پمپ باد برقی چند کاره اینتکس

INTEX 66644

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,000,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

پمپ باد برقی چند کاره اینتکس یکی دیگر از محصولات شرکت اینتکس است که در دسته بندی پمپ های باد ان را به بازار عرضه کرده است. این محصول دارای خصوصیت مهمی است که از ان به عنوان QUICK FILL یا قابلیت پمپاژ سریع یاد می شود که سبب شده تا این پمپ با قدرت بالا و در سریع ترین زمان ممکن محصول بادی شما را از باد پر کده و ان را به بهترین شکل ممکن راه اندازی نماید. در همین خصوص و در تکمیل اینجمله باید عنوان کرد که این کالا دارای یک لوله انعطاف پذیر هم می باشد که با استفاده از ان می توانید وسایلی که دور از این پمپ هم قرار دارند را به سرعت باد نمایید. هم چنین دارا بودن سه عدد کلگی مختلف این محصول نیز باعث شده تا بتوانید انواع مختلف محصولات بادی با دریچه ها و محفظه های باد گوناگون را راه اندازی کنید. دارا بودن دستگیره حمل این محصول نیز از دیگر مزایای مهم این محصول به شمار می رود که به راحتی می توانید با یک دست این پمپ را در دست گرفته و با دست دیگر خود لوله این پمپ باد اینتکس را در داخل محفظه باد محصول بادی خود نگه دارید که این عامل هم نشان از طراحی هوشمندانه این پمپ باد می دهد. این محصول عالی را می توانید هم اکنون با قیمت استثنایی از سایت فروشگاه اینتکس در ایران خریداری نمایید.

پمپ باد برقی چند کاره اینتکس

پمپ باد برقی چند کاره اینتکس یک محصول کامل و جذاب مناسب برای تمامی محصولات بادی شرکت های بست وی ، اینتکس و ... می باشد که قطعا با در دست داشتن این محصول می توانید به راحتی هر چه تمام تر تمامی کالاهای بادی را باد کنید. این محصول قابلیت پمپاژ فوق العاده بالا ، کیفیت ساخت بی نظیر و هم چنین راحتی در حمل و نقل را دارا می باشد که همین امر هم سبب شده تا بتوانید با خیال راحت با خرید این محصول دیگر نگران نحوه راه اندازی محصولات خود نباشید....

طراحی و ارگونومی ساخت

شاید بتوان به این مسئله اذعان کرد که زیبایی یک پمپ باد خیلی در نحوه کارکرد ان و همین طور انتخاب مشتریان اثر گذار نباشد اما با تمام این وجود شرکت اینتکس سعی کرده تا در کنار کارایی فوق العاده این محصول ، به نوع ساختار و طرح این پمپ باد هم توجه ویژه ای کند که قطعا بسیار نکته مهمی خواهد بود. در همین راستا باید عنوان کرد که در داخل بسته بندی این کالا سه کالا قرار گرفته است. کالای اصلی خود پمپ باد می باشد که در خصوص ظاهر ان نیز صحبت خواهیم کرد. بخش دیگر نیز دارا بودن رابط پمپ با مبدل بوده و بخش اخر هم مبدل سه حالته این پمپ می باشد که قطعا برای تمامی محصولات بادی با انواع دریچه ها و محفظه های باد مناسب و ایده ال خواهد بود و دیگر نیاز به داشتن تبدیل خاصی نخواهید بود. خود پمپ نیز دارای قابلیت مکش و پمپاز خواهد بود که در قسمت جلویی و کناری این محصول به راحتی قابل مشاهده بوده و باعث شده تا یک پمپ باد بی نظیر و کامل را شاهد باشیم. داشتن دکمه راه اندازی و هم چنین دستگیره این محصول هم از دیگر ویژگی های خوب طراحی این محصول به شمار می رود.

جنس بدنه

خب تا به این جای کار با نحوه راه اندازی این محصول به صورت کامل اشنا شدید. حال می بایست سعی کنیم تا با بدنه این کالا هم شما را اشنا کنیم. در همین خصوص نیز می توان عنوان کرد که جنس بدنه این کالا ساخته شده از پلاستیک فشرده است که این جنس در طراحی تمامی پمپ های باد استفاده شده است و قطعا از استحکام بالا و همین طور ساختار بی نظیر این محصول به شمار خواهد رفت.

ابعاد و وزن

در رابطه با وزن این محصول باید عنوان کرد که سری جدید پمپ های باد شرکت اینتکس تنها 100 گرم وزن دارد که همین امر هم باعث شده تا بتوانید به راحتی هر چه تمام تر با در دست گرفتن این محصول هر کالای بادی را باد کنید. نکته دیگر هم بحث ابعاد بسته بندی این کالاست که 14 در 14 در 24 سانتی متر ابعاد داشته و همین عامل نیز باعث شده تا فضای بسیار کمی را اشغال نماید که از دیگر خصوصیات خوب این محصول به شمار می رود.

راه اندازی و مراقبت و نگهداری

پمپ های باد نحوه راه اندازی ساده و اسانی را دارا می باشند که همین عامل سبب شده تا نگران چگونگی باد کردن محصولات نباشید. هم چنین در کنار بسته بندی این محصول نیز یک عدد دفترچه راهنما هم قرار دارد که با استفاده از ان می توانید به صورت تصویری اموزش های لازم را مشاهده نموده و با بهترین شیوه ممکن محصولات بادی خود را باد کنید. هم چنین نکته مهم دیگری که باید بسیار به ان اهمیت داده و سعی کنید تا به بهترین شکل ممکن ان را رعایت کنید ، بحث نحوه مراقبت از این محصول است که قطعا از اولویت بالایی برخوردار خواهد بود. در همین راستا نیز باید عنوان کنیم که این محصول را شما باید از تمامی اشیاهای سنگین وزن دور کرده و این وسایل را بر روی این پمپ قرار ندهید. هم چنین سعی کنید تا به هیچ وجه این پمپ را پرتاب نکنید. علاوه بر این ها سعی کنید تا از قطع و وصل کردن این پمپ باد هم خودداری نموده و در مدت زمان استاندارد پس از باد کردن کامل ، این محصول را خاموش کرده و کنار بگذارید.

جمع بندی

پمپ باد برقی چند کاره اینتکس یک محصول با دوام دارای نازل سه حالته می باشد که قطعا برای راه اندازی تمامی محصولات بادی مناسب بوده و کار شما را راه خواهند انداخت. هم چنین قیمت ارزان این محصول هم دیگر ویژگی مهم این کالا به شمار می رود که می توانید ان را از سایت فروشگاه اینتکس در ایران خریداری کنید.


 نوع برقی
 ولتاژ مصرفی  220 ولت
 زمان استفاده حدود 4 ساعت
 جنس بدنه پلاستیک فشرده
 ابعاد بسته بندی 24*14*14 سانتی متر 
 شرکت سازنده اینتکس
 شارژر فندکی خیر
 پمپاژ دارد
 مکش دارد
 سایر ویژگی ها مناسب تمام لوازم بادی
 دارای نازل سه حالته
 اقلام همراه دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...