هپی چیر مخصوص کامپیوتر

intex-21432

دسته : هپی چیر
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,800,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

هپی چیر مخصوص کامپیوتر

هپی چیر مخصوص کامپیوتر یک محصول ایده آل برای کسانی می باشد که زمان زیادی را صرف استفاده از کامپیوتر می کنند و  از صندلی های غیر استانداری که با استفاده از آن ها کمر درد و یا گردن درد می گیرند خسته شده اند. تمام ابعاد و طراحی این محصول مطابق با استاندارد های جهانی بوده و بدون شک استفاده از این محصول نه تنها از گردن درد و یا کمر درد جلوگیری می کند، بلکه با استفاده و نشستن بر روی این مبل هپی چیر آرامش را به ذهن و جسمتان بر می گردانید. طراحی این محصول به صورت گرد بوده و و با نشستن بر روی آن تمام نقاط کمر و گردنتان پر می شود. رنگ این محصول خاکستری است و نسبت به رنگی که دارد می توان آن را در همه جای خانه استفاده کرد و با همه رنگ ها همخوانی دارد و ست می شود. اما تنها داشتن زیبایی و جذاب برای یک محصول کافی نیست و حتما باید جنس محصولی که خریداری می کنیم، دارای مقاومت و کیفیت بالایی باشد تا بتوان از آن با آسودگی خاطر استفاده کرد. به همین دلیل جنس بدنه این محصول از پارچه مخمل ل.ده و دارای کیفیت و مقاومت بالایی در برابر ساییدگی و یا صدمات احتمالی دارد. شما می توانید این محصول را هم اکنون از سایت نمایندگی اینتکس ایران سفارش و خریداری کنید.

هپی چیر مخصوص کامپیوتر

هپی چیر مخصوص کامپیوتر یک مبل بسیار راحت و استاندارد است و معمولا این مبل برای کسانی ساخته شده تا افرادی که ساعت های زیادی را از لپ تاپ و کامپیوتر استفاده می کنند، به آسودگی از آن ها بر روی این مبل استفاده کنند، و با ساعت ها استفاده از این محصول، گردن درد و یا کمر درد نگیرند. اگر قصد دارید این محصول را خریداری کنید ابتدا این مقاله را خوانده، تا با مزایا و معایب این محصول آشنا بشوید و سپس اقدام به سفارش این محصول بکنید. پس با ما و این نقد و بررسی همراه باشید....

طراحی و ارگونومی ساخت

طراحی و ارگونومی ساخت این محصول به صورتی است که هنگام نشستن بر روی آن، تمام نقاط کمر و گردنتان پر شده، تا با ساعت های زیادی استفاده از کامپیوتر و لپ تاپ، احساس خستگی، کمر درد و یا گردن در را نداشته باشید. این محصول به صورت گرد بوده که نسبت به مبل های مربعی جای کمتری را می گیرد. از این مبل سوای استفاده از کامپیوتر و لپ تاپ ، یک مبل به تمام معنا می باشد و قطعا با نشستن بر روی این هپی چیر، لذت استفاده از یک محصول با کیفیت را خواهید چشید. قابل ذکر می باشد که تمام ارگونومی ساخت این محصول به صورت استاندارد های جهانی ساخته شده و هیچ مشکلی از نظر طراحی و ارگونومی ساخت، را دارا نمی باشد.

جنس بدنه

جنس بدنه این محصول از پارچه مخملی بوده و دارای کیفیت و مقاومت بسیار بالایی در برابر ساییدگی و صدمات احتمالی دارا می باشد. داخل بدنه این محصول پر شده از فوم مخصوص است و قابل تعویض می باشد. اگر محصولی زیبا و با کیفیت را می خواهید که ساعت ها از آن به عنوان صندلی و یا مبل، برای استفاده از کامپیوتر و لپ تاپ می خواهید، ما به شما هپی چیر مخصوص کامپیوتر را معرفی می کنیم.

ابعاد و وزن

اما برای خرید چنین محصولی بدونش ک شما نیاز به داشتن ابعاد این محصول دارید تا بعد از خرید، دچار مشکلاتی نظیر بزرگ و یا کوچک بودن محصول، نداشته باشید. ابعاد و تحمل وزن و وزن این محصول به ترتیب عبارت است از: طول : 110 سانتی متر، عرض: 110 سانتی متر، ارتفاع: 130 سانتی متر، تحمل وزن: 150 کیلو گرم و در آخر نهایت وزن این محصول 6 کیلو گرم بوده و شما به آسانی می توانید این محصول را حمل و یا جا به جا بکنید.

راه اندازی و نگهداری و خدمات پس از فروش

این محصول به راه اندازی خاصی نیاز ندارد، تنها کافیست تا مدت زمان کوتاهی بر روی نشیمنگاه آن نشسته، تا محصول حالت اصلی خودش را که در عکس این محصول مشاهده می کنید، دریابد و از آن به آسانی و با خیال راحت بتوانید استفاده کنید. در خصوص نگهداری و خدمات پس از فروش این محصول باید ذکر شود که برای درست استفاده کردن از این محصول، کسانی که وزنشان از 150 کیلو گرم بیشتر می باشد به هیچ وجه بر روی این مبل ننشینند تا به این محصول صدمه ای وارد نکنند. همچنین وسایلات تیز را از این محصول دور نگه دارید تا در بدنه آن پارگی ایجاد نشود. اما اگر در هر صئرتی برای این محصول مشکلی ایجاد شد و یا بدنه آن پاره شد، می توانید با برچسب تعمیرات، بدنه این محصول را خودتان تعمیر کنید و یا با مراجعه به فروشگاه تهران اینتکس بدنه و فوم مخصوص داخل این محصول را تعویض کنید.

جمع بندی

هپی چیر مخصوص کامپیوتر یک محصول با کیفیت با اصول استاندارد های جهانی می باشد تا شما در هنگام استفاده از این محصول آسودگی و آرامس جسم و تمرکز کافی داشته باشید. جنس بدنه این محصول از پارچه مخمل بوده و دارای کیفیت و مقاومت بالایی می باشد. طراحی این محصول به صورت گرد بوده و رنگ آن خاکستری می باشد. اگر می خواهید این محصول را خریداری کنید، هم اکنون می توانید از طریق سایت نمایندگی اینتکس تهران اقدام به سفارش این محصول کرده و در اسرع وقت آن را درب منزل دریافت کنید.

طول 110 سانتی متر
عرض 110 سانتی متر
ارتفاع 130 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 50 سانتی متر
جنس بدنه پارچه مخمل
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
شرکت سازنده اینتکس
نوع مبل یک نفره
سایر ویژگی ها قابلیت شستشو
 قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه-

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...