پمپ برقی و شارژی

66631 intex

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,150,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

پمپ باد برقی/شارژِی اینتکس یکی دیگر از مدل های پمپ های باد لوازم بادی که از قابلیت پمپاژ و مکش هوا بهره می برد. محصولی که توسط برق 220 ولت شارژ شده و سپس با ولتاژ تبدیل شده 12 ولتی شروع به کار می کند. علاوه بر این یک رابط فندکی برای متصل کردن به قسمت فندک خور خودرو ها نیز در کنار آن قرار داده شده است. جزئيات پمپ باد: ابعاد بسته بندی: 14x14x14 سانتيمتر توضيحات محصول قابليت شارژ با برق و استفاده در سفر و مکانهایی که به برق شهری دسترسی نيست توان و کارایی بالا در پمپاژ هوا مخصوص وسايل بادی پيش از بار اول استفاده حتماً 12 ساعت شارژ کنيد. 

پمپ برقی و شارژی اینتکس یک پمپ باد بسیار عالی برای راه اندازی محصولات بادی می باشد که شما می توانید با استفاده از آن ها تمامی محصولات بادی را از هر نوعی راه اندازی کنید ، زیرا این نوع پمپ باد دارای نازل هایی است که شما می توانید با استفاده از آن ها هر نوع دریچه بادی که در ساخت محصولات بادی استفاده می شود ، راه اندازی کنید . پمپ های باد مدل های مختلفی را دارند ولی پمپ برقی و شارژی اینتکس یکی از قوی ترین مدل ها می باشد که شما می توانید در کمترین زمان ممکن محصولات بادی را راه اندازی کنید . برای اینکه بیشتر با ویژگی ها و خصوصیات پمپ برقی و شارژی اینتکس آشنا شوید ، توصیه می کنیم که در ادامه همراه ما باشید .

پمپ های باد مدل های مختلفی را دارند که می توان به پمپ های باد دستی ، پدالی ، برقی ، فندکی و شارژی اشاره کرد . هر یک از این پمپ ها نحوه کارکرد متفاوتی دارند ، ولی پمپی که در رابطه با آن صحبت می کنیم در واقع تلفیقی از دو نوع پمپ باد است که می توانید از آن هم به عنوان پمپ باد برقی و همچنین به عنوان پمپ باد شارژی استفاده کنید ، برای همین است که در هر شرایطی حتی در سفر ها نیز می توانید از آن استفاده نمایید . این در حالی است که پمپ های باد برقی تنها برای استفاده در خانه طراحی شده اند .

وجود باتری هایی که می تواند شارژ شوند ، به شما اجازه خواهد داد تا این پمپ باد برقی را به صورت شارژی نیز در مسافرت ها استفاده کنید . در مواقعی که از این پمپ باد برقی به صورت مستقیم و با اتصال به برق استفاده می کنید ، در واقع انرژی مستقیم از برق گرفته خواهد شد . همچنین شما می توانید پمپ را برای مدتی به برق وصل کنید و بدون روشن کردن پمپ باد ، آن را در ابتدا شارژ کرده و سپس از آن در شرایط های دیگری استفاده کنید . شاید از خود بپرسید که در مسافرت از چه محصولات بادی استفاده می شود و چرا از پمپ باد باید از محیط های بیرون از خانه و در مسافرت ها استفاده کرد ؟

شما می توانید برای راه اندازی محصولات بادی مانند تشک بادی کمپینگ و مسافرتی ، مبل بادی ، تخت بادی و کاناپه های بادی در مسافرت استفاده کنید . همچنین قایق های بادی نیز یکی از پر استفاده ترین محصولات بادی در سفر ها هستند که نیازمند راه اندازی بوده و شما می توانید به سادگی با استفاده از پمپ برقی و شارژی اینتکس آن را در مدت زمان بسیار کمی راه اندازی کرده و از آن ها استفاده کنید . این پمپ باد به دلیل برقی بودنش قدرت زیادی داشته و می تواند مقدار زیادی باد را پمپاژ کند .

از ویژگی های بسیار خوبی که می توان در رابطه با پمپ برقی و شارژی اینتکس اشاره کرد ، قابلیت دوکاره بودن پمپ باد است . دوکاره بودن به این معناست که شما می توانید برای راه اندازی کردن پمپ باد و همچنین تخلیه باد محصولات بادی از آن استفاده کنید . شما می توانید به صورت برعکس از پمپ باد استفاده کنید تا حالت مکش برای پمپ باد ایجاد شود تا بتوانید برای تخلیه کردن سریع تر باد همچنین از پمپ استفاده نمایید . گاهی ممکن است خالی کردن باد به روش دستی کار زمانبری باشد ، ولی با استفاده از پمپ باد دوکاره می توانید محصول بادی را به طور کامل وکیوم کنید .

شرکت سازنده این پمپ باد برقی و شارژی ، برند معروف اینتکس است . اینتکس از بزرگترین تولید کنندگان محصولات بادی در دنیاست که انواع محصولات بادی را تولید کرده و برای اینکه شما بتوانید محصولات خریداری شده این شرکت را به راحتی راه اندازی کنید ، این پمپ های باد را نیز برای محصولات بادی طراحی و تولید کرده اند . ولتاژ مصرفی این پمپ باد برقی و شارژی 12 ولت بوده و می تواند حدود 4 ساعت پمپاژ را انجام دهد . به همین دلیل می توان گفت که باتری بسیار قوی دارد . ابعاد بسته بندی شده این محصول نیز 14 در 14 در 14 سانتی متر می باشد .


 نوع شارژی
 ولتاژ مصرفی زیر 12 ولت 
 زمان استفاده حدود 4 ساعت
 جنس بدنه پلاستیک فشرده
 ابعاد بسته بندی 14*14*14 سانتی متر 
 شرکت سازنده اینتکس
 شارژر فندکی 
 پمپاژ 
 مکش 
 سایر ویژگی ها مناسب تمام  لوازم بادی
 دارای نازل سه حالته
 دارای گارانتی
 اقلام همراه دفترچه راهنما

 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...