدل Funster با برترین کیفیت و قیمت در نمایندگی محصولات اینتکس موجود می باشد که پس از بررسی اطلاعات و مشاهده تصاویر می توانید اقدام به سفارش آن نمایید .

 نوع مسافرتی
 طول 210 سانتی متر
 عرض 210 سانتی متر
 ارتفاع 95 سانتی متر
 ظرفیت 2 نفره
 جنس بدنه پلی استر
 جنس پایه ها فایبرگلاس
 اتوماتیک خیر
 دوپوش خیر
 ضد آب بله
 تعداد پنجره ندارد
 سایر ویژگی ها ظرفیت 1 الی 2 نفر
مقاومت بالا در برابر نفوذ آب
 اقلام همراهساک حمل ، دفترچه راهنما

 

چادر مسافرتی دو نفره ایزی کمپ مدل Funster یکی از چادر های مسافرتی زیبا و با کیفیت می باشد . این چادر مسافرتی ظرفیتی بالغ بر دو نفر به صورت خوابیده دارد و مناسب برای استفاده در کمپینگ ها و کوهنوردی می باشد که توسط برند ایزی کمپ در سال جاری روانه بازارهای جهانی شده است . در ادامه این مطلب قصد داریم تا اقدام به بررسی این محصول نماییم و شما را در خرید چادر مسافرتی راهنمایی کنیم پس در ادامه این راه و با تحلیل چادر مسافرتی دو نفره ایزی کمپ مدل Funster همراه ما باشید .

طراحی و آرگونومی ساخت :

ساختار بدنه این چادر مسافرتی دارای ارتفاع 95 سانتی متری می باشد که ارتفاعی کوتاه تر از سایر چادرهای مسافرتی دارد و دلیل این طراحی رد کردن باد می باشد از همین رو این چادر مسافرتی به خوبی در شرایط نامساعد جوی و در هنگام وزن بادهای شدید می تواند از خود مقاومت نشان دهد . همچنین رنگبندی استفاده شده در بدنه این چادر مسافرتی نارنجی و مشکی است که جلوه ویژه ای را به این محصول داده است . لازم به ذکر است که این چادر مسافرتی به دلیل ماهیت استفاده در شرایط کوهنوردی و کویرنوردی فاقد پنجره می باشد و در ساختار بدنه آن نیز یک درب برای ورود و خروج تعبیه شده است . همچنین به همراه این چادر مسافرتی یک عدد ساک حمل وجود دارد که توسط آن می توانید به راحتی اقدام به حمل محصول در مسافت های طولانی نمایید .

جنس بدنه :

جنس پارچه استفاده شده در ساخت این چادر مسافرتی از پلی استر ضد آب می باشد که در راستای ضد آب کردن این محصول درزهای آن به وسیله نوارهای مخصوص دوخت شده است . همچنین ستون های نگهدارنده این چادر مسافرتی از جنس فایبرگلاس می باشد که علاوه بر استحکام بالا در برابر فشار و ضربه دارای انعطاف پذیری ایده آلی نیز است که از همین رو می تواند گزینه خوبی برای استفاده در شرایط نه چندان مساعد آب و هوایی باشد .

ابعاد ، وزن و تحمل وزن :

وزن چادر مسافرتی دو نفره ایزی کمپ مدل Funster برابر با 3 کیلو گرم است که از بسیاری چادرهای مسافرتی سبک تر می باشد و با توجه به ساک حمل خوش دستی که برای آن تعبیه شده است به راحتی قابل حمل می باشد . ابعاد این چادر مسافرتی به مشخصات ( طول : 210 سانتی متر ، عرض : 210 سانتی متر و ارتفاع : 95 سانتی متر ) است که نشان از فضای ایده آل به وجود آمده دارد و با توجه به این فضای موجود می تواند مورد استفاده دو نفر به صورت خوابیده قرار بگیرید .

جمع بندی :

این چادر مسافرتی دارای بدنه ای ضد آب از جنس پلی استر می باشد که ستون هایی از جنس فایبرگلاس آن را شکل می دهند . وزن این محصول برابر با 3 کیلو گرم می باشد که به راحتی قابل جا به جایی می باشد و از همین رو می تواند بهترین گزینه برای استفاده در کوهنوردی و صخره نوردی باشد . چادر مسافرتی دو نفره ایزی کمپ مدل Funster با برترین کیفیت و قیمت در نمایندگی اینتکس موجود می باشد که پس از بررسی اطلاعات و مشاهده تصاویر می توانید آن را خریداری کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل بگیرید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...