مبل شنی بزرگسال چرمی

bestway 43755

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,250,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی بزرگسال چرمی

مبل شنی بزرگسال چرمی بست وی محصولی زیبا و با کیفیت می باشد که در طرح و رنگ بندی زیبا و متنوع در فروشگاه تهران اینتکس با کمترین قیمت عرضه می گردد . جنس بدنه این محصول  از چرم مصنوعی می باشد که بسیار مقاوم در برابر ساییدگی و وزن بالا می باشد به همین جهت این محصول مناسب برای تمامی سنین می باشد . مواد تشکیل دهنده داخلی این محصول از جنس یونولیت خرد شده می باشد که بسیار نرم و راحت می باشد . در قسمت زیری این محصول یک زیپ طراحی شده که به کمک آن می توانید مواد داخلی محصول را کم یا  زیاد نموده و مبل خود را به شکل دلخواه فرم دهید و همچنین می توانید قسمت رویی محصول را از آستر جدا نموده و به شکل دلخواه فرم دهید .مبل شنی بزرگسال چرمی بست وی دارای ضمانت 2 ساله می باشد که برای شما ایت شرایط را فراهم می کند که از این محصول با خیالی  آسوده استفاده نمایید . این محصول زیبا با توجه به طرح و رنگ بندی زیبایی که دارد برای شما این شرایط را فراهم می کند که ا ز این محصول به عنوان دکوراسیون منزل و محل کار استفاده نمایید و همچنین با توجه به حجم و وزن مناسبی که دارد به راحتی قابل حمل می باشد . شما می توانید با مراجعه به سایت تهران اینتکس از دیگر محصولات سایت دیدن کرده و برای خرید مبل شنی بزرگسال چرمی از تولیدی مبل شنی با تلفن های این مرکز تماس بگیرید . 

نقد و بررسی مبل شنی بزرگسال چرمی

مبل شنی بزرگسال چرمی

مبل شنی بزرگسال چرمی یک محصول فوق العاده زیبا و با کیفیت می باشد که مناسب برای استفاده در منزل ، ادارات و دیگر مناطق می باشد. از این محصول می توانید استفاده کرده و بدون نیاز به باد کردن بر روی ان بنشینید که نرمی و لطافت فوق العاده ای را دارا می باشد. در ادامه این مطلبقصد داریم به صورت کامل این محصول را مورد ارزیابی قرار دهیم پس تا انتها با ما همراه باشید.....

طراحی و ارگونومی ساخت

مبل های شنی معمولا از طراحی و ارگونومی زیبا و شکیلی برخوردار هستند. ظاهر این محصولات به صورت ساده و گرد طراحی شده است که این گرد بودن به شکل کلی و کف ان بر می گردد. در رابطه با طراحی این محصول اگر بخواهیم بیشتر صحبت کنیم در ابتدا باید عنوان کرد که رنگ تمام قسمت های این محصول به صورت یکدست ساده و قهوه ای می باشد. دوخت این محصول به صورتی انجام شده که از جلو و اطراف قابل رویت است و به صورت مقاوم پیاده سازی شده است. هم چنین در انتهای این محصول هم یک عدد زیپ قرار گرفته است که می توانید از طریق ان محتویات داخل این محصول را مشاهده کرده و ان را کم یا زیاد کنید. هم چنین در هنگام نشستن بر روی این محصول فرم دلخواه بدن شما بر روی این مبل پیاده سازی می شود که در صورت داشتن نارضایتی از فرم شکل گرفته می توانید محصول را بر عکس کرده و بر روی زمین قرار دهید و سپس فرم دلخواه و حالت مورد نظر را با استفاده از جا به جا کردن یونولیت موجود در این مبل به این محصول انتقال دهید. در حالت کلی هم این مبل شنی دارای یک عدد تکیه گاه ، یک نشیمنگاه و در اطراف نیز جایگاه دست را در خود می بیند که بی شباهت به مبل های معمولی نیست.

جنس بدنه

در ارتباط با جنس بدنه یک محصول همیشه سخت گیری هایی وجود دارد و بیشترین سوال در هنگام خرید در همین حوزه صورت می گیرد. در رابطه با این محصول هم باید عنوان کرد که بدنه این مبل از جنس چرم مصنوعی ساخته شده است که فوق العاده مقاوم و مستحکم بوده و به سادگی دچار اسیب نخواهد شد. هم چنین مواد داخل مبل هم از جنس یونولیت (فیبر) ساخته شده اند که در عین داشتن نرمی و لطافت بالا ، بسیار مستحکم بوده و در طول گذر زمان شکل فوق العاده ای به خود می گیرند.

ابعاد و وزن

در رابطه با ابعاد و وزن این محصول هم می توان این مسئله را خاطر نشان کرد که طول این مبل 80 سانتی متر و عرض ان هم دقیقا همانند طول ان 80 سانتی متر می باشد. هم چنین ارتفاع این مبل شنی 95 سانتی متر می باشد. تمام این موارد به صورت استاندارد طراحی شده که جای خیلی زیادی را اشغال نخواهد کرد و به سادگی می توانید از ان در منزل استفاده کنید. هم چنین ارتفاع این محصول از پایین تا بخش نشیمنگاه این مبل شنی 50 سانتی متر است. علاوه بر این ها این محصول تنها 6 کیلو گرم وزن دارد که به سادگی می توانید ان را در محل مورد نظر قرار داده و استفاده کنید. در هنگام جا به جایی هم این مسئله وزن سبک به شما کمک شایانی خواهد کرد.

راه اندازی و مراقبت و نگهداری

مبل های شنی بر خلاف مبل های بادی نیازی به باد کردن به وسیله پمپ باد را ندارند. این محصول در بدو ورود به بازار به صورت گرد به شما تحویل داده می شود که پس از باز کردن ان می توانید با نشستن بر روی ان شکل دلخواه خود را به ان انتقال دهید. هم چنین همان طور که در بالا گفته شد در صورت عدم رضایت از شکل گرفته شده می توانید به سادگی با جا به جا کردن یونولیت های این محصول جایگاه مورد نظر را بر روی ان پیاده سازی کنید. علاوه بر این ها در رابطه با مراقبت و نگهداری از این محصول هم باید عنوان کرد که از ضربه وارد کردن و همین طور فرو کردن اشیا نوک تیز به داخل این مبل جدا خودداری کنید چون این کار باعث اسیب رسانی شدید به این محصول می گردد. هم چنین می توانید بر روی این محصول ملافه هم پهن کنید که از نشستن گرد و خاک و یا ریختن مایعات بر روی ان جلوگیری شود. با رعایت این نکات به سادگی می توانید سالیان سال از این محصول با کیفیت بی نظیر استفاده نمایید.

جمع بندی

مبل شنی بزرگسال چرمی محصولی بی نظیر ، ساده ، شکیل و خوش فرم می باشدکه می توانید از ان در هر مکانی استفاده کنید. این محصول دارای دو سال ضمانت می باشد که این امر باعث اطمینان خاطر شما گردیده است. هم چنین می توانید به سادگی پوسته و یا مواد داخلی این محصول را تعویض نمایید. اگر قصد خرید مبل شنی را دارید می توانید هم اکنون این محصول را از سایت نمایندگی فروش مبل شنی در ایران با قیمت مناسب خریداری نمایید.

طول 80 سانتی متر
عرض 80 سانتی متر
ارتفاع 95 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 50 سانتی متر
جنس بدنه چرم مصنوعی
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
شرکت سازنده بست وی 
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه-

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...