مشخصات قایق بادی سه نفره

امروزه استفاده از قایق های بادی برای استفاده در دریا و یا رودخانه ها رواج پیدا کرده است و بسیاری از افراد به کمک این قایق های بادی به تفریح و یا ورزش می پردازند . قایق های بادی دارای ظرفیت های مختلفی می باشند که ما در این مقاله به بررسی قایق های سه نفره شرکت اینتکس خواهیم پرداخت . بدنه این قایق های بادی از پی وی سی های مستحکم بوده و مقاومت بالایی در برابر فشار خواهند داشت . در ادامه به توضیح درباره انواع قایق های سه نفره خواهیم پرداخت . 

 

قایق بادی سه نفره مارینر

سری قایق های مارینر شرکت اینتکس نیز از قایق های با دوام این شرکت می باشد که در مقایسه با قایق های سی هاوک و اکسکروشن دارای کیفیت بالاتری بوده و البته قیمت بالاتری نیز دارد . این قایق بادی سه نفره دارای 297 سانتی متر طول ، 127 سانتی متر عرض و 46 سانتی متر ارتفاع می باشد که ابعاد بسیار مناسبی برای یک قایق بادی سه نفره بوده که در بررسی های انجام شده این ظرفیت بیش از این بود و تا 4 نفر به راحتی توانستند از آن استفاده کنند . کوسن های بادی قرار داده شده در این محصول نیز از ویژگی های قایق محسوب می شود و به کمک این کوسن ها می توانید نشیمنگاه نرمی را در اختیار داشته باشید و بتوانید ورزش و تفریح لذت بخشی را داشته باشید . نحمل وزن این قایق بادی 300 کیلوگرم می باشد که می توانید با کم کردن مقداری از باد محصول ، این تحمل وزن را کمی افزایش نیز بدهید و با خیال آسوده از آن استفاده کنید . از دیگر ویژگی های این محصول می توان به کف بادشو آن اشاره نمود که به کمک این ویژگی نشیمنگاه نرم تری را در اختیار دارید . از کاربرد های این قایق بادی می توان به استفاده از آن بین دو کشتی اشاره نمود که بسیاری از افراد از این قایق در این زمینه استفاده می کنند . البته استفاده به عنوان قایق ماهیگیری و تفریحی ورزشی نیز از کاربرد های این محصول به شمار می رود . این قایق بادی مارینر دارای 6 محفظه جداگانه باد می باشد که این ویژگی به شما کمک می کند تا در صورت خالی شدن یکی از محفظه های باد ، قایق بر روی آب باقی بماند و خطری شما را تهدید نکند . از اقلام اضافه همراه این محصول نیز می توان به بسته تعمیرات ، پارو و همچنین ساک حمل اشاره نمود که می توانید به کمک این ساک حمل ، قایق را به راحتی به هر مکانی انتقال دهید و از آن استفاده کنید . 


قایق بادی سه نفره اکسکروشن

این قایق بادی یکی از با کیفیت ترین قایق های بادی شرکت اینتکس می باشد که دارای بدنه ای از جنس پی وی سی دولایه بوده و همچنین بخش های کناری این محصول از پی وی سی برزنتی می باشد . طول این قایق بادی 262 سانتی متر ، عرض آن 157 سانتی متر و ارتفاع آن 42 سانتی متر می باشد . تحمل وزن این محصول نیز حدود 300 کیلوگرم بوده که تحمل وزن مناسبی برای یک قایق بادی سه نفره می باشد . وزن بسته بندی این محصول حدود 19 کیلوگرم می باشد که می توان به کمک این وزن مناسب ، قایق را به راحتی به هر مکانی انتقال دهید و از آن استفاده کنید .  این قایق بادی اکسکروشن سه نفره به همراه خود دو عدد پاروی آلومینیومی نیز دارد که می توانید به کمک آنها قایق را بر روی آب حرکت دهید و از آن لذت ببرید . همچنین دو عدد محل مخصوص برای قرار دادن قلاب ماهیگیری نیز وجود دارد که می توانید از آن برای ماهیگیری استفاده کنید . 


قایق بادی سه نفره سی هاوک

سری قایق های سی هاوک از قایق های با کیفیت شرکت اینتکس می باشد که دارای بدنه ای از جنس پی وی سی دولایه بادی می باشد که بخش های کناری این محصول نیز از پی وی سی برزنتی می باشد و مقاومت بالایی در برابر فشار و ضربه دارد . در داخل این قایق بادی کیسه مخصوصی برای قرار دادن اشیاء اضافی تعبیه شده است که می توانید به کمک آن در فضا صرفه جویی کنید و فضای بیشتری را در اختیار داشته باشید . به همراه این قایق بادی نیز دو عدد پاروی پلاستیکی قرار داده شده است که می تواند به خوبی به شما کمک کند تا قایق را حرکت دهید و به تفریح بپردازید . این قایق بادی نیز دارای 295 سانتی متر طول ، 137 سانتی متر عرض و 43 سانتی متر ارتفاع می باشد که اندازه مناسبی برای سه نفر بوده و حتی می توان بک کودک را نیز به همراه خود در آن قرار داد . از ویژگی های مثبت این قایق بادی سه نفره قیمت مناسب آن می باشد که در مقایسه با قایق های دیگر شرکت اینتکس ، محصولی مقرون به صرفه معرفی می شود . همچنین به همراه این محصول پمپ باد دستی نیز وجود دارد که می توانید به کمک آن محصول را در هر مکانی باد زده و از آن استفاده کنید . وزن 12.5 کیلوگرمی این قایق نیز به شما کمک می کند تا به راحتی محصول را جابجا کرده و از آن استفاده کنید . از ویژگی های این محصول می توان به سطح مواج این محصول اشاره کرد . همچنین همراه داشتن دو کوسن نیز به شما کمک می کند تا نشیمنگاه راحت تری را در اختیار داشته باشید . رنگ سبز و زرد استفاده شده در این محصول نیز به زیبایی آن افزوده است و این قایق بادی را به یک محصول عامه پسند تبدیل نموده است . 

 

قایق بادی سه نفره چلنجر

یکی دیگر از قایق های شرکت اینتکس سری قایق های چلنجر می باشد که بدنه ای مقاوم و همچنین مستجکم داشته و مناسب برای استفاده در آبهای کم عمق و آرام می باشد . البته نمی توان گفت که نمی شود از این استخر در دریا و یا سد استفاده کرد اما می توان گفت استفاده از این قایق بادی در آبهای آرام و کم عمق معقولانه تر و کم خطر تر می باشد . این قایق بادی دارای سه محفظه باد جداگانه می باشد که در صورت بروز مشکل و خالی شدن یکی از آنها ، قایق بر روی آب خواهد ماند و خطری شما را تهدید نخواهد کرد . همچنین بدنه این قایق بادی از پی وی سی دو لایه بادی می باشد که به سبب استفاده از این نوع بدنه ، مقاومت بالایی در برابر برخورد با صخره ها داشته و می توانید با خیال آسوده از آن استفاده کنید . به همراه این محصول طناب نجات نیز وجود دارد که می توانید در مواقع اضطراری از آن استفاده کنید . طول این قایق بادی 295 سانتی متر بوده و عرض آن 137 سانتی متر می باشد . همچنین ارتفاع 43 سانتی متری این محصول نیز به شما کمک می کند تا قایقی با ارتفاع مناسب در اختیار داشته باشید . به همراه این قایق بادی سه نفره نیز دو عدد پاروی آلومینیومی و همچنین پمپ باد مخصوص وجود دارد که می توانید از آن ها استفاده کنید . 


قایق بادی سه نفره اکسپلورر

سری قایق های اکسپلورر نیز از محصولات بادی شرکت اینتکس می باشد که مناسب برای استفاده در آبهای آرام و استخر ها می باشد . از این قایق بادی سه نفره نمی توان در آبهای مواج و یا عمیق و یا سد ها استفاده نمود . بدنه این قایق بادی از پی وی سی طرح چرم بوده و مقاومت بالایی در برابر فشار و ضربه دارد . همچنین کف این محصول از پی وی سی دولایه تهیه شده است تا توانایی تحمل وزن شما را داشته باشد و مشکلی برای قایق پیش نیاید . طول این قایق بادی 211 سانتی متر ، عرض آن 117 سانتی متر و ارتفاع آن 41 سانتی متر می باشد که ابعاد مناسبی برای یک قایق بادی سه نفره استخری می باشد و شما با مشکل فضا روبرو نخواهید شد . همچنین در بررسی های انجام شده تا 4 نفر نیز توانستند از این قایق استفاده کنند . تحمل وزن این قایق بادی 160 کیلوگرم می باشد که البته با کم کردن مقداری از باد آن می توانید این تحمل وزن را کمی افزایش نیز بدهید . البته از کاربرد های این محصول می توان به استفاده به عنوان قایق ماهیگیری نیز اشاره نمود . همراه با این محصول اینتکس نیز دو عدد پارو 130 سانتی متری وجود دارد که می توان به کمک آنها قایق را به راحتی حرکت داد . همچنین از دیگر اقلام اضافه همراه این محصول می توان به طناب نجات اشاره کرد که می توانید در مواقع ضروری از آن استفاده کنید . وزن 8 کیلوگرمی این محصول نیز به شما کمک می کند تا بتوانید به راحتی محصول را جابجا کرده و به مکان دلخواه انتقال دهید و از آن استفاده کنید .