مبل شنی لوکس طرح چرم

BIN-3124

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,400,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی لوکس طرح چرم

مبل شنی لوکس طرح چرم یک محصول خاص ، بادوام و جذاب است که مناسب برای مشکل پسندان می باشد. این محصول به جرات یکی از با کیفیت ترین و در عین حال شکیل ترین محصولاتی است که در بازار عرضه شده است. در رابطه با نوع طراحی این محصول باید عنوان کرد که سطح نشیمنگاه این کالا به صورت فرو رفته تولید گردیده است که با نشستن ها متوالی شما بیش از پیش شکل می گیرد. علاوه بر این ها قسمت پایینی این محصول هم ظاهری مربعی شکل دارد که جذاب است. هم چنین بخش تکیه گاه این کالا هم به صورت ایستاده تولید گردیده است که فرد به راحتی می تواند به ان تکیه داده و حتی سر و گردن خود را هم بر روی ان قرار دارد. این محصول ساخته شده از جنس پلی استر بوده و به صورت طرح چرم طراحی گردیده است که بسیار چشم نواز بوده و در انتخاب شما برای خرید این محصول شما را ترغیب خواهد کرد. هم چنین در قسمت بالایی این محصول هم یک عدد دستگیره مشکی رنگ قرار دارد که به ان به سادگی می توانید این کالا را حمل و نقل کنید. رنگ این محصول هم به صورت یکدست قهوه ای می باشد که فوق العاده زیباست. هم اکنون این محصول خاص را می توانید از سایت نمایندگی محصولات اینتکس خریداری نمایید.

نقد و بررسی مبل شنی لوکس طرح چرم

مبل شنی لوکس طرح چرم یک کالای با کلاس و جدید است که نوع ساخت و هم چنین شکل ظاهری اش به گونه ای است که هر فردی با دیدن ان عاشقش خواهد شد. ساختار این محصول به گونه ای است که دارای تکیه گاه بوده و لحظات خوبی را برای شما در حین نشستن بر روی این مبل شنی فراهم می کند. هم چنین بخش نشیمنگاه این محصول هم به صورت فرو رفته و نرم و طلیف طراحی و تولید شده است. در ادامه این مطلب با ما همراه باشید تا به بررسی کامل این محصول پرداخته و به صورت کامل این کالا را نقد و بررسی کنیم................

طراحی و ارگونومی ساخت

شکل ظاهری این محصول به گونه ای است که فرد با نشستن بر روی ان احساس راحتی کامل را تجربه می کند. در همین خصوص باید عنوان کرد که بخش کف این محصول به صورت مربعی شکل طراحی و تولید شده است. هم چنین بخش تکیه گاه این محصول هم دارای مقداری شیب می باشد که باعث شده تا در هنگام نشستن بر روی این کالا ارگونومی استاندارد را به بدن شما ببخشد. بخش نشیمنگاه این محصول هم به گونه ای طراحی شده که به صورت فرو رفته می باشد و شما هر چند بار که بر روی ان بنشینید مواد داخلی ان بیشتر فرو رفته و نرم تر می شود. در کناره های این محصول لوگو تولید کننده این کالا هم نقش بسته است که نشان از اصالت و کیفیت بالای ساخت این محصول دارد. هم چنین در بالاترین قسمت تکیه گاه این محصول هم یک عدد دستگیره مشکی رنگ دیده می شود که می توانید به سادگی با در دست گرفتن ان این کالا را جا به جا کرده و در مکان مناسب قرار دهید. هم چنین رنگ این محصول هم به صورت یکدست قهوه ای رنگ ظراحی و تولید شده است که بسیار شکیل می باشد.

جنس بدنه

بدنه این کالا به صورت پلی استر طرح چرم طراحی و تولید شده است. این بدین معناست که این کالا فوق العاده مقاوم و شکیل بوده و به صورت بسیار زیبا هم طراحی شده است. علاوه بر این ها در داخل این مبل شنی فیبر پر شده است که با استفاده از ان ها این کالا شکل گرفته و سر پا شده است. تمامی این موارد نشان از جنس فوق العاده این کالا دارد که می توانید به سادگی به ان اطمینان کنید.

ابعاد و وزن

در ابتدا باید گفت که این مبل شنی تنها 7 کیلو گرم وزن دارد. شما به همین دلیل قادر خواهید بود که این کالا را در مکان مناسب به سادگی جا به جا کنید. علاوه بر این ها این محصول 80 سانتی متر طول دارد. هم چنین عرض ان 99 سانتی متر و ارتفاع ان هم 94 سانتی متر است. این محصول قادر است تا 150 کیلوگرم وزن را هم بر روی خود تحمل کند که ان هم مقدار قابل توجهی می باشد.

راه اندازی و مراقبت و نگهداری

این مبل شنی به صورت کاملا اماده می باشد. این بدین معناست که مواد داخلی ان هم در داخلش قرار گرفته شده و کاملا شکیل است و تنها شما باید ان را در مکان مناسبی قرار داده و از ان استفاده نمایید. هم چنین در صورت اسیب دیدن پوسته و رویه این کالا هم قادر خواهید بود به سادگی ان را تعویض کرده و مجدد از این کالا استفاده کنید. برای مراقبت از این کالا هم باید به یک سری اصول حرفه ای توجه کنید تا بتوانید از این محصول چندین سال بدون کوچکترین افت کیفیتی استفاده کنید. در همین خصوص باید عنوان کرد که نباید وسایل سنگین و هم چنین نوک تیز را به بدنه اصلی این کالا نزدیک کنید. هم چنین از نزدیک کردن وسایل داغ و اتش زا هم به بدنه این کالا خودداری نمایید. با رعایت همین نکات شما قادرید تا چندین سال بدون افت کیفیت از این کالا استفاده نمایید.

جمع بندی

مبل شنی لوکس طرح چرم محصولی با کیفیت است که تحت ضمانت شرکت تهران اینتکس به بازار عرضه شده است. این محصول مناسب برای استفاده تمام سنین بوده و بدنه ای مقاوم دارد. اگر شما هم قصد دارید تا یک مبل شنی زیبا را در اختیار داشته باشید پیشنهاد می کنیم هم اکنون این محصول را از سایت نمایندگی اینتکس خریداری نمایید.

طول 80 سانتی متر
عرض 99 سانتی متر
ارتفاع 94 سانتی متر
رنگ بدنه قهوه ای
جنس بدنهپلی استر طرح چرم
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
تحمل وزن 150 کیلو گرم
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی هاقابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه-

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...