همواره برای سفر بایستی آمادگی لازم را داشته باشید تا بتوانید سفری لدت بخش تر ، راحت تر و دلچسب تری را رقم بزنید ، به همین دلیل بایستی هزینه های سفر خود را بر آورد کنید ، وسایل و تجهیزات ضروری و مورد نیاز در سفر را نیز تهیه و به همراه خود ببرید . امروزه استفاده از چادر مسافرتی در بیشتر سفر ها می تواند تا حدود بسیار زیادی سفر آسان تری را برای شما به ارمغان بیاورد ، به همین دلیل چادر های مسافرتی پای ثابت سفر ها می باشند . اما در صورتی که چادر مسافرتی خود را هنوز انتخاب نکرده اید بهتر است تا ویژگی ها و مشخصات چادر مسافرتی خوب را بدانید تا بتوانید بهترین چادر مسافرتی را خریداری کرده و از آن در طول سفر خود استفاده کنید .

با استفاده از چادر مسافرتی می توانید در تمامی شرایط جوی و جغرافیایی مانند روز و شب ، سرما و گرما ، جنگل ، بیابان یا کوهستان و یا آب و هوای بارانی یا آفتابی حس امنیت داشته باشید . البته استفاده از چادر مسافرتی می تواند حریم خصوصی بسیار عالی را در طول سفر برای شما فراهم کند تا بدین ترتیب هر لحظه که نیاز به استراحت دارید بتوانید با استفاده از چادر مسافرتی حریم خصوصی عالی و امن را برای خود ایجاد کنید . با خرید چادر مسافرتی شاید حتی نیازی به اجاره منزل ، ویلا یا سوئیت ها را نداشته باشید ، پس میبینیم که داشتن یک چادر مسافرتی در سفر بسیار حائز اهمیت است .

تنوع در چادر های مسافرتی بسیار بالاست ، این تنوع می تواند شامل نوع طراحی ظاهری ، نوع آرگونومی ساخت چادر مسافرتی ، ساختار سازه و فریم چادر مسافرتی ، جنس استفاده شده در ساخت پایه و بدنه چادر مسافرتی و … شود ، بنابراین نیاز است تا با برآورد نیاز های خود بهترین و مناسب ترین چادر مسافرتی خود را خریداری کنید . با وجود انواع چادر های مسافرتی بی کیفیت و یا کپی شده انتخاب چادر مسافرتی را کمی سخت تر کرده است . شما بایستی با در نظر گرفتن برخی از مسائل اقدام به خرید چادرمسافرتی کنید ، بنابراین در این مطلب قصد داریم تا مشخصات چادر مسافرتی خوب را مورد بررسی قرار دهیم تا شما خریداران بتوانید با تکیه بر این راهنمایی ها بهترین و مناسب ترین چادر مسافرتی را خریداری کنید .

مقصد و شرایط جوی محل سفر

هر خریدار چادر مسافرتی نیاز است تا قبل از خرید چادر مسافرتی خود ، مقصد و شرایط جوی محل سفر و نوع سفری که دارد را مورد بررسی قرار دهد و به نسبت آن اقدام به خرید چادر مسافرتی خود کنند ، چرا که چادر های مسافرتی به نسبت نوع طراحی و آرگونومی ساختی که دارند برای یک نوع آب و هوای مشخص در نظر گرفته شده اند . به عنوان مثال اگر قرار است به راهپیمایی های پیاده مانند کوهنوردی ، جنگل و بیابان گردی بروید بهتر است تا چادر های مسافرتی مقاوم تر ، ضخیم تر و با کیفیت تری را خریداری کنید ، البته ضد آب بودن و قابلیت حمل آسان از مهم ترین فاکتور هایی است که یک چادر مسافرتی مناسب برای مسافرت ها و راهپیمایی های پیاده بایستی در نظر گرفته شود . 

مشخصات چادر مسافرتی خوب

اما اگر قصد سفر به مناطقی با شرایط جوی پایدار و مساعد هستید می توانید چادر های مسافرتی را خریداری کنید که از نظر ابعاد بزرگ باشند ، تهویه هوای مطلوبی را داشته باشند ، در این نوع شرایط آب و هوایی بهتر است تا چادر های مسافرتی را خریداری کنید که درب و پنجره بزرگتری را داشته باشد و حدالامکان ویژگی های دیگری چون سایبان و … را داشته باشد . البته بر اساس مقصد و شرایط جوی محل سفر ، چادر های مسافرتی به چند دسته : چادر مسافرتی ساحلی ، چادر مسافرتی حرفه ای کوهنوردی ، چادر مسافرتی معمولی خانوادگی تقسیم می شوند که هر یک از آن ها دارای ویژگی های خاص خود هستند .

چادر مسافرتی ساحلی

چادر های مسافرتی ساخته شده برای مناطق ساحلی از دسته چادر های مسافرتی اختصاصی برای شرایط آب و هوایی گرم و مرطوب ( شرجی ) می باشد که با طراحی خاصی که دارد برای این نوع شرایط جوی مناسب می باشند ، اغلب چادر های مسافرتی ساحلی دارای دیواره های کمتری بوده و درب و پنجره های بزرگتری دارند تا بدین ترتیب هوا به خوبی در داخل چادر در جریان باشد تا افراد در هنگام استفاده از چادر مسافرتی در آب و هوای شرجی بتوانند از هوای خنک تر بهره مند شوند . استفاده از چادر های ساحلی بیشتر جنبه سایبان دارند .

چادر مسافرتی حرفه ای ( کوهنوردی )

چادر های مسافرتی حرفه ای یا کوهنوردی از سری چادر های مسافرتی دیگری می باشند که با توجه به ساختار بسیار مقاوم و ضخیمی که دارند برای استفاده در مناطق کوهستانی ، جنگلی و … مناسب می باشند . این نوع از چادر های مسافرتی از سبک ترین چادر های موجود در بازار هستند که به سهولت می توانید آن ها را حمل کنید . ساختار گنبدی سقف آن ها ، پنجره های کوچک ، بدنه ضخیم و دوپوش و … آن باعث شده است تا این چادر های مسافرتی برای شرایط بد جوی قابل استفاده باشند . تمامی چادر های مسافرتی حرفه ای دارای گواهی های بین المللی و استاندارد هستند به طوریکه بیشتر فدراسیون های ورزشی مانند کوهنوردی آن ها را تایید کرده است .

چادر مسافرتی معمولی ( خانوادگی )

چادر های مسافرتی معمولی نیز از دیگر چادر های مسافرتی موجود در بازار می باشد که بیش از هر نوع چادر مسافرتی دیگری محبوب تر است به همین دلیل به فروش بسیار بالا تری نیز دست یافته است ، این نوع چادر های مسافرتی ایده آل برای شرایط مساعد جوی است و از آن جا که بیشتر افراد به مناطقی سفر می کنند که آب و هوای مساعد دارد ، چادر های مسافرتی معمولی و خانوادگی را خریداری می کنند .

 مشخصات چادر مسافرتی خوب :

  • ضد آب بودن بدنه
  • سبک بودن
  • حجم بسته بندی کوچک
  • راه اندازی ساده و آسان
  • پایه های مقاوم

ضد آب بودن بدنه از مهم ترین ویژگی های هر یک از چادر های مسافرتی است که شامل تمامی چادر های مسافرتی اعم از حرفه ای ، معمولی ، ساحلی و … می باشد . ضد آب بودن یک چادر مسافرتی را جنس استفاده شده در ساخت بدنه محصول مشخص می کند ، از این رو می بایست به جنس بدنه چادر مسافرتی دقت کنید . چادر های مسافرتی اوجینال و اصل اغلب از بدنه هایی از جنس پلی استر ، پلی اورتان ، برزنت ، نایلون ، pvc و … استفاده شده است ، تمامی اجناس نام برده شده در برابر آب مقاوم هستند . البته از پلی استر ، پلی اورتان و برزنت برای بدنه و از دیگر اقلام برای قسمت های دیگر چادر مانند پنجره ، کف و … استفاده می شود .

اجناسی چون پلی استر و پلی اورتان با ساختار شمعی که دارند می توانند در نازک ترین لایه های خود در برابر آب مقاوم باشند ، از این رو وزن سبک تری را داشته و بیشتر برای ساخت چادر های مسافرتی سبک و حرفه ای از آن ها استفاده می شود . اما برزنت ضخانت بیشتری داشته به همین دلیل بیشتر در برابر سرما محافظت می کند ، اما وزن بیشتری نیز دارد . در برخی از چادر های مسافرتی دوپوش همزمان از دو بدنه پلی استری و پلی اورتانی استفاده می شود .

سبک بودن چادر مسافرتی علاوه بر جنس بدنه به جنس پایه ها یا فریم محصول نیز مرتبط می باشد ، شرکت های سازنده چادر مسافرتی برای کاهش وزن این نوع محصولات سفری از اجناسی چون آلومینیوم و فایبرگلاس برای ساخت فریم چادر مسافرتی استفاده کردند ، چرا که این اجناس مقاوم اما در عین حال سبک می باشند .


حجم بسته بندی چادر های مسافرتی نیز رابطه مستقیمی با جنس بدنه و پایه ها و همچنین نوع سازه محصول دارد . چادر های مسافرتی عمدتا از سه نوع ساختار پایه ای عصایی ، فنری و اتوماتیک برخوردار می باشند ( در رابطه با نوع سازه چادر مسافرتی در مقاله ” چه چادر مسافرتی بخریم ؟ فنری ، عصایی یا اتوماتیک ” توضیحاتی ارائه شده است ) . هر یک از این چادر های مسافرتی دارای حجم بسته بندی و راه اندازی متفاوت هستند . شما می توانید با مراجعه به وبسایت فروشگاه اینتکس تمامی چادر های مسافرتی را با مشخصات و نقد و بررسی تخصصی مشاهده و مطالعه کنید .

همواره دغدغه خرید یک چادر مسافرتی ایده ال و مناسب جزو مواردی بوده است که افراد مختلف سعی می کنند تا با در نظر گرفتن تمامی شرایط بهترین انتخاب را انجام دهند. حال با وجود این موارد باز هم ممکن است که در هنگام انتخاب یک محصول مناسب فرد دچار سردر گمی شده و نتواند یک محصول خوب و صحیح را به درستی انتخاب کند. در همین رابطه نیز بهتر است که فرد قبل از خرید و انتخاب یک محصول آگاهی کامل از خصوصیات یک چادر مسافرتی مناسب را به دست آورد و پس از آن به بهترین شکل ممکن خرید خود را نهایی کند.

با در نظر گرفتن این موارد در این مقاله سعی خواهیم کرد که به بهترین شکل ممکن ویژگی های خوب یک چادر مسافرتی که در هنگام خرید باید به ان ها توجه شود را برای شما شرح دهیم تا بتوانید با آگاهی کامل محصولی را برگزینید که بتواند نیاز شما را به صورت کامل پاسخگو باشد. در همین رابطه نیز پیشنهاد می کنیم این مقاله را تا انتها دنبال نمایید..... جنس و کیفیت چادر مسافرتی به جرات باید عنوان کنیم که مهم ترین مسئله در انتخاب یک چادر مسافرتی خوب و ایده آل بحث کیفیت و نوع ساختار ان محصول می باشد. در واقع شما باید به این نکته توجه داشته باشید که این محصولات عموما دارای چه ساختاری هستند و این ساختار باعث می شود تا خیال شما از بابت در اختیار داشتن یک محصول با کیفیت راحت باشد؟ در همین رابطه نیز قطعا جنس و کیفیت یک محصول مهم ترین مسئله ای است که باید به آن اشاره کنیم تا با آگاهی کامل از این خصوصیت بتوانید دست به خرید یک محصول ایده آل بزنید.

در همین خصوص باید عنوان کنیم که چادر های مسافرتی عموما از جنس ها و کیفیت های متعددی تولید و عرضه شده اند که این مسئله سبب شده تا دست شما در هنگام خرید و انتخاب این محصولات به صورت کامل باز باشد. در واقع باید به این مسئله دقت کنید که رایج ترین نوع چادر مسافرتی از نظر جنس بدنه ، پارچه پلی استر می باشد که در تولیدات چادر های مسافرتی ایرانی نیز زیاد دیده می شود. در واقع این مسئله سبب شده تا شما در هنگام خرید بتوانید با خیالی راحت این نوع از جنس بدنه را سفارش دهید. هم چنین ضخامت نسبتا زیاد این نوع از پارچه باعث شده تا خیال شما از بابت در اختیار داشتن یک محصول فوق العاده از نظر کیفیت راحت باشد. مسئله مهم دیگر در خصوص این محصولات بحث جنس پارچه برزنتی می باشد. 

در واقع شما می توانید مشاهده نمایید که چادر های مسافرتی با جنس برزنتی نیز محبوبیت فوق العاده ای را در میان چادر های مسافرتی دارا هستند. در واقع این جنس از پارچه نیز باعث شده تا خیلی از محصولات ایرانی و حتی چادر های محبوبی نظیر چادر هلال احمر نیز از این جنس طراحی و تولید شوند که قطعا نشان ازکیفیت بالای این محصولات دارد. در کنار این موارد نوع دیگری از جنس پارچه در میان چادر های مسافرتی وجود دارد که از ان به عنوان چادر مسافرتی پلی استر و پلی اتیلن نام برده می شود. ترکیب و کنار هم قرار گرفتن این دو جنس اکثرا در چادر های مسافرتی خارجی به چشم می خورد زیرا معمولا شرکت های بزرگ خارجی سعی می کنند تا به بهترین شکل ممکن محصولات را تست نموده و آب بندی کنند که این مسئله نیاز مند جنس و کیفیت قابل قبولی است که این نمونه پارچه توانسته به بهترین شکل ممکن رضایت افراد را کسب کند. نوع دیگری از چادر های مسافرتی نیز در بازار وجود دارد که جنس بدنه نایلون را دارا هستند. این جنس باعث شده تا چادر مسافرتی شما کیفیت فوق العاده ای را در اختیار شما قرار دهد و عمدتا این محصولات ضد آب و با کیفیت هستند و از این دسته محصولات نیز استقبال خوبی به عمل آمده است. به طور کلی نیز عموما چادر های مسافرتی از همین جنس ها و کیفیت های نام برده شده طراحی و تولید شده اند که سبب شده تا خیال مشتریان از بابت در اختیار داشتن یک چادر مسافرتی از نظر جنس و کیفیت تا حدود بسیار زیادی راحت باشد. 

 

ضد آب و ضد طوفان بودن چادر مسافرتی مسئله مهم دیگری در هنگام خرید وجود دارد که خیلی از افراد شاید به آن توجه نداشته باشند و این مسئله سبب می شود تا در انتخاب یک چادر مسافرتی خوب دچار سردرگمی شوند. در واقع باید به این نکته دقت داشته باشید که چادر مسافرتی شما به جز بحث کیفیت که در خصوص آن به صورت کامل صحبت کردیم ، باید به صورت ضد آب نیز طراحی و تولید شده باشد. این مسئله سبب می شود تا شما در هنگام خرید بتوانید محصولی را برگزینید که در تمام فصول شرایط و قابلیت استفاده را برای شما فراهم خواهد کرد. در واقع بهره مندی از یک ساختار ضد آب سبب می شود تا خیال شما از بابت یک محصول فوقالعاده راحت باشد. ضد آب بودن چادر مسافرتی خصوصا در فصل پاییز و زمستان سبب می شود تا شما بتوانید در بهترین حالت ممکن اقدام به راه اندازی چادر مسافرتی نموده و از ان استفاده کنید.

مسئله دیگری که آن هم به اندازه ضد آب بودن چادر مهم می باشد بحث ضد طوفان بودن محصول و هم چنین مقاومت چادر مسافرتی مد نظر شما در شرایط باد و طوفان شدید می باشد. در واقع شما باید به این مسئله دقت داشته باشید که محصولی را برگزینید که بتواند به بهترین شکل ممکن نیاز شما را از بابت در اختیار داشتن یک چادر مقاوم برآورده کند. این مسئله باعث می شود تا شما اگر قصد استراحت در کویر و یا مناطق دیگر را دارید و آب و هوای آن منطقه طوفانی شود ، نگران تکان خوردن و جا به جایی چادر مسافرتی نباشید و بتوانید به بهترین شکل ممکن از محصول مد نظر خود استفاده کنید. ابعاد و ظرفیت چادر مسافرتی در بخش های قبلی سعی کردیم تا به بهترین شکل ممکن شما را با ویژگی های جنس و کیفیت چادر های مسافرتی تا حدود بسیار زیادی آشنا کنیم. همین مسئله باعث می شود تا قبل از خرید و انتخاب محصول از بابت کیفیت و هم چنین انتخاب کردن یک محصول با دوام آگاهی کامل را در اختیار داشته باشید. حال در این بخش سعی داریم تا در خصوص انواع ابعاد و ظرفیت چادر مسافرتی نیز با شما صحبت کنیم. در واقع باید به این مسئله نیز دقت داشته باشید که در هنگام خرید و انتخاب یک محصول با توجه به نیاز خود و این که چند نفر قصد دارند از یک چادر مسافرتی به صورت هم زمان استفاده کنند ، دست به ثبت سفارش  یک محصول بزنید.

 

در همین خصوص نیز باید عنوان کنیم که شرکت های گوناگون تولید کننده چادر مسافرتی سعی کرده اند تا چادر های خود را در ظرفیت های مختلفی به دست مشتریان برسانند. برای مثال شما می توانید چادر های مسافرتی یک نفره و دو نفره را نیز در بازار مشاهده کنید که این محصولات قطعا برای کوهنوردی و اطراق های یک و دو نفره ایده آل می باشد و باعث می شود تا فرد بتواند به ساده ترین روش ممکن اقدام به حمل و نقل محصول کرده و نگران خواب و استراحت خود در مسافرت و کمپینگ نباشد. نوع دیگری از چادر های مسافرتی در بازار وجود دارد که با عنوان ها و ظرفیت های مختلف چهار نفره ، شش نفره ، هشت نفره ، ده نفره و دوازده نفره به بهترین شکل ممکن و در تنوع ساختار و طراحی های مختلف به بازار عرضه شده است. این مسئله سبب شده تا افرادی که قصد دارند خرید چادر های مسافرتی را بیشتر برای سفر های خانوادگی و تفریحات با جمعیت زیاد خریداری کنند نیز بتوانند به بهترین شکل ممکن از این دسته از محصولات نیز استفاده کرده و با توجه به نیاز خود محصولی فوق العاده را برگزینند.

 

در واقع ظرفیت های این چادر های مسافرتی باعث شده تا افراد بتوانند با آسودگی خاطر دست به خرید این دسته از چادر های مسافرتی زده و فضای بزرگی را هم در اختیار داشته باشند. ارتفاع چادر مسافرتی مسئله مهم دیگری در هنگام خرید یک چادر مسافرتی وجود دارد که از آن به عنوان ارتفاع چادر مسافرتی نام برده می شود. در واقع این مسئله هم نکته ای بسیار مهم است که باید در هنگام خرید به آن توجه داشته باشید. در واقع شما اگر قد بلندی دارید و معمولا نیز قصد دارید تا عبور و مرور زیادی را در داخل چادر مسافرتی داشته باشید باید به ارتفاع یک چادر مسافرتی نیز به بهترین شکل ممکن توجه کنید. این مسئله یکی از نکات مهمی است که باعث می شود تا افراد مختلف بتوانند با آگاهی کامل دست به خرید و انتخاب یک محصول بزنند. به طور میانگین نیز ارتفاع بسیاری از چادر های مسافرتی خصوصا چادر های مسافرتی ایرانی بلند می باشد و تقریبا می توان در اکثر این محصولات ارتفاع 170 سانتی متری را مشاهده کرد. این مسئله باعث می شود تا عبور و مرور افراد مختلف تقریبا به راحتی نسبت به محصولات کوتاه تر انجام شود. حال ممکن است محصول شما برای استفاده یک نفر و یا دو نفر تولید و عرضه شده باشد که در این صورت عموما شرکت های تولید کننده به دلیل کم کردن حجم محصول و همین طور ساده تر کردن جا به جایی چادر مسافرتی سعی می کنند تا ارتفاع این چادر ها را کمتر از 150 سانتی متر نیز در نظر بگیرند که فرد بتواند تنها پس از راه اندازی به راحتی در داخل چادر مسافرتی برای استراحت جای گرفته و دیگر نیازی به عبور و مرور به صورت ایستاده نداشته باشد. وزن و شیوه حمل و نقل چادر مسافرتی مسئله دیگری که باید در خصوص این محصولات به ان اشاره کنیم بحث وزن و همین طور نحوه حمل و نقل این محصولات می باشد. 

 

در واقع باید به این نکته هم اشاره کنیم که شما برای خرید مسئله وزن محصول را هم باید مورد توجه خود قرار دهید. در همین راستا نیز باید عنوان کنیم که عموما وزن چادر های مسافرتی با توجه به ابعاد ان ها تغییر می کند. در واقع شما می توانید مشاهده کنید که یک محصول یک نفره عموما دارای وزنی بین 2 تا 5 کیلو گرم می باشد که این وزن با توجه به نوع چادر نیز متفاوت می باشد. هم چنین محصولاتی که دارای ابعاد بزرگ تری هستند هم عموما وزن های سنگین تری را دارا خواهند بود. به طور مثال یک چادر مسافرتی هشت نفره به طور میانگین بین 5 تا 8 کیلو گرم وزن دارد. البته در وزن یک محصول نیز باید به نوع و شیوه راه اندازی و اقلام همراه ان چادر هم توجه داشته باشید که هر چه یک محصول دارای وسایل و اقلام بیشتری باشد عملا وزن ان چادر مسافرتی نیز بیشتر خواهد شد. هم چنین باید به این مسئله هم اشاره کنیم که حمل و نقل این محصولات نیز متفاوت می باشد. به طور مثال باید به این نکته اشاره کنیم که خیلی از چادر های مسافرتی دارای یک عدد ساک حمل هستند که این ساک حمل نیز باز ساختار های متفاوتی دارد. برای مثال ممکن است یک چادر مسافرتی دارای ساک حمل دستی باشد که بتوانید به راحتی با در دست رفتن محصول آن را حمل و نقل کنید. هم چنین ممکن است که محصول به صورت ساک حمل بر روی دوش شما قرار بگیرد که این نکته هم سبب می شود تا بتوانید چادر مسافرتی را به راحتی حمل و نقل نمایید. شیوه راه اندازی و جمع آوری چادر مسافرتی دیگر مسئله ای که باید در خصوص انتخاب یک چادر مسافرتی به ان اشاره کنیم بحث چگونگی راه اندازی و همین طور شیوه جمع آوری یک محصول می باشد. در واقع باید به این نکته دقت داشته باشید که چادر های مسافرتی در مدل های اتوماتیک ، فنری و عصایی طراحی و تولید شده اند که این مسئله سبب شده تا شیوه راه اندازی هر یک از این محصولات متفاوت باشد. برای مثال شما می توانید مشاهده کنید که یک چادر مسافرتی اتوماتیک به گونه ای شکل می گیرد که پس از خارج کردن تمامی وسایل مربوط به چادر ، قادر خواهید بود تا به راحتی هر چه تمام تر در کمترین زمان ممکن چادر مسافرتی را باز نموده و از ان استفاده کنید. 

 

نوع دیگری از چادر های مسافرتی نیز وجود دارد که تحت عنوان چادر مسافرتی فنری در بازار وجود دارد. این مدل از چادر های مسافرتی نیز همان طور که از نامش پیداست دارای طراحی فنری می باشد و شما می توانید به راحتی هر چه تمام تر با باز کردن چادر شکل کلی محصول را در مدت زمان کمتر از بیست ثانیه به آن بخشیده و از محصول اماده خود استفاده کنید. جمع کردن این مدل از چادر ها نیز در همین مدت زمان کوتاه انجام می شود که با یکبار دیدن آموزش تصویری راه اندازی و جمع آوری این محصولات قادر خواهید بود تا از این چادر های مسافرتی استفاده کنید. هم چنین آخرین نوع از چادر های مسافرتی نیز در بازار تحت عنوان چادر مسافرتی عصایی تولید و عرضه شده است. این مدل از چادر های مسافرتی نیز با چندین ستون و پایه شکل گرفته است که این ساختار همانند عصا به یکدیگر متصل بوده و باعث شکل گیری بدنه اصلی چادر مسافرتی خواهد شد. در همین راستا نیز شما قادر خواهید بود تا در سریع ترین زمان ممکن به بهترین و اصولی ترین شکل ممکن یک چادر مسافرتی عصایی را راه اندازی نموده و از ان نیز استفاده کنید. جمع بندی در این مقاله سعی کردیم تا مهم ترین مسائلی که در انتخاب یک چادر مسافرتی خوب وجود دارد را به شما بازگو کنیم. 

حال با مطالعه دقیق این مطلب قطعا موفق شده اید که این دسته از محصولات و ویژگی های فوق العاده ای که جنس های مختلف چادر مسافرتی با ظرفیت های گوناگون و همین طور شیوه های راه اندازی مختلف دارا هستند را متوجه شده و بتوانید به بهترین شکل ممکن چادری متناسب با نیاز خود را برگزینید. در همین راستا نیز می توانید با سر زدن به فروشگاه مرکزی اینتکس از میان چادر های پر تعدادی که این فروشگاه موجود دارد ، محصولی مناسب را با قیمتی ارزان در اختیار گرفته و از داشتن یک چادر مسافرتی ایده آل و خوب لذت ببرید.