هپی چیر کودکانه اینتکس

MOBL-8009

دسته : هپی چیر
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,735,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

هپی چیر کودکانه اینتکس

هپی چیر کودکانه اینتکس یکی از هپی چیر هایی است که در بین خانواده و خصوصا برای استفاده کودکان و نوجوانان فوق العاده محبوب بوده و با استقبال بی نظیری هم مواجه شده است. یکی از دلایل همین استقبال کیفیت بالای ساخت و تولید این محصول است و دلیل عمده دیگر نیز نوع طراحی و ساختار این کالاست که قطعا با توجه به موارد استفاده از این محصول سبب راحتی فوق العاده این کالا شده است. نوع دوخت و هم چنین شکل گیری این هپی چیر نیز به گونه ای است که شما می توانید کیفیت بالای تولید این محصول را به وضوح مشاهده کنید. هم چنین این کالا در رنگ بندی متفاوت تولید شده است و شما می توانید با توجه به کاتالوگ این محصول ، رنگ مورد نظر خود را برگزیده و ان را سفارش دهید. عامل دیگر در رابطه با این کالا هم به شرایط استفاده از ان تعلق می گیرد زیرا کودکان از این محصول بیشتر برای مشاهده تلویزیون ، انجام بازی های رایانه ای و هم چنین کتاب خواندن استفاده می کنند ، بهتر است هر چند وقت یک بار محتویات داخلی این هپی چیر را تکان دهید تا از انباشت ان در یک سمت و وارد شدن فشار زیاد و خراب شدن یونولیت ها جلوگیری کنید. این محصول قابل خرید از فروشگاه مرکزی اینتکس در ایران می باشد.

نقد و بررسی هپی چیر کودکانه اینتکس

هپی چیر کودکانه اینتکس

هپی چیر کودکانه اینتکس یکی از محصولات باکیفیت موجود در فروشگاه اینتکس می باشد که با وجود ساختار زیبا و ساده ای که دارد دارای طرف داران زیادی در بین خانواده ها شده است که برای فرزندان خود تهیه و خریداری می کنند. کیفیت و زیبایی آن باعث شده تا مخاطبین زیادی داشته باشد و بر این اساس تولید آن متوقف نشده و روز به روز بیش تر شود. جذاب بودن رنگ این محصول باعث استفاده در هر مکانی شده است هم چنین فضای کمی را نیز اشغال می کند. در زیر به شرح مختصری از خصوصیات این هپی چیر زیبا می پردازیم.

طراحی ظاهری محصول

در هنگام مشاهده این محصول در میابیم که دقت خاصی در طراحی و دوخت آن به کار رفته است هم چنین رنگ تیره ای که دارد باعث شده در استفاده کودکان از آن دچار لک و چرک نشود. مخاطب این محصول کودکان و نوجوانان می باشند بنابراین ساخت آن به گونه ای است که راحتی زیادی را برای استفاده در هنگام گیم و تماشای تلویزیون فراهم کرده است. ساخت این محصول به گونه ایست که قابلیت انعطاف پذیری زیادی دارد به این گونه که در هنگام نشستن بر روی آن مبل هپی چیر حالت بدن شما را گرفته و به راحتی بیش تر آن کمک می کند.

جنس بدنه

جنس بدنه این هپی چیر زیبا از پارچه مخملی می باشد که قابلیت شستشو داشته و ضد حساسیت است. یک ویژگی خوبی که این محصول دارد ویژگی قابلیت تعویض پوسته بدنه می باشد. به این صورت می توان در زمان لازم بدنه این هپی چیر را تعویض کرد. در داخل این محصول یونولیت های خرد شده به کار رفته است که باعث حالت پذیری این هپی چیر شده است.با استفاده از زیپ موجود در بدنه این محصول می توان محتویات درون آن را تخلیه و بدنه را به راحتی شستشو داد. این مخمل با کیفیت دچار پرز پرز شدن نمیشوود و هم چنین با وجود خاصیت ضد حساسیت بدن کودک شما را وچار هیچ عارضه پوستی نمی کند. کیفیت موجود در جنس مخمل بدنه باعث طول عمر زیاد این محصول شده و به زیبایی آن کمک بزرگی کرده است.

ویژگی های دیگر

هپی چیر کودکانه اینتکس دارای جنس مخملی و قابل انعطاف و زیبا در ابعاد مناسب برای استفاده کودکان و نوجوانان ساخته شده است که برای محیط های کوچک نیز مناسب می باشد. این محصول در طول 80 سانتی متر و عرض 80 سانتی متر در ارتفاع 90 سانتی متر و ارتفاع تا نشیمنگاه 40 سانتی متر جزو راحت ترین هپی چیر ها بوده که در رنگ های زیبا مورد پسند تمامی افراد قرار می گیرد یک تکیه گاه کوچک در این محصول تعبیه شده که نشستن را بر روی آن راحت تر کرده است. این محصول زیبا و با کیفیت دارای ضمانت نیز بوده و قابلیت حمل آسان نیز دارد.

برای استفاده از این محصول تنها کافیست با نشستن کودکتان بر روی آن یونولیت های خرد شده درون پوسته حالت بدن آن را گرفته و به راحتی مشغول گیم و یا تماشای تلویزیون شود. در هنگام استفاده از آن از نشستن دو نفر هم زمان بر روی این محصول خودداری کنید تا طول عمر هپی چیر شما افزایش یابد هم چنین لازم به ذکر است که از نزدیک کردن اشیاء خطرناک و تیز و برنده مثل چاقو به آن جلوگیری کنید. با توجه به ضمانت نامه ای که این محصول دارد در هنگام بروز آسیب در طی یک سال که از خرید هپی چیر می گذرد می توان آن را به نمایندگی فروش محصولات بادی اینتکس فرستاد تا با تعمیرات لازم محصول به همان حالت روز اول در بیاید.

خرید محصول

امروزه آسان ترین راه برای خرید محصولات مورد نظر خرید از فروشگاه های اینترنتی می باشد برای خریدی مطمئن و آسان هپی چیر کودکانه اینتکس نیز می توان به راحتی با مراجعه به فروشگاه اینترنتی محصولات بادی در زمانی کم محصول خود را خریداری نموده و از اصالت خرید خود مطمئن باشید.

طول 80 سانتی متر
عرض 80 سانتی متر
ارتفاع 90 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 40 سانتی متر
جنس بدنه پارچه مخملی
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 1 سال
شرکت سازنده اینتکس
نوع مبل یک نفره کودکانه
سایر ویژگی ها قابلیت شستشو
 قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه-

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...