پمپ برقی تشک بادی

intex 31112

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,400,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

پمپ برقی تشک بادی

پمپ برقی تشک بادی یک محصول فوق العاده ساخت شرکت اینتکس می باشد که به تازگی و با علم به نیاز مشتریان برای دارا بودن یک پمپ باد جهت باد کردن تشک های بادی این محصول را روانه بازار کرده است. این کالا را اگر بخواهیم از نظر وزن مورد ارزیابی قرار دهیم باید عنوان کرد که تنها نیم کیلو گرم وزن دارد و همین عامل در کنار کم جا بودن و ابعاد کوچک ان سبب شده تا به راحتی بتوانید ان را با خود حمل و نقل کرده و در مکان مناسب از ان استفاده نمایید. هم چنین یک عدد سه راهی مختلف در کنار این پمپ دیده می شود که باعث شده تا بتوانید با خیال راحت تمام تشک های بادی موجود در بازار در برند های مختلف و اینتکس را باد کرده و از ان لذت ببرید. هم چنین این محصول با برق مستقیم شهری کار کرده و تنها کافی است ان را به پریز برق متصل کرده و سپس دکمه روشن شدن پمپ را فشار دهید تا این پمپ شروع به کار کند. از خصوصات فوق العاده این محصول هم می توان به قطع کردن اتوماتیک ان در صورت گرم شدن بیش از اندازه اشاره نمود که سبب می شود تا پمپ به صورت خودکار خاموش شده و از سوختن و اسیب دیدن جدی ان نیز جلوگیری شود. این محصول را می توانید هم اکنون از طریق فروشگاه اینتکس با قیمت مناسب خریداری نمایید.

پمپ برقی تشک بادی

پمپ برقی تشک بادی یک وسیله بسیار دوست داشتنی و کاربردی است ، برای اینکه مناسب برای راه اندازی انواع تشک های بادی بوده و شما می توانید با استفاده از آن بسیار راحت تر و سریع تر این محصولات را راه اندازی کنید . این پمپ های باد قدرت بسیار خوبی را دارند و روند راه اندازی محصولات بادی با استفاده از آن بسیار بالاست ، برای اینکه برقی بوده و با متصل شدن به برق شهری می تواند با سرعت بسیار بالایی تشک بادی را راه اندازی کند . شما می توانید برای راه اندازی تشک های بادی یک نفره و دو نفره از این محصول استفاده کنید و هیچ محدودیتی برای استفاده از محصول وجود ندارد . در ادامه به صورت کامل تر به بررسی پمپ برقی تشک بادی خواهیم پرداخت .

پمپ برقی تشک بادی یک ویژگی بسیار خوبی دارد و آن هم داشتن نازل های مختلف و متعدد است . این نازل ها قابلیت تغییر دارند و شما می توانید با توجه به نوع دریچه بادی که محصولات بادی دارند ، نازل را تغییر داده و به راحتی محصول بادی را راه اندازی کنید . یکی از پیشنهاد های فروشگاه اینتکس برای راه اندازی هر محصول بادی بزرگی استفاده از پمپ های باد برقی است . این یعنی شما می توانید حتی از پمپ برقی تشک بادی برای راه اندازی سایر محصولات بادی مانند تخت بادی ، کاناپه بادی ، استخر بادی ، جکوزی بادی ، مبل بادی ، قایق بادی و ... استفاده کنید . برای همین شما می توانید با اطمینانی خاطر این محصول را خریداری کنید . 

امکان خرید پمپ برقی تشک بادی به صورت اینترنتی ، حضوری و ... وجود داشته و شما می توانید به راحتی و بدون مشکل آن را خریداری کرده و استفاده کنید . همچنین توجه داشته باشید که خرید این محصولات از فروشگاه اینتکس می تواند تضمین کننده اصالت و سلامت کالای شما باشد . همچنین امکان خرید به صورت اینترنتی وجود داشته و شما می توانید از سراسر ایران خرید های خود را انجام دهید و محصول را درب منزل تحویل بگیرید . ویژگی بسیار خوب دیگر پمپ برقی تشک بادی سبک بودن آن است . گاهی ممکن است دوست داشته باشید که از محصولات بادی در مسافرت ها استفاده کنید ، برای همین به جهت راه اندازی نیاز دارید که پمپ های باد را نیز همراه خود ببرید ، اگر پمپ باد شما وزن سبکی داشته باشد ، به مراتب حمل و نقل آن بسیار آسان تر شده و شما می توانید به راحتی محصول را برداشته و جابجا کنید . 

حجم پمپ برقی تشک بادی نیز بسیار کم است . این محصول با برق شهری کار می کند و برای همین یک سیم بلند که انتهای آن دوشاخه قرار دارد ، در نظر گرفته شده و شما می توانید به آسانی پمپ باد برقی را به برق شهری و پریز وصل کرده و آن را روشن کنید . برای روشن و خاموش کردن پمپ برقی تشک بادی یک کلید صفر و یک قرار داده شده است . بدنه پمپ برقی تشک بادی از پلاستیک فشرده بوده اصلا در هنگام استفاده داغ نخواهد کرد و برق را عبور نخواهد داد ، برای همین کاملا بی خطر است و بدون نگرانی می توانید از آن استفاده کنید . ولتاژ برق پمپ برقی تشک بادی 220 ولتی می باشد . توجه داشته باشید که در هنگام خرید این پمپ ها تنها مدل های 220 ولتی را خریداری کنید که مناسب با برق ایران باشد . اما با این وجود یک قابلیت خودکار برای پمپ باد برقی در نظر گرفته شده است تا در صورت گرم شدن بیش از اندازه پمپ ، سبب خاموش شدن اتوماتیک آن شود .                                      

  • پمپ برقی تشک بادی
  • قابلیت کار با برق شهری
  • قابل استفاده برای تمام تشک های بادی
  • دارای وزن کم و پرتابل
  • کد محصول : intex 31112
  • ولتاژ : ۲۲۰ ولت

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...