موضوع مقاله : معرفی قایق بادی جیمینی

تفریحات آبی یکی از بهترین و دوست داشتنی ترین تفریحاتی است که تمامی سنین به آن علاقه دارند ، به خصوص اگر از قایق نیز برای تفریحات خود استفاده کنید . قایق بادی یک وسیله تفریحی بسیار عالی برای شما خواهد بود که تنها در بعضی مواقع به سواحل دریا و ... می روید ، زیرا قایق های بادی می توانند به راحتی جابجا شوند و وزن سبکی دارند . برای همین است که شما می توانید در مسافرت ها نیز از این قایق ها بهره مند شده و به راحتی آن ها را در صندوق عقب ماشین قرار دهید . قایق های بادی مدل های بسیار زیادی را دارند که برخی از آن ها کیفیتی معمولی داشته و برخی دیگر نیز از کیفیت ساخت بسیار عالی برخوردار هستند . ما در این مقاله قصد داریم تا یکی از بهترین قایق های بادی موجود در بازار را به شما عزیزان معرفی کنیم تا بتوانید به خوبی با استفاده از این محصولات بادی بی نظیر انتخابی مطمعن را داشته باشید . قایق بادی جیمینی یکی از بهترین و پر فروش ترین قایق های بادی است که به عنوان قایق بادی حرفه ای نیز شناخته می شود و ما در این مقاله قصد معرفی قایق بادی جیمینی را داریم .

قایق بادی جیمینی ساخته شده توسط برند بست وی می باشد که مطمعنا در میان انواع قایق های بادی که مشاهده کرده اید ، نام این برند را دیده اید . شرکت بست وی یکی از بزرگترین شرکت های تولید کننده قایق بادی و محصولات بادی در دنیا می باشد که سابقه ای چندین ساله در این بازه دارد . برای همین است که به عنوان یک برند قدیمی در زمینه ساخت و فروش قایق بادی به شمار می آید ، شما نیز می توانید با اطمینان کامل از محصولات بادی شرکت بست وی استفاده کنید . قایق های بادی که شرکت بست وی تولید می کند تنوع بسیار بالایی را دارد و برای همین شما می توانید هر یک از آن ها را بسته به شرایط خود و همچنین ویژگی های قایق بادی انتخاب و خریداری کنید . بست وی تمامی محصولات بادی خود را پس از تولید کردن مورد تست و ارزیابی قرار می دهد ، برای همین است که هیچ مشکلی در آن ها وجود ندارد . حتی فروشگاه اینتکس نیز به عنوان بزرگترین فروشگاه قایق بادی در ایران ، قایق های بادی شرکت بست وی را با ضمانت و گارانتی تعمیر به فروش می رساند . 

برای همین است که در خرید قایق بادی بست وی نباید شک و تردیدی به دل خود راه دهید . شرکت بست وی یک برند آمریکایی است که تولیدات موفقی را تا کنون داشته و بیشترین قایق های بادی و متنوع ترین قایق ها ساخته شده توسط این شرکت بزرگ هستند ، از سوی دیگر شرکت بست وی از بهترین مواد و اجناس برای ساخت قایق بادی استفاده می کند و دلیل اصلی داشتن کیفیت بالای قایق های بادی شرکت بست وی ، جنس استفاده شده در ساخت قایق بادی و همچنین نوع طراحی و ساخت این محصولات توسط طراحان شرکت می باشد . به ویژه که شرکت بست وی اعلام کرده است که یکی از حرفه ای ترین ، جدید ترین و مقاوم ترین قایق بادی تولید شده آن ، قایق بادی جیمینی است که در حال حاضر نیز توانسته است که این کیفیت را به خوبی ثابت کند . قایق های بادی جیمینی برند بست وی طراحی حرفه ای داشته و قابلیت نصب موتور را نیز دارا هستند . 

اگر به ظاهر قایق بادی جیمینی توجه داشته باشید ، مشاهده خواهید کرد که این قایق بادی دارای قسمت جلویی باریک تر و حالت پیکانی دارد که می تواند به خوبی از میان آب و مواج عبور کند ، از سوی دیگر دیواره های کناری آن کشیده شده اند و نسبت به جلوی قایق کمی پهن تر می باشد . در قسمت عقب قایق بادی جیمینی یک فضایی وجود دارد که شما می توانید از لنسر ها استفاده کرده و بدین ترتیب موتور های بنزینی قایق بادی را از طریق این نگهدارنده های موتور به بدنه قایق بادی جیمینی متصل کنید . پس از نصب موتور ، شما در واقع یک قایق بادی موتوری بسیار عالی را خواهید داشت که می تواند با سرعت بسیار زیاد تری بر روی آب حرکت کند . توجه داشته باشید که تمامی قایق های بادی این ویژگی را نداشته و تنها برخی از قایق های بادی مانند قایق بادی جیمینی که از کیفیت بسیار خوبی برخوردار هستند این قابلیت را داشته و شما می توانید به راحتی آن را تبدیل به یک قایق بادی موتوری کنید . 

جنس بدنه قایق بادی جیمینی بست وی از پی وی سی برزنتی می باشد که یکی از بهترین اجناس برای ساخت قایق می باشد . بست وی برای اینکه بدنه این قایق را بسیار مقاوم تر کرده و آن را تقویت کند ، از لایه های ضخیم تر این جنس استفاده کرده است ، برای همین به سختی دچار آسیب دیدگی می شوند . بدنه این قایق ها کاملا ضد آب هستند برای همین است که اگر برای مدت طولانی در داخل آب بمانند باز هم مشکلی برای قایق بادی پیش نخواهد آمد . بدنه برزنتی می تواند باعث ضخیم تر شدن بدنه قایق شود که از پی وی سی ساخته شده است . برای همین برای ساخت قایق بادی جیمینی از پی وی سی برزنتی استفاده شده است . و اما می رسیم به قسمت کف قایق های بادی جیمینی که نقاط قوت این قایق ها محسوب شده و آن را از سایر قایق های بادی جدا می کند . برای اینکه کف قایق بادی جیمینی از ورقه های آلومینیومی ساخته شده است که باعث شده تا این قایق ها در برابر آسیب دیدگی ها مقاوم تر شود . 

برای همین است که شما می توانید به قایق بادی جیمینی موتور نصب کنید بدون اینکه نگران آسیب دیدن آن باشید . در سرعت های زیاد شاید قسمت کف قایق بادی بیشترین فشار و برخورد را متحمل شود ، برای همین این طراحی می تواند باعث افزایش کیفیت قایق بادی جیمینی شود . همچنین توجه داشته باشید که قایق های بادی جیمینی در واقع یک نوع قایق بادی پارویی بوده و شما می توانید برای حرکت دادن آن حتی از پارو استفاده کنید . استفاده از موتور یک امر دلخواه است و شما می توانید در صورت دوست داشتن این کار را انجام دهید . قایق های بادی جیمینی نشیمنگاه هایی نیز بر روی خود دارند که می توانید بسیار راحت از آن استفاده کنید .

در کناره های قایق بادی جیمینی دستگیره برای جابجایی و حفظ تعادل وجود دارد ، همچنین اهرم هایی برای نگه داشتن پارو ها وجود دارد که می توانید از آن ها به خوبی استفاده کنید . این قایق های بادی در ابعاد مختلف ساخته شده اند و تمامی آن ها جادار بوده و شما می توانید به راحتی وسایل همراه خود را نیز به خوبی به داخل قایق بادی ببرید . این قایق ها بیشتر برای استفاده دو نفره چهار نفره و حتی 6 نفره ساخته شده اند و از ابعاد بزرگی برخوردار می باشند ، برای همین است که افراد علاقه مند به قایق های بادی سایز بزرگ ، قایق های بادی جیمینی شرکت بست وی را انتخاب می کنند . مدل های کاسپین نوع دیگری از قایق های بادی حرفه ای شرکت بست وی هستند که می توانید از آن ها نیز استفاده کنید . تمامی این قایق ها قابلیت تعمیر شدن را دارا هستند و فروشگاه اینتکس تعمیرات این قایق های بادی را به صورت حرفه ای انجام می دهد .