پمپ باد فندکی YSD

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
550,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

پمپ باد فندکی محصولات اینتکس ۱۲ ولت یکی از محصولات این شرکت برای باد کردن تمامی محصولات بادی می باشد که با قیمت مناسب تر و ارزان تر از پمپ های باد اینتکس تا کنون اقدام به تولید پمپ باد تمامی محصولات بادی کرده است. با استفاده از این پمپ باد به سادگی می توانید تمامی محصولات شرکت های اینتکس . بست وی . جیلانگ . اینتایم و ... را باد کنید. مزیت این پمپ 12 ولتی بودن آن است که باعث می شود بتوان آن را استفاده از تبدیل فندکی در حین سفر به اتومبیل و با استفاده از سیم برق دو شاخته به برق منزل متصل کرد. علاوه بر این ویژگی ها می توان به این نکته نیز اشاره کرد که پمپ باد وای اس دی توانایی خالی کردن و وکیوم کردن باد محصولات را نیز دارد. که در حالت کلی می توان گفت این پمپ باد 4 کاره به حساب می آید. اما تنها عیب آن را می توان ضعیف بودن فشار باد آن به دلیل 12 ولتی بودن آن دانست. پس در صورتی که قصد استفاده از پمپ در خارج از منزل را ندارید بهتر است از مدل تمام برقی استفاده کنید.

پمپ باد فندکی YSD یکی از مناسب ترین و برترین پمپ های باد طراحی شده و موجود در فروشگاه تهران اینتکس می باشد که بسیار مناسب برای راه اندازی محصولات بادی به ویژه محصولات بادی با سایز بزرگ می باشد که راحتی را برای شما به ارمغان آورده و می تواند به شما این کمک را بکند تا دیگر وقت زیادی را برای راه اندازی محصولات بادی قرار ندهید . پمپ های باد مدل های مختلف داشته که یکی از آن ها پمپ های باد برقی می باشد . پمپ های باد برقی خود نیز به چند مدل تقسیم می شوند که با توجه به طراحی خاصی که دارند ، کارایی های متفاوتی دارند . یکی از این پمپ های باد برقی ، پمپ باد فندکی YSD می باشد که آن را متمایز از پمپ های باد برقی کرده است که مستقیما با برق شهری کار می کنند . 

این پمپ باد فندکی برخلاف پمپ های باد برقی دیگر با اتصال به جا فندکی ماشین کار کرده و به همین دلیل بیشتر برای استفاده در مسافرت ها کارایی دارد . همانطور که می دانید ، هر ماشینی یک جا فندکی دارد که از طریق آن و از طریق برق باتری ، شما می توانید انواع شارژر ها ، فندکی یا پمپ های باد استفاده کنید که مبدل جافندکی ماشین را دارا هستند . به همین ترتیب شما به سادگی می توانید پمپ باد فندکی YSD را به پمپ باد وصل کرده و از آن طریق به سادگی و در کمترین زمان محصول خود را راه اندازی کنید . توجه داشته باشید که قدرت این پمپ ها متوسط بوده و البته ویژگی های بسیاری دارد که به آن ها خواهیم پرداخت . 

در مقایسه قدرت میان پمپ باد فندکی با پمپ باد برقی می توان گفت که پمپ باد فندکی YSD قدرتی نسبتا کمتر از پمپ های با برقی دارند که مستقیم به برق شهری وصل می شوند ، علت آن نیز موتوری است که در داخل پمپ باد قرار دارد و همچنین قدرت جریان برق عبوری می باشد . ولی این مورد را نیز در نظر داشته باشید که پمپ های باد فندکی ابعاد بسیار کوچک تری را دارند و به همین دلیل برای مسافرت ها کاربرد بسیار بهتری دارند . این در حالی است که شما با سفر کردن با وسیله شخصی خود همواره می توانید برای راه اندازی محصولات بادی مسافرتی خود استفاده کنید . 

پمپ باد فندکی بسیار مناسب برای راه اندازی انواع تشک های بادی روی آب ، تشک بادی کمپینگ ، مبل های بادی مسافرتی ، حلقه های شنا بادی ، تشک بادی داخل ماشین و مخصوص خودرو استفاده کرده و در کمترین زمان و بدون هیچگونه دشواری از حلقه شنا بادی خود استفاده کرده و از اینکار نیز کاملا راضی باشید . همانطور که اشاره شد ، پمپ باد فندکی YSD ابعاد کوچکی دارد و بسته بندی آن در واقع ابعادی 13*13*16 سانتی متر دارد که یک ابعاد کاملا استاندارد است و شما می توانید به سادگی از آن ها برای راه اندازی محصولات بادی خود در سفر ها بدون اینکه فضایی اشغال شود استفاده کنید . 

توجه داشته باشید که پمپ باد فندکی YSD دارای سه نوع نازل مختلف است که شما می توانید بر اساس نیاز محصولات بادی و نوع دریچه بادی که دارند ، از حالت های مختلف پمپ باد فندکی YSD استفاده کرده و به بهترین شکل محصول بادی خود را راه اندازی کنید . این ویژگی سه حالته نازل پمپ باد فندکی YSD می تواند از این بابت کارایی داشته باشد تا شما نیز بتوانید با اطمینان خاطر خرید های خود را انجام داده و از پمپ های باد فندکی بسیار عالی استفاده کنید . 

کارایی بسیار خوب دیگر پمپ باد فندکی YSD علاوه بر اینکه باد را به داخل محصول بادی پمپاژ می کند ، می توان به تخلیه باد توسط آن اشاره کرد ، بنابراین شما می توانید برای اینکه باد محصولات بادی را خالی کنید ، از پمپ باد فندکی YSD استفاده کرده و با همان سرعت بدون اینکه هیچ خستگی داشته باشد ، باد محصولات بادی خود را خالی کنید . وکیوم کردن محصولات بادی شاید کمی دشوار باشد که شما می توانید با استفاده از پمپ های باد به بهترین شکل هر هوایی که داخل وسیله بادیست ، 

 


 نوع باتری خور
 ولتاژ مصرفی 12 ولت 
تعداد تبدیل 3 عدد
 تعداد خروجی2 عدد
 جنس بدنه پلاستیک فشرده 
 ابعاد بسته بندی 16*13*13 سانتی متر
 شرکت سازنده YSD
 پمپاژ 
 مکش 
 سایر ویژگی ها مناسب تمام  لوازم بادی
 دارای نازل سه حالته
 دارای گارانتی
 اقلام همراه دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...