هپی چیر کودک جهت گیم

intex-52143

دسته : هپی چیر
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,350,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

هپی چیر کودک جهت گیم

هپی چیر کودک جهت گیم از محصولات بسیار با کیفت و جذاب برند معروف و نامدار شرکت اینتکس بوده که از جهات مختلف دارای مزایای زیادی می باشد. طرح این مبل هپی چیر به صورت شیب دار بوده و فرزند شما می توانید به آسانی بر روی این مبل هپی به صورتی که سر و گردن خود رو به بالا باشند تا بتواند به آسانی با این محصول استفاده کند و به بازی بپردازد، طراحی شده و به راحتی از این محصول لذت ببرد. جنس بدنه این محصول از پارچه مخملی بوده و دارای مقاومت و کیفیت بسیار بالایی در برابر صدمات احتمالی دارا می باشد. ابعاد، تحمل وزن و وزن این محصول به ترتیب به این شرح می باشد: طول: 100 سانتی متر، عرض: 70 سانتی متر، ارتفاع: 50 سانتی متر، تحمل وزن: 100 کیلو گرم و در نهایت وزن این محصول 4 کیلو گرم است و هعمانطور که از وزن این محصول مشخص است شما و یا فرزندتان به آسانی می توانید این محصول را حمل و یا جا به جا بکند. اگر می خواهید این محصول را خریداری کنید هم اکنون می توانید این محصول را از نمایندگی اینتکس ایران خریداری کرده و در اسرع وقت درب منزل دریافت کنید.

نقد و بررسی هپی چیر کودک جهت گیم

هپی چیر کودک جهت گیم

هپی چیر کودک جهت گیم یک محصول زیبا و جذاب بوده که توسط شرکت نامدار اینتکس طراحی و ساخته شده است. اگر قصد خرید این محصول را دارید به شما پیشنها می کنیم تا این مقاله را یک باز مطالعه کرده تا با نکات مثبت و منفی این محصول آشنا شده و با اطمینان خاطر اقدام به خرید محصول دلخواهتان کنید. پس با ما و این نقد و بررسی همراه باشید....

طراحی و ارگونومی ساخت

طراحی و ارگونومی ساخت این محصول به صورت شیب دار بودده یعنی زمانی که فرزندتان بر روی این مبل هپی چیر نشسته، سر و گردنش روند شیب داری را طی کرده تا در هنگام بازی بدن کاملا آسوده باشد و با ساعت ها بازی در استفاده از این محصول هیچ گونه گرفتی و یا دردی در گردن و یا کمر احساس نخواهد کرد. تمام اصول ساخت این محصول با توجه به استاندارد های جهانی ساخته شده و بدون شک استفاده از این محصول برای بازی و گیم بشدت جذاب و دلنشین خواهد بود.

جنس بدنه

بدون شک داشتن محصولی زیبا بقدر زیادی در خرید تاثیر بسزایی دارد اما قطعا فقط برای خرید یک محصول، زیبایی و و ظاهری دلنشین ملاک خرید نمی باشد و باید جنس آن محصول هم نیز با دقت بررسی شود. جنس بدنه این محصول از پارچه مخملی بوده و دارای کیفیت و مقاومت بسیار بالایی  در برابر صدماتا احتمالی دارا می باشد و با قاطعیت کامل خرید این محصول هیچ مشکلی برای فرزندتان نخواهد داشت و همانطور که کیفیت این محصول بالاست، طول عمر آن نیز بالا خواهد بود.

ابعاد و وزن

برای این این محصول شما نیاز به داشتن ابعاد و سایز این محصول دارید تا بسنجید که این محصول نسبت به مکانی که می خواهید استفاده کنید مطابقت داشته باشد. به همین دلیل ابعاد، تحمل وزن و وزن این محصول به ترتیب عبارت است از: طول: 100 سانتی متر، عرض: 70 سانتی متر، ارتفاع: 50 سانتی متر، تحمل وزن: 150 کیلو گرم و در نهایت وزن این محصول 4 کیلو گرم است که همانطور از وزن این محصول مشخص است به آسانی قابل حمل بوده و شما به راحتی می توانید این محصول را حمل و یا جا به جا بکنید.

راه اندازی و نگهداری و خدمات پس از فروش

این محصول به هیچ راه اندازی خاصی نیاز ندارد و فرزند شما با آسودگی می تواند از این محصول استفاده کرده و با استفاده از آن به بازی و گیم بپردازد. اما برای نگهداری و خدمات پس از فروش این محصول باید ذکر کرد که وسایل تیز را از این محصول دور نگه داشته تا به بدنه این محصول صدمه ای وارد نکند و یا در بدنه آن پارگی ایجاد نشود. اگر تحت هر شرایطی برای این محصول مشکلی ایجاد شد و یا پیش آمد هیچ نگران نباشید زیرا در وهله اول می توانید این محصول را با برچسب تعمیرات که همراه این محصول موجود است، محصول مورد نظرتان را تعمیر کنید. . در وهله دوم این محصول را به نمایندگی تهران اینتکس آورده و آن را تعمیر شده و همانند روز اول تحویل بگیرید.

جمع بندی

هپی چیر کودک جهت گیم یک محصول بسیار زیبا و با کیفیت است که طراحی آن به صورت شیب دار بوده تا فرزندتان با آسودگی کامل از این محصول استفاده کرده و از بازی و گیم لذت کامل را ببرد. تمام طراحی این محصول با توجه به اصول استاندارد های جهانی ساخته شده و فرزند شما با ساعت ها استفاده از این محصول هیچ مشکلی نظیر گرفتگی گردن و یا کمر برایش پیش نخواهد آمد. جنس بدنه این محصول از پارچه مخمل بوده و دارای کیفیت و مقاومت بسیار بالایی در برابر صدمات احتمالی دارا می باشد. اگر می خواهید این محصحول را سفارش دهید هم اکنون می توانید این محصول را از طریق سایت نمایندگی اینتکس ایران اقدام به سفارش محصول کرده و در اسرع وقت، آن را درب منزل تحویل بگیرید.

طول 100 سانتی متر
عرض 72 سانتی متر
ارتفاع 50 سانتی متر
رنگ بدنه آبی
جنس بدنه پارچه مخملی
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
تحمل وزن 100 کیلو گرم
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی هاقابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه-

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...