مبل شنی یک نفره لی اینتکس

intex 30078

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,800,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی یک نفره لی اینتکس

مبل شنی یک نفره لی اینتکس یکی از زیبا ترین و پر طرفدار ترین نمونه مبل های شنی موجود در فروشگاه اینترنتی اینتکس است که با توجه به ساختار و جنسی که دارد به این محبوبیت دست یافته است . مبل شنی فوق در دسته مبل های شنی راحتی قرار دارد چرا که ساختار آن به گونه ای است که می توان به خوبی به آن حالت دهید و از آن استفاده کنید . این محصول از کیفیت ساخت بسیار بالایی برخوردار است به همین دلیل فروشگاه اینتکس محصول را با ضمانت 1 ساله برای فروش گذاشته است ، همانطور که در نام محصول آورده شده است جنس رویه این مبل شنی از پارچه کتان لی یا همان جین ساخته شده است ، این جنس از بهترین پارچه های موجود در بازار می باشد که برای ساخت سایر پوشاک نیز از آن استفاده می شود ؛ شما می توانید این رویه را در صورت کثیف شدن بشویید ، امکان در آوردن رویه نیز در این مبل شنی با توجه به زیپ قرار گرفته شده در قسمت پایین مبل وجود دارد . محتوای داخلی این مبل شنی نیز از یونولیت یا همان فیبر های خرد شده می باشد که در درون یک آستری قرار گرفته اند تا بتوان بدون پخش شدن آن ها رویه را از محتوا جدا کرد . سایر ویژگی ها و ابعاد محصول در جدول زیر آورده شده است که می توانید آن را مطالعه کنید .

نقد و بررسی مبل شنی یک نفره لی اینتکس

مبل شنی یک نفره لی اینتکس از نمونه مبل های شنی جدید و تازه طراحی شده است که می توانید آن را به سهولت از فروشگاه اینترنتی اینتکس خریداری کنید . مبل های شنی به دلیل طراحی که دارند دارای سطوحی بسیار نرم بوده و به همین دلیل سطحی بسیار نرم و راحت را در اختیار افراد قرار می دهد ، این نمونه نیز یکی از مبل های شنی راحتی می باشد که در ادامه با نقد و بررسی بیشتر آن سایر ویژگی های محصول را معرفی می کنیم . پس اگر قصد خرید مبل شنی یک نفره لی اینتکس را دارید در ادامه همراه ما باشید .

طراحی و آرگونومی ساخت

آرگونومی ساخت بسیاری از مبل های شنی به صورت یکسان می باشد اما طراحی آن ها ممکن است با توجه به الگو های برش زنی متفاوت باشد . اغلب این محصولات آرگونومی ساخت سه لایه دارند که این سه لایه متشکل از محتوای شنی ، آستری و پوسته می باشد که هر یک از آن ها را در بخش جنس معرفی می کنیم . آستری که لایه میانی را تشکیل می دهد این اجازه را می دهد تا در صورت نیاز بتوانید رویه را از محتوای شنی جدا کنید ، برای اینکار نیز رویه یا همان پوسته محصولات را به صورت زیپ دار ایجاد می کنند . طراحی این محصول نیز همانطور که در تصویر مشاهده می کنید تقریبا گلابی شکل و مخروطی می باشد ، این نوع طراحی یکی از بهترین نوع طراحی می باشد چرا که باعث ایجاد مبل شنی با پشتی مرتفع تر می گردد .

جنس

همانطور که در بخش طراحی و آرگونومی ساخت اشاره شد ساختار مبل شنی یک نفره لی اینتکس به صورت سه لایه و متشکل از رویه ، آستری و محتوای شنی می باشد که از نظر جنسی متفاوت می باشند . قسمت رویه یا پوسته این محصول از جنس پارچه لی ساخته شده است ، این پارچه که نوعی کتان با کیفیت می باشد دوام بسیار خوبی در برابر ضربه و سایش دارد ، همچنین ظاهری بسیار شیک و زیبا دارد که این موضوع باعث شده است تا حتی از این جنس برای ساخت بسیاری از پوشاک دیگر استفاده شود . جنس آستری این محصول نیز از پارچه معمولی اما ضخیم و مقاوم ساخته شده است . و اما محتوای شنی مبل فوق از یونولیت های خرد شده تشکیل شده است تا با استفاده از آن مبل شنی سبک و در عین حال انعطاف پذیر را داشت .

ابعاد ، وزن و تحمل وزن

ابعاد مبل شنی یک نفره لی و زیبای فوق برابر با ( طول : 90 سانتی متر ، عرض : 90 سانتی متر ، ارتفاع : 110 سانتی متر ) ساخته شده و ارتفاع آن تا سطح نشیمنگاه نیز 50 سانتی متر می باشد ، این ابعاد و سایز باعث شده تا محصول برای بزرگسالان مناسب باشد و بتواند تمامی بالغین را بر روی خود جای دهد . وزن کلی این مبل شنی به دلیل محتوای یونولیتی آن تنها 5 کیلوگرم می باشد و حداکثر تحمل وزن محصول نیز 150 کیلوگرم است .

مراقبت ، نگهداری و تعمیرات

این مبل شنی همانطور که اشاره شد کیفیت ساخت مطلوب و بالایی دارد به همین دلیل نیز طول عمر آن بالاست ، اما لازم است در هنگام خرید این محصولات در حفظ  نگهداری آن کوشا باشید تا بتوان سال های سال از آن استفاده کرد ، رویه این محصول قابلیت شست و شو دارد اما برای حفظ کیفیت و رنگ رویه پیشنهاد می شود تا در صورت شست و شوی رویه با لباسشویی آن را برعکس کرده و سعی کنند تا این پارچه را با آب سرد بشویند . در صورت آسیب دیدگی رویه یا آستری از دوخت می توانید آن را تعمیر کنید . تمامی قسمت های این مبل شنی قابل تعویض است و چه بسا شما می توانید اقدام به تعویض محتوای شنی مبل خود کنید .

سخن پایانی

فروشگاه اینترنتی اینتکس این محصول را با ضمانت 1 ساله برای فروش گذاشته است تا شما عزیزان با خیال راحت تر محصول را خریداری کنید ، شما می توانید تعمیرات محصول خود را برای فروشگاه نیز ارسال نمایید چرا که اینتکس خدمات پس از فروش این محصولات را مانند تعمیرات و شارژ محتوای شنی انجام می دهد .

طول 90 سانتی متر
عرض 90 سانتی متر
ارتفاع 110 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 50 سانتی متر
جنس بدنه کتان لی ( جین )
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 1 سال
شرکت سازنده تهران اینتکس
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها قابلیت شستشو
 قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
دارای دستگیره مخصوص حمل
اقلام همراه-

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...