مبل شنی تو خالی اینتکس

MBl-55694

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
4,200,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی تو خالی اینتکس

مبل شنی تو خالی اینتکس از سری محصولات برند اینتکس می باشد که با کیفیت و قیمت مناسب روانه بازارهای جهانی شده است . رویه این مبل شنی از جنس پارچه مازراتی با کیفیت می باشد که درزهای آن به خوبی دوخت شده اند و در تست های انجام شده بر روی آن کیفیت و مقاومت بسیار بالایی را از خود به نمایش گذاشته است . قسمت نشیمنگاه این مبل شنی کمی تو رفته می باشد و در بخش عقب آن تکیه گاه وجود دارد که با توجه به ارتفاع ایده آلی که دارد کمر را در بر می گیرد و این امر باعث می شود به هنگام استفاده در طولانی مدت احساس خستگی به بدن شما دست ندهد . شایان ذکر است که مواد داخلی تشکیل دهنده این محصول از یونولیت خرد شده و الیاف و ابرمی باشد و این امر انعطاف پذیری مبل شنی را بالا برده است . همچنین به همراه این مبل شنی ضمانت دو ساله نمایندگی اینتکس نیز وجود دارد . مبل شنی تو خالی اینتکس با برترین کیفیت و قیمت در فروشگاه اینتکس موجود می باشد که پس از بررسی اطلاعات و مشاهده تصاویر می توانید آن را خریداری کرده و یا در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل بگیرید .

نقد و بررسی مبل شنی تو خالی اینتکس

مبل شنی تو خالی اینتکس از سری محصولات با کیفیت شرکت اینتکس می باشد که با توجه به دارا بودن ظاهری شکیل بسیار مورد توجه قرار گرفته است . رویه این محصول از پارچه مخملی مازراتی بوده که علاوه بر مقاومت دارای انعطاف قابل قبولی می باشد . قسمت نشیمنگاه آن نیز دارای مقداری فرو رفتگی می باشد که موجب شده بدن در وضعیت مناسبی قرار گیرد . در ادامه این مطلب به تشریح این محصول پرداخته و شما را در خرید مبل شنی بزرگسال همراهی می کنیم...

طراحی و آرگونومی ساخت

همانطور که در تصویر مشاهده می نمایید این محصول از طراحی متفاوتی نسبت به سایر مبل های شنی برخوردار می باشد . این مبل شنی دارای نشیمنگاهی گرد بوده که با ایجاد مقداری فرو رفتگی در قسمت میانی علاوه بر افزایش زیبایی ، بدن شما را در بهترین وضعیت قرار خواهد داد . در قسمت پشت آن نیز یک تکیه گاه درنظر گرفته شده که با استفاده از آن دچار درد و خستگی در ناحیه پشت نخواهید شد . همچنین در قسمت کناره ها دو جایگاه دست تعبیه شده که دست های شما را در شرایط مطلوبی قرار می دهد . رنگ این مبل شنی  قهوه ای بوده که می توان از آن به عنوان دکوراسیون منزل و دفتر کار نیز استفاده نمود . در قسمت زیرین آن نیز یک زیپ تعبیه شده که با استفاده از آن می توانید محتویات داخل مبل را تعویض و یا تخلیه نموده و همچنین رویه را جدا نموده و مورد شستشو قرار دهید .

جنس بدنه

از دیگر موارد حائز اهمیت در تهیه محصول مورد نظر می توان به کیفیت و جنس آن اشاره نمود . رویه این مبل شنی از پارچه مازراتی در نظر گرفته شده است که دارای انعطاف قابل قبولی بوده و در عین حال در برابر پوسیدکی و ساییدگی از مقاومت بالایی برخوردار می باشد . محتویات تشکیل دهند آن تیز از یونولیت های خرد شده می باشد که نرمی خاصی را به محصول بخشیده و نیز در برابر ضربه وفشار های وارده بسیار مستحکم می با شد که نشان از کیفیت وطول عمر بالای آن دارد .

ابعاد و وزن

همانطور که می دانید حجم محصول مورد نظر نیز از اهمیت بالایی برخوردار می باشد . این محصول با طول 110 سانتی متر ، عرض 95 سانتی متر و ارتفاع 130 سانتی متر دارای حجم مطلوبی بوده و می توان از آن علاوه بر پذیرایی در اتاق خواب نیز استفاده نمود . وزن آن نیز 6 کیلوگرم بوده که برای محصولی با این ابعاد و کیفیت بسیار ایده آل می باشد . این مبل شنی قادر است تا وزنی بالغ بر 120 کیلو گرم را تحمل نماید به همین منظور گزینه مناسبی برای استفاده بزرگسالان می باشد . با توجه به این ابعاد و وزن می توان دریافت که این محصول کاملا مطابق با استاندارد های موجود طراحی و تولید شده است .

نحوه مراقبت و نگهداری و خدمات پس از فروش

با توجه به نکات ذکر شده این محصول مرغوبیت چشمگیری برخوردار بوده و به سادگی دچار آسیب دیدگی نخواهد شد . اما به منظور افزایش طول عمر آن می بایست از نزدیک نمودن حرارت بالا و اشیاء نوک تیز به آن خود داری نمایید . در صورت برزو آسیب دیدگی در هر قسمت از آن می توانید با مراجعه به نمایندگی اینتکس تعمیرات آن را به متخصصان بسپارید . در صورت تمایل می توانید رویه را کاملا تعویض نمایید .

جمع بندی

مبل شنی توخالی اینتکس محصولی بینظیر می باشد که به دلیل مقاومت بالا در برابر ضربه و فشار و نیز انعطاف و نرمی و راحتی توانسته جایگاه ویژه ای را در بین طرفداران مبل های شنی به خود اختصاص دهد . همانطور که در تصویر مشاهده می نمایید این مبل شنی از زیبایی چشمگیری برخوردار بوده و قادر است منزل و دفتر کار شما را به زیبا ترین شکل ممکن تبدیل نماید . وزن آن نیز بسیار اندک بوده و در عین حال قادر به تحمل وزن بالایی می باشد . شرکت اینتکس به منظور جلب رضایت مصرف کنندگان ضمانت نامه ای دو ساله برای آن در نظر گرفته که نشان از کیفیت آن دارد . شما می توانید برای تهیه این محصول به صورت اینترنتی و یا حضوری و از طریق فروشگاه تهران اینتکس اقدام نمایید .

طول 120 سانتی متر
عرض 95 سانتی متر
ارتفاع 100 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 70 سانتی متر
جنس بدنهپارچه مازراتی
مواد داخلی مبل یونولیت و الیاف و ابر
ضمانت 2 سال
شرکت سازنده مبل آرامش
نوع مبل یک نفره
سایر ویژگی ها  قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه-

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...